Ga naar inhoud

Kelly71 : 30 juli 2009 : Dr. Bauland : Via Sana


Gast Kelly71

Aanbevolen berichten

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Kelly,

Ben vanochtend bij Via Sana geweest maar dr Bauland heb ik zelf niet gezien.

Assistente heeft pleisters en knoopjes eraf geknipt,en het zag er erg mooi uit.

Verder had ik toch nog om de foto's gevraagd van voor de bv, en er is wel duidelijk verschil.

Wat het aantal cc's betreft was het volgens haar medisch niet verantwoord er "meer" cc's in te stoppen, dit gaf me in ieder geval een geruststellende gedachte wat betreft of ik iets verkeerds had gedaan met mijn voorbereiding en keuze.

Over 4wk weer terug en dan is dr Bauland erzelf en worden er weer foto's genomen en deze worden samen verstuurd naar je mailadres(wel handig want die zet ik gelijk in mijn album).

groetjes en succes vandaag bij de Bauland.

Dian

Hoi Dian,

Nee das waar, bij de hechtingen eruit halen zie je alleen de assistente (Anke?). Ik heb vanmorgen Bauland wel gezien en gesproken en die was erg tevreden en vond het erg mooi geworden maar dat moet ie natuurlijk toch zeggen haha. Ik hoef niet meer terug maar als ik vragen heb mag ik altijd komen maar in principe ben ik klaar! Ik laat ook de foto's opsturen, zat echt wel een groot verschil in!! :blush:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kel

had nog even gespiekt in je album, zag je nieuwe picjes, helemaal vers van de pers... Je ziet er super uit. (en brengt mij weer aan t twijfelen....)

waarschijnlijk heb je nu al meer bh's dan ooit?! is t nie?

gr. Kaat

Hoi Kaat,

Ja met mijn nieuwe bh's ziet het er inderdaad erg mooi uit en ook precies goed. Het had niet groter of kleiner gehoeven van mij. Ik heb net ook tegen Bauland gezegd dat ik erg tevreden ben en nou vroeg ie of ik mijn ervaringen op de site wil zetten. Misschien doe ik dat nog wel.

Ik heb nu 3 mooie bh's en voor de bv had ik eigenlijk maar 2 simpele push ups, ik vond toch niks leuk staan. Maar als ik straks mijn salaris heb ga ik zeker weer even shoppen. :blush: Ik draag inderdaad weer beugelbh's en als ik ze de hele dag aanheb begint het een beetje te irriteren op de littekens maar verder heb ik er geen last van. Ik hou 's nachts nog mijn sportbh aan maar volgens Bauland is dat niet nodig. Ik ben zo bang dat ze weer gaan hangen haha.

Die bh met ruitjes, daar zitten allemaal strasssteentjes op, is in het echt nog veel mooier en komt gewoon van de hunkemoller.

Groetjes Kelly

P.s. Heb ik je weer aan het twijfelen gemaakt? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D haha, lijkt net of ik een beetje van mijn geloof ben gevallen, of niet?! maar alla, ik heb na het consult met laatste pc zoveel mogelijk proberen te vinden over hem en zijn eerdere vergrotingen. op .nl staat redelijk wat. en heb de tabellen van mcghan (en ook de mentor) nageplozen, ben aan de slag gegaan met vanalles wat ik kon vinden om volume na te bootsen, heb zelf nagemeten etc. nog even het gesprekje van vanmiddag gehad, 350 ontraadde hij nog net niet, maar alles zou net iets minder optimaal zijn (440 was ideaal, daarna gaat het in stapjes van 50 cc naar onder, wordt alles net weer minder breed en minder hoog, 395 is dan ook nog zeker acceptabel)

ja, kel, moet toch ergens in geloven, had jouw protheses ook nog even opgezocht, die zijn veel lager en smaller, die van mij zijn meer een platte pannenkoek met een diameter van 13-14 cm, lagere projectie dan die van jou. van jou zijn dan uiteraard ook smaller en minder hoog, omdat jouw borst ook minder breed is, enfin, ik kan straks uren lullen over maten en technische specificaties, maar laat dat maar aan de pc's over. het gaat erom waar ik in wil geloven. wie weet ga ik toch nog een xtje passen voor het zover is...

