Ga naar inhoud

Kelly71 : 30 juli 2009 : Dr. Bauland : Via Sana


Gast Kelly71

Aanbevolen berichten

Oke hier komt ie dan, mijn operatieverslagje. :blush:

Donderdagmorgen om 7.45 uur moest ik bij ViaSana zijn en ik zou om 9 uur geopereerd worden. Ik kwam daaraan en mocht al vrij snel meekomen om mezelf uit te kleden en zo'n sexy operatiehemdje aan te doen. :rolleyes: Daarna kwam de pc mijn borsten aftekenen en vroeg of ik nog vragen had. Dat had ik niet, ik wilde gewoon zo snel mogelijk geholpen worden. :141: Toen naar een andere ruimte en daar kreeg ik een infuus en moest ik nog een half uurtje wachten. Ik heb gewoon de Glossy zitten lezen en voelde me best relaxed. Toen kwam de pc me zelf ophalen en al snel was ik in dromenland. Om half 11 keek ik voor de 1ste keer op de klok dus dat was al vrij snel. Ik was nog suf en voelde meteen dat ik niet fit was, voelde me dol in mijn hoofd en misselijk. Snel maar weer mijn ogen dichtgedaan. :132: Een uur later mocht ik naar mijn kamer en was ik iets wakkerder maar nog steeds misselijk. Ik kreeg daar wel medcijnen voor maar dat mocht niet echt baten, als ik overeind kwam moest ik spugen. Ik ben nog lang daar gebleven, ging pas rond 19 uur naar huis maar dat was echt omdat ik zo ziek was. Ik had geen pijn en toen ik eindelijk mijn boobies kon bekijken wist ik weer waarom ik eraan begonnen was. :123: Ik heb nu een sport BH 80D aan en ze zien er best mooi uit. Natuurlijk nog een beetje 'nep' maar dat schijnt allemaal nog goed te komen.

Nu is het een dag later en ik voel me een stuk beter, ben niet meer misselijk en heb ook niet echt veel pijn. Ik ben wel nog erg moe en slaap veel maar zolang ik daar de kans voor heb maak ik daar maar even gebruik van. :10: Verder ben ik natuurlijk superblij met mijn boobies!! :43:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Kelly

Vergeet de foto´s niet!! He meid, operatie achter de rug en een dag later zit je alweer vrolijk achter de computer! Heel benieuwd naar de resultaten! Ik heb vanochtend even naar mijn bikinis gekeken, welke ik op vakantie mee ga nemen. De meeste laat ik nog maar even thuis diit jaar! De komvormige gevulde gaat mee, mooie bikini dat wel... maar tis en blijft niet veel soeps. Kan er nu wel iets beter tegen met een bv in het vooruitzicht!

Meid, doe rustig aan, laat je verwennen en het komt goed met je!

gr Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké oké, hier dan de foto's!! :131:

Ik ben er zelf nog niet helemaal happy mee maar ik heb me laten vertellen dat het helemaal goedkomt...

Kelly71.mijnalbums.nl

ww in pb

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jamie,

Ik voel me eigenlijk wonderbaarlijk goed. Ben de 1ste dag erg ziek geweest vd narcose maar vandaag eigenlijk nauwelijks meer ergens last van.

Nog wel wat sneller moe enzo maar geen pijn ofzo, ik mag niet mopperen dus. :blush:

Groetjes Kelly

P.s. Ik heb je mijn ww gestuurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meid,

Ik kreeg ook je ww en heb gelijk ff gespiekt.

Volgens mij zijn ze nu al mooi en helemaal niet nep. Over een paar weken zien ze er helemaal prachtig uit.

Mijn borsten zagen er de eerste twee dagen uit alsof ze erop geplakt waren :)

Doe wel rustig aan hoor, want je merkt het altijd pas NADAT je te veel hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly :101:

Ik antwoord je pb net en zie nu bovenstaande van de meiden ;)..

Ze zijn gewoon nu al schit-te-rendddd haha! :D

Super hoor!! Enne... blijf foto's maken !! Dan zie je zelf t verschil en het veranderen ook het beste !!

Liefs, Trici!! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kelly, bedankt voor je ww!

Ik vind ze prachtig!!! Complimenten....

Wat leuk dat jullie allemaal zo positief zijn, ik kijk er zelf inmiddels ook al heel anders tegenaan en dat komt mede door jullie lieve woorden!!

