Ga naar inhoud

Enibas : 29 januari 2013 : Dr. Koeijers : McZuiderzee : Lelystad


Aanbevolen berichten

Nou dat zij slapen is nog niet echt een succes. Gisterennacht voelde ik me spier van mijn linkerborst "schieten". Dat deed echt even pijn!! En met terug draaien weer. Auw. Gisteren daardoor een beetje een zeurend gevoel gehad in die spier. Net alsof je hem verrekt had, wat dus ook best het geval zal zijn geweest. Maar vannacht werd ik wakker van mezelf omdat ik op mijn zij aan het draaien was....Het zal dus vanzelf elke dag een beetje beter gaan. Vanmorgen ook begonnen met de Keto-Cate te smeren op het litteken, en mezelf daarna even heerlijk ingesmeerd met bodylotion, want mijn borsten zijn aan het vervellen en dat jeukt!!

Voor de rest gaat het prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste Reactie

Van de week bh's wezen passen uit nieuwsgierigheid....Ik schrok me een hoedje....80c en 75d mee het pas hokje in, maar paste echt niet! taille 75 wel maar de d cup ...no way. Uiteindelijk kwam ik uit op een 75F. Natuurlijk geloofde ik er echt helemaal niets van, dus echt een heleboel verschillende merken en soorten bh's gepast. Maar het is echt waar. Tot nu toe zit ik op maat 75F :44::01:

En ik hoop dat het deze maat blijft :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Enibas.

Wat fijn dat je herstel zo goed gaat! Dat van die littekens is wel jammer zeg, maar ja dit weet je gewoon niet van te voren.

Het zijslapen heeft bij mij ook wel 5 tot 6 weken geduurd voordat dit goed voelde. Ik had inderdaad in het begin ook dat gevoel dat het leek alsof ik de spier verrekt had nadat ik (kort) op mijn zij had gelegen. Die zeurderige pijn hield vaak ook wel een paar uur aan.

Haha, raar he, om dat pashokje in te gaan met verschillende maten bh's zonder te weten welke je nu het beste past. :lol: Maar mooi hoor, een 75F. Ik kwam uit op een 75E, maar kon me beheersen om niet gelijk een paar bh's aan te schaffen. Het schijnt dat je borsten nog kunnen veranderen en dit geldt ook voor de maat.

Met mij gaat het eigenlijk best goed, superblij met mn boobs. Ik heb alleen de pech dat mijn rechter litteken is gaan ontsteken. Dus gisteren heb ik bij mijn PC een mini-operatie ondergaan om het geinfecteerde weefsel te laten verwijderen. Ik zit nu dus de komende 3 weken weer met hechtingen en moet het alweer rustig aan doen. Gelukkig waren we er op tijd bij, anders hadden de gevolgen veel groter geweest.

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjeetje, ik ben alweer bijna 5 weken po. Het gaat erg goed! Ik had van de week even een terug val. Ik denk dat ik iets te veel gedaan had. Maar inmiddels is alles weer goed. Ik heb afgelopen nacht eindelijk lekker geslapen op beide zijde. Ik heb inmiddels 3 bh's gekocht en kan niet wachten tot ik die aan kan trekken. Ik weet het....geduld...maar dat is niet mijn sterkste kant helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Maandag 18 juni heb ik een afspraak gemaakt bij dr de Boer. Ik ben niet tevreden. Mijn borsten zijn onvoldoende gevuld aan de bovenkant (de bolling) terwijl ik dat juist zo graag wilde. Daarbij heb ik dat de ene borst ruimer in de pocket zit als de andere borst. En als ik die krappere naar binnen duw voel ik een hoek zitten in de prothese. Ook heb ik dat ik mijn eigen weefsel onder de prothese voel zitten als ik iets naar voren buk en weer rechtop kom. Dat voelt naar aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Helaas, Dokter de Boer erkent niet mijn probleem. Hij vind dat dit het best haalbare resultaat is. Die hoek in de prothese is volgens hem een rimpeling en dat hoort er nou eenmaal bij. En de bolling die ik zo graag wil, krijg je volgens hem niet behaald met een high of ultra high profile. :( Ik weet even niet wat ik wil of ga doen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Enibas

Denk er eerst rustig even over na, zoals ik net ook al in de sjet zei.... Over een paar dagen ziet alles er misschien heel anders uit, en ben je weer strijdvaardig. Van de andere kant zijn jouw borsten ook mooi zoals ze zijn, heb ze net nog even zitten bekijken! Ik begrijp dat je liever meer bolling zou willen hebben en dat moet je ook kunnen krijgen met high of extra high profile (laat je niks wijs maken door die dokter :) ) Maar als je het een plekje wilt geven en jij en je man het samen zo willen laten, dan is dat je goed recht!

Heel veel sterkte de komende dagen met nadenken over de toekomst van jouw borsten!!

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, Dokter de Boer erkent niet mijn probleem. Hij vind dat dit het best haalbare resultaat is. Die hoek in de prothese is volgens hem een rimpeling en dat hoort er nou eenmaal bij. En de bolling die ik zo graag wil, krijg je volgens hem niet behaald met een high of ultra high profile. :( Ik weet even niet wat ik wil of ga doen....