was superblij dat hij belde, zat even in een dip, wilde vooruit en dat liet ik afhangen van zijn reactie. nu weer plannen maken!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D haha, lijkt net of ik een beetje van mijn geloof ben gevallen, of niet?! maar alla, ik heb na het consult met laatste pc zoveel mogelijk proberen te vinden over hem en zijn eerdere vergrotingen. op .nl staat redelijk wat. en heb de tabellen van mcghan (en ook de mentor) nageplozen, ben aan de slag gegaan met vanalles wat ik kon vinden om volume na te bootsen, heb zelf nagemeten etc. nog even het gesprekje van vanmiddag gehad, 350 ontraadde hij nog net niet, maar alles zou net iets minder optimaal zijn (440 was ideaal, daarna gaat het in stapjes van 50 cc naar onder, wordt alles net weer minder breed en minder hoog, 395 is dan ook nog zeker acceptabel)

ja, kel, moet toch ergens in geloven, had jouw protheses ook nog even opgezocht, die zijn veel lager en smaller, die van mij zijn meer een platte pannenkoek met een diameter van 13-14 cm, lagere projectie dan die van jou. van jou zijn dan uiteraard ook smaller en minder hoog, omdat jouw borst ook minder breed is, enfin, ik kan straks uren lullen over maten en technische specificaties, maar laat dat maar aan de pc's over. het gaat erom waar ik in wil geloven. wie weet ga ik toch nog een xtje passen voor het zover is...

was superblij dat hij belde, zat even in een dip, wilde vooruit en dat liet ik afhangen van zijn reactie. nu weer plannen maken!! :43:

Hi Kaat,

Als er iemand goed voorbereid is dan ben jij het wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens precies wist wat erin zou gaan. Wel de maat natuurlijk maar niet welke hoogte, breedte enz. Dus het zal vast wel goedkomen bij jou. En wat je zegt, op een gegeven moment moet je toch ergens in geloven en het gewoon over je heen laten komen. Ik ben wel erg beneiuwd inmiddels hoe het eruit gaat zien...

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly,

Wat een mooie setjes! Weet je wat ik ook mooi vind en niet duur, Passionata.. Heb al 5 setjes, hihi!

Wat een mooie boobs!

Grtjs

Hi Johanna,

Dank je, dank je, ik ben er ook erg blij mee. Eindelijk gewoon een leuke bh zonder allemaal toeters en bellen. :43:

Toch denk ik dat ik ook nog een push up ga kopen, gewoon maar om te zien hoe dat eruit gaat zien. :blush:

Ik ga meteen ff googlen op Passionata. :35:

Groetjes Kel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoihoi,

Bij mij is het inmiddels alweer ruim 2 maanden geleden en ik ben nog elke dag blij met mijn nieuwe boobies. Heb nergens meer last van en kan al bijna 'vergeten' dat ik een bv had laten doen. :P

Wat ik me afvraag, ik hoor vaak dat vrouwen na een bv 's nachts hun bh aanhouden zodat de borsten mooier blijven. Ik deed dat eerst ook maar heb het nagevraagd en volgens mijn pc is het echt niet nodig. Wat doen jullie, wel of niet? Ik doe het liever niet maar als het beter is heb ik het er wel voor over natuurlijk.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly,

De tijd vliegt! ;)

Ik slaap zonder bh en soms word ik wakker op mijn buik -_-

Heb je al een push up?? Ik wel en ze lijken zo huge dan!! Zeker met een diep uitgesneden bloesje, haha..

