Ga naar inhoud

Mari86 : 22 maart 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja idd.. K wil me huisje nog ff schoon hebben en boodschappen doen, en net als k zeg dat k geen zenuwen heb beginnen ze te komen! Hahaha morgen rond deze tijd heb k ze.. Komt nu wel erg dichtbij zeg.. Maar het zal allemaal wel goed komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Mari, morgen rond deze tijd heb je ze!!! Heel veel succes en maak je geen zorgen! Het is mij 1000% meegevallen. Die narcose, daar merk je niks van. Het is gewoon als een droomloze slaap. Je bent opeens weg, zonder dat je het in de gaten hebt en opeeens staan ze naast je bed en kom je weer langzaam bij....

Check mijn verslag, dan zie je hoe het bij mij gegaan is :D

Ben benieuwd naar hoe het bij jou gaat worden! Succes he :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!! Miss dat k morge al een verslagje kan plaatsen want k word als eerste geholpen.. En anders word het vrijdag maar k hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha BB k ga daarna alleen maar spierpijn krijgen in me bovenbenen hoop ik want die moeten wat strakker ;)

@piepke.. ik zal er van proberen te genieten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja k ben ook heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat.. k ben nog nooit onder narcose geweest dus dat is wel heel spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, toi toi toi morgen.

We kijken er allemaal naar je verslagje uit.

About de crème of pleisters... Ik ben pas 2-5 aan de beurt, maar heb alles al in en om t huis geregeld. O.a Dermatix crème en Biogaze. Die crème is toch pas nodig wanneer de wond dicht is, dus je hebt nog even de tijd om het in huis te halen. Dit kan ook via de huisarts, maar moet wel zelf vergoed worden. €40 voor 15gram tubetje. Je hebt hier heel weinig van nodig, dus je gehele genezings periode wel voldoende. Die Biogaze is gaas en. heeft een zalfje dat niet aan de wond blijft plakken zoals andere gaas. Dit heb ik ook voor mijn zoontje z'n hechtingwond gebruikt. Is mooi genezen. Ook te koop bij apotheek of etos.

Heel veel sterkte morgen en heerlijk genieten van je uitgekomen droom.

Ja hij moet deze week ook geopereerd worden omdat ze botten onder elkaar zitten, dus we zitten beide in spanning. K ga nog ff kijken welke creme of pleisters k ga gebruiken.. Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.