Ga naar inhoud

Enibas : 29 januari 2013 : Dr. Koeijers : McZuiderzee : Lelystad


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik me graag even voorstellen als Enibas.

Ik ben een moeder van 2 prachtige kinderen, een dochter van 11 en een zoon van 7.

Ik ben 2 jaar geleden 16 kilo afgevallen en zoals vele van jullie zullen weten doet dit alles niet echt goed aan de vorm en inhoud van je borsten. Ik ben in oktober voor een 1e consult geweest bij Mediconsult in Haarlem. Gisteren (9-1-2012) ben ik voor een tweede consult geweest bij dr de Boer. Ik heb nu een slappe 75b. Ik wil een kleine d, grote c. Gisteren heb ik weer gepast en dr de Boer neemt 3 verschillende protheses mee naar de operatie namelijk, 310, 320 en 330 cc. Hij komt dual plane ronde prothese. De operatie staat vast voor 24 januari. Al met al vind ik het best spannend, maar zie er ook enorm naar uit!

Alle tips zijn welkom!

Groetjes Enibas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste Reactie

HOI!! wat leuk! ik ben ook bij dokter de Boer geweest< ik had een 80/85b en wou precies net als jij een volle c kleine d,

ik heb 310 cc rond op de spier gekregen en ben er superblij mee, ik ben nog steeds heel dankbaar en trots op mijn boobs!!

de napijn is mij ook erg meegevallen.

ik draag een 80e maar het ziet eruit als een gewone D hoor!

als je vragen hebt hoor ik het wel!

groetjes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!

Uiteraard had ik je al een keer ergens op het forum "gezien" :6:

Ik probeer veel te lezen hier en heb ook gezocht op ervaringen rondom dr. de Boer en Mediconsult.

Een kennis van mij is ook door hem geholpen maar dat was nog in de kliniek zelf. Ik ben eigenlijk best benieuwd naar de lokatie in Amstelveen. Die kennis van mij bleef een nachtje slapen, dat was gebruikelijk, en haar ervaring was erg huiselijk. Nou zal dat uiteraard niet zo zijn in Amstelveen. Maar dr. de Boer vertelde me dat je een kwartier naar de operatie al wakker was, rechtop zat en een beschuitje zal eten. En dan weer een uurtje later sta je buiten. Ik woon redelijk in de buurt, dus zal dan blij zijn als ik weer lekker thuis ben (neem ik aan)

Hoe vond jij dit?

Groetjes Enibas

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ja wat dr de Boer zegt is waar, ik was idd heel snel weer bij en goed genoeg om naar huis te gaan, ik heb ook een beschuitje gehad en een bakkie thee, het gaat snel, maar wel met veel aandacht hoor, en als je klaar bent wil je ook graag naar huis, je moet je wel naar huis laten brengen hoor, zelf rijden mag niet, en houd er rekening mee dat je net na de operatie een beetje wankel kan zijn (dat had ik) of zoals mijn buurvouw, die sprak een beetje vreemd, net of ze een borreltje teveel op had!!

o ja, je vriend/man of familie mogen niet mee naar boven, die moet je beneden al gedag zeggen, maar dan gaat het snel hoor, omkleden, aftekenen, babbeltje met de anesthesist en dr de boer, en dan.................... voor je het weet word je wakker met je nieuwe boobies!!!

heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nou weer een dagje dichterbij :43:

Mijn man gaat mee, dus die zal gewoon wachten dan beneden op me.

Ik verwacht vandaag wel alle papieren zoals recepten en waar ik precies moet zijn en hoe laat enzovoorts.

