Ga naar inhoud

Mari86 : 22 maart 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier en ik vind het geweldig om alle verhalen te lezen omdat ik 26 januari een consult heb bij be clinic! Ik lees alleen maar goede verhalen over dr plovier en dat vind ik heel erg fijn.

Ik vind het allemaal wel heel erg spannend!

Ik zal even wat over mezelf vertellen. Wat ik wil etc.

Ik heb nu een B cup en ik zou heel graag een d cup willen. Ik heb hier ook hele mooie fotos gezien van een e cup, dus als het dat word ben ik helemaal gelukkig!

Ik wil alleen niet dat ze kleiner worden dan een d cup..of te klein naar mijn zin, dus ik weet nog niet precies hoe ik dat aan ga geven,

Ik heb ook geen idee hoe zo'n consult verloopt, dus tips enzo zijn welkom!

Je mag natuurlijk ook foto's sturen van BV die ook van een B naar een D of ietsje groter zijn gegaan. Misschien kan ik dan wat voorbeelden laten zien :141:

Het enige waar ik tegen op zie is de narcose haha. Dat lijkt me best eng, omdat ik nog nooit geopereerd ben. Nouja ik heb 2 implantaten (tanden) en dat was helemaal niet eng. Maarja die operatie was ook niet onder algehele narcose.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties of tips!

Nog een maandje wachten en dan is het zover....consult :D:D

groetjes Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier en ik vind het geweldig om alle verhalen te lezen omdat ik 26 januari een consult heb bij be clinic! Ik lees alleen maar goede verhalen over dr plovier en dat vind ik heel erg fijn.

Ik vind het allemaal wel heel erg spannend!

Ik zal even wat over mezelf vertellen. Wat ik wil etc.

Ik heb nu een B cup en ik zou heel graag een d cup willen. Ik heb hier ook hele mooie fotos gezien van een e cup, dus als het dat word ben ik helemaal gelukkig!

Ik wil alleen niet dat ze kleiner worden dan een d cup..of te klein naar mijn zin, dus ik weet nog niet precies hoe ik dat aan ga geven,

Ik heb ook geen idee hoe zo'n consult verloopt, dus tips enzo zijn welkom!

Je mag natuurlijk ook foto's sturen van BV die ook van een B naar een D of ietsje groter zijn gegaan. Misschien kan ik dan wat voorbeelden laten zien :141:

Het enige waar ik tegen op zie is de narcose haha. Dat lijkt me best eng, omdat ik nog nooit geopereerd ben. Nouja ik heb 2 implantaten (tanden) en dat was helemaal niet eng. Maarja die operatie was ook niet onder algehele narcose.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties of tips!

Nog een maandje wachten en dan is het zover....consult :D :D

groetjes Marieke

Hoi Marieke,

Welkom!

Ben hier zelf ook nog niet zolang op het forum, maar heb al heel veel info verzameld.

Ik ben afgelopen woensdag bij Plovier op consult geweest en hoop 13 feb. bij Be Clinic een BV te ondergaan.

Het makkelijkste is dat je foto's meeneemt naar je consult, van borsten die jij qua grootte mooi vindt,

dan weet Plovier wel hoeveel cc daar ong. voor nodig is.

Verder is het handig om een vragenlijst mee te nemen, want het consult gaat best snel en anders denk je misschien achteraf:

Had ik dát maar gevraagd.

Het zag er allemaal netjes en professioneel uit, dat stelde mij ook wel gerust.

Igg succes met de voorbereidingen en veel leesplezier hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie. Ik heb al een aantal fotos gezien die ik erg mooi vind, dus die ga ik gewoon uitprinten en meenemen. Ik denk ook dat ik de vragen op ga schrijven anders ga ik ze meteen vergeten van de zenuwen denk ik haha.

Als je dat consult hebt, mag je dan ook passen? zodat je een beetje gaat zien hoe groot ze worden?

Jij ook veel succes met de BV in februari :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas 1 paar borsten gevonden die ik mooi vind haha.. best lastig om te zoeken. Iemand een tip waar ik mooie kan vinden? Ik wil graag een D of E cup en wel mooi rond, maar moet er wel natuurlijk uitzien.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!! Wat leuk dat je op consult gaat bij beclinic! Ik ben daar ook geopereerd en ben super tevreden en goed geholpen! Narcose is helemaal niet eng juist het leukste. Maar snap het wel ik zag daar ook tegenop. Ik ben van een 70c naar 75 e gegaan tot nu toe maar vind het kwa grootte reuze meevallen. Ik had voorbeelden van keeley hazell meegenomen omdat ik haar boobs prachtig en natuurlijk vind! Ben benieuwd voor welke cup je gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!! Wat leuk dat je op consult gaat bij beclinic! Ik ben daar ook geopereerd en ben super tevreden en goed geholpen! Narcose is helemaal niet eng juist het leukste. Maar snap het wel ik zag daar ook tegenop. Ik ben van een 70c naar 75 e gegaan tot nu toe maar vind het kwa grootte reuze meevallen. Ik had voorbeelden van keeley hazell meegenomen omdat ik haar boobs prachtig en natuurlijk vind! Ben benieuwd voor welke cup je gaat!

