Ga naar inhoud

Caressa :10 november 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Dank je Janine voor je berichtje.

Dat op spanning had ik idd ook al vaker gelezen, maar is echt even wennen omdat je huid zo strak staat.

Maar waar ik nog de meeste last van heb is dat litteken rechts.

Voor m'n gevoel kan ie ieder moment open springen en het brand vreselijk. Links heb ik daar helemaal geen last van.

Ik heb trouwens vandaag voor het eerst rechts een soort borrelend gevoel.

Ik geloof dat dat met lucht te maken had...als ik t goed had gelezen ;)

Hoe gaat t verder met jou?

Al even je bh uit gehad? Al wezen douchen?

Sterkte!

X

Ow wat raar van je litteken, ik ken het niet en ook nog niet van gehoord, heb je nog last ervan???

Anders moet je maar eens bellen, dan weet je het zkrr he ...

Ja op zich gaat het vandaag wel lekker , nou ik was op controle geweest en volgens mij pc mag ik over een week pas echt douchen(stralen erop blijken niet goed te zijn)

Kijk ik douch me wel maar ik kom niet met de stralen op me boobies,,,,

En ik ben nog niet bh loos geweest hahahah , ik wil hele tijd foto's ,maken maar kvind het zo akelig he ... :wacko:

en me rug die is echt kapot hahaha... heb je ook zon last van je rug???

Nou meid succes he !!!!

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste Reactie

@Blush, ik heb eerst gebeld naar de SEH van het SLAZ. Zij zeiden dat er geen plastisch chirurg aanwezig was en dat ik de paracetamol moest blijven slikken. Ik zag het niet echt zitten om 1,5 uur naar Amsterdam te rijden.

Daarna huisartsenpost hier gebeld en m'n man kon andere pijnstillers bij de apotheek halen.

Ik heb Zaldiar gekregen. Er staat dat het lijkt op morfine, maar minder sterk is.

Ik moet er 3x pd 2 stuks. Het werkt binnen een uur en ik voel me als ik ze in heb genomen vreselijk duizelig en slaperig, alsof ik teveel alcohol gedronken heb.

Helaas blijft de pijn.

Ik heb vandaag nog naar de poli gebeld en ze zeiden dat Dr. Nio me terug zou bellen, maar ik heb nog niets gehoord.

Vrijdag moet ik op controle terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janine, ik heb andere pijnstillers, maar helaas nog steeds last van m'n litteken.

Was je nog niet wezen douchen voordat je op controle bent geweest? Hoeveel dgn na je BV ben je op controle geweest?

Ik mocht na 3 dgn douchen en was echt gelukkig, vond het vreselijk, dus was ook echt blij dat die 3 dgn voorbij waren.

Wat raar dat jouw pc zegt pas na een week.

Inderdaad...als je doucht hoef je niet de stralen er persé op te hebben.

Ik ben elke dag wel heel eventjes bh loos ;) vind het heerlijk, maar vooral vanwege de pijn aan m'n litteken.

Vind je het akelig omdat je het idee hebt dat ze eraf vallen, dat het ineens zo zwaar voelt?

Mijn rug is ook helemaal beurs en versleten.

Ik heb tijdens m'n zwangerschap een beginnende hernia gehad, dus m'n rug is al een zwakke plek :(

Jij ook veel succes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Naomi, Dr. Nio heeft me een uur geleden teruggebeld en heeft gezegd dat ik absoluut niet zoveel pijn aan m'n litteken hoort te hebben.

Ik moet morgen gelijk terug komen.

Ik ben blij dat ik alsnog vandaag gebeld heb, want maakte me toch zorgen.

Ik vind t wel een beetje eng, maar denk wel dat ik foto's plaats. Tenslotte heb ik er ook een hoop aan gehad van anderen.

Hoe is het met jou?

Nog klachten?