Hoi Enibas,

Ik zie zojuist je berichtje. Wat jammer dat hij je probleem niet erkent. Ik weet hoe je hoop gevestigd was op erkenning.

Wacht de komende dagen even af. Kijk of je hier in de toekomst tevreden mee kan en wil zijn.

Als jij niet tevreden bent met je resultaat zou je een 2nd opinion aan kunnen gaan vragen bij een andere arts. Kijk eens wat deze PC te zeggen heeft m.b.t. de het behaalde resultaat. Mocht je dan hetzelfde te horen krijgen .... weet je dat je huidige PC de waarheid gesproken heeft.

Heel veel succes met het nemen van je beslissing! Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je is!

kxs

Pietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel raar dat mijn PC zegt dat ik met extra high profiel en iets meer CC het gewenste resultaat WEL haal.

Ik moet het natuurlijk nog maar afwachten, want mijn wissel moet nog komen.

Maaaar vind het heel vreemd dat deze PC zo reageert.

Vind het heel jammer voor je.

Sterkte meid. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel raar dat mijn PC zegt dat ik met extra high profiel en iets meer CC het gewenste resultaat WEL haal.

Ik moet het natuurlijk nog maar afwachten, want mijn wissel moet nog komen.

Maaaar vind het heel vreemd dat deze PC zo reageert.

Vind het heel jammer voor je.

Sterkte meid. :53:

Daar moest ik ook meteen aan denken toen ik het hoorde Diesel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Wat balen dat je niet tevreden bent :(

Die hoek die je bedoeld kan inderdaad rimpeling zijn, dit heb ik aan de onderkant als ik buk (zie ik ook echt rimpels zitten)

Maar je geeft aan dat je ook graag meet bolling had gehad.

Beetje dubbel want als je meer bolling wil , zou meer cc en extra high best een oplossing zijn!

Maar niet altijd geeft high een boller resultaat (ik heb zelf high en heb bijna geen bolling.)

Kortom ik denk dat je dan aan meer cc plus high profile of extra profile moet gaan denken!

Succes en anders een 2nd opinion aanvragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoelde ik ook meid ;)

Het moeilijke is als je dit niet hebt aangegeven bij een consult (echt duidelijk ik wil bolling!!!)

Dan kan een arts dit niet vergoeden, tenslotte heeft hij een mooie natuurlijke bv uitgevoerd.

Kortom het is echt heel rot natuurlijk maar niet altijd een ''fout'' van de arts.

Mischien kun je wel tegemoed komen dat je alleen de protheses hoeft te betalen?

Ik zou zeker bij een andere arts langsgaan want mischien vind hij dit al extreem met bolling terwijl de andere arts vind dat je nu hangers hebt (bij wijze van spreken he hihi)

Hoop dat er een oplossing komt meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er voor nu vrede mee....Volgens dr de Boer behaal ik met een high profile of een extra high profile niet de bolling die ik wil. Zijn woorden "als je aan dat profiel denkt moet je ook meer cc's gaan gebruiken waardoor je borst weer zwaarder word en het dus juist allemaal weer gaat zakken"

Ik ga geen second opinion doen. Ik heb het geld niet om nog een keer voor een operatie te gaan. Tegen de tijd dat ik een wissel moet, dan ga ik voor een high of een extra high profiel, maar voor nu zal ik tevreden moeten zijn met wat ik heb. En ze zijn echt niet lelijk hoor, ik denk alleen dat het misschien mooier had gekund. Maar ja..het gras bij de buren is altijd groener......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Zo ik heb mijn topic maar weer eens onder het stof vandaan gehaald :D

Inmiddels zijn we een aantal maanden verder en is er het één en ander gebeurd.

Er was een oproep geplaatst op het forum door baby's drankenkast of er nog meerdere vrouwen bij Mediconsult waren geweest. Samen met nog een andere vrouw was zij op zoek naar vrouwen die ook door dr de Boer waren geopereerd en ook niet tevreden waren. Hier heb ik op gereageerd. Ik ben in contact gekomen met deze twee vrouwen en met ons drieën hebben we ons sterk gemaakt en zijn we op zoek gegaan naar een letselschade advocaat die op no cure no pay basis werkt. We hebben ons medisch dossier opgevraagd en vanaf dat moment nam alles een totaal andere wending.

De directeur, dr Ludlage, belde me persoonlijk op met de vraag waarom ik mijn medisch dossier opvroeg, want meestal betekende dit dat de patient in kwestie dermate ontevreden was dat ze verdere stappen wilde gaan nemen. Ja dat klopte dus ;)

Ik heb hem eerlijk verteld dat ik samen met 2 andere vrouwen bezig was om verdere stappen te ondernemen omdat ik zo ontevreden was over mijn borstvergroting en ook met hoe makkelijk dokter de Boer het afdeed. (dokter de Boer heeft me ook voor leugenaar uitgemaakt tegenover dokter Ludlage) Dokter Ludlage schrok hier heel erg van, en ondernam gelijk actie. Hij wilde me erg graag persoonlijk spreken en kijken wat hij voor me kon doen.

