Ga naar inhoud

MissBoobyMoon : 31 maart 2012 : Dr .Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hallo ,

ik ben maria ,en had al wel heel veel gelezen op dit forum ,

Maar nu ben ik toch heel erg in dubio welke kliniek ik moet kiesen ...

Ik wilde in eerste instantie naar de velthuis kliniek ... maar mn gedachte zijn toch een beetje veranderd na een gesprekje gisteravond .

Daar in kwa Be clinic in belgie naar voren ...... ik vind het moeilijk want hoor ook zoveel over slechte klinieken in belgie ......

Maar op het forum wel veel goeie dingen over de dokter plovier (zelf een love topic hahaha ) Mn partner wil het liefst dat ik in nederland blijf ... en als ik zelf overtuigd ben zal ik die ook moeten overtuigen ......kreeg de vergelijking ebay ..... hmm neem aan dat bortsen geen japanse crap is !

Zou graag weten hoe jullie nederlandse meiden het hier hebben ervaren ..mn grootse zorg is ..mooi (ofcourse) nazorg (ik woon in noordholland dus is al heel lang karren) en wat als het niet goed is doen ze moeilijk voor een heroperatie ....hele rist met vragen !!

Maar goed het is ook niet niks!

Alvast bedankt!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

He meis,

Welkom hier en ik begrijp dat je erg onzeker bent welke kliniek je nu moet kiezen. Ik weet van meiden hier op het forum die ook in Belgie geholpen zijn en goede ervaringen hebben. Ik ben zelf door het accz geholpen en super tevreden. Speur maar wat rond op het forum. Er zijn best wat meiden die in belgie geweest zijn.

Succes met kiezen.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Maria,

Welkom op het forum! Ik heb zelf heel veel aan het forum (gehad). Ik ben in Belgie geholpen maar bij de Wellness Kliniek. Ik ben geholpen door Dr Visser. Nog altijd zeer tevreden over de service en nazorg! Ik woon zelf In Overijssel,dus voor mij was het ook steeds 2,5 uur rijden. Het is echt te doen hoor!

Succes!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Missboobymoon,

Ik ben zelf geholpen door de Hr van Onselen, van de accz kliniek in zevenaar. En erg tevreden kan ik zeggen , nemen de tijd kwa consult (ben 2x geweest) Hij kijkt ook echt wat er bij je past en je staat niet binnen 10 min buiten eerder 35/45 min. De eerste x toen had ik voor 300cc gekozen, je krijgt een bh aan + hempje en daar kan je de pasimplantaten proberen. Geeft je een beeld wat het kan worden niet helemaal maar je krijgt wel een idee hoe groot het word. En ze kunnen ook echt geen BH maat zeggen want daar ben ik nu achtergekomen, iedere bh maat valt anders, omdat elk merk zijn eigen pasvorm heeft, tuurlijk heb je een inicatie van je maat. Voor mijn bv+lift en buikwandcorrectie, had ik 75/80B, denk dat ik ook a had gepast maar, ik kocht geen nieuwe bh's meer omdat ik wist dat ik de bv ging ondergaan. Mijn kliniek bh is 70/C en ik heb nog een extra sportbh gekocht en die is 75/D en die zit ook goed, had nog een mooie bh 80/B en die pas ik ook. en van sapp80/D ook !!! Zo zie je maar, hoop voor je zelf dat je eruit komt, ik moest ook een x extra terug voor vocht uit mijn buik te laten verwijderen, ik belde en kon de volgende dag terrecht, werd even tussen gezet, ze zagen me zitten kwamen mij meteen na een paar min,halen en het is verwijderd echt netjes hoor!!!

gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan ga je bij beiden op consult, dan weet je het zeker!

kun je kijken waar jij je het fijnst bij voelt.

Hoi Maria, welkom hier! Ik ben het helemaal eens met Lins!

Ik ben zelf bij dr. Schiettecatte in de Velthuiskliniek te Velp geweest. Naast betrouwbaarheid en een goede klik met de PC vond ik het ook belangrijk dat het een beetje in de buurt van mijn woonplaats was. Dit ivm nacontroles en in het geval zich complicaties zouden voordoen. Ik ben nu 10 dagen PO en ik ben echt supertevreden! Ik houd een dagboekje bij op mijn profielpagina, neem gerust een kijkje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in Bergen op Zoom geholpen ons eigen ziekenhuis (15 min van mij vandaan)

Ik zou zelf liever in een ziekenhuis geopereerd willen worden maar dat is persoonlijk!!

Nederlands belgie maakt niks uit maar zoek iemand waar jij je goed bij voelt!

Ik weet niet of amsterdam ver rijden is voor je?

Dr Nio of Selms lijken mij goeie artsen als ik foto's en verhalen lees wil graag voor ooit een her bij Nio :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

wat moeilijk he een keuze maken?

Je zou idd bij beide op consult kunnen gaan en dan kijken waar je het beste gevoel bij hebt.

