Ga naar inhoud

Kelly71 : 30 juli 2009 : Dr. Bauland : Via Sana


Gast Kelly71

Aanbevolen berichten

hoi kel

ik had het je al laten weten, je boobs zijn prachtig na 4 maanden! heerlijk om weer met trots in een bikini te kunnen lopen, leuke bikinis trouwens, maar volgens mij worden alle bikinis een stuk beter als er wat vulling in zit

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Kelly!

Ik hoop dat je nog wel eens op dit forum kijkt, aangezien je ondertussen dik tevreden bent over je 'nieuwe' borsten! Ik heb volgende week een afspraak bij dr Bauland (Viasana, Mill). Ik ben nu 23 en denk al lang na over een bv, uiteindelijk toch maar naar een informatieavond gegaan en was eigenlijk wel enthousiast over de kliniek.

Heb jij nog tips voor mijn consult/pas sessie volgende week? Is het verstandig om foto's mee te nemen van wat je mooi vindt?

En misschien een brutale vraag.. maar zou ik misschien foto's van jouw resultaat mogen zien? Ben toch best benieuwd hoe dr Bauland zijn 'werk' doet!!

Alvast bedankt!

Groetjes, Fieke

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.