Zijn je boobs nog veel veranderd vergeleken met je laatste foto's?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaiii, Als die zaldiar de pijn niet wegneemt zou ik ze ook niet meer slikken, zeker niet hoe je zegt dat je er nare bijwerkingen van krijgt.

Wat fijn dat Nio je vandaag nog teruggebeld heeft maar nog fijner dat je morgen terecht kunt, ik hoop dat het allemaal meevalt, nog even volhouden en heel veel succes morgen meid

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag kon ik dus al langskomen bij Dr. Nio. Ik moest eigenlijk vrijdag voor controle, maar die afspraak vervalt nu.

Hij heeft de pleister van m'n litteken gehaald en ernaar gekeken. Het heeft met een zenuw te maken en moet gemasseerd worden.

Verder moet ik de komende 6 weken een band dragen.

Jeetje...wat is dat benauwend :wacko:

Wie heeft dat ook gehad en vonden jullie het ook zo strak en benauwend zitten?

Hoop eigenlijk dat die 6 weken snel voorbij zijn :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond die band een ramp de eerste twee weken. Wat je zegt, erg benauwend en ik kreeg veel meer pijn. Droeg hem niet 24 uur, maar 21 uur per dag. s avonds een poosje zonder band, en dan voor de nacht weer aan, en 's morgens en 's middags ook. Na een paar weken verdween de pijn en vond ik het juist prettig. Een gevoel van ondersteuning, dat alles stevig verpakt zit.

De pijnstilling is bij mij door het dragen van de band eerst flink opgehoogd, had ook gebeld omdat ik zoveel pijn kreeg erdoor, maar daar moest ik toch even doorheen. Nu ben ik blij dat ik hem toch gedragen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sannetje, heb idd hetzelfde. De eerste dagen is het echt pijnlijk en benauwend. Maar nu begint het wel al een beetje te wennen. Heb meer last van de bhband dan van de marenaband.

Ik ben ook weer overgegaan naar Zaldiar ipv paracetamol. Ik zag wel al na 1 dag verschil. Was dat bij jou ook al zo snel? En deed jij hem altijd super strak?

@Blush, door die band kreeg ik weer veel meer last. M'n litteken rechts werd helemaal dik, ik denk dat het komt door de druk van de band en dat het misschien vocht is.

Ik zou alleen de paracetamol weer gaan slikken, maar doordat de pijn erger werd, ben ik toch weer de zaldiar gaan slikken.

Ik zie door het dragen van de band wel al verschil, eigenlijk na 1 dag al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een week po

Eigenlijk al een week en een dag ;)

Sinds de marenaband die ik moet dragen, ben ik toch weer overgegaan op Zaldiar ipv paracetamol.

Het deed toch wel weer erg veel pijn. M'n litteken rechts is ook dik, ik heb het idee dat dat komt door de druk van de band die m'n borsten naar beneden drukt en misschien is het vocht.

Toen ik afgelopen dinsdag bij Dr. Nio moest zijn, gaf hij aan dat hij meer volume aan de onderkant wil hebben en dat het platter aan de bovenkant moet worden, vandaar de band.

Na 1 dag dragen van de band, zag ik eigenlijk al verschil. Best snel.

Ik heb m'n bovenwijdte gemeten en het is nu 96 cm.

De onderwijdte ben ik vergeten, maar dat ga ik vanavond doen.

Ik ga vanavond ook even kijken of ik een album kan maken voor foto's.

Verder ben ik heel blij dat ik na mijn 2 consulten in contact ben gekomen met dit forum. Achteraf zie ik dat ik voor en na die 2 consulten nog niet voldoende wist. Ik had toen gekozen voor 300cc en daar had ik nu absoluut niet blij mee geweest.

Ik ben blij dat ik nog een keer naar Dr. Nio ben gegaan en uiteindelijk de pc heb laten kiezen.

Ben enorm blij met 450cc :wub: , nu benieuwd hoe ze uiteindelijk worden :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren voor het eerst naar de winkels geweest.

