Ga naar inhoud

MissBoobyMoon : 31 maart 2012 : Dr .Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

@tijgertje zeg dan lijken we veel op elkaar zit tegen 1.82 (denk zeg 1.80 maar is dus 2 cm langer )

en ook bij mij zit het meeste in mn heupen en kont ,zie bij mij de foto's ook boven die rot ribben!!!!! 700 cc klinkt echt mega ....

maar zoals jij uitlegt 150 a 200 cc per cup vind ik ook een fijne uitleg ! top ik zal het ook tegen mijn aanstaande vertellen ...

en tjah vlak voor de operatie roep ik nog wel even van niet al te groot he !! wil max D behalen ....

jah wel leuk als per bh merk verschilt natuurlijk.

Hoe bevalt jou cup je ...heb je nietgevoel van damm ?? en hoe reageert jou omgeving ?

Hoi!

Inderdaad doe je zo je best om aan te komen gaat het vet niet zitten waar je het wil hebben, annoying.. :s

Naakt is het wel groot omdat er opeens iets op mn borstkas zit en dat is natuurlijk wel ff wennen,

maar je ziet nu iig niet meer mn ribben aan de bovenkant :P

Als ik een shirtje aan heb, voelt het helemaal eigen en ziet het eruit zoals ik het gewend ben

ik draag namelijk al jaren een E cup bh met 'kippen' erin B-)

Ik had van de kliniek een 75D sportbh mee gekregen maar deze was te klein, heb nu een 75E aan :)

Ik zou die 500cc gewoon nemen als ik jou was want zoals vele hier op het forum aangeven;

een echte D, E etc is niet hetzelfde als een siliconen D, E etc vandaar dat ik wat extra CC heb genomen.

Daarnaast ben ik gegaan voor het merk Cereform type Aptima siliconen, omdat die

een hoger profiel hebben dan de andere merken, al snel 1 cm meer.

en Cereform heeft aan de buitenkant van zn implantaten een drie dubbele barriere laag,

waardoor de kans op 'silicone bleeding' minder is, andere merken (behalve Natrelle)

hebben maar 1 beschermings buitenlaag.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi,

grappig, wij krijgen op dezelfde dag bijna hetzelfde, alleen ergens anders...

Ik zou 9 Maart zijn geweest maar doordat ik zo ziek was dus niet... Verzet naar 21 Maart maar omdat ik nu nog hoest toch maar verzet naar 31 Maart!! Alleen moet ik 07:30uur daar zijn...

En ik krijg 535cc (ultra high profile), en ik ben 175m en 57kg...

Had bijna 10 jaar terug een 70A en met de 260cc die ik nu heb maar die er dus uitgaan voor deze ben ik op een 70D/E uitgekomen...

Ben dus ook enorm benieuwd waar ik met mn 535cc uitkom..

We kunnen samen aftellen hihi...

oohhh dat is wel heel erg fijn !Kunnen we samen zenuwachtig zijn hahah want dat ben ik zo onderhand toch wel pff .

Waar word je geopereerd ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een vreemde vogel die vervanger.... als ik het goed begrijp is het niet zo eens met een bv?? en nek pijn is denk normaal hoor na een bv, ik heb normaal nooit nek en schouderpijn maar nu ook.

en dat is al weer bijna weg nu, en dat hoesten is ook normaal als je rookt als ik verkouden ben duurt dat allemaal veel langer dat het allemaal weg is.

maar als je heel erg hoest zou ik er zeker overna denken om je operatie ff uit te stellen want hoesten en niezen is echt geen aanrader na je bv!!

sterkte!! xxx

Ik ben er eigelijk ook helemaal niet blij mee ,en denk dat ik toch nog even mn eigen dokter wil spreken evt doormiddel van telefonisch spreek uur .

Al is het alleen maar voor de gerust stelling .

Mijn eigen dokter was juist weer heel lief voor me toen ik het vertelde en hij begreep het ook waarom ik het wil.

De hoest heb ik alleen nog smorgens last van of als ik teveel gerookt heb (probeer al te minderen) heel erg kan ik het niet noemen .

