Ga naar inhoud

Mari86 : 22 maart 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ja die cc zijn echt een drama!!!

T valt bij iedereen anders, afhankelijk van voorsituatie en soort prothese dus heel moeilijk te vergelijken/voorspellen...

Misschien foto's meenemen hoe je wilt dat ze er gaan uitzien zodat je pc kan afleiden wat hij best doet?

Of passen?

Veel succes in ieder geval,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik had fotos meegenomen en die heeft hij bekeken. Hij zei dat hij met ongeveer 450cc uit zou komen op een mooie natuurlijke D..haha en toch blijft het spannend hoe het eruit gaat zien.

Ik heb nu een B cup dus ik ga ervan uit dat het mooi gaat worden :D

Ik had wel n prothese vast en hield die voor mijn borst haha dat zag er echt leuk uit ;)

Ik heb me ook voorgenomen om voor de operatie nog even aan t geven dat ze liever iets groter mogen dan te klein, dus eigenlijk moet het gewoon snel 22 maart zijn haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nog maar 3 weekjes :D spannend! Ik ga binnenkort even voor fotos plaatsten zodat jullie kunnen zien hoe het er nu uitziet en of 450cc mooi gaat worden bij mij.. Alle reacties zijn welkom ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liefst op grote D (dus DD) of kleine E.... Mijn pc noemde eerst de 400 cc, maar was bang dat dat te weinig was (dat is de pest aan dit forum hahaha). Maar nu weet ik niet meer helemaal zeker of die 450 niet te veel in de breedte gaat werken en niet echt in projectie gaat zitten.... Dilemma haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb k ook, k wil ook op een d of e uitkomen. K vind het ook mooi als het wat naar voren staat.. Er is zoveel verschil in,het aantal cc bij iedereen dat k,heel erg benieuwd ben naar het resultaat, k hoop niet dat het te klein word maar dat zal wel niet met 450cc haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mari en Best Boobie,

Aan het aftellen, komt dichterbij hè! Je zal zien komt er heel snel aan.

Als jullie dr Plovier duidelijk vertellen wat jullie wensen dan komt dat goed hoor!

Wat breedte van de prothese betreft hoef je je ook geen zorgen te maken. Hij werkt met 2 merken en de ene is minder breed dan de andere met zelfde aantal cc.

Gezien ik niet super breed b heb ik de smalle gekregen.

Ik vroeg een volle C kleine D en hij heeft 360 geplaatst. Ik had wel al een beetje van mezelf , niet veel maar toch kleine B.

Dus die E krijg je wel met 450 cc.

Plovier is een goede pc, het komt zeker allemaal in orde.

Greetz

Choucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Choucky

Ik ga niet bij Plovier :D..... Ik krijg Eurosiliconen, dus ik weet al hoe breed de 400 en hoe breed de 450 is hihi. Maar weet natuurlijk niet hoe het me gaat staan.

Aftellen doe ik wel (samen met mijn ticker ;) ) Het begint idd wel echt dichtbij te komen, maar ik zie er wel heel erg naar uit!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog niet welke profile ik krijg, want dr plovier beslist dat tijdens de operatie. Ik had namelijk nog een mailtje gestuurd met de vraag welke profile ik krijg. Voor de operatie krijg ik nog genoeg tijd om vragen stellen zei valerie.

Ik heb alvast een voor foto geplaats :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over 2 weken ben k de hele dag zenuwachtig denk k..want dan krijg k morge eindelijk borsten! K kan haast niet wachten, maar die weken zijn zo voorbij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd! K zal zeker verslagjes posten en fotos, k ga er denk k nog n paar plaatsen vam de voorsitiuatie haha want dat zijn dan de laatste fotos van mijn kleine borsten haha wat zal k trots rondlopen deze zomer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee me vriend heeft vandaag zn sleutelbeen gebroken! En over 2 weken moet k onder t mes... Zitten we met zn tween thuis haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig joh!! Maar goed voorbereiden dat er niks te hoog staat waar julllie allebei niet bij kunnen.... ;)

En alvast eten maken, dat je kunt invriezen, scheelt met boodschappen doen en zo straks.

Wel vervelend zeg, pijnlijk zo een gebroken sleutelbeen! Hoop dat hij zich over 2 weekjes wat beter voelt en jou wat kan helpen.... Verwen hem maar lekker, heb je straks iets om terug te verlangen :P

Hoe gaat het met de zenuwen? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dat is wel slim ja! K zal m zeker verwennen. Met de zenuwen gaat het nog wel, zal volgende week wel erger zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nog best goed eigenlijk, soms begin k wel te zweten als k eraan denk,haha.. Maar k moet nu ook me vriemd verzorgen omdat zn sleutelbeen gebroken is.. Ik denk dat het volgende week wel begint te kriebelen.. En hoe zit het met jou zenuwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arnica druppels zijn tegen blauwe plekken, maar mij zijn ze afgeraden omdat er alcohol in zou zitten (dat dus het bloed verdunt).

Mocht je blauwe plekken krijgen, kun je naderhand volgens mij altijd smeren met Arnica-zalf als je de blauwe plekken een handje wilt helpen te verdwijnen, maar ze trekken ook vanzelf weg... :D

Over littekencreme: Heb hierover geen advies gehad, maar weet wel dat een creme met vitamine E in, het herstel bevordert. (geloof dat bio-oil, of zoiets..., van Biodermal goed is... maar weet niet of daar vit. E in zit)

xxBB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dankjewel, als t aleen maar helpt tegen blauwe plekken dan hoeft t niet haha die gaan vanzelfwel weg ;) k zal wel aan de dokter vragen welke creme goed is.. K weet ook nog niet vanaf wanneer k t mag gebruiken haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.