Ga naar inhoud

Kelly71 : 30 juli 2009 : Dr. Bauland : Via Sana


Gast Kelly71

Aanbevolen berichten

Hey Kelly,

Ik las dat morgen de hechtingen er uit gaan? Hoe gaat het verder met je?

Maak je ook nog nieuwe foto'tjes? Ik heb net even in je album zitten neuzen en ben wel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet. Normaal zou ik je nooit vragen om je borsten te showen hoor ;) Maar ik vind het leuk omdat we allemaal een beetje in dezelfde periode geopereerd zijn :lol:

Hoi Excella,

Inderdaad, vandaag zijn de hechtingen eruit gegaan. Is wel prettig want het begon een beetje te trekken. Het gaat eigenlijk heel goed met mij, heb van het begin af aan weinig last dus het is wel vol te houden. Ik maak nog regelmatig fotootjes maar ik heb ze al ff niet meer geplaatst. Zal ik morgen even doen, ook meteen van het litteken want dat ziet er nou al heel mooi uit. Heb nog een silliconenzalf gekregen, daar ga ik nou mee smeren maar eigenlijk was het niet eens nodig volgens hen.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Oke hier komt ie dan, mijn operatieverslagje. :blush:

Donderdagmorgen om 7.45 uur moest ik bij ViaSana zijn en ik zou om 9 uur geopereerd worden. Ik kwam daaraan en mocht al vrij snel meekomen om mezelf uit te kleden en zo'n sexy operatiehemdje aan te doen. :rolleyes: Daarna kwam de pc mijn borsten aftekenen en vroeg of ik nog vragen had. Dat had ik niet, ik wilde gewoon zo snel mogelijk geholpen worden. :141: Toen naar een andere ruimte en daar kreeg ik een infuus en moest ik nog een half uurtje wachten. Ik heb gewoon de Glossy zitten lezen en voelde me best relaxed. Toen kwam de pc me zelf ophalen en al snel was ik in dromenland. Om half 11 keek ik voor de 1ste keer op de klok dus dat was al vrij snel. Ik was nog suf en voelde meteen dat ik niet fit was, voelde me dol in mijn hoofd en misselijk. Snel maar weer mijn ogen dichtgedaan. :132: Een uur later mocht ik naar mijn kamer en was ik iets wakkerder maar nog steeds misselijk. Ik kreeg daar wel medcijnen voor maar dat mocht niet echt baten, als ik overeind kwam moest ik spugen. Ik ben nog lang daar gebleven, ging pas rond 19 uur naar huis maar dat was echt omdat ik zo ziek was. Ik had geen pijn en toen ik eindelijk mijn boobies kon bekijken wist ik weer waarom ik eraan begonnen was. :123: Ik heb nu een sport BH 80D aan en ze zien er best mooi uit. Natuurlijk nog een beetje 'nep' maar dat schijnt allemaal nog goed te komen.

Nu is het een dag later en ik voel me een stuk beter, ben niet meer misselijk en heb ook niet echt veel pijn. Ik ben wel nog erg moe en slaap veel maar zolang ik daar de kans voor heb maak ik daar maar even gebruik van. :10: Verder ben ik natuurlijk superblij met mijn boobies!! :43:

Groetjes Kelly

Hoi allemaal,

Inmiddels ben ik alweer 5 weken PO en ik heb er weer wat nieuwe foto's opgezet. Ik heb mijn 1ste BH gekocht, een Sapph, maatje 80D. :101: Het gaat heel goed met me, kan eigenlijk alles weer en voel me supervrouwelijk met mijn nieuwe boobs. Dus als jullie nog twijfelen, niet doen hoor, het is het echt waard!! :blush:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly

Krijg je nieuwste foto's niet te zien. Het zou ook aan onze computer kunnen liggen, heb het idee dat hij vaak de 'oude' pagina's laat zien. Komt wel een andere keer.

