Ga naar inhoud

Kelly71 : 30 juli 2009 : Dr. Bauland : Via Sana


Gast Kelly71

Aanbevolen berichten

Hoi Listy,

Het lijkt er inderdaad wel erg op, wat wij hebben en graag willen krijgen. Weet je al wanneer je geopereerd gaat worden? Ik heb gepast met suiker, maar dan lijken ze wel erg groot, terwijl het met de pasproteses wel meeviel. Spannend hoor!

Groetjes Kelly

Hoi Kelly,

Ik ben ook van een kleine B naar een grote C gegaan. 360 cc onder de spier. Ik dacht altijd dat ik een kleine B had maar in de kliniek zeiden ze dat het ook nog wel een A had kunnen zijn. <_<

Ik twijfelde ook erg om 1 maat groter te nemen maar vond dat met passen een beetje TE groot. En nu het er dan in zit denk ik echt als ik voor de spiegel sta 'wow'. Het had niet groter gehoeven voor mij. In ieder geval niet op dit moment want ik heb nu al het idee alsof ze super strak staan haha.

Ik begrijp echth eel goed dat je twijfelt over de maat hoor. Ik dacht de dag van tevoren nog 'ik zou niet willen dat ik dit allemaal ga doen en dat het dan later tegenvalt'. Maar 360cc is best veel verschil. In ieder geval bij mij wel, maar aangezien jij ook een B hebt zou het een beetje op hetzelfde neer komen denk ik

Spannend verder.. 30 juli is al zo!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Kelly,

Ik ben ook van een kleine B naar een grote C gegaan. 360 cc onder de spier. Ik dacht altijd dat ik een kleine B had maar in de kliniek zeiden ze dat het ook nog wel een A had kunnen zijn. <_<

Ik twijfelde ook erg om 1 maat groter te nemen maar vond dat met passen een beetje TE groot. En nu het er dan in zit denk ik echt als ik voor de spiegel sta 'wow'. Het had niet groter gehoeven voor mij. In ieder geval niet op dit moment want ik heb nu al het idee alsof ze super strak staan haha.

Ik begrijp echth eel goed dat je twijfelt over de maat hoor. Ik dacht de dag van tevoren nog 'ik zou niet willen dat ik dit allemaal ga doen en dat het dan later tegenvalt'. Maar 360cc is best veel verschil. In ieder geval bij mij wel, maar aangezien jij ook een B hebt zou het een beetje op hetzelfde neer komen denk ik

Spannend verder.. 30 juli is al zo!! :116:

Hoi Excella,

Ik heb gisteren nog gemeten via zo'n tabel en dan kom ik ook niet verder dan een A cup dus je kunt je er inderdaad op verkijken. Ik ben gisteren nog een keer wezen passen en het blijft toch bij die 300cc, ik vond het nu precies goed. Ik krijg het dan niet achter de spier, dat scheelt ook weer maar ik heb dan ook wat minder. Het is best lastig te vergelijken, dat heb ik wel gemerkt, want bij iedereen valt het toch anders uit. Ga jij er ook nog foto's opzetten of niet? Ik ben nu wel heel benieuwd. :blush:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly :D

Nogmaals bedankt voor je compliment :blush:

Nog 12 dagen meis! Spannend he?? Het gaat zo langzaam nu, voor jou, denk ik ;) Dat had ik wel tenminste haha! Maar dan ineens is het DE dag en voor je het weet is het alweer achter de rug en kan je beginnen aan je herstel!

Je zal zien, dat je dan weer hele andere vragen hebt voor het forum haha! Maar je zal ook zien, dat je al gelijk dingen 'herkent' , die je dan hier gelezen hebt :101: En dát is echt op zich al een geruststelling :D

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Wat leuk, nog iemand die bij Bauland op consult is geweest. Hoe laat was je daar? Misschien hebben we elkaar wel gezien? Ik moest er om 13 uur zijn.

Ik ben er inmiddels helemaal uit, had nog wat vragen over de anatomische implantanten maar ben er nu helemaal gerust op. Ook wat betreft de maat ben ik zeker nu, ik heb nog een keer gepast en het is gewoon precies goed, voor zover je dat kunt zien. Bauland zei zelf ook dat het precies bij me past dus dat gaat het worden. Nog 2 weekjes, begint echt op te schieten nou...