Ik denk dat ik voor een D of E ga. Ik heb gelezen dat een natuurlijke D groter lijkt dan met een borstvergroting, dus ik wil zeker wel een natuurlijke D.

Ik heb keeley hazell gezien, maar ik denk dat dat iets te groot is voor mij. Ik ben maar smal en 1.63m ongeveer haha. En het moet wel natuurlijk blijven ;)

Bij jou staan ze wel echt super mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zoeken hihi :D

Hier op het forum in de gallerij of anders idd foto's van bekende mensen ;)

Ik heb hier op het forum al een beetje rond gezocht en wat borsten opgeslagen haha. Ik hoop dat ze iig niet te klein worden, anders moet ik nog een keer haha. Ik wacht maar rustig mijn consult af denk ik, want dan heb ik ook gepast als het goed is, dus dan kan ik beter zien of het staat bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zoeken hihi :D

Hier op het forum in de gallerij of anders idd foto's van bekende mensen ;)

Ik heb even naar jou foto's gekeken...wauw...zulke wil ik!! :D :D haha en ik ga naar dezelfde dokter dus misschien herkent ie ze nog wel ;)... Ik ga jou foto zeker meenemen als dat mag tenminste ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg me af hoeveel cc jullie hebben?

Ik ben zelf ongeveer 1.63m en weeg 52. Ik heb nu 75B.

Ik zie zoveel verschillende cc's voorbij komen op dit forum haha

Ik had trouwens laatst zo'n bh gepast bij de hunkemuller die je 2 cupmaten groter moet geven, haha een en al opvullen naar mijn idee en t zat niet echt lekker. Met 2 cupmaten groter zou ik een D moeten hebben met die bh aan..als dat zo zou zijn is een D ook maar een kleine cupmaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marieke,

spannend he, naar zo'n consult toeleven :) laat staan als je straks een operatiedatum vast hebt liggen! :)

Ik ben zelf ook bij Plovier op consult geweest. Hij doet niet aan passen met pasprotheses, dus je moet écht zorgen dat je fotos meeneemt, zoals hierboven al is gezegd. Ik zou je ook aanraden om een beetje een minimum en maximum aan te geven, zodat hij ook weet waar je grenzen liggen van wat je nog mooi vind. Ik had bijvoorbeeld een hoop fotos meegenomen van borsten die ik mooi vond, maar ook van borsten die ik echt te groot vond. Verder idd een lijstje maken van wat je wilt vragen, want bij mij was het conslt anders binnen 2 minuten over geweest haha (hij had een beetje haast volgens mij).

En over het aantal cc trouwens, dat pakt echt bij iedereen anders uit, dus daar moet je je niet te blind op staren...! De ene heeft met 300 cc een DD cup en de ander met 400 cc een C cup. Maakt het wel lastig. Maar als je genoeg fotos meeneemt komt het wel goed, dan kun je uiteindelijk het beste op je pc vertrouwen. Zeker Plovier weet dat wel goed in te schatten heb ik het idee.

En als je nog meer vragen hebt moet je het maar zeggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marieke,

spannend he, naar zo'n consult toeleven :) laat staan als je straks een operatiedatum vast hebt liggen! :)

Ik ben zelf ook bij Plovier op consult geweest. Hij doet niet aan passen met pasprotheses, dus je moet écht zorgen dat je fotos meeneemt, zoals hierboven al is gezegd. Ik zou je ook aanraden om een beetje een minimum en maximum aan te geven, zodat hij ook weet waar je grenzen liggen van wat je nog mooi vind. Ik had bijvoorbeeld een hoop fotos meegenomen van borsten die ik mooi vond, maar ook van borsten die ik echt te groot vond. Verder idd een lijstje maken van wat je wilt vragen, want bij mij was het conslt anders binnen 2 minuten over geweest haha (hij had een beetje haast volgens mij).

En over het aantal cc trouwens, dat pakt echt bij iedereen anders uit, dus daar moet je je niet te blind op staren...! De ene heeft met 300 cc een DD cup en de ander met 400 cc een C cup. Maakt het wel lastig. Maar als je genoeg fotos meeneemt komt het wel goed, dan kun je uiteindelijk het beste op je pc vertrouwen. Zeker Plovier weet dat wel goed in te schatten heb ik het idee.

En als je nog meer vragen hebt moet je het maar zeggen :)

Dankjewel!