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly

Krijg je nieuwste foto's niet te zien. Het zou ook aan onze computer kunnen liggen, heb het idee dat hij vaak de 'oude' pagina's laat zien. Komt wel een andere keer.

gr. Kaat

Ja wat vreemd, als ik zelf kijk, krijg ik wel gewoon alles te zien maar dat zou natuurlijk kunnen komen omdat ze in het geheugen staan.

Hebben hier nog meer mensen last van?

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kelly!

Ik heb ook even naar je foto's gekeken.. wow die zien er groot uit in je bh :lol:

Je boobs zijn echt veranderd zeg! Het is erg mooi geworden. Wees er maar trots op

Krijg je ook reacties van uit je omgeving?

Thnx Trici en Excella! Ik ben er zelf ook heel blij mee. :blush:

@Excella, ik vind ze zelf ook erg groot lijken in die Sapph bh, verder vind ik ze niet zo groot maar als ik die BH aan heb denk ik wow wat een joekels haha.

Ik krijg geen reacties uit mijn omgeving, mensen zien het niet eens maar ik had van te voren dan ook wel push up en voorgevulde bh's aan, dat scheelt natuurlijk wel. Maar de mensen die het weten zien het wel. Sommige zeggen 'je ziet het bijna niet met kleren, vind je het nou niet zonde van het geld?' Maar het is juist zo fijn dat je nu ook zonder schaamte uit de kleren kunt en in je bikini rond kunt lopen. Nee, die mensen snappen er echt niets van! :rolleyes:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een doos hè!

Ik heb je ww gewoon.

Net weer even gekeken, mooi zeg.

Ik zou zweren dat ze hartstikke echt zijn.

Dat met die Sapph heb ik ook hier. Het is geen push-up toch? Bij mij lijken ze in een voorgevormde bh echt GROOT! Ik heb dezelfde bh en als ik die aan heb met een strak shirtje dan komen bij mij eerst mijn borsten binnen en dan de rest er achter aan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een doos hè!

Ik heb je ww gewoon.

Net weer even gekeken, mooi zeg.

Ik zou zweren dat ze hartstikke echt zijn.

Dat met die Sapph heb ik ook hier. Het is geen push-up toch? Bij mij lijken ze in een voorgevormde bh echt GROOT! Ik heb dezelfde bh en als ik die aan heb met een strak shirtje dan komen bij mij eerst mijn borsten binnen en dan de rest er achter aan ;)

Haha ik dacht al dat je mijn ww had maar het maakt niet uit, je hebt hem nog een keer. :rolleyes:

Ik vind ze ook net echt lijken maar dat komt natuurlijk omdat ze toch een beetje hangen en eigenlijk vind ik dat niet eens erg. Het moet natuurlijk niet erger worden. :wacko:

Nee het is geen push up, maar wel voorgevormd en dat moet ik wel want ik loop de hele dag met stijve tepels en dat vind ik zo lelijk in en shirtje. :blush: Ik heb tot nu toe alleen een sportbh aangehad dus het zal straks best ff wennen zijn als ik een gewone bh aan mag, qua grootte dan. :blush:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Kelly!

Wat krijg je een leuke reacties op je foto's. Nu ben ik heel benieuwd naar je foto's omdat ik ook anatomisch, dual plane en 295 of 330 cc krijg. Zou ik misschien je ww mogen?

Groetjes, Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Kelly!

Zooo! Je borsten zijn inderdaad een stuk mooier geworden. Mooi vol (Y). Ook heel natuurlijk enzo, lijkt totaal niet nep. Heel mooi! Daar mag je blij mee zijn.