Ja deze vervanger bleek het allemaal maar een beetje blaze te vinden grrrrr heel leuk maar niet heus,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Inderdaad doe je zo je best om aan te komen gaat het vet niet zitten waar je het wil hebben, annoying.. :s

Naakt is het wel groot omdat er opeens iets op mn borstkas zit en dat is natuurlijk wel ff wennen,

maar je ziet nu iig niet meer mn ribben aan de bovenkant :P

Als ik een shirtje aan heb, voelt het helemaal eigen en ziet het eruit zoals ik het gewend ben

ik draag namelijk al jaren een E cup bh met 'kippen' erin B-)

Ik had van de kliniek een 75D sportbh mee gekregen maar deze was te klein, heb nu een 75E aan :)

Ik zou die 500cc gewoon nemen als ik jou was want zoals vele hier op het forum aangeven;

een echte D, E etc is niet hetzelfde als een siliconen D, E etc vandaar dat ik wat extra CC heb genomen.

Daarnaast ben ik gegaan voor het merk Cereform type Aptima siliconen, omdat die

een hoger profiel hebben dan de andere merken, al snel 1 cm meer.

en Cereform heeft aan de buitenkant van zn implantaten een drie dubbele barriere laag,

waardoor de kans op 'silicone bleeding' minder is, andere merken (behalve Natrelle)

hebben maar 1 beschermings buitenlaag.

xxx

Ja idd alleen de kont die groeit hahahha .

Ik had mn weegschaal per ongeluk kapot gemaakt,dus ben gister in de winkel even snel erop gaan staan ..kilotje derbij joecheee :D

Probeer zo goed mogelijk en gezond mogelijk te eten nu zo dat ik op mn gewicht blijf hangen lijkt me ook beter voor een operatie .

Hahahah en daarna natuurlijk zomaar nog wat gewicht erbij hihi.

Ben heel erg benieuwd ga wel duidelijk aangeven dat ze wel natuurlijk bij me moeten passen ,maar dat komt denk ik wel goed .

Heb flink last van de zenuwen vanacht en super slecht geslapen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou als ik het zo hoor zal tegen de tijd van de operatie wel over zijn met je hoest. en las idd dat je eigen dokter idd heel lief reageerde erop! zou het ook zeker wel tegen hem zeggen dat die vervanger zo raar sprak, dit is een gevoelig onderwerp voor de meeste vrouwen is niet echt profesiooneel van de vervanger om er op deze manier mee om te gaan!

ik heb zelfs 4 uur voor de operatie nog gerookt na de bv 3 dagen niet gerookt! dacht stop gelijk maar helaas niet gelukt! hahaha

komt allemaal goed meis! en laat die vervanger maar in z'n soppie gaar koken! :46:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thankkss kimberly !! lief .

Ja zo een gast is zoooooo niet leuk en zeker weten een gevoelig onderwerp :103:

Ik rook opzich al niet zo veel ,dus ietje minderen gaat wel .

Jaaa wat goed dat je daarna gestopt bent joh ...als ik drie dagen niet gerookt heb ga ik er ook niet meer aan beginnen .

Beetje ranzig ook als je helemaal naar bent en je moet toch die peuk opsteken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

oohhh dat is wel heel erg fijn !Kunnen we samen zenuwachtig zijn hahah want dat ben ik zo onderhand toch wel pff .

Waar word je geopereerd ????

Hoi,

Boerhaave kliniek...

Ik ben helemaal niet zenuwachtig maar dat komt misschien omdat het de 2de keer is...

Ben alleen erg benieuwd naar het eindresultaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

over 8 daagjes is het voor mij zover! wel spannend hoor!!!!!!

Kreeg van valerie een lief mailtje dat zij mijn hand vast zal houden bij het slapen gaan .

Onwijs lief!! kreeg ook even knikkende knietjes toen ze dat zij.

Maar steld me wel gerust ..heb nu een gezonde spanning :D

Gister even lekker gestad voor wat fijne payama's

En nog wat vitamines ,

Heb een heerlijk badjasje gekregen van mn mannetje .

alles alvast een beetje op buikhoogte neergezet en dan maandag de grote schoonmaak zodat le familia alleen maar hoeft bij te houden .

Ben zo benieuwd hoe ik er uit ga zien ,kan de voorstelling maar niet maken in mn hoofd:S

Gister voor de lol nog wel even wat apps gedownload maar zijn een beetje goedkope photoshop programmas ..wel fun maar niet een echt beeld .

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

mijn eerste keer viel me reuze mee...

Bang voor narcose ben ik niet...

Was ik toen ook niet...

Ik ben er heel 'open' in gegaan en had zoiets van ik zie 't allemaal wel...

Heb me netjes aan de voorschriften voor de nazorg gehouden en ze zijn perfect hihi..

Pijn heb ik alleen ervaren als een vervelende spierpijn maar ik heb een erg hoge pijngrens is me ooit verteld..