Ik ben bij de Velthuiskliniek geweest in Eindhoven, en ben geopereerd door dr. Van Tits. Ik ben zo tevreden over het resultaat en over de manier waarop alles gegaan is. De kliniek zag er goed uit, het personeel was super vriendelijk en professioneel. En ik heb totaal geen last gehad van de narcose.

Mocht je nog vragen hebben dan laat me maar weten of stuur een pb!!

Succes...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Hoi!

Ook hier een tevreden iemand over de Velthuiskliniek! Net zoals hierboven geschreven; super aardig en professioneel personeel en een goed verzorgde en schone kliniek. Ook ik heb totaal geen last van de narcose gehad. Toen ik wakker werd voelde ik me helemaal prima! Geen last van pijn of van misselijkheid. De pijn kwam wel later die dag, maar dat is natuurlijk onvermijdelijk ;) En inderdaad misschien is het een optie om bij beiden op consult te gaan. Je kiest namelijk op basis van je vertrouwen in de pc, deze opereert je immers! Succes!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh jippy ik heb er zo een zin in einde van de maand een consult bij Dr.Plovier .

Wel een flink eind rijden maar zie het als een lekker dagje uit :D belgie altijd leuk om een gebakje te doen :D

Ik vind het spannend en heb er veel zin in na alle mooie borsten te zien hier op het forum.

Ik vind het wel moeilijk om een voorbeeld mee te nemen ,ik heb namelijk last van een uhm ja soort van gat in mn borts (kippeborst ook wel genoemd)

Dus heb niet het gevoel al ik foto's zie van dat past bij mij .....ik ben 1,82 en 60 kilo's dus ben benieuwd ......

Veldhuis heeft toen gezecht 325 cc ....op zich mooi maatje ..

Dus ik doe het anders ,ik heb persoonlijke wensen en die ga ik aangeven daar ...

Bv zeker een dikke c kleine D,ik wil ze kunnen vastpakken en wil ze mooi op kunnen pushen ...

Hahaha dus doen we het maar zo ...neemt niet weg dat de foto's die ik gezien heb van zn werk werkelijk prachtig vind .

En na het lezen van een kliene complicatie met litteken dat terug was getrokken ,en hij dat gewoon netjes gefixt heeft...Zeker overtuigd!!!

Alleen het belgiesche vind ik lastig maar gelukkig heb ik een brabantse vriend hahah die verstaat alles vast goed ...

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteren was het zo ver hoor!!! (hoop dat ik nog in het goeie topic hoekje zit)

Na een flink eind rijden en tot overmaat van ramp de routeplanner het niet meer deed ....ja laat je even informeren over je internet in belgie ik heb snel een dag kaart aan geschaft!

Ik most er om 4 uur zijn en ooooooohhh my ik was te LAAT!!!! gelukkig had ik het telefoon nummer bij me ,en valerie was heel relaxed ,maakte niet uit en gaf me nog wat aanwijsingen .

Nou bleken we echt flink verdwaald en met veel vragen en hulp van belgiesche mensen (heel aardig) kwamen we er hoor !!

Wel 45 min te laat .

Mooie cliniek zeg zowel buiten als binnen wauw moest natuurlijk hoog nodig plassen dus dat eerst maar even ....

Aan de balie was Dr.plovier aan het bellen en kwam ons snel halen (was met mn man )

Pieeww ik was zenuwachtig veel zenuwachtiger als dat ik bij velthuis was .

En ja hoor zoals ik hier al veel gelezen heb eerst een praattje van hoe of wat wat ik graag zou willen enz en shirtje uit!

Had me goed voorbereid hahah niet te veel lagen aan en goede deo lol .

Daar kwam de meet actie ik vond het persoonlijk wel fijner dan kipfilets in een bh en dan maar kijken ...dit was even wat uitgebreider .

Ook heeft ie goed gevoeld ,en zei neem maar even plaats op de lig stoel ...was even een ohh ohh moment maar had op dat moment een beetje last van mn borsten vanwege ongesteld worden denk dat ie dat voelde verder was er niet mis :D!!

Ook meteen uitgelegd van mn trechter borst(valt borstbeen wat naar binnen ) hij vertelde me dat hij daar rekening mee ging houden door de implantaten wat naar binnen te drukken en een spleetje te maken ! Oohhhhhh dat is mijn grootse wens daar heb ik me het meest aan gestoord en is ook de grootse reden van mn vergroting ...En hij gaat dat weg werken halelujjaahhhh .

Hij heeft mn mooie strass usb mee genomen en bekeken , en toen gingen we bespreken hoeveel er evt in zou gaan ....tummm dummm dummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

500 cc waaauwwzerss mn mond viel open ......velthuis had mij 325 cc aangeraden en ik neigde al naar wat groter .

Hij legde me uit dat het tussen 450 en 500 ging worden zkere aangezien mijn lengte 1.83 en dat ik met 325 cc echt niet blij ging worden (had ook foto's mee van wat ik niet wilde) en daar revereerde hij ook naar .

Zeker als ik een beetje zij aanzicht wilde ...ik ben stiekem wel heel gelukkig met zijn aanraden ..ook wel bang dat meloenen worden maar beetje angst van te voren is denk ik normaal.

Sjonge wat heb ik er zin in zeg !!

Nog even het een en ander regelen en dan kunnen we een datum gaan priken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Fijn dat het zo is meegevallen, is toch heel

Belangrijk en vooral dat hij kan/wil doen wat je wenst!

Zelf heb ik 500 achter de spier en kom op d/e uit!

Veel succes met t prikken van je datum en t rondneuzen hier!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk!!! ik ben vandaag aan de beurt!! om 6 uur moet ik er zijn.. pfff ik zit nu al te zweten haha Had je trouwens genoeg gespaard?

Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest hahah ik ben ook heeeeel erg benieuw hoeveel hij erin gaat plaatsen.

En ik wil ook zo'n mooie zijaanzicht haha ik was gistere aan het voelen aan me borsten en ik dacht..nog even en dan zijn het echte borsten! hahah

Ik laat je wel weten hoe het was vandaag bij dkt plovier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahha ik had hetzelfde was super zenuwachtig ! op een of andere manier komt dat denk ik toch door alle topics leest je bepaalde verwachtingen hebt en voor mij zeker het nu of nooit gevoel !

jahhh gelukkig had ik genoeg gespaart!!! beetje teveel nu maar dat liever dan te weinig !

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sucses hoop dat je ook net zo blij bent als ik nu ben !!!!!

Op naar de perfecte borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dankje wel meiden !!

Ik moet om persoonlijke reden heel even wachten maar hoop jullie snel mn datum te laten weten :D

Ik Denk ... en hoop ongeveer eind februarie begin maart :D

Ben er elke dag mee bezig hahah vind het eng maar kan ook niet wachten !

Denk trouwens dat ik even een topicje ga openen bij verlagen bv ....want gebeuren gaat het!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haiii Ik heb even mn verslag op dit forum geplaats :D

Gisteren was het zo ver hoor!!!

Na een flink eind rijden en tot overmaat van ramp de routeplanner het niet meer deed ....ja laat je even informeren over je internet in belgie ik heb snel een dag kaart aan geschaft!

Ik most er om 4 uur zijn en ooooooohhh my ik was te LAAT!!!! gelukkig had ik het telefoon nummer bij me ,en valerie was heel relaxed ,maakte niet uit en gaf me nog wat aanwijsingen .

Nou bleken we echt flink verdwaald en met veel vragen en hulp van belgiesche mensen (heel aardig) kwamen we er hoor !!

Wel 45 min te laat .

Mooie cliniek zeg zowel buiten als binnen wauw moest natuurlijk hoog nodig plassen dus dat eerst maar even ....

Aan de balie was Dr.plovier aan het bellen en kwam ons snel halen (was met mn man )

Pieeww ik was zenuwachtig veel zenuwachtiger als dat ik bij velthuis was .

En ja hoor zoals ik hier al veel gelezen heb eerst een praattje van hoe of wat wat ik graag zou willen enz en shirtje uit!

Had me goed voorbereid hahah niet te veel lagen aan en goede deo lol .

Daar kwam de meet actie ik vond het persoonlijk wel fijner dan kipfilets in een bh en dan maar kijken ...dit was even wat uitgebreider .

Ook heeft ie goed gevoeld ,en zei neem maar even plaats op de lig stoel ...was even een ohh ohh moment maar had op dat moment een beetje last van mn borsten vanwege ongesteld worden denk dat ie dat voelde verder was er niet mis :D!!

Ook meteen uitgelegd van mn trechter borst(valt borstbeen wat naar binnen ) hij vertelde me dat hij daar rekening mee ging houden door de implantaten wat naar binnen te drukken en een spleetje te maken ! Oohhhhhh dat is mijn grootse wens daar heb ik me het meest aan gestoord en is ook de grootse reden van mn vergroting ...En hij gaat dat weg werken halelujjaahhhh .

Hij heeft mn mooie strass usb mee genomen en bekeken , en toen gingen we bespreken hoeveel er evt in zou gaan ....tummm dummm dummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

500 cc waaauwwzerss mn mond viel open ......velthuis had mij 325 cc aangeraden en ik neigde al naar wat groter .

Hij legde me uit dat het tussen 450 en 500 ging worden zkere aangezien mijn lengte 1.83 en dat ik met 325 cc echt niet blij ging worden (had ook foto's mee van wat ik niet wilde) en daar revereerde hij ook naar .

Zeker als ik een beetje zij aanzicht wilde ...ik ben stiekem wel heel gelukkig met zijn aanraden ..ook wel bang dat meloenen worden maar beetje angst van te voren is denk ik normaal.

Sjonge wat heb ik er zin in zeg !!

Nog even het een en ander regelen en dan kunnen we een datum gaan priken :D

Ik ben zelf 1.83 lang en 60 kilo .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.