Ga naar inhoud

Enibas : 29 januari 2013 : Dr. Koeijers : McZuiderzee : Lelystad


Aanbevolen berichten

  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Rust lekker uit, laat je verzorgen en geniet van je mooie nieuwe boobs.

Ben benieuwd naar je verslag.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloooo!! Ik ben thuis en het gaat boven verwachting goed! Hierbij mijn verslag van vandaag.

24-01-2012

Ik werd o m 12 uur verwacht in de kliniek in Amstelveen. Na een hele slechte nachtrust ben ik om 6.30 uur naar beneden gegaan om mijn beschuitje met een kopje thee te gaan nuttigen. Om 10.00 uur heb ik netjes mijn medicijnen genomen.

Om 11.00 uur vertrokken mijn man en ik richting Amstelveen. We werden netjes ontvangen en mochten nog even plaats nemen in de wachtruimte.

Om iets over 12.00 uur werden we binnengeroepen en werd er nog het 1 en ander uitgelegd over wat er vandaag te gebeuren stond. Daarna mocht ik afscheid nemen van mijn man en werd naar boven gebracht. Daar lag iemand net bij te komen van haar bv. Die had erg veel pijn, wat ik toch wel erg vond voor haar. En ik was uiteraard best een beetje bezorgd wat me nog te wachten stond!

Helaas moest ik even wachten omdat het net lunch tijd was. Dr. de Boer ging nog wel even voor hij ging eten foto's maken en aftekenen. Om 13.20 uur werd ik opgehaald. Toen ging het snel.Ze waren allemaal ontzettend lief en zorgzaam. Toen ik op de operatie tafel lag zei ik dat ik toch best een beetje zenuwachtig was, maar dokter de Boer stelde me gelijk gerust. "Ach meisje dat hoeft toch helemaal niet, ik ga er iets prachtigst van maken voor je" en aaide me even over me arm. Voor ik het wist lag ik weer in mijn eigen bed. Geen idee hoe ik daar kwam hahaha. Ik voelde me erg goed! Was alleen erg moe, maar na een half uurtje kwam ik echt bij. Ik had en heb het gevoel alsof er een kudde olifanten op mijn borstkast staat, maar al met al voel ik me eigenlijk best goed!! Om 15.30 werd mijn man gebeld dat alles goed met me ging en dat hij richting de kliniek kon komen. Ik kreeg een beschuitje en een kopje thee. Inmiddels lagen we nu met zijn 3en op de kamer. De twee andere waren voor mij geopereerd aan een bv maar met beide ging het niet echt super goed. De ene had erg veel last van misselijkheid en moest overgeven en de andere had heel veel pijn. Ik voelde me haast een beetje bezwaard omdat ik echt nergens last van had, behalve dan het zware gevoel op mijn borstkast.

Inmiddels ben ik al weer lekker thuis en heb een lekker vers stukje stokbrood op. Ik heb geprobeerd om even te spieken maar helaas zie ik niet veel omdat de kliniek bh met een band erom heen zit. Tot zover vandaag. Ik ben blij!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx meiden!!

Ik heb vannacht niet zo geweldig geslapen, helaas. Dat op je rug slapen is voor een zij slapen best lastig ;) Ik werd om half 4 zo'n beetje wakker van de pijn in mijn rug. Toen heb ik mijn hoofdeinde omhoog gezet en ben toen wel weer afgezakt tot 7 uur. Nu lekker opgefrist en gaat het een stuk beter. Zometeen weer de medicijnen nemen. Ik voel wel dat ze enorm gezwollen zijn en dat er veel vocht inzit. Ik word straks gebeld door mediconsult dus zal het dan wel even aangeven. Ook ga ik vragen of ik een slaappil mag, zodat ik aankomende nacht een klein beetje beter kan slapen. Maar al met al valt het me nog steeds reuze mee! Vooral een heel blij gevoel, dat ik eindelijk mijn borsten heb!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw meis gefeliciteerd met je nieuwe borsten, was gister voor een consult in Haarlem en in tegenstelling

tot mijn verwachting niet met de Boer zelf gesproken (maar toen ik las dat je bij hem onder t mes ging begreep

ik wel al dat dat een beetje moeilijk zou gaan).

Ik ben heel benieuwd naar jouw resutaat, zit nu zelf weer met het dilemma: hoeveel cc moet ik nemen..

Voor nu een spoedig herstel en we lezen de voortuitgang wel weer van je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx meiden!!

Ik heb vannacht niet zo geweldig geslapen, helaas. Dat op je rug slapen is voor een zij slapen best lastig ;) Ik werd om half 4 zo'n beetje wakker van de pijn in mijn rug. Toen heb ik mijn hoofdeinde omhoog gezet en ben toen wel weer afgezakt tot 7 uur. Nu lekker opgefrist en gaat het een stuk beter. Zometeen weer de medicijnen nemen. Ik voel wel dat ze enorm gezwollen zijn en dat er veel vocht inzit. Ik word straks gebeld door mediconsult dus zal het dan wel even aangeven. Ook ga ik vragen of ik een slaappil mag, zodat ik aankomende nacht een klein beetje beter kan slapen. Maar al met al valt het me nog steeds reuze mee! Vooral een heel blij gevoel, dat ik eindelijk mijn borsten heb!!

Goede morgen Enibas,

Fijn dat je toch een beetje geslapen hebt!! En heerlijk he mooie boobs, geniet er maar lekker van ,

en laat je lekker verwennen....heel goed herstel en rustig aan doen hoor!!

Gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, wat een leuk verslagje heb je geschreven. En ondanks het feit dat ik in een andere kliniek ben geweest zijn de dingen die je schrijft heel herkenbaar, grappig is dat. Nu ff lekker plaats rust en goed naar je lichaam luisteren. Dat rugslapen vind ik nog steeds een ramp, hoewel ik er aan de andere kant ook wel een beetje aan wen inmiddels... Geniet er maar lekker van meis, ik ben benieuwd naar je foto's straks!

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Kilibili,

Waarom lig je nog in het ziekenhuis? En hoe is het bij jou gegaan?

Hey Enibas,

Blij voor je dat alles goed gaat! Ik lag nog in het ziekenhuis daar ik er een nachtje moest blijven.. Je kan gerust m'n verslagje lezen in m'n topic..

Een goed herstel gewenst :116: .

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Senna, je eerste consult is altijd met Dr. Ludlage. Pas je tweede consult zal met Dr. de Boer zijn. Schrik dan niet van zijn uiterlijk, want het is niet de meest aantrekkelijk man hahah, maar echt super aardig!!! En hoeveel cc's? Laat dat aan de mannen over, die hebben echt verstand ervan. Ik heb met passen de 275 en 320 ingehad. Onze voorkeur ging uit naar de 320. Maar eenmaal thuis sloeg de twijfel toe bij ons beide. Zou het niet te groot worden? Uiteindelijk hebben we afgesproken om het echt helemaal aan Dr.de Boer over te laten en is er dus 330 cc ingegaan. En wat ik tot nu toe zie, is dat echt niet te groot.

@ Faye, ik weet niet of ik foto's zal plaatsen, weet niet of mijn man dat een prettig idee vind ;)

Meiden ik heb net heerlijk een uurtje pijn vrij geslapen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Dag 2 po is aangebroken. Ik heb gisterenavond even gedoucht want was zo benieuwd hoe het eruit zag allemaal :D

Het douchen zelf was heerlijk, maar daarna wel meer last gekregen. Om 23.00 uur lekker naar bed gegaan en heb goed geslapen tot 3.30 uur. Toen werd ik wakker van de pijn in mijn rug. Ben even wezen plassen en heb toen mijn voetenkant omhoog gedaan van mijn bed. Toen toch weer lekker in slaap gevallen tot 7 uur. Nu gaat het goed, alleen mijn rug doet nog steeds pijn :( Mijn band zit ook los, weet niet of dit goed is? Nou ben benieuwd hoe ik vandaag ga doorkomen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Enibas , laat zeker weten hoe je je morgen voelt na het verwijderen van je draadjes ;)

En wat jouw chirurg te vertellen heeft over dat zijslapen .

Ik durfde dat toch niet zo snel hoor (was dik 3 weken en deed nog pijn) . Protheses moeten 4 tot 6 weken inkapselen .

Ben altijd een schijterd geweest tijdens mijn herstel en heb me braaf aan de opgelegde regeltjes gehouden . 6 weken is niet lang in een leven denk ik dan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk hoor B-cupje. Wat is 6 weken nou helemaal? Stel dat het wel verschuift ...dan sla je jezelf toch voor je hoofd??? Ik heb alles netjes gevraagd aan de pc voordat ik het deed. Auto rijden heb ik eerst gevraagd of het wel mocht. En ja dat mocht dus na 8 dagen, mits ik wel mijn band omdeed en ik ervoor zorgde dat mijn ellebogen niet boven mijn schouders uit zouden komen. En ik doe dus netjes elke keer mijn band om ;)

Ik zal uiteraard morgen laten weten hoe het was!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik ben weer thuis! Hechtingen zijn doorgeknipt en de rest is oplosbaar, dus nog even geduld hebben. Hij vond mij herstel boven verwachting snel en goed gaan! Hij zei "als je nu naar het strand zou gaan, zou niemand kunnen zien dat je borsten niet 100% van jezelf zijn". Wel moest ik er voor waken dat ik daardoor te veel zou gaan doen. Ik moet nog echt mijn rust nemen. Ik mag op mijn zij gaan proberen te slapen. Hij heeft goed gevoeld hoe stevig de spier zat en die zat stevig genoeg. Voor de rest mag ik nu bijna alles weer gaan doen, mits rustig aan. Alleen nog niet zwaar tillen en ook zeker nog niet mijn armen strekken boven mijn hoofd. Helaas geneest ook mijn litteken erg snel, waardoor ik iets te veel litteken weefsel aanmaak. Dus advies was om zeker te gaan smeren met een creme genaamd Celo-Kote. Dus die ook maar gekocht. En over 3 maanden weer terug komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meteen minder trekkerig die boel hé ?!

Wat fijn dat je qua herstel wat voorop loopt :)

Beetje sneu van het litteken weefsel maar zoiets kan je op voorhand natuurlijk niet weten .

Gelukkig liet je je draadjes door de chirurg verwijderen wat toch een extra controle is vind ik .

Het heeft mij toen toch gerustgesteld .

Ben je van plan na 3 maanden terug te gaan ?

Ik heb dat wel gedaan maar de meesten hier gaan enkele terug als ze ongerust zijn of als er complicatie opgetreden is .

Beetje naar je lichaam luisteren ondertussen , niet te overmoedig worden en lekker smeren die handel : helpt altijd ;)

Fijn herstel nog Enibas !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja ik ga zeker terug na 3 maanden! Dan worden er ook na foto's gemaakt. En ja zeker minder trekkerig! Maar ik ben vooral zo blij dat ik mag proberen om op mijn zij te gaan slapen! De pc zei dat mijn borsten al goed soepel aanvoelde, en ik zei dat dat kwam omdat ik er de hele dag aanzit! hahah hij moest er om lachen en begreep me ;)

Ik ga echt heel erg mijn best doen om rustig aan te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.