Groetjes Kelly

Pff, eindelijk wat tijd om iets langer rond te snuffelen zonder meegluurders :73:

Ik had om half 11 afspraak, dus we hebben elkaar niet gezien. Wat gaat het precies worden, welke 300 cc etc? Jouw uitgangspositie is dus 80B, waarop ga je eindigen denk je?

Lekker dichtbij, spannend hoor! Ik ga toch zeker voor het najaar, dan ben ik tegen de lente hopelijk weer enigszins natuurlijk geproportioneerd. Vind je het niet jammer dat jouw zomer en zomervakantie in het teken staat van operatie en herstel?

Groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff, eindelijk wat tijd om iets langer rond te snuffelen zonder meegluurders :73:

Ik had om half 11 afspraak, dus we hebben elkaar niet gezien. Wat gaat het precies worden, welke 300 cc etc? Jouw uitgangspositie is dus 80B, waarop ga je eindigen denk je?

Lekker dichtbij, spannend hoor! Ik ga toch zeker voor het najaar, dan ben ik tegen de lente hopelijk weer enigszins natuurlijk geproportioneerd. Vind je het niet jammer dat jouw zomer en zomervakantie in het teken staat van operatie en herstel?

Groetjes

Kaat

Staat dat niet onder mijn naam bij mijn berichten? Niet dat het wat uitmaakt maar nou ga ik twijfelen. Maar ik krijg 295cc, Mc Ghan, anatomische proteses.

Ik hoop te eindigen op een volle C, misschien een kleine D.

Ja ik vind het wel jammer dat het in mijn vakantie moet maar ik heb niet zoveel keus aangezien ik 2 kleine kids heb en er dus dag en nacht iemand bij mij in de buurt moet zijn omdat ik niet mag tillen/autorijden enz. Aangezien dat alleen is als mijn man vakantie heeft hebben we ervoor gekozen om het nu te doen. Jammer is het wel maar van de andere kant, wat is nou 1 zomer op een heel leven. :131:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123
Hoi Listy,

Het lijkt er inderdaad wel erg op, wat wij hebben en graag willen krijgen. Weet je al wanneer je geopereerd gaat worden? Ik heb gepast met suiker, maar dan lijken ze wel erg groot, terwijl het met de pasproteses wel meeviel. Spannend hoor!

Groetjes Kelly

He Kelly,

Het gaat nu wel erg hard he nog maar paar dagen ben jij aan de beurt.

Ik pas 31 aug. (nou ja pas) gaat sneller dan je denkt. Heb volgende week eerst nog drie weken vakantie en dan na 2 weken is het al zover phoe snel dan hoor.

Ja ik had het met de rijst dat het best wel veel lijkt maar wel mooi. We moeten afwachten helaas.

Ga jij straks ook foto's plaatsen?

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kelly,

Het gaat nu wel erg hard he nog maar paar dagen ben jij aan de beurt.

Ik pas 31 aug. (nou ja pas) gaat sneller dan je denkt. Heb volgende week eerst nog drie weken vakantie en dan na 2 weken is het al zover phoe snel dan hoor.

Ja ik had het met de rijst dat het best wel veel lijkt maar wel mooi. We moeten afwachten helaas.

Ga jij straks ook foto's plaatsen?

Listy

Hoi Listy,

Snel? Ik vind het maar lang duren hoor. :blush: Maar het begint nu wel op te schieten inderdaad, ik kan nu al 'volgende week' zeggen. :131:

Maar ik heb er wel heel veel zin in. En foto's, ja ik denk het wel, als ik erachter kan komen hoe het moet haha.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly :D

Nogmaals bedankt voor je compliment :blush:

Nog 12 dagen meis! Spannend he?? Het gaat zo langzaam nu, voor jou, denk ik ;) Dat had ik wel tenminste haha! Maar dan ineens is het DE dag en voor je het weet is het alweer achter de rug en kan je beginnen aan je herstel!

Je zal zien, dat je dan weer hele andere vragen hebt voor het forum haha! Maar je zal ook zien, dat je al gelijk dingen 'herkent' , die je dan hier gelezen hebt :101: En dát is echt op zich al een geruststelling :D

Liefs, Trici :116:

Hey Trici,

Wat betreft het compliment, graag gedaan, het is gewoon zo! :blush:

Donderdag over een week gaat het al gebeuren, het kan mij niet snel genoeg gaan. :126:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat dat niet onder mijn naam bij mijn berichten? Niet dat het wat uitmaakt maar nou ga ik twijfelen. Maar ik krijg 295cc, Mc Ghan, anatomische proteses.