En het was wel even wennen, de auto in (niet zelf gereden hoor), auto weer uit.

Voelde met lopen (had m'n hoge hakken aan) wel elke stap die ik zette.

En 's avonds was ik wel gebroken, voelde flinke steken :22:

Daarna maar lekker op de bank een filmpje gekeken om ff uit te rusten en bij te komen.

En heb helaas sowieso gewoon nog veel last van m'n rechterborst. Vooral de zijkant en m'n litteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik ben nu 9 dagen po...ben gister ff de stad in gegeaan om ff wat kadootjes voor mijn zoontje te kopen die vandaag jarig is

ik had ook echt heel erg last van mijn nek en schouders....moest ook echt wel ff bij komen toen ik thuis was

verder doe bij mij juist de linker zijkant van mijn borst vervelend daar is het ook nog wel iets harder....denk dat we zelf ook al wel iets teveel willen;-))

nou ga nu ff bijkomen van de verjaardags drukte

fijne aaf

groetjes mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melro,

Allereerst nog gefeliciteerd met je zoontje!

Knap hoor nu met 9 dagen po al de verjaardag van je zoontje.

Mijn dochtertje is ook bijna jarig, maar ik had het wel een beetje ingepland met de operatie, dat het niet te dicht bij elkaar was.

Bang dat ik dan inderdaad automatisch veel te veel ga doen.

Last van nek en schouders herken ik inderdaad.

Ik loop toch anders, krampachtig en vooral met m'n armen tegen m'n lichaam om alles een beetje te ondersteunen en bij elkaar te houden ;)

Fijne avond en rust lekker uit :D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

bedankt voor de felicitatie,s

verjaardag was opzich best goed te doen hoor!

alleen vind ik het zelf heel moeilijk om dingen te laten...

zo was bijvoorbeeld mijn vriendinnetje hier met dr zoontje van nu 6 weken en ik til dat kleine manntje op en houd hem recht voor mijn gezicht om ff mee te kletsen...zegt mijn vriendin tegen dr man huh ze kan al best goed tillen

maar dat zijn dus dingen waar ik helemaal niet bij na denk....ik ook nog heel stoer maar ik mag tot 3 kilo tillen volgens mij?...en hun heel droog maar hij weegt al 4 whhahah heb ik weer

hoe gaat het nu met je rechter borst?

groetjes mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mel,

Weet niet hoe het met de pijn bij jou zit, maar kan me inderdaad voorstellen dat je er dan geen erg in hebt, zoals het optillen van het zoontje van je vriendin.

Helaas hier nog veel last, dus moet wel rustig aan doen, omdat ik t ook gelijk voel.

De aanhechting van mijn rechterborst zit lager dan mijn linkerborst. Heb dus bij de rechterborst sowieso het gevoel dat mijn huid teveel op spanning staat. Ik heb daar veel last van m'n litteken en de zijkant/buitenkant doet zeer en is harder en dikker.

Beetje moeilijk uit te leggen, maar denk dat t door de aanhechting komt, daardoor zitten de littekens ook niet even hoog.

Hoe is t met jouw linkerborst, al minder last?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

das niet zo leuk dat je er nog zoveel last van hebt

mijn linker heeft en beetje het zelfde verhaal als jou rechter

bovenkant dikker en aan de zijkant half onder de oksel zit ook een harde plek ook zit mijn linker nog steeds ietsje hoger dan mijn rechter maar zie wel dat die nu ook langzaam aan het zakken is!!

moet zeggen dat ik er de ene dag meer last van heb dan de ander

vandaag heb ik er wel last van mijn harde plek bovenop de borst was weg maar nu zit ie iets naar onder en dan meer naar het midden van de borstkas.....ik denk dat het vocht zich gewoon aan het verplaatsen is... geeft me een beetje het gevoel van stuwing....is dat herkenbaar voor jou?

nou meis ik hoop voor jou dat je morgen weer een ietes betere dag hebt dan vandaag

en dat het zo stapje voor stapje beter zal gaan!! maar dat komt wel goed :35:

groetjes mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mel,

Draag je ook een marenaband?