Groetjes, Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloooooooo,

Zo even een kleine update. Ik ben vandaag 6 weken PO en ik mag eindelijk weer leuke bh's aan, heerlijk!! Maar ik schrok wel een beetje hoor want ze lijken ineens nog een maat groter als je een gewone bh aan hebt. Mijn vriend zei al, heb je nou weer een push up aan ofzo? Nee natuurlijk niet haha! Maar ik voel me verder prima en het ziet er heel mooi uit. Volgende week moet ik nog een keer op controle en dan is het volgens mij gedaan voorlopig. Wat is het allemaal snel gegaan zeg!! Maar voor alle dames die nog twijfelen, het is het echt waard geweest hoor, doen!! :rolleyes:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die kelly

een nieuwe computer, helemaal vers, zonder allerlei kleine foutjes, kon dus gewoon je nieuwe picjes bekijken. Wow, gaat supergoed! Ziet er al heel goed uit. Grappig dat je toch af en toe van de maat lijkt te schrikken. Daar ben ik zelf ook een beetje bang voor. Maar ik vind je borsten niet in de orde van joekels. Vind ze erg netjes binnen normale proporties, vol, maar niet te. zo te lezen kan ik al mijn voorgevormde bhs gewoon houden om een superdecollete te hebben! en die Sapphjes, zijn hier zo te lezen ook erg populair. Ik had er eigenlijk nog niet van gehoord voor ik hier op dit forum was. En nu zie ik ineens overal die reclames en in de lingeriezaken. Een spreekwoordelijke 'plaat voor mijn kop'. Is Marlies Dekkers trouwens 'out'? ik heb nog wel een paar mooie pakjes van MD, liggen onder de mottenballen!

zonnige groet

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Ik ben Dian67 en ben ook geopereerd door dr Bauland in Via Sana te Mill,

zelf had ik een A80 en heb dual plane McGham soft style 280cc gekregen,dit was nog vlug beslist voor ik onder het mes ging.

Ik had tijdens mijn "pasmoment" de keus uit 225,245,of 280cc,Bauland zou tijdens operatie kijen welke,maar ik had ondertussen zoveel gelezen dat ik vlak voor de operatie tegen hem zei liever de 280cc.

Ben goed geholpen maar net als jij misselijk geweest, ik werd smiddags pas om 1uur geholpen en had bij de anesthesist aangegeven ivm een eerdere operatie aan mijn gal dat ik misselijk werd van de narcose?achteraf kan het ook gaan om de morfine die je krijgt.

Dus ben een nachtje blijven logeren :rolleyes:

Verder ben ik er nog steeds niet blij mee ook al ben ik 9 dagen verder,ik had ook gelijk de gedachte toen ik mocht kijken"Waar heeft hij die 280cc gelaten?"

Heb al begrepen dat ik hééééé´ll vééééé´ll geduld zal moeten voor het uiteindelijke resultaat,maar heb al veel foto's gezien hier en ik zie dan direct een verschil bij iedereen en dat kan ik helaas bij mij niet zeggen.

groetjes Dian (ps.vind dr Bauland en personeel allemaal heel erg aardig)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die kelly

een nieuwe computer, helemaal vers, zonder allerlei kleine foutjes, kon dus gewoon je nieuwe picjes bekijken. Wow, gaat supergoed! Ziet er al heel goed uit. Grappig dat je toch af en toe van de maat lijkt te schrikken. Daar ben ik zelf ook een beetje bang voor. Maar ik vind je borsten niet in de orde van joekels. Vind ze erg netjes binnen normale proporties, vol, maar niet te. zo te lezen kan ik al mijn voorgevormde bhs gewoon houden om een superdecollete te hebben! en die Sapphjes, zijn hier zo te lezen ook erg populair. Ik had er eigenlijk nog niet van gehoord voor ik hier op dit forum was. En nu zie ik ineens overal die reclames en in de lingeriezaken. Een spreekwoordelijke 'plaat voor mijn kop'. Is Marlies Dekkers trouwens 'out'? ik heb nog wel een paar mooie pakjes van MD, liggen onder de mottenballen!

zonnige groet

Kaat

Hoi Kaat!