Ik hoop te eindigen op een volle C, misschien een kleine D.

Ja ik vind het wel jammer dat het in mijn vakantie moet maar ik heb niet zoveel keus aangezien ik 2 kleine kids heb en er dus dag en nacht iemand bij mij in de buurt moet zijn omdat ik niet mag tillen/autorijden enz. Aangezien dat alleen is als mijn man vakantie heeft hebben we ervoor gekozen om het nu te doen. Jammer is het wel maar van de andere kant, wat is nou 1 zomer op een heel leven. :131:

Groetjes Kelly

Hoi Kelly

Ben nu gewoon heel erg aan het twijfelen geslagen over het aantal cc´s dat bauland bij mij heeft geadviseerd. 310cc. Ik heb kleinere implantaten gezien inmiddels, en die vind ik eigenlijk al groot genoeg. Wat is dit toch moeilijk! Het zou geweldig zijn om een fotogalerij te hebben gerubriceerd op soort en grootte protheses en plaatsing protheses, dan werd het misschien snel helderder.

Terugkijkend op jouw eerste bericht en datum operatie lijkt het alsof alles bij jou heel snel is gegaan. Of ben je hier wel al langer mee bezig geweest? Het kan dan maar beter een keer gebeurd zijn, zomer of winter maakt dan niet zoveel uit. wij hebben onze vakantie al een tijd vaststaan, een booby job lijkt me dan niet echt handig met vakantie in het vooruitzicht, maar moet wel zeggen dat ik er weer als een berg tegenop zie om met kids te gaan zwemmen. Hopelijk voor t laatst dat dat soort dingen mij blijven belemmeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou geweldig zijn om een fotogalerij te hebben gerubriceerd op soort en grootte protheses en plaatsing protheses, dan werd het misschien snel helderder

Hoi Kaat,

Ik kwam es een keer op deze site terecht http://www.plastischchirurgdhondt.be/fotob...vergroting.html

Misschien kun je hier wat zien na hoeveel cc het er uit ziet en wat het dan geworden is. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Ik kwam es een keer op deze site terecht http://www.plastischchirurgdhondt.be/fotob...vergroting.html

Misschien kun je hier wat zien na hoeveel cc het er uit ziet en wat het dan geworden is. :D

Ik heb net even gegoogled, en heb al heel wat foto's bekeken. Wat in ieder geval opvalt is dat iedereen zo verschillend is en wat bij de een giga is is bij de ander 'normaal' (tja, en wat is normaal?!). Verder vond ik bij de meeste vergrotingen met meer dan 300 cc wel dat het dan echt volle borsten zijn, die ik eigenlijk het mooiste vind om naar te kijken. Maar is dat dan ook hoe ik eruit wil komen zien??? Ik heb al ooit een flinke voorgevel gehad. Weet niet of ik daar dan wel op zit te wachten. Verschil met nu is wel dat ik in tegenstelling tot toen borsten in het algemeen verschrikkelijk vond. Inmiddels zit ik wel beter in mijn vel (lijkt wel of ik mezelf tegenspreek, maar allez, neem het gewoon maar van me aan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly

Ben nu gewoon heel erg aan het twijfelen geslagen over het aantal cc´s dat bauland bij mij heeft geadviseerd. 310cc. Ik heb kleinere implantaten gezien inmiddels, en die vind ik eigenlijk al groot genoeg. Wat is dit toch moeilijk! Het zou geweldig zijn om een fotogalerij te hebben gerubriceerd op soort en grootte protheses en plaatsing protheses, dan werd het misschien snel helderder.

Terugkijkend op jouw eerste bericht en datum operatie lijkt het alsof alles bij jou heel snel is gegaan. Of ben je hier wel al langer mee bezig geweest? Het kan dan maar beter een keer gebeurd zijn, zomer of winter maakt dan niet zoveel uit. wij hebben onze vakantie al een tijd vaststaan, een booby job lijkt me dan niet echt handig met vakantie in het vooruitzicht, maar moet wel zeggen dat ik er weer als een berg tegenop zie om met kids te gaan zwemmen. Hopelijk voor t laatst dat dat soort dingen mij blijven belemmeren.

Hoi Kaat!