Was jij ook onzeker over de hoeveelheid cc's? Dr. de Boer neemt drie verschillende maten mee, 310, 320 en 330. Mijn man is een beetje bang dat het misschien te groot gaat worden. Maar we hebben daar gepast 275 en 320 en onze voorkeur ging toen toch uit naar die 320. Maar er zijn zoveel verschillende foto's te zien die met minder cc's echt mega zijn! Dus daar schrikt hij dan weer van. Ik heb gezegd dat ik dr de Boer volledig vertrouw, hij zal weten wat hij doet. Maar vraag me dus af of andere vrouwen ook zo gingen twijfelen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sabine ;)

Gefeliciteerd met je datum. Ik ben met 345cc van een legen 75C naar een goed gevulde 75D (op dit moment) gegaan. Ik verwacht dat mijn boobs nog wel iets slinken want ik ben nu pas 12 dagen PO. Twijfelen over de cc's had ik ook, maar als ik jou was zou ik dus voor de optie met de meeste cc's kiezen. Op mijn profielpagina houd ik een dagboekje bij en ik heb er ook wat foto's op staan van voor en na... Neem gerust een kijkje...

Succes met het nemen van een beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Faye,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je dagboek gelezen en je foto's bekeken. Mooi hoor!!!

Ik laat de keuze van het aantal cc's aan de pc over. Ik neem aan dat hij weet wat hij doet. Hij weet wat ik wil dus ik vertrouw erop dat het goed gaat komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Enibas, welkom op het forum en gefeliciteerd met je voorgenomen borstvergroting!

Hoe is tot nu toe je ervaring met dr de Boer?

Ik heb volgende week een consult bij hem. En wat bedoel je met Amstelveen, ga je daar geopereerd worden?

In het ziekenhuis aldaar of een kliniek, zo ja welke?

Hoeveel consulten heb je gehad alvorens een datum vast te leggen en ben je nog bij andere chirurgen geweest?

Spannend allemaal he, maar dit forum is een goede aanvulling op het hele proces!

Groetjes Senna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Senna,

Ik ben 2 keer op consult geweest bij Mediconsult. De eerste keer ga je op consult bij dr. Ludlage, dit is de directeur en tevens ook een arts, alleen geen plastische chirurg. Hij verteld je alles wat je weten wilt en moet en beantwoord al je eerste vragen. Dan ga je passen, ook met hem. Alles wat word besproken word opgeschreven en gaat in je dossier. Dan ga je naar de secretaresse en die verteld wat het allemaal gaat kosten enzovoorts. Heel duidelijk en ze nemen echt de tijd voor je.

2e consult is dan bij dr. de Boer. Met hem ga je weer in gesprek en samen ga je bekijken wat je besproken hebt met dr Ludlage. Ik vond het allemaal ontzettend duidelijk en iedereen is erg aardig.

De reden waarom er niet meer in Haarlem zelf geopereerd word is omdat het een monumentaal pand is geworden. Daardoor kunnen ze niet meer verbouwen zodat de O.K up to date blijft. Daarom wijken ze nu uit naar een kliniek in Amstelveen. Uiteraard kan ik je nog niet vertellen wat mijn ervaring daar over is, maar zal ik laten weten als ik mijn borstvergroting heb.

Ik ben verder niet ergens anders op consult geweest omdat het gelijk goed voelde hier en omdat ik goede verhalen heb gehoord over dr de Boer. Ik hoop dat ik zo je vragen goed beantwoord heb en anders kan je altijd nog verder vragen ;)

Succes volgende week!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zover!!! Ik heb net mijn 2 beschuitjes en kopje thee op.Vanmiddag om 12 uur word ik verwacht en om 13.00 uur is het dan zover!!

Ik werd gisteren avond vanuit het niets opeens enorm zenuwachtig en zelfs een beetje bang. Gelukkig was dat na een kwartier weer over. Heb amper geslapen. Elk uur wel wakker, helaas. Maar morgen om deze tijd zit ik hier met mijn 2 nieuwe beste vrienden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx!!

@ Faye, ik ga proberen te genieten van de narcose hahah. De laatste keer dat ik narcose heb gehad werd ik heerlijk wakker!! Alsof ik mega lang heel diep geslapen had. Dus ik hoop dat het nu weer zo zal zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.