Fijn dat het gelukt is met de foto's. Ik heb inderdaad wel voorgevormde bh's want ik hou niet zo van die stijve tepels die overal doorheen prikken en die heb ik nogal vaak. :blush: Ja de maat, ik was vandaag gaan werken en heb mijn sportbh weer aangedaan haha, ik vond het een beetje te, eerst zelf even wennen hoor haha. Sapph is inderdaad gewoon leuk, niet duur en leuke modelletjes hoewel ik de collectie van nu, met veel rood, niet zo leuk vindt, ik heb niet zoveel met rood. MD is niet uit maar 4x zo duur en Sapph is wel een beetje vergelijkbaar qua modelletjes. Maar voor mijn bv was ik ook niet zo thuis in MD en Sapph, zonde van het geld om leuke dingen te kopen als je geen borsten hebt vond ik altijd, ziet er toch niet uit. Daar denk ik nu wel anders over!! :rolleyes:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Ik ben Dian67 en ben ook geopereerd door dr Bauland in Via Sana te Mill,

zelf had ik een A80 en heb dual plane McGham soft style 280cc gekregen,dit was nog vlug beslist voor ik onder het mes ging.

Ik had tijdens mijn "pasmoment" de keus uit 225,245,of 280cc,Bauland zou tijdens operatie kijen welke,maar ik had ondertussen zoveel gelezen dat ik vlak voor de operatie tegen hem zei liever de 280cc.

Ben goed geholpen maar net als jij misselijk geweest, ik werd smiddags pas om 1uur geholpen en had bij de anesthesist aangegeven ivm een eerdere operatie aan mijn gal dat ik misselijk werd van de narcose?achteraf kan het ook gaan om de morfine die je krijgt.

Dus ben een nachtje blijven logeren :rolleyes:

Verder ben ik er nog steeds niet blij mee ook al ben ik 9 dagen verder,ik had ook gelijk de gedachte toen ik mocht kijken"Waar heeft hij die 280cc gelaten?"

Heb al begrepen dat ik hééééé´ll vééééé´ll geduld zal moeten voor het uiteindelijke resultaat,maar heb al veel foto's gezien hier en ik zie dan direct een verschil bij iedereen en dat kan ik helaas bij mij niet zeggen.

groetjes Dian (ps.vind dr Bauland en personeel allemaal heel erg aardig)

Hoi Dian,

Leuk om eindelijk eens iemand hier te zien die ook door Bauland geopereerd is en tevreden is. Wel jammer dat je niet echt blij bent met je formaat, maar 9 dagen is ook nog wel erg kort. Ik vond ze zelf in het begin ook niet zo groot maar inmiddels wel en ik zou ze echt niet groter gewild hebben, ook niet kleiner trouwens. Heb je geen foto's, ik ben wel erg benieuwd hoe het eruit ziet.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Ja ik vond het ook leuk om iemand te treffen die door dezelfde arts is geholpen.

Ik houd mijn foto's wel bij om de paar dagen alleen weet ik nog niet hoe het werkt om ze hier op te zetten.

Zou jij aub kunnen uitleggen hoe dit werkt?

Tevens zag ik dat jij ongeveer hetzelfde hebt gekregen als ik, ik had voor de BV 80A, en heb McGhan soft style 280cc gekregen en hoop daarbij uit te komen op een volle C-cup.

Met passen vond ik niet zo veel verschil zitten tussen 245 en de 280, en ik had afgesproken met dr Bauland dat hij dit tijdens de opertie zou bekijken.

Ondertussen had ik al zoveel foto's gezien dat ik op de dag zelf heb besloten voor de 280 te gaan mits er geen zichtbare randen te zien zouden zijn.

Hoop dat ik dit berichtje goed verstuur naar je!!

groetjes Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Ik weet niet of je mijn verzoek om je foto's te mogen bekijken hebt ontvangen,maar ik heb vanochtend even een bh aangedaan van voor de bv en die kon ik nog gewoon aan :107: dit is ook wat ik nog elke dag heb gedacht sinds mijn bv.