Ik wilde uiteraard samen met de andere twee meiden overleggen wat hun wilde. We waren tot de conclusie gekomen dat we dokter Ludlage een kans moesten geven om zijn verhaal te doen en het eventueel recht kon zetten. Immers je moet iemand een kans geven om een fout recht te zetten. Voorwaarde was wel dat we absoluut niet met Dokter de Boer in gesprek wilde. Op 23 oktober ben ik samen met de andere 2 vrouwen bij Dokter Ludlage op gesprek geweest. Dit gesprek duurde lang. We hebben alle drie goed ons verhaal kunnen doen en laten zien waar we niet tevreden over waren.

Even in mijn geval. Ik heb gezegd dat ik totaal niet de bolling heb gekregen die ik zo graag wilde. Dit beaamde hij gelijk. Tijdens mijn consulten had ik duidelijk aangegeven dat ik bolling wilde en dit had dokter Ludlage ook specifiek in mijn dossier gezet. Gelukkig stond het dus ook zwart op wit dat ik dit wilde!! Hij beaamde dat ik dat nu niet had. Zijn letterlijke woorden waren. Je hebt een biefstuk besteld en een karbonade gekregen....

AMEN!!! Ik was zo blij dat het nu eindelijk erkend werd door hem!! Ook gaf hij aan dat er duidelijk iets mis was met de communicatie van dokter de Boer.

Dokter Ludlage stelde aan ons voor dat hij op zoek ging naar een onafhankelijke pc die onze situatie zou beoordelen. Als deze pc tot de conclusie zou komen dat hij/zij het mooier/beter kon maken dat zal het gedaan worden op kosten van dokter Ludlage.

Afgelopen donderdag 8 november kreeg ik in de ochtend een telefoontje van dokter Ludlage. Hij had een pc gevonden die naar mijn situatie wilde kijken. Dokter Vito Koeijers.

Hij had hem door de telefoon al verteld dat ik bolling wilde en dat ik die nu miste. En dat mijn prothese niet mooi aan de onderkant zit. (Als ik voor over buk dan komt mijn prothese zo lelijk van mijn lichaam afzetten dat hij helemaal vervormd en als ik dan weer recht op kom dan zit mijn eigen weefsel ertussen wat heel vervelend aanvoelt) Dokter Koeijers vertelde door de telefoon aan hem dat hij zeker dacht dat te kunnen oplossen en ook dat hij mijn gewenste bolling kon realiseren. Nu is het afwachten wanneer ik langs mag komen voor consult bij dokter Koeijers :D Ik hoop snel!! Want inmiddels ben ik bijna een jaar PO en ik wil nu gewoon met trots in de spiegel kunnen kijken en denken " Ja het is het geld waard geweest "

Zo het is een heel verhaal geworden, maar ik moest het echt even van me af schrijven ...sorry

Al met al ga ik nu haast geloven dat het toch nog allemaal goed gaat komen. Dokter Ludlage doet in ieder geval echt zijn best ;) Dokter de Boer hoef ik nooit meer te zien!!

Ik hoop snel meer te kunnen vertellen. :D

p.s Heeft iemand ervaring met dokter Koeijers?? Ik kan niets vinden van hem op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uche uche uche.... (zal dat stof ff geweest zijn) :45:

Hoi Enibas!!!

wat een verhaal. en goed dat je het even lekker van je af kan schrijven!

En wat een nieuws!!!! :3:

Wat een geluk dat Ludlage je helemaal gelijk geeft! ik moest wel even lachen om de vergelijking biefstuk met karbonad!!! :152: MAAR hij heeft daar een punt.

Je hebt niet gekregen wat je besteld had en wat super dat je nu bij Koeijers terug op gesprek mag.

Je zoekt nog info over Koeijers... volgens mij heb ik die naam hier wel eens eerder horen vallen (niet schrikken maar de naam koe kwam me enigzins bekend voor!).

Heeft Piepke niet eens een topic geopend waar je op kon zoeken naar info over diverse klinieken en PC's? dat was volgens mij nog voor mijn ok , dus moet dat voor augustus geweest zijn!

Dit alles moet je ook weer wel een fijn gevoel geven dat je serieus genomen wordt, dat hij je gelijk geeft EN dat je de Boer nooit meer hoeft te zien (wat heel begrijpelijk is!).

Misschien als strakjes alles achter de rug is, nog even langs gaan??!! om te laten zien... KIJK DIT ZIJN DE BIEFSTUKKEN DIE IK BESTELD HAD????

Met dank aan Ludlage? en Koeijers?

Ik ga voor je duimen dat je snel geholpen gaat worden, zodat ook jij in de spiegel kan kijken en vervolgens kan genieten!!!! van je BIEFSTUKKEN! (die houd ik er nog ff in! vind m echt zoooo leuk !)

enibas, nog een fijne zondag zonder zorgen!!!!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx TP :D

Ja ik weet het...heb een lange tijd niet geschreven. Misschien dat het een vorm was van verstoppen...Zolang je maar niet schrijft word je er ook niet mee geconfronteerd....ik weet het niet...Ik weet alleen nu dat het me enorm opgelucht heeft :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.