Nu dan die wissel en eigenlijk hetzelfde... Ik heb totaal geen spanning of zenuwen...

Ben alleen benieuwd naar het maatverschil met wat ik nu heb en wat 't nieuwe word...

Ga natuurlijk van het ene uiterste naar 't andere uiterste...

Van low profile naar ultra high profile...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

mijn eerste keer viel me reuze mee...

Bang voor narcose ben ik niet...

Was ik toen ook niet...

Ik ben er heel 'open' in gegaan en had zoiets van ik zie 't allemaal wel...

Heb me netjes aan de voorschriften voor de nazorg gehouden en ze zijn perfect hihi..

Pijn heb ik alleen ervaren als een vervelende spierpijn maar ik heb een erg hoge pijngrens is me ooit verteld..

Nu dan die wissel en eigenlijk hetzelfde... Ik heb totaal geen spanning of zenuwen...

Ben alleen benieuwd naar het maatverschil met wat ik nu heb en wat 't nieuwe word...

Ga natuurlijk van het ene uiterste naar 't andere uiterste...

Van low profile naar ultra high profile...

Op dit moment heb ik er ook best erg zin in ..kijk steeds meer filmpjes en dan krijg ik wel een soort van joechee gevoel in mn buik ,van oohh straks ben ik ook mooi .

Zenuwen heb ik met vlagen ,voor mij is het de eerste keer dus ook heel spannend .

Stelt me gerust om te weten dat de plovier mieden het goed hebben kunnen doorstaan :D

Succes boobymoon !!! Ik plan binnenkort een consult bij dr plovier :)

Ooh spannend hoor !! waneer ga je ??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nu komt het steeds dichterbij!! Spannend!! De narcose is egt grappig, je gaat ineens slapem en daarna ben je weer ineens wakker! Komt allemaal goed, k ben wel heel erg benieuwd hoe je het gaat vinden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb sinds gister de zenuwen echt zitten pfffff word er helemaal gek van! zie er erg tegenop ook al lees ik heel veel dat alles goed gaat .

Kan er niks aan doen , ben heel blij dat ik iets kalemerends heb gekregen van de dokter.

Voor de avond ervoor en een voor de dag zelf .

Echt bloedje nerveus!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt allemaal goed lieverd!!

en de narcose stelt echt niks voor, ik zag daar heel erg tegen op maar dat is me echt reuze meegevallen, je krijgt je infuus ff vervelend prikje en dan krijg je gelijk iets waar je een beetje zeverig van word wereden de ok binnen en daar stond een ander bed en ik zei nog heel lollig dan moet ik zeker daar op gaan liggen? hihi en daarna was ik opeens weg! en werd opeens weer wakker ik had nog gedroomd ook!! hihi komt helemaal goed! denk er maar aan dat je straks met trots in je bikini loopt en alle het andere wat mooi staat in het dagelijks leven!! :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag belde de cliniek ,het was valerie .

Shoot van alles door me heen ...oh nee afzeggen....oh nee eerder .....

Ze vroeg of ik liever niet wat eerder op de dag kon komen (pfwwieeeuwwww)

Inplaats van 15;30 nu tussen 12 uur en 12;30 de ok in!

Tussen 11 en 11;30 daar zijn .

Voor mij heel erg fijn scheelt weer een paar uur zenuwen .

Vallerie vroeg of ze ongelegen belde (was de badkamer aan het soppen ) neeeheee ik word alleen een beetje nervues haha

Mn mannetje wat minder die moet vrijdag avond ,zn dochter nog van een school feestje halen ...ahhh die kan een uurtje bijslapen op het kamertje :D

Nog super veel te doen in het huisje :104: ...maar goed ook ik heb flink de bibbers !

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik was zooooo nieuwsgierig hoe het ging worden en nu ben ik 9 dagen PO en weet ik nog niet hoe het uiteindelijk gaat worden. Is eigenlijk wel grappig.

Maar wat ik nu al kan zien, is super, dus kan alleen nog maar mooier worden.

Ik probeerde toen ik net uit de narcose was onder de deken te spieken, maar kon niks zien. Had mijn bril wel op, maar keek onder mijn bril door :45:

Dat schoot me pas een paar dagen later tebinnen, zie je hoe duf je bent op dat moment haha.

Heeeeel veeeeel succes meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelfs na 3 weken nog nieuwschierig het uiteindelijke resultaat zal worden, weet nog van de vorige 2 keren dat het toch een maandje of 3 duurde voor ik mijn exacte maat wist :45:

Veel succes zaterdag miss super boobie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.