Ga naar inhoud

Enibas : 29 januari 2013 : Dr. Koeijers : McZuiderzee : Lelystad


Aanbevolen berichten

Hoi Enibas,

Dit is wel heel goed nieuws zeg.

Gaat het dan toch nog allemaal goed komen?. Ik hoop het echt voor je.

Ik wens je heel veel succes en hoop dat je snel je droomboobs krijgt.

Met bolling bovenop.

Ik moet eerlijk zeggen, ik ben nu bijna 3 maanden PO na mijn wissel, en ik kijk nog elke dag of mn bolling er nog zit, hahahahaha.

En het zit er nog, pffffff.

Ik hoop voor jou dat je ze ook krijgt.

Heel veel succes verder.

Laat je het wel weten, hoe het verder gaat?

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey enibas,

jeetje meid, wat een verhaal.

Wat rot dat jij zo ontevreden was, dat wist ik helemaal niet.

Gelukkig is er nu een positieve wending en ik hoop dat jij straks ook mag genieten van jouw droom-boobs!!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ondanks dat je maar blijft mutsen muts. ben je wel een lieve doc bb boobguru.... :45:

tja... de waarheid is hard? of lief? of gewoon de waarheid?!!

en ehh.. enibas.. die witte stranden... blauwe zee... ik doe helemaal met je mee!

zouden we eignelijk niet een "beloning" moeten krijgen omdat we op het forum zitten en een reisje naar zo'n wit strand, blauwe zee, zonnestralen op je boobs...?? kunnen krijgen? :45:

zie je het al voor je?

doen we een foto shoot?

forum meiden op het strand?

hahahahhaha

zoek je PC?!

of voor de PC.... zoek je clienten?

hahahah :152:

omg ik draaf weer door... jij ook met dat mooie witte strand.

maar enibas.. ik snap je wel wat je schreef. ... als je het niet schrijft... valt het voor jezelf niet op.. en nu heerlijk dat je het van de daken kunt "schreeuwen" en volgende keer als beloning dan naar dat witte strand, met die blauwe zee????

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

forum meiden op het strand?

hahahahhaha

zoek je PC?!

of voor de PC.... zoek je clienten?

hahahah :152:

:152: :152:

Net zoiets als "Zo vader zo zoon?", maar dan net effe anders...

"Zo pc, zo tieten"? " :45:

Hey Enibas,

heb je al iets meer gehoord nu wanneer je op consult mag bij dr. Koeijers?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Eindelijk!!!

Vandaag een telefoontje gekregen van Dr Ludlage dat ik een afspraak kon gaan maken bij dr Koeijers. En dat heb ik dus gelijk gedaan en ik kan maandag al terecht :D

Ik heb sinds een paar dagen ook last van mijn linkerborst. Doet een beetje pijn. En als ik er tegen duw dan voelt het helemaal naar, alsof de hele binnenkant verschuift maar dan op een niet goede manier. Ik kan het niet goed omschrijven, maar ik heb zo'n vermoeden dat het iets te veel kapsel is geworden :( Uiteraard ga ik dit maandag ook aangeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeee meid wat een verhaal!?

En dat je nu ook nog die pijn erbij hebt gekregen..pff..balen.

MAAAAR....het goede nieuws dat je maandag gewoon al kan komen! Yesssss!

Hoop echt voor je dat hij je je langverwachte droomboobs gaat geven en je dus ook van die pijn gaat verlossen.

Op naar maandag!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja op zich erg goed :)

Alleen volgens dr. Koeijers ontkom ik niet aan lift...

En dan wilt hij anatomische terug plaatsen met full hight full projection of xtra full ...zodat ik wel de bolling aan de bovenkant krijg.

Hij wilt ook het verschil in mijn borsten oplossen door verschillende cc's te plaatsen en mijn tepels gelijk maken. Dit is dus meer dan dat ik ooit gehoord heb van dokter de Boer. Die heeft het nooit gehad over verschillende tepels, verschillende grote van de borsten en een lift was niet nodig. Dat kon door de prothese opgelost worden. En toen ik aangaf waarom de Boer geen high profile had gebruikt, zei hij dat dat niet kon bij mij. Dan moest hij te veel cc's gaan gebruiken waardoor ik juist weer hang zou krijgen.
Ja dat klopt opzich natuurlijk wel, maar daarom had er dus een lift moeten plaats vinden en een high profile geplaatst moeten worden.

Dokter Koeijers heeft heel duidelijk uitgelegd waarom hij voor anatomisch zou kiezen bij mij, en waarom voor een lift. Hij heeft veel opgemeten en ook naar mijn achterkant gekeken. Naar mijn schouders en naar mijn rug. Ik sta dus ook niet helemaal recht en daardoor staat mijn linkerborst iets hoger als mijn rechter borst...enzovoort.

Dus ja wat betreft het consult en zijn conclusie ben ik heel tevreden.

Ben alleen erg teleurgesteld en boos op mezelf.....waarom geloofde ik gelijk wat de Boer me verkocht???

Nu afwachten wat dokter Ludlage er van gaat zeggen en gaat doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zei het al in de chat.. Het klinkt heel plausibel wat deze beste man te vertellen had!

En niet boos op jezelf zijn meid!! Wist jij veel?

Al had je het helemaal tot in de punten uitgezocht, dan had je nog niet kunnen zien of deze pc oprecht zou zijn of niet! Probeer jezelf niets te verwijten! Het gaat nu gewoon helemaal goed komen! ;)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Enibas,

fijn dat je zo'n goed consult hebt gehad bij dr. Koeijers...

En niet boos zijn op jezelf....dat heb je niet verdiend!! Je kunt niet alles weten van te voren en gaat toch uit van de kundigheid van je pc..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Meiden :D

Inmiddels weer goed nieuws gehad. Financieel gaan we eruit komen..... Hoe vertel ik niet uit respect naar Mediconsult en naar dokter Koeijers toe. Maar het komt goed. :D

Maar ik hoop binnen nu en 6 weken een datum te hebben!!

Het was uiteraard ook even een flinke domper wat betreft de lift...Tja de littekens die ik er aan ga over houden...dat is natuurlijk even slikken en schrikken. Ook voor mijn man...Maar we zijn er wel allebei over uit dat, als we eerlijk zijn, het ook wel echt nodig is, wil ik mijn droomboobs krijgen. Dus de littekens gaan we voor lief nemen.
Als ik kijk naar de littekens van Piepke of van Ingrid K dan kan ik daar echt mee leven.

Ik hoop dat ik snel weer meer hoor!

Thnx voor jullie steun en luisterend oor.... :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.