Maar mijn vriend vindt dat er wat over, pfff! Ik draag ze toch hoor maar niet dagelijks vind een gewone bh veel fijner zitten.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kelly

ik vond dit wel een grappige vraag, ik heb na mijn verkleining een half jaar keurig dag in nacht uit een bh gedragen, zo zuinig was ik op mijn verkleinde borsjes. ik moest ook 6 weken die bh aan, maar na die 6 weken vond ik het nog steeds een eng idee dus ben nog even een paar maanden doorgegaan. geen idee wat ik nu ga doen, het lijkt me wel een veilig idee als ik er zo over nadenk -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Johanna: Ik lig ook alweer regelmatig op mijn buik, gaat prima. Soms moet ik ze even goedleggen :blush: haha maar dan ligt het wel lekker.

Ik heb nog geen push up, moet nog wennen met een 'gewone' bh, dan vind ik ze al zo groot haha. Maar ik ga er zeker eentje kopen, je weet maar nooit waar het goed voor is. :43:

@Kaat: Ik heb nu een paar keer zonder bh geslapen en eigenlijk is dat toch ook wel erg prettig. Als je dan op je buik ligt heb je niet zo het gevoel om op 2 ballen te liggen. :45:

Ben jij er helemaal uit nu?

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kelly

ja, ik heb het laten rusten, of liever ik kan het laten rusten, ik weet wat ik wil, ga ook niet meer passen. ik zal voor de operatie nog even aangeven dat ik tepels zeker niet te hoog wil (zie dat vaker bij zijn "modellen') en voor de rest ga ik uit van een goede afloop. het lijkt net of er steeds meer 'grotere' protheses geadviseerd worden sinds ik zelf met die protheses werd geconfronteerd, kan natuurlijk ook dat ik daar meer op ben gaan letten.

ik weet niet of je ooit hebt gezien wat hoe een wond na een bvk eruit ziet. dat zijn flinke wonden, lange grote incisie over de hele breedte van je borst, tepels zijn vaak ook verplaatst, ik was kennelijk bang dat alles zo weer open zou gaan staan. ik weet ook nog goed dat ik 4 dagen in het zkh heb gelegen, en op een hele stapel kussens sliep. vervolgens toen ik thuis was heb ik ook nog heel lang met 5 kussens onder mijn rug geslapen, geen last gehad van mijn rug toen, maar goed, ben inmiddels al weer wat ouder, en mijn rug is niet altijd even sterk. geen idee hoe het zal gaan, maar liever vandaag dan morgen, dat heb ik er wel voor over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Ik had net in mijn eigen topic gereageerd hihi, maar ik heb weer nieuwe foto's erop gezet die ik op heb gevraagd bij Bauland,omdat ik pas in december op controle hoef omdat ik tussendoor al ben geweest (voor de 6wk), en ik wilde ze toch echt graag in mijn album hebben.

Moest gister overigens wel lachen toen we gingen zwemmen want ik kon nog maar 1 bikini aan van voor de bv, en die was alwat aan de kleine kant zei mijn vriend hahaha....mooi toch...

Liefs Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zometeen voor het eerst naar het zwembad met mijn D cup, eindelijk niet meer dat rotgevoel dat iedereen naar je (te kleine) borsten kijkt.

Misschien is het nu andersom maar dat vind ik niet zo erg!! :153:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kel

voor de 1e keer? lijkt me toch heel spannend! laat je ff weten wat je ervan vond?

ga je toevallig naar het berenbad?

succes!!

Kaatje

Hoi Kaat,

Ja was de 1ste keer in bikini sinds de bv maar het was niet schokkend. :rolleyes: Ik heb natuurlijk voorheen ook grotere borsten gehad dus ik voelde me er niet echt vreemd bij ofzo. Ik vond het eigenlijk wel leuk om een beetje te showen ermee en verder met zwemmen had ik ook nergens last van. Ik ben naar centerparcs geweest, het Meerdal.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kelly,

jeej, met de nieuwe bobs gaan zwemmen! Leuk zeker?

Moet ik ook eens doen maar weet eigenlijk niet waar ik nog een bikini kan kopen?

Rare vraag misschien maar hoe voelt het aan je borsten als je in het water ligt te spartelen? Hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kelly,

jeej, met de nieuwe bobs gaan zwemmen! Leuk zeker?

Moet ik ook eens doen maar weet eigenlijk niet waar ik nog een bikini kan kopen?