Ik ben eerlijk gezegd diep teleurgesteld en denk nu ook heb ik me wel goed voorbereid?

Ik had me voor het gesprek en pasmoment nog helemaal niet verdiept in het aantal cc's laat staan welke cupmaat ik zou willen,want bij iedereen valt een cupmaat anders toch?

As vrijdag moet ik naar dr Bauland toe om mijn knoopjes te laten verwijderen,

Groetjes Dian :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Ik weet niet of je mijn verzoek om je foto's te mogen bekijken hebt ontvangen,maar ik heb vanochtend even een bh aangedaan van voor de bv en die kon ik nog gewoon aan :107: dit is ook wat ik nog elke dag heb gedacht sinds mijn bv.

Ik ben eerlijk gezegd diep teleurgesteld en denk nu ook heb ik me wel goed voorbereid?

Ik had me voor het gesprek en pasmoment nog helemaal niet verdiept in het aantal cc's laat staan welke cupmaat ik zou willen,want bij iedereen valt een cupmaat anders toch?

As vrijdag moet ik naar dr Bauland toe om mijn knoopjes te laten verwijderen,

Groetjes Dian :blush:

Hoi Dian,

Heb ik je mijn ww niet gestuurd dan? Doe ik dat zo even via pb.

Ik ben er een paar flinke maten op vooruit gegaan maar ik kan ook nog sommige bh's aan van voor de bv maar die zitten dan wel een stuk mooier. Ik neem aan dat dat bij jou ook het geval is. Wel balen hoor als het te klein naar je zin is. Ik heb eerder dat ik soms denk 'wow, ze zijn best groot' maar ik ga er vanuit dat ik daar nog wel aan wen. :blush: Ik moet vrijdag ook naar Bauland voor contolre. misschien zien we elkaar wel. :rolleyes:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Wow ja bij jou kan je goed zien dat het resultaat heeft hoor!!

En dat met 295cc!!Ze zijn echt heel mooi geworden meid.

Als ik mijn foto van voor de bv naast een foto houd van 14 dagen na bv zie je bijna geen verschil,maar dat is ook wat ik steeds heb geroepen"waar heeft hij die 280cc gelaten?"

Ik zie bij jou foto's ook echt wat ik bij iedereen hier zie: VERSCHIL, ben ook echt benieuwd wat dr Bauland er van gaat zeggen,hoe laat moet je er zijn vrijdag? Ik moet er om 8.40 zijn.

misschien komen we elkaar wel tegen.....

bedankt Kelly!

groetjes Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi nog even dit.......

ik ben afgelopen zondag dus bezig geweest met foto's via mijn album erop te krijgen , heb er de hele avond aan gewerkt en we)ik en mijn vriend)kregen het niet voor elkaar,er ging steeds iets mis met de link die we zouden moeten krijgen.

hear you....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Ben vanochtend bij Via Sana geweest maar dr Bauland heb ik zelf niet gezien.

Assistente heeft pleisters en knoopjes eraf geknipt,en het zag er erg mooi uit.

Verder had ik toch nog om de foto's gevraagd van voor de bv, en er is wel duidelijk verschil.

Wat het aantal cc's betreft was het volgens haar medisch niet verantwoord er "meer" cc's in te stoppen, dit gaf me in ieder geval een geruststellende gedachte wat betreft of ik iets verkeerds had gedaan met mijn voorbereiding en keuze.

Over 4wk weer terug en dan is dr Bauland erzelf en worden er weer foto's genomen en deze worden samen verstuurd naar je mailadres(wel handig want die zet ik gelijk in mijn album).

groetjes en succes vandaag bij de Bauland.

Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kel

had nog even gespiekt in je album, zag je nieuwe picjes, helemaal vers van de pers... Je ziet er super uit. (en brengt mij weer aan t twijfelen....)

waarschijnlijk heb je nu al meer bh's dan ooit?! is t nie?

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.