Thnx!! :116:

Groetjes Kelly

P.s. Er staan weer nieuwe foto's op en ze zijn al zooooveel veranderd!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly,

Gefeliciflapstaart! :119:

Hoe voel je je nu? Ik heb de laatste dagen weinig tot geen tijd gehad om mee te lezen met jullie. Ben wel blij voor je dat je ze hebt! YEAH!

Geniet ervan!

Liefs, Pat :blush:

Bedankt allemaal voor de complimentjes, ik word er ook elke dag blijer mee!! :43:

Ennuh Pat, ik voel me prima, van het begin af eigenlijk. Eerste dag doodziek maar verder geen last of pijn gehad! :140:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly

Bedankt voor je ww. Ik was wel een beetje zenuwachtig om naar je foto´s te kijken.

Het ziet er supermooi uit! bauland heeft mooi werk geleverd. Ik schat zo in dat je uitgangspositie ook erg goed is, je ´oude´ boobies, daar zakken nu als het ware je nieuwe in. Denk dat je een fraai natuurlijk resultaat zult hebben over een paar weekjes.

Ben je een beetje aan het genieten van de nieuwste aanwinst?

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly

Bedankt voor je ww. Ik was wel een beetje zenuwachtig om naar je foto´s te kijken.

Het ziet er supermooi uit! bauland heeft mooi werk geleverd. Ik schat zo in dat je uitgangspositie ook erg goed is, je ´oude´ boobies, daar zakken nu als het ware je nieuwe in. Denk dat je een fraai natuurlijk resultaat zult hebben over een paar weekjes.

Ben je een beetje aan het genieten van de nieuwste aanwinst?

Kaat

Hi Kaat,

Wat grappig dat jij daar zenuwachtig voor bent, dat was ik zelf nog niet eens! :rolleyes:

Maar je hebt wel gelijk, dat zei Bauland ook al, 'zulke borsten heb ik het liefst'. Dus ik laat ze nog lekker ff hun gang gaan en ga er vanuit dat het helemaal goed komt. :blush:

Ik ben zeker aan het genieten, ze worden elke dag mooier dus dat doet je wel goed natuurlijk.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat idee heb ik ook, dat beetje 'hang' van jouw oude borsten, geeft (in mijn ogen dan) het beste resultaat. Ik zal strax s naar mijn eigen ' hang ' gaan kijken :6:

bauland is zo te lezen wel blij met zijn beroep :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kaat,

Wat grappig dat jij daar zenuwachtig voor bent, dat was ik zelf nog niet eens! :rolleyes:

stom he, was erg nieuwsgierig naar het resultaat... enfin, je weet t nu, inmiddels heeft hij misschien concurrentie gekregen. mijn verhaal is nog niet af....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat idee heb ik ook, dat beetje 'hang' van jouw oude borsten, geeft (in mijn ogen dan) het beste resultaat. Ik zal strax s naar mijn eigen ' hang ' gaan kijken :6:

bauland is zo te lezen wel blij met zijn beroep :)

Hoi Kaat,

Nog even de laatste foto's, kijk nog maar eens goed hoe goed Dr Bauland is haha. :109:

Nee hoor, geintje, maar de laatste foto's heb ik net gemaakt, precies een week na bv.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die kelly

Super! in een weekje tijd! zijn al erg mooi aan het indalen. Als ik jouw resultaat zie, vind ik jouw aantal cc's groot genoeg, natuurlijk gaat er toch nog wel heel veel veranderen aan de vorm, maar ze zien er nu al prachtig uit!

Draag jij nou ook dag en nacht zo´n band boven je borsten?

Even een raar vraagje misschien. Ik neem aan dat je zelf de foto's maakt als je camera met je handen voor je houdt. (misschien heb ik het wel mis, en neemt iemand foto's van jou). Zou je als je nog een keertje foto's maakt, dit via zelf ontspanner willen proberen. Ik vind nl dat dat veel verschil maakt. Als je camera vasthoudt span je je borstspieren, en ziet het er anders uit als dat je ontspannen zit.. Sorry voor dit commentaar, maar volg je graag op de voet. Vind het allemaal maar lastig. Nu twijfel ik over cc's en straks weer over pc's. Zal blij zijn als ik een jaar verder ben en alles achter de rug is.

Hoe gaat t verder met je. Rust je nog veel of begin je wat actiever te worden. Hoe doe je dat met je kids?

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die kelly

Super! in een weekje tijd! zijn al erg mooi aan het indalen. Als ik jouw resultaat zie, vind ik jouw aantal cc's groot genoeg, natuurlijk gaat er toch nog wel heel veel veranderen aan de vorm, maar ze zien er nu al prachtig uit!

Draag jij nou ook dag en nacht zo´n band boven je borsten?

Even een raar vraagje misschien. Ik neem aan dat je zelf de foto's maakt als je camera met je handen voor je houdt. (misschien heb ik het wel mis, en neemt iemand foto's van jou). Zou je als je nog een keertje foto's maakt, dit via zelf ontspanner willen proberen. Ik vind nl dat dat veel verschil maakt. Als je camera vasthoudt span je je borstspieren, en ziet het er anders uit als dat je ontspannen zit.. Sorry voor dit commentaar, maar volg je graag op de voet. Vind het allemaal maar lastig. Nu twijfel ik over cc's en straks weer over pc's. Zal blij zijn als ik een jaar verder ben en alles achter de rug is.

Hoe gaat t verder met je. Rust je nog veel of begin je wat actiever te worden. Hoe doe je dat met je kids?

gr. Kaat

Hoi Kaat,

Ik ben vanmorgen nog bij Dr Bauland geweest en die was ook erg enthousiast dat ze al zo mooi zijn. Dat moet hij natuurlijk toch zeggen want hij heeft ze zelf gemaakt. :rolleyes:

Ik draag geen band en heb hem ook maar heel even gedragen, volgens Bauland is dat niet nodig. Ik heb hem omgedaan toen ik naar huis ging, even voor de rit in de auto, meer voor mezelf, wat meer stevgiheid, maar heb hem meteen afgedaan toen ik thuiskwam. Ik mocht hem omdoen als ik wou maar volgens hen was het niet nodig. Nou, dat laat ik me geen 2x zeggen want het is niet echt prettig. Neemt niet weg dat ik niet voor iedereen kan praten natuurlijk, bij in mijn geval was het niet verplicht. Ik vroeg vanmorgen aan Dr Bauland of het nou echt nodig is dat ik 2 weken lang op mijn rug slaap en toen zei hij dat het niet zo erg is als je af en toe op je zij ligt als je zo prettig kan liggen, dus niet als het pijn doet!! Maar ik mag zeker niet op mijn buik liggen. Toch vind ik mijn zij ook nog een beetje eng, zeker omdat je hier leest dat ze wel 6 weken op de rug moeten liggen, dat zal toch niet voor niets zijn denk ik. Van de andere kant...Bauland zal ook wel weten wat ie zegt...toch maar voorzichtig blijven...

Wat mijn foto's betreft, die maak ik inderdaad meestal zelf, sommige zijn door mijn man gemaakt. Maar ik zal de volgende keer aan je denken en zal ze door mijn mijn man laten maken. We gaan morgen wel een weekje weg dus het duurt even voordat er nieuwe foto's opkomen maar dan zal ik je laten zien hoe ze er in 'ontspannen toestand' utizien. :101:

Verder gaat het erg goed met mij, eigenlijk van het begin af aan. Ik heb geen pijn, nauwelijks last maar ben wel wat sneller moe dan normaal. Soms ga ik tussen de middag even een uurtje liggen maar dat heb ik vandaag ook niet gedaan. Met de kids heb ik het nu makkelijk want mijn man heeft vakantie, dat was een bewuste keuze, ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten doen. De jongste is pas 2 jaar en die moet nogal eens opgetild of gedragen worden. Dat doet mijn man nu dus allemaal. :131:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

goed om te lezen dat het allemaal zo voorspoedig gaat. lekker relaxt ook zo in de vakantieperiode, kan me voorstellen dat het ook minder relaxt kan zijn als je teveel zaken moet regelen, voor kids en werk etc.

enfin, ik zit ook middenin vakantie. ben over dikke 2 weken weer Back in Town!

Geniet ze en tot over paar weekjes!!

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly,

Ik las dat morgen de hechtingen er uit gaan? Hoe gaat het verder met je?

Maak je ook nog nieuwe foto'tjes? Ik heb net even in je album zitten neuzen en ben wel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet. Normaal zou ik je nooit vragen om je borsten te showen hoor ;) Maar ik vind het leuk omdat we allemaal een beetje in dezelfde periode geopereerd zijn :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.