Ja ik heb een aantal fotos van borsten die ik mooi vind van dit forum. Ik wil ook nog een aantal fotos van modellen zoeken, maar dat vind ik zo moeilijk. Heb jij toevallig een idee welk model ik zou kunnen zoeken met mooie borsten? haha

Egt erg, ik kijk gewoon iedere dag naar naakte borsten ;) om te kijken wat ik mooi vind.

Mijn vriend is er wel blij mee haha die kijkt af en toe ook mee ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net geopereerd bij Dr. Plovier, en had een C cup en wou naar een D en heb 430cc uiteindelijk gekregen, geef gewoon aan dat je grote boobies wilt die bij je lichaam in verhouding passen en hij maakt er wel wat moois van ;) ! en neem zeker foto's mee van borsten die je mooi vind, op basis daarvan werkt hij ook en die probeert hij na te maken en zo heeft hij ook een gemakkelijker beeld over wat jij mooi vind :), succes alvast ! En euh een consult verloopt dat jij je wensen verteld en hem zegt waarvoor je juist komt, en hij gaat je dan opmeten enzo en een kort verhaaltje doen over hoe een BV in zijn werk gaat, beantwoord jouw vragen, en zegt jou ook wat bij jou haalbaar is, en wat hij er van zou willen en kunnen maken.. Ik had al mijn vragen genoteerd omdat ik wist dat ik zenuwachtig ging zijn ( geloof mij zenuwen zijn echt niet nodig .. ) en dat ik ze zeker niet ging vergeten. Ik zou dokter Plovier ook gewoon volledig vertrouwen, hij is voor mij nu al een held!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Ik wil me even voorstellen. Ik zit al een aantal weekjes op dit forum, maar wil me toch even voorstellen :D

Ik ben Marieke 25 jaar (1.63, 55kg) en ik wil een bv. Ik wil dit eigenlijk al heel lang, maar ik ben best bang voor operaties. Ik heb er nu goed over nagedacht en ik wil het zo graag dat ik me er maar bij neer moet leggen dat er een operatie voor nodig is haha.

Ik ben op dit moment bezig met de verkorte opleiding tot kraamverzorgende en dit duurt 1 jaar. Ik ben nu al in de praktijk aan het werk en het is echt een geweldig beroep!

Op 26 januari heb ik een consult bij dkr plovier van Be Clinic. Het is echt geweldig om te zien dat ik hier zoveel mooie borsten voorbij zie komen die hij gemaakt heeft! :D

Ik heb al een aantal plaatjes van borsten om mee te nemen, maar als iemand nog mooie plaatjes heeft dan hoor ik dat graag! Ik wil graag een D-cup ;)

Dankjewel voor het leze ;)

Fijne dag!

Liefs Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel!

Ja ik ben ook erg benieuwd hoeveel cc ik krijg. Ik heb van mezelf wel wat vorm (Bcup), dus ik heb niet echt een idee. Er komen zoveel cc's langs op dit forum haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend e! komt toch dichterbij e je operatie! wel jammer dat je 1 maand moet wachte, maarja je zit er zo :D

Ik ga volgende week naar consult, en ga ook gewoon foto's meenemen.. Ik zie hier toch op forum dat het aantal CC's bij iedereen anders uitkomt..

Heb hetzelfde gevoel als jou!! ik zoek mooie borsten op, men vriendje keurt ze goed of niet haha :46:

Gaat wel goedlopen hoor!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mari86,

Ben hier ook vrij nieuw, en heb ook mijn eerste consult bij Plovier op 26 januari :7: (18u40)

Hoe laat ga jij ?

Zal sowieso je verslag van de consult dan lezen... Ga mijn ervaring delen na de consult.

Ik ben wel wat ouder, heb er langer over moeten nadenken lol, 36 en een slappe 75B en wil graag naar een mooie D.

Ben ook niet van de grootste (1m60 voor 55 kg).

Wat je beschrijft kwa twijfels en de boob-obsessie ken ik ook. En inderdaad constant naar naakte borsten kijken, mijn ventje vind dat ook heel leuk.

Waar ik interessante foto's heb gevonden is hier: https://www.loveyourlook.com/breast/augmentation/gallery.aspx

Voor en na foto's van BV in de VS, je kan een selectie maken op cupmaten - leeftijd - ....

Je krijgt bij elke foto uitleg over aantal CC, type implantaat en hoe geplaatst.

Er staan zeer mooie voorbeelden bij.

Ik vind dit handig omdat je bij leeftijdgenotes de voorsituatie vaak overeenstemt met je eigen situatie.

Hier toch veel jonge dames zoals jij, en ik moet toch realistisch blijven dat ik nooit het zelfde resultaat ga hebben dan jullie met strakkere borsten dan ikzelf.

Heel veel succes en nog veel plezier in je zoektocht naar de perfecte voorbeeld boobs :)

Choucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.