Rare vraag misschien maar hoe voelt het aan je borsten als je in het water ligt te spartelen? Hihi

xxx

Hoi Johanna,

Ja was zeker leuk, niet bang hoeven zijn dat je een bepaalde beweging maakt waarbij je door de mand valt haha. Ik voelde niet anders aan mijn borsten in het water, het voelde gewoon heel goed.

Bikini's is best een beetje lastig inderdaad maar de Wehkamp en de Otto hebben ook wel leuke hoor.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, je bent voortaan waterproof! toch wel heerlijk lijkt me dat om je geen zorgen meer te maken dat na de glijbaan je vullingen eruit liggen en je bikini omhoog zit, haha. weet niet waar dat is, dacht dat je meer in mijn omgeving woonde.

nog een paar maanden, dan ben ik ook waterproof!

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly,

Jij bent nu 3 mnd. po zo te lezen gaat het lekker met je. Hoe ervaar jij de verandering nu? Ik merkte heel sterk bij 6 / 8 weken dat de protheses goed waren ingedaald, maar bij 3 mnd. voelde het een beetje zoals het nu nog steeds voelt bij me. Of anders gezegd, erna heb ik niet veel verandering meer gevoeld. Jij hebt ook dual plane gekregen, heb jij wel al het gevoel dat ze beweeglijker zijn geworden? Bij jou ziet het er zo ongelooflijk natuurlijk uit dat het haast niet anders kan of dat het bij jou ook soepeler valt. Ook dat je gezwommen hebt en het goed voelt zegt veel. Ik wordt er steeds meer zeker van dat een dual plane plaatsing maar bij enkele niet goed uitpakt, waaronder mezelf. Het is bij mij echt de spier, die veeel te dik is en zo voel en zichtbaar. Laatst stond ik voor de spiegel, met mijn handen in mijn zij en drukte toen stevig naar binnen, spande mijn spieren dus aan. Mijn borstspier trekt de hele prothese zo mee naar mijn arm! Ben blij te lezen dat het bij heel veel meiden wel goed bevalt en er ook heel mooi uit ziet. Daar ben jij er 1 van. (Dan is mijn operatie toch niet helemaal voor niets geweest), had het wel goed uitgepakt, was ik er waarschijnlijk ook super happy mee geweest.

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pat,

Dat wat je zegt heb ik ook, ik merk nu niet veel verandering meer, ik denk dat ze wel zo zullen blijven zoals ze nu zijn en ik ben er heel blij mee. Soms denk ik wel eens, het had groter gekund maar als ik dan zie dat er best veel mensen naar mijn borsten kijken :blush: dan denk ik, mwah, ze zijn echt wel groot genoeg haha. Het valt bij mij ook heel soepel en ze voelen ook gewoon echt zacht. Alleen aan de onderkant van mijn borst kan ik de protheses voelen zitten maar verder voel ik nauwelijks verschil. Ik kan ook weer gewoon op mijn buik slapen en ben daarin ook 1 van de weinige volgens mij. Een beetje twijfel zul je altijd wel houden denk ik, zoals de vraag of ze inderdaad mooier waren geworden met meer cc en hoe ze waren geworden met ronde protheses, ik vind ze ook best een beetje hangen maar helemaal 100% perfect zullen ze toch wel nooit worden denk ik. Hoe dan ook, ik zou het zo weer doen!! :101:

Liefs,

Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! You GO girl! Ik vind ze nu ook prachtig bij jou! Maar wat is perfectie?? Dat is voor iedereen zo verschillend. Goed om te lezen dat ze bij jou nu als 'eigen' zijn gaan voelen en zou zien ze er ook uit. Super!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoihoi,

Even een kleine update want ik ben er ff tussenuit geweest. Ik ben inmiddels alweer ruim 4 maanden po en moet eerlijk zeggen dat ik vaak gewoon vergeet dat ik een bv heb gehad. Ik ben erg blij met mijn boobies en zal blij zijn als het weer zomer is, dat ik er toch net wat meer mee kan showen. :131:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.