Ik draag hem nu sinds vorige week dinsdag. En moet hem 6 wkn dragen.

Stuwing is inderdaad herkenbaar voor me...had afgelopen keer ineens een dejavu, alleen heb ik nu een sportbh aan en toen een voedingsbh ;)

Had na m'n bevalling cupmaat E en toen waren ze ook keihard en opgezet, dus werd er ineens aan herinnerd.

Meid, hoop dat het bij jou ook beter gaat.

We houden elkaar gewoon op de hoogte of het herstel langszaam aan beetje hetzelfde gaat ;)

Heb jij trouwens foto's?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoii!

nee ik draag niet zo,n band

ik ben vorige week vrijdag terug geweest naar de kliniek

omdat ze tog voor de zekerheid ff naar de zwelling en het harde stuk onder mijn oksel wilde kijken..dat was dus vocht en er had en bloeding gezeten

mijn consulente vroeg toen wel aan de pc of zo,n band niet en idee was voor mij maar hij vond het nog te vroeg daarvoor..

ik moet donderdag mijn knoopjes laten knippen en dan word er weer naar gekeken

als het nog te dik is moet ik er wel aan geloven denk ik haha

ik droeg in mijn zwangerschappen Gcup

ik heb ze nog altijd hier thuis liggen (en de oudste is tog al 12) maar zelfs nu na de bv kan ik me niet voorstellen dat ik zulke grote borsten heb gehad haha

de vraag of ik foto,s heb...ja die heb ik maar mijn dochter zei al voor ik de bv liet doen mama jij gaat ze dan tog niet daarop zetten

en ik heb haar beloofd het niet te doen ...dus helaas :38:

heb jij wel foto,s geplaast dan?

we houden elkaar zeker op de hoogte!vind ik wel heel leuk vooral omdat er maar 1 dag tussen zit!

liefs mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mel,

Is het vocht en de bloeding al minder of weg?

Ben je gisteren geweest voor je hechtingen?

Bij mij zijn het oplosbare, dus hoef daar niet voor terug.

Vonden ze het nu niet meer te vroeg voor een band of heb je het uiteindelijk niet nodig?

Inderdaad belofte houden aan je dochter.

Ik vond het eerst beetje eng...foto's. Maar heb er nu wel een paar in mijnalbum.nl

Hoe is t verder?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 weken po

Weer een dagje te laat met m'n verslagje...nu dus 2 weken en 1 dag po.

Woensdagavond voelde ik m'n bh band een beetje plakken tegen mijn litteken. Ik naar de spiegel, bh omhoog en ik zag ineens dat m'n litteken een klein beetje aan de rechterkant was open gebarsten.

Ik schrok..juist omdat ik al zo'n vreselijke last heb van die rechterborst.

Na m'n man gebeld te hebben die nog onderweg was naar huis, de huisartsenpost gebeld. En daar kan ik 40 min later terecht.

Het was een algemene arts en hij vertelde ook dat hij verder geen verstand heeft van borstvergrotingen <_<

Ik moest gaan liggen...nou ik verging van de pijn.

Hij kon geen abces vinden, maar hij vond wel dat ik contact moest opnemen met Dr. Nio, omdat ik zo ontzettend veel pijn heb. Verder kreeg ik weer Zaldiar voorgeschreven.

Ik die avond mijn hele verhaal in een mail gezet en naar Dr. Nio gestuurd. Gisteren helemaal niks gehoord.

Vandaag toch maar even gebeld en toen bleek dat hij 3 weken afwezig is.

Ik kijk het nu het weekend nog even aan en anders bel ik maandag weer en dan kan ik bij een andere pc terecht.

Ik voel trouwens aan de onderkant en rechterkant van mijn linkerborst heel duidelijk de prothese.