Ik denk dat iedereen blijft twijfelen todat het achter de rug is, hoewel ik moet zeggen dat ik nu wel vrij zeker van mijn zaak ben. Maar je hebt gelijk als je zegt dat het aantal cc's bij iedereen anders uitvalt. Dr Bauland zei tegen mij dat je daar je eigen niet blind op moet staren omdat het gewoon van zoveel factoren afhankelijk is, je omvang, je postuur, de borsten die je nu hebt enz. Ik ben er dus maar vanuit gegaan dat hij het het beste weet en natuurlijk wat ik zelf in de spiegel zag. Ik vind een volle C/kleine D wel mooi. Maar ook ik twijfel want je hoort ook wel eens dat het veel groter uitgevallen is en ik wil ook geen E cup ofzo. Maar ja, over een weekje weet ik het... :blush:

Groetjes Kelly

P.s. Ja het is bij ook heel snel gegaan. Ik ben er wel al 2 jaar maar bezig maar op het moment dat ik het zeker wist was het zo besproken allemaal en dan kan het ook maar gebeurd zijn toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag 19 juni mocht ik op intake komen bij Via Sana in Mill. Ik heb mijn zus meegenomen voor de maat en vond het erg spannend. Na eerst een uitgebreide uitleg te hebben gehad van de assistente kwam Dr Bauland binnen. Hij vroeg of ik nog vragen had en ging toen meten. Toen dat was gebeurd kon ik eindelijk gaan meten maar wat is dat moeilijk zeg!! Ik vond eigenlijk alledrie de proteses maar klein in zo'n sportbh. We waren het er meteen alledrie over eens dat het de grootste zouden worden, 295 en die zou dan dual plane geplaatst worden. Maar toen ik de protese naderhand even in mijn eigen bh stopte vond ik het er toch wel erg groot uitzien. Ik wilde gaan voor een mooie C, heb nu een lege B maar volgens Dr Bauland zou dit een flinke C en misschien wel een D worden. Twijfels twijfels...

Mijn zus en de assistente twijfelden niet, die vonden dat ik voor de grootste moest gaan. We hebben meteen een datum geprikt, 30 juli gaat het al gebeuren! Ik vind het zo spannend...en natuurlijk heb ik vannacht wakker gelegen van de maat. Toch die 245 doen of de 295, wat is dat moeilijk zeg! Ik wil ze wel groot maar niet te groot en twijfel of dit niet te groot is, wat denken jullie?

Groetjes Kelly :107:

Inmiddels zijn we alweer een paar weekjes verder en nog maar 3 nachtjes slapen en ik krijg nieuwe boobies, wat spannend zeg!

Ik ben helemaal niet zenuwachtig ofzo, heb er alleen maar heel veel zin in!! :43:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff nog 2 nachtjes slapen en ik word gek van mezelf. Ik ben niet zenuwachtig ofzo maar wil m'n hele huis schoon hebben, gek word ik ervan!

Alle bedden nog even verschonen, de badkamer een grote beurt, de keuken van binnen en van buiten, lijkt wel een grote schoonmaak.

Hadden jullie dit ook of ben ik echt gek geworden?? :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly :D

Nee hoor je bent niet gek geworden hahaha!! Lijkt wel nesteldrang ;) Zijn er wel meer, die dat hebben (gehad)!

Heel veel succes morgen, meid!! Je laatste nacht met kleine boobies ;)!!

Liefs Trici :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief dat jullie aan me denken!! Ik moet morgen om 7.45 uur aanwezig zijn en word om 9 uur geopereerd. :unsure:

Ik ben niet zenuwachtig, heb er eigenlijk gewoon heel veel zin in, al klinkt dat ook maar weer raar. :blush:

@Kaat, ik zal hem zeker de groetjes van je doen hahaha!

@Trici, gelukkig maar, eindelijk iemand die me kan zeggen dat het 'normaal' is haha.

Ik ga zo nog even afscheid nemen van mijn theezakjes maar zal er weinig moeite mee hebben! :wacko:

@Excella, tnx! Ik laat zo snel mogelijk iets horen hier!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly

Ik dacht dat je morgen moest maar tis dus vandaag al. :38:

Als het goed is zit je nu te wachten,spannend hoor.

Bij deze toch nog heeel veel succes en ik ben benieuwd naar je verslag.

Liefs Tesss

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.