Ga naar inhoud

Caressa :10 november 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hai Caressa,

Hier een dr. Nio-fan :101:

Ik zou als ik jou was ook voor 375cc gaan.

Bij mij zijn de siliconen ook voor de spier geplaatst, maar je went echt gigantisch snel aan de grootte! :7:

Zelf heb ik nu de 85% gevulde siliconen 400cc voor de spier laten plaatsen.

Maar nu 8 maanden verder (en na het zien van Femmy en haar wissel) zou ik eigenlijk voor de 100% gevulde ronde siliconen gaan,

want dan krijg je echt een perfecte bolling bovenin naar mijn idee... :35:

Het heeft mij ook echt aan het denken gezet, want ik vind dat echt nog mooier dan hetgeen ik nu heb :unsure:

Succes met je consult in het SLAZ bij dr. Nio volgende week! :71:

Liefs :116:

Hey,

Haha een Dr. Nio-fan :) Fijn om te horen, geeft me toch weer even net dat extra zekerheid dat ik voor de juiste pc heb gekozen met al die positieve verhalen.

Bij de Velthuiskliniek had Dr. Laban gekozen voor ronde 100% gevulde siliconen voor mij, maar mede omdat ze daar de 85% gevulde niet hebben.

Dr. Nio zei dat ik met die ronde 100% prothesen niet dat lifteffect zou krijgen en met die 85% gevulde wel.

Dus vandaar dat de keuze voor die prothesen is gevallen. Alleen nu nog zeker weten hoeveel cc en verder ben ik benieuwd of het Low, Medium of High Profile wordt.

Thanks en ik laat het weten hoe het komende maandag is geweest.

Liefs Caressa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik vind persoonlijk dat de 100% zeker meer lift, maar das dan puur mijn ervaring he :11: Ieder mens is anders natuurlijk! Als ik de 85% vergelijk met de 100%, vind ik de 100% mooier. Ook omdat de bovenpool erg mooi is gevuld.

Wil je nu niks aanpraten hoor, maar puur hoe ik het ervaar :D

Ben ook dol enthousiast over men boobies. In goede handen ben je zeker bij Nio :D

Ben erg benieuwt naar aankomende maandag! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind persoonlijk dat de 100% zeker meer lift, maar das dan puur mijn ervaring he :11: Ieder mens is anders natuurlijk! Als ik de 85% vergelijk met de 100%, vind ik de 100% mooier. Ook omdat de bovenpool erg mooi is gevuld.

Wil je nu niks aanpraten hoor, maar puur hoe ik het ervaar :D

Ben ook dol enthousiast over men boobies. In goede handen ben je zeker bij Nio :D

Ben erg benieuwt naar aankomende maandag! :136:

Hey Femmy,

Ik snap helemaal wat je bedoelt, ik had nl ook het idee dat die 100% gevulde voor meer bolling zouden zorgen en dat ik bij die 85% nog dat hangeffect heb wat ik nu heb.

Maar Nio vertelde tijdens het consult in de parkkliniek zo met zekerheid dat die 85% gevulde voor meer lift effect zouden zorgen.

Ik denk dat ik die vraag toch nog maar even op m'n lijstje zet voor 17 okt ;)

Ik ben zelf ook super benieuwd naar maandag ;) baalde echt dat het afgelopen maandag niet doorging.

Zodra ik geweest ben, laat ik het weten.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo...eindelijk, voor m'n gevoel tenminste, had ik vandaag mijn consult bij het SLAZ.

Zenuwachtiger dan bij de eerdere consulten die ik heb gehad ging ik naar A'dam.

Om 14:50 uur had ik een afspraak, maar was veel te vroeg, dus daar nog even koffie gedronken.

Om 15:10 uur werd ik binnengeroepen.

Eerst de foto's van de boobs laten zien die ik mooi en niet mooi vond, daarna gepast en tussendoor nog wat vragen gesteld.

Ik wilde van tevoren niet het aantal cc weten wat ik aan het passen was, omdat ik bang was dat dat van invloed zou zijn.

Na het passen kwam het uit op 400cc, maar daarna bleken het prothesen te zijn van 450cc.

Dus nog een keer passen, toch maar kiezen voor 400cc, omdat 375cc voor mij eigenlijk de max was. Maar uiteindelijk heb ik het door Nio laten bepalen en die koos toch liever voor 450cc.

Het staat nu helemaal vast...10 november wordt mijn datum. Joehoe :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Caressa,

Ik heb ook 300 cc voor de spier en heb echt een flinke maat nu, 70 E en soms F ! Met kleding past het precies bij mijn lichaam maar in bikini zijn ze aardig groot hoor :36: Ik heb zelfs weleens gedacht dat Nio er misschien meer cc in gestopt heeft maar kan me geen reden bedenken waarom hij dan zou zeggen dat er maar 300 cc in is gegaan :4::4:

We hebben dezelfde bouw want ik ben 1,63 en weeg 58 kilo.

Enig verschil tussen ons is misschien (ik heb geen flauw idee hoe jouw voorsituatie is) dat ik niet helemaal `plat` was voor de operatie.

Gewoon op je gevoel afgaan en de kundigheid van de arts.

Succes ermee :71:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik zie nu dat je keuze voor de cc al gemaakt is.....Ik had een ander bericht van jou als laatste gelezen....

Wanneer Nio iets adviseerd dan kan je ervan uitgaan dat het goed is. Die man heeft er een supergoede kijk op.

Succes op 10 november :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik zie nu dat je keuze voor de cc al gemaakt is.....Ik had een ander bericht van jou als laatste gelezen....

Wanneer Nio iets adviseerd dan kan je ervan uitgaan dat het goed is. Die man heeft er een supergoede kijk op.

Succes op 10 november :136:

Helemaal met bizzie eens :D

Gefeliciteerd met je datum meid, dat worden mooie boobs :101:

Nu Lekker aftellen, nog iets minder als een maandje :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Caressa,

Ik heb ook 300 cc voor de spier en heb echt een flinke maat nu, 70 E en soms F ! Met kleding past het precies bij mijn lichaam maar in bikini zijn ze aardig groot hoor :36: Ik heb zelfs weleens gedacht dat Nio er misschien meer cc in gestopt heeft maar kan me geen reden bedenken waarom hij dan zou zeggen dat er maar 300 cc in is gegaan :4::4:

We hebben dezelfde bouw want ik ben 1,63 en weeg 58 kilo.

Enig verschil tussen ons is misschien (ik heb geen flauw idee hoe jouw voorsituatie is) dat ik niet helemaal `plat` was voor de operatie.

Gewoon op je gevoel afgaan en de kundigheid van de arts.

Succes ermee :71:

xxx

Heej,

We hebben idd dezelfde maten, 1,64 en 57,5 kg

Het was eerst de bedoeling dat het 300cc zou worden, toen begon ik te twijfelen en wilde max. 350cc

Na gisteren met passen is het uiteindelijk toch op 450cc gekomen.

Ben wel zenuwachtig, wil niet dat eerst m'n boobies aankomen en dan ik. Dus heb heel af en toe een twijfeltje of ik niet naar 400cc moet gaan.

Maar ik wil gewoon niet twijfelen, Dr. Nio gaf aan dat hij liever 450cc plaatst, dus ik vertrouw erop.

Ik ben nooit plat geweest, had vroeger een 75C/D, maar door m'n zwangerschap en afvallen heb ik nu een lege 75C.

Thanks voor je berichtje :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal met bizzie eens :D

Gefeliciteerd met je datum meid, dat worden mooie boobs :101:

Nu Lekker aftellen, nog iets minder als een maandje :136:

Heej Femmy,

Thanks en het is idd nu aftellen :)

Heb af en toe even een twijfeltje of 450cc niet te groot gaat worden, omdat ik eerst 300cc wilde.

Maar vertrouw maar op Dr. Nio ;)

Thanks voor het verplaatsen van m'n topic :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Your welcome :D

Herkenbaar hoor de cc twijfels, praat me er niet van hahaha

Nio weet zeker wat hij adviseert en denk dat je er geen spijt van gaat krijgen.

Ik ben nu ook dolblij dat ik zijn advies heb gevolgd maar dacht ook: worden ze dan niet te groot? :11:

Met passen vond je de 450cc ook mooi toch?

In de borst valt het altijd wat kleiner als met passen.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Caressa :)

Gefeliciteerd met jouw datum!

En je zult echt zo snel wennen aan het aantal cc's :35:

En ik sluit me helemaal aan bij Femmie en Bizzie, want dr. Nio heeft echt oog voor wat bij ons vrouwen past ^_^

Succes met aftellen :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Your welcome :D

Herkenbaar hoor de cc twijfels, praat me er niet van hahaha

Nio weet zeker wat hij adviseert en denk dat je er geen spijt van gaat krijgen.

Ik ben nu ook dolblij dat ik zijn advies heb gevolgd maar dacht ook: worden ze dan niet te groot? :11:

Met passen vond je de 450cc ook mooi toch?

In de borst valt het altijd wat kleiner als met passen.

Liefs xxx

Toen ik ging passen, wilde ik van te voren niet weten hoeveel cc omdat ik niet beinvloed wilde worden door een getal.

Dus daarna zei Nio het is 400cc....nou oké is al meer dan wat ik in m'n hoofd had. Maar ik vond het toch netjes, met in m'n achterhoofd wat jij ook zegt dat het in de borst kleiner valt.

Kijkt hij daarna...blijkt het 450cc te zijn :6:

Ben echt zo benieuwd hoe het gaat worden en of het aan mijn verwachtingen voldoet :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Caressa :)

Gefeliciteerd met jouw datum!

En je zult echt zo snel wennen aan het aantal cc's :35:

En ik sluit me helemaal aan bij Femmie en Bizzie, want dr. Nio heeft echt oog voor wat bij ons vrouwen past ^_^

Succes met aftellen :71:

Liefs :116:

Heej Kiki,

Thanks!!

Ik vertrouw ook maar gewoon op Nio..we gaan ervoor :3:

Idd aftellen, maar ik hoef gelukkig niet zo lang meer te wachten :43:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, even een poosje afwezig geweest ivm griep, maar zocht net je topic op en zag dat alles goed is verlopen maandag! Gefeliciteerd met je datum!

Fijn dat je er zo'n goed geovel bij hebt. Het zal vast en zeker mooi worden. en als ik naar je lengte en gewicht kijk, ook groot denk ik. Heeft hij gezegd op wat voor cupmaat je uit gaat komen?

In ieder geval heerlijk voor je dat alles er nu door is! Nu niet meer twijfelen, jij vond deze het mooist met passen, en daar moet je op af gaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, even een poosje afwezig geweest ivm griep, maar zocht net je topic op en zag dat alles goed is verlopen maandag! Gefeliciteerd met je datum!

Fijn dat je er zo'n goed geovel bij hebt. Het zal vast en zeker mooi worden. en als ik naar je lengte en gewicht kijk, ook groot denk ik. Heeft hij gezegd op wat voor cupmaat je uit gaat komen?

In ieder geval heerlijk voor je dat alles er nu door is! Nu niet meer twijfelen, jij vond deze het mooist met passen, en daar moet je op af gaan!!

Hey,

Wat rot dat je griep hebt gehad. Nu weer een beetje beter?

Thanks! Ik heb gezegd dat ik een volle D wil hebben, dus ben super benieuwd :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.