Ga naar inhoud

Mari86 : 22 maart 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja idd voelt best raar, k moest vanmiddag ook ff krabben haha die bandjes van me bh jeuken ook soms aan de zijkant alleen kan k daar niet zo goed bij haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die band is los ook toeknoop bij kiesdejuistesportbh.nl voor €40 of annamamelle voor €15. Hele aardige vrouw. Ik heb de Amoena (katoen) gekozen en er nog heel gebeld omdat ik niet de mogelijkheid zag om die band aan te klikken.

Jullie zijn echt grappig. Ik zit nu aan andere vrouwen hun borsten te voelen. Alleen om te weten hoe het bij mij zal zijn. Dus ik zal de hele dag denk aan die van mezelf zitten.

Ik heb trouwens maar 1 bh, want hier zit die band aanvast.. Dus k durf er nu nog geen bij te kopen, omdat daar geen band op zit. Hij is wel lkkr luchtig dus opzich zweet t niet.. K zou trouwens ook niet weten welke maat k nu aan heb! Hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha n scheet geluid uit je,boobs? K voel nu wel dat lucht waar k over gelezen heb.. Voelt heel raar.

Het is trouwens vandaag de 3e dag po. Smorgens ben k wel wat stijf maar dat trekt over de dag weg. Ik wil vandaag me haren gaan wassen, wel vanmiddag want nu ben k nog n beetje stijf. Ik ben nog steeds heel gelukkig met me boobs!! :D k zou wel graag nog een sportbh kopen, maar k weet niet welke maat haha.. Schiet ook niet op dus.. Oja k wil vandaag ook ff naar buiten, want k ben nog niet buite geweest met dit weer.. En verder doe k lkkr rustig aan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mari,

Je kan helemaal onder die douche hoor, is echt zalig hoor! Wel je BH stilletjes openen, zodat de druk geleidelijk vrij komt, zo hen je het minst last.

Lekker zitten in de douche, en genieten.

En ga naar buiten meid, is zalig weertje en van de zon krijg je vitamine D, goed voor de genezing.

En de sport BH, ikzelf heb die pas gisteren gekocht na 3 weken. Die kliniekBH zit toch beter met die band, doe hem trouwens nog 22 u per dag aan hoor.

En je maat? Jij gaat zeker een E/F moeten hebben!!! Ik zit op 75 D en zit goed strak met mijn kleine 360cc hihihi en die moeten ook nog serieus zakken!

Succes met je verder herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja k heb net heerlijk gedouched! Ow wat is dat fijn! Ff die strakke bh uit.. Alleen k keek in mijn kliniekbh en daar staat 70b in? Miss hoort dat zo, weet k ook niet, maar k vroeg me af of hij niet groter moest zijn.. Daarom zit hij zo gigantisch strak haha en.... K heb natuurlijk fotos gemaakt!!!! Wauw wat mooi! K ben heel benieuwd welke cup het gaat worden! K zal de fotos even plaatsen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd ook gek van de druk van die shitbh, heb wat sportbh's gekocht en een apparte band, was veel beter!

Bij mij pastte fila t best ...

En over dat aan je tieten zitten: elke avond als ik thuis kom van de zaak is shirtje uit, bh los ( lekker sexy via de voorkant ) en wrijven aan die handel!!! Ik denk dat mijn buren ondertussen denken dat ik een freak ben 

En mijn mannetje zat de eerste keren verlekkerd te kijken toen ik dat deed, nu is de fun er al af, hij zit dan gewoon naast me tv te kijken...

Just normal family life 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een 75F nu, maar heb nu wel 700 cc gehad.

De verkoopstee heeft me geholpen qua maat hoor! Die band apart heb ik van de kliniek maar heb hier al gelezen dat je die op t internet kan kopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mari,

Kan je jouw kliniekBH niet groter zetten, aan de achterkant? Heb dit na 4 dagen gedaan omdat ik snijwonden kreeg van dat te strak zitten, Plovier pakt die borsten altijd goed in!

En effe reactie op jouw foto's, kan geen commentaar plaatsen met mijn mobiel.

Mooi hoor en zoals Piepke zegt die gaan nog zeker groter worden.

Bij de Plovierkes lijken ze in het begin altijd kleiner dan bij andere dames. En ook super hoog, had ik ook. Ze dalen bij ons blijkbaar later, ik ben nu 3 weken en mijn prothesen zitten ook nog hoog.

Komt allemaal goed, kijk maar naar de foto's van andere Plovierkes. Mii, Konientje , riane77, en nog vele andere.

Jouw Boobs worden groot en prachtig, don't worry!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de bh al op zn laatste haakje zitten haha en de onderste 2 aan de voorkant heb k los gedaan want die sneden in me buik..

Ja plovier maakt hele mooie borsten want k had voor de operatie al gekeken in de gallerij en kwam steeds bij borsten uit die plovier had gemaakt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, maar gelukkig duurt t geen maand ;) of je moet gewend raken aan dat gevoel haha.. Als krechtop zit drukt het t ergste.. Dus k ga meestal half naar achtere zitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 5 po is aangebroken!

Het gaat allemaal goed alleen heb k egt rugpijn :( k weet snachts ook niet hoe k moet gaat liggen of zitten om geen rugpijn te hebben en goed kumnen slapen.. K slaap ook nog nier zo goed, want k word snachts wakker van mijn rugpijn.. Haha me borsten zijn heel strak maar doen eigenlijk geen pijn :D.. Heeft iemand n idee hoe k van die rugpijn af kom? Of iig dat het wat minder word?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proberen niet de hele dag op je luie kont te zitten :P en af en toe je schouders wat naar achteren trekken. Niet te veel, maar je voelt het als de spanning eraf gaat. Dat helpt tenminste bij mij. Ik loop af en toe eens ff de tuin in of ga een tijdje staan en maak mijn rug hol en bol en zo, zonder mijn armen te bewegen. Dat helpt bij mij echt.

En wat ook helpt is dat ik een Tempur matras heb. NIet om reclame te maken.... maar het is heerlijk. Ook ik ben om 5 uur wakker en lig dan een paar uurtjes om me heen te staren, maar ach, overdag doe ik ook niks, dus heb ik ook wat minder slaap nodig :D

liefs van gekke BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ja k zit ook wel de hele dag eigenlijk haha komt ook omdat me vriend thuis is en dan doe k zelf minder ;) op dit moment ben k alleen thuis want hij word geopereerd aan zn sleutelbeen. Nu moet k dus ff alles zelf doen haha k denk dat k straks ff n rondje loop buiten :) op dit momemt heb k niet egt geld voor n tempur matras hahavolgens mij zijn die heel duur ;) maar dankjewel voor de tip! K ga gewoon meer lopen en staan vandaag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.