Ga naar inhoud

MissBoobyMoon : 31 maart 2012 : Dr .Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Zo te lezen beviel dit consult jou toch veel beter .

Met je wensen wordt rekening gehouden én ze zijn uitvoerbaar , het rezultaat zal dus zeker aan je verwachtingen voldoen .

Opmeten : onderwijdte > net onder de borsten

bovenwijdte > op je borsten

dat verschil = je cupmaat . Je kan dat op verschillende site's uitrekenen hoor maattabel

Normaal zou je onderwijdte hetzelfde moeten blijven na je bv al zal dat de eerste weken door zwelling en vochtophoping wat meer zijn .

De grootte van je nieuwe borsten went snel hoor en als je groter wou dan die 325 cc dan lijkt me dit idd de beste optie voor jou .

Ikzelf heb 335cc en ben maar 1m66 bij 56 kg , die 450 gaan zeker geen 'meloenenefect' worden voor jou :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

dankje b cupje ;D

dan ga ik eerst mn voorsituatie eens meten ....

ja ik vond zelf dit consult veel beter bij me passen en eindelijk een pc die ook aan 'mijn' probleem iets wil doen ..

Ben benieuwd of er meer vrouwen zijn met een trechterborst die een bv hebben ondergaan vooral heel nieuwschierig naar resultaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

500CC,wow dat is niet mis zeg!! :D

Fijn dat je consult zo goed ging bij dr.Plovier, hij is ook echt een super pc ! :43:

Ga je nu een datum vastleggen al of ben je nog aan het nadenken waar je het gaat laten doen?

Succes!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

EINDELIJK mijn datum!!!!!!!! 31maart ben ik aan de beurt!!!!!

Wel een beetje een rot tijd voor mijn zenuwen 14.30 zaterdag middag .

Wel relaxed in het weekend hoop dus ook op minder file op de terug weg .

Heb wel gevraagt of als er iemand uitvalt ik eerder op de ochtend kan komen ,vind het heel moeilijk om in de middag te gaan .

Ook vanwege mn paniekstoornis (heb ik medicatie voor) dat dan de zenuwen 10X zo hard gaan gieren.

Ik neem zowiezo een kalmerings tablet van te voren en wil graag nog vragen of mn vriend erbij mag zijn met het inslapen dat geeft me rust .

Ben nu nog niet zo heel bang om naar de narcose te gaan maar dat gaat mij kenende zeker wel komen ,nu is het meer de zenuwen van oh oh ik hoop maar dat het mooi word .

Ga heel snel een voor foto plaatsen!

:51::54::55::49:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb alvast 1 foto in mijn album staan nu ...ben heel benieuwd wat jullie mening is hoe het gaat worden .

Dillema .....Man zei vanmorgen nog 'schat ik vind 500cc teveel' uhhhhhhhh was mn reactie .

Nu ga ik ook lopen twijfelen .........ik wil wel volume straks maar ook geen pamela borsten .......

Komt denk ik omdat ze op het consult die ik voor dr Plovier heb gehad mij 325 hebben aangeraden .....

Oh jeeh wat nu ! :93:

Ik ben best mager geen vel over been maar toch ... zou het teveel zijn ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, denk zelf ook dat dat het verstandigst is. Ik zag op je foto dat je best wel heel tenger bent, dan is 500 cc misschien wat te veel, ik weet niet of je zelf van hele grote borsten houd, want dat zullen het dan wel worden.

Anders probeer je ff met zakjes met rijst onder je shirt wat voor effect het ongeveer geeft?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 maart is mijn datum !

Er is mij door Dr.plovier aangeraden om 450 a 500 cc te nemen .

Maar nu slaat de twijfel tooe!! aargghh dacht dat ik zo zeker van mn zaak was .....

Todat manlief innene riep schat 500 vind ik teveel ..SLIK! uhh jaaa nu twijfel ik ook!!!

Ik wil echt geen meloenen die keihard naar boven blijfen staan als ik lig .

Ik wil mooie ja ook wel grote boobs die mooi gaan zakken ,ik vind die van mii het mooiste ....

En nu !! ahhhh help!!!

Ook maar zakjes gaan maken met water en kijken .....

Ik wil ook gewoon vertrouwen op mn pc :102:

Ik heb nu een aantal foto's in mn album staan JULLIE mening Please!

Mn ribjes showen best op de foto veel meer als dan ik zo in de spiegel kijk....

:103:

Ben bijna 7 kilo aangekomen ik woog 53 kilo en weeg nu 60/61 en ben 182 lang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miss B,

ik denk dat 450 a 500 wel goed is hoor qua jou lengte en wat ik van dr Plovier zie is echt prachtig allemaal hij weet wel wat ie doet je moet er vertrouwen in hebben hij zal er heus niet zomaar wat instoppen ;)

xxkris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik heb je foto's bekeken en persoonlijk lijkt me 500 erg veel! Je bent zo dun!

Ik heb zelf 325 cc dual-plane ronde en ben wel wat ''dikker'' als jou ben 1.76 en weeg 57 kg en heb een mooie 70E/ 75D met push up zelfs 70F!

Maar het lijkt een mooie volle C ;)

Dus ik denk dat 500 mischien erg groot en rond gaat worden? En weet zeker dat je wel een D gaat bereiken met wat minder ;)

Maar mischien kun je eens bij glamrockbarbie kijken? Zij is ook dunnetjes en heeft 550 volgens mij en heeft een 70e/f denk ik ook?

Maar het blijft je eigen beslissing meid! en je bent groot dus dat is ook belangrijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Heb ergens in één van de topics gelezen dat de boobs van Plovier soms kleiner lijken met hetzelfde aantal cc's dan bij anderen. Valt sowieso bij iedereen anders uit.

Heb je Plovier foto's laten zien van wat je mooi vind? Zo ja: gewoon vertrouwen op je pc en voor de operatie nog even aankaarten dat het geen meloenen moeten worden ;)

En kunt toch ook even mailen of bellen voor je eigen geruststelling?

Vraag anders eens bij wat dames na die door Plovier zijn geholpen. Zij zullen je vast en zeker goede raad kunnen geven.

Liefs,

Crisie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

He meid!

Ookal ben ik geen pc, toch denk ik persoonlijk ook dat het erg groot gaat ogen. Je hebt een mooi slank en lang figuurtje, en ik denk persoonlijk dat als je 500 cc prothesen neemt dat het dan net lijkt alsof er twee ballen op je geplakt worden. Als je twijfelt en je vriend ook zou ik nog eens goed rondkijken op dit forum en proberen te kijken of je vergelijkbare posturen kan vinden en dan kijken hoeveel cc zij hebben genomen en hoe dit er bij hen uit kwam te zien. Natuurlijk is dat geen garantie voor hoe het er bij jou uit komt te zien, maar het zal wel redelijk in de buurt komen.

Nogmaals het is jouw lijf, en uiteindelijk jouw beslissing! Als jij achter je keuze staat dan moet je het doen.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had volgens míj nog iets minder borst dan jij, aan je foto's te zien en Plovier stelde mij ook voor om ong. 500 te plaatsen.

Ook ik was bang dat het te groot zou worden en heb aangegeven dat ik echt max. 450 wilde.

Dat heb ik dus uiteindelijk gekregen.

Ik vind ze nu echt groot genoeg en ben blij dat het niet meer geworden is.

(Weet trouwens nog niet precies wat mijn maat is, ben pas 2,5 week PO)

Oja, ik ben 1,76 en 61 kg. (voorheen 60, zonder boobs dus :45: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik kan je enkel mijn eigen verhaal en dus persoonlijke mening geven...

Ik ben dus voor de biggies 

Zelf heb ik nu 500 cc achter ( rond high profile ) en ben van a, kleine b naar D, kleine e gegaan... En vind ze helemaal niet te groot!

Ben zelf 1m73 en 59 kg om je een beeld te geven...

T valt natuurlijk bij iedereen anders, dus de cc beslissing is de moeilijkste ever....

Denk dat foto's aan je arts tonen van hoe je wil dat het er gaat uitzien de beste optie is hoor, zelf kunnen we echt niet gaan inschatten hoeveel cc we nodig hebben...

Ik wens je veel succes met je keuze, ga deze week nog foto's plaatsen van hoe het nu is, heb je misschien een beetje beeld van hoe het bij mij uitgevallen is.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miss B,

ik denk dat 450 a 500 wel goed is hoor qua jou lengte en wat ik van dr Plovier zie is echt prachtig allemaal hij weet wel wat ie doet je moet er vertrouwen in hebben hij zal er heus niet zomaar wat instoppen ;)

xxkris

ja dat hoop ik ook op zeker !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik heb je foto's bekeken en persoonlijk lijkt me 500 erg veel! Je bent zo dun!

Ik heb zelf 325 cc dual-plane ronde en ben wel wat ''dikker'' als jou ben 1.76 en weeg 57 kg en heb een mooie 70E/ 75D met push up zelfs 70F!

Maar het lijkt een mooie volle C ;)

Dus ik denk dat 500 mischien erg groot en rond gaat worden? En weet zeker dat je wel een D gaat bereiken met wat minder ;)

Maar mischien kun je eens bij glamrockbarbie kijken? Zij is ook dunnetjes en heeft 550 volgens mij en heeft een 70e/f denk ik ook?

Maar het blijft je eigen beslissing meid! en je bent groot dus dat is ook belangrijk ;)

Ik wil op zeker een volle D! (kleinn E tje :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi heeft niks met de boobs van plovier te maken hoor dat ze kleiner lijken ;) Maar met je eigen bouw :D

Plovier is een grote boobie man dus komt goed

Ik schrok ook toen hij zei 500 ..toen zei hij al snel 450 max 500 omdat ik lang was kon ik wel wat hebben zei hij ..Wat mij zelf opgevallen is ,is dat door mn trechter borst ook mijn borst naar achter staat ..mischien dat het daarom vrij veel word?

Ik had volgens míj nog iets minder borst dan jij, aan je foto's te zien en Plovier stelde mij ook voor om ong. 500 te plaatsen.

Ook ik was bang dat het te groot zou worden en heb aangegeven dat ik echt max. 450 wilde.

Dat heb ik dus uiteindelijk gekregen.

Ik vind ze nu echt groot genoeg en ben blij dat het niet meer geworden is.

(Weet trouwens nog niet precies wat mijn maat is, ben pas 2,5 week PO)

Oja, ik ben 1,76 en 61 kg. (voorheen 60, zonder boobs dus :45: )

Ik had even gekeken maar zie geen foto's ...wel heel benieuwd naar de jouwe !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik kan je enkel mijn eigen verhaal en dus persoonlijke mening geven...

Ik ben dus voor de biggies 

Zelf heb ik nu 500 cc achter ( rond high profile ) en ben van a, kleine b naar D, kleine e gegaan... En vind ze helemaal niet te groot!

Ben zelf 1m73 en 59 kg om je een beeld te geven...

T valt natuurlijk bij iedereen anders, dus de cc beslissing is de moeilijkste ever....

Denk dat foto's aan je arts tonen van hoe je wil dat het er gaat uitzien de beste optie is hoor, zelf kunnen we echt niet gaan inschatten hoeveel cc we nodig hebben...

Ik wens je veel succes met je keuze, ga deze week nog foto's plaatsen van hoe het nu is, heb je misschien een beetje beeld van hoe het bij mij uitgevallen is.

Groetjes

jaa ben heel benieuwd !! ik ga zowie zo ook nog even met wat zakjes water passen ...ga maar gewoon vragen en zeggen dat ik geen harde meloenen wil :D of bollen op mn borst!

Foto's heb ik hem al wel laten zien ..daar zijn nu alweer andere bij gekomen ,en waarschijlijk na jullie te zien nog wel meer ook !

Hey meid,

Heb ergens in één van de topics gelezen dat de boobs van Plovier soms kleiner lijken met hetzelfde aantal cc's dan bij anderen. Valt sowieso bij iedereen anders uit.

Heb je Plovier foto's laten zien van wat je mooi vind? Zo ja: gewoon vertrouwen op je pc en voor de operatie nog even aankaarten dat het geen meloenen moeten worden ;)

En kunt toch ook even mailen of bellen voor je eigen geruststelling?

Vraag anders eens bij wat dames na die door Plovier zijn geholpen. Zij zullen je vast en zeker goede raad kunnen geven.

Liefs,

Crisie

ja idd dat had ik ook gelezen zou dat echt zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah ga ik ook zeker doen ,gelukkig nog even de tijd ervoor ..zat ook te denken om een volledige foto van mij op het forum te plaatsen .

Ik heb ook flinke brede heupen ,en gisteren viel me op dat ik op de foto's mn armen best ver naar achteren heb gedaan waardoor je mn ribben dus goed op de foto ziet .

Word ik ook uber onzeker van dus denk dat ik even zelf een paar nadere maak !

Thxxx idereen ben zo zenuwachtig datbetreft en wil het allemaal zo graag zeker weten xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het compliment ;)

Ik zou toch echt voor die 500CC gaan anders krijg je echt spijt!

Op het moment van mijn borstvergroting woog ik 52 kilo en was ik een stuk slanker dan nu.

Toch vind ik mijn borsten heel mooi staan op mijn lichaam! Ik heb 450 CC gekregen..

En af en toe vind ik dat ze nog wel groter hadden gemogen ;)

Luister gewoon goed naar dr.Plovier hij weet het het beste! En anders ga je toch voor die 450 CC, is maar een verschil van 50.

Er zijn ook mensen waarbij de CC's wegvallen maar dit weet je niet van te voren...

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom zelf van velthuis vandaan,maar heb gewoon 500CC gekregen,en ben 1.80 en 65 kg,bijna net als jij dus.

Maar goed dat je nog een consult hebt geplant en dat je nu ook 500CC krijgt! :43:

Daar ga je vast heel happy mee zijn.

Gefeliciteerd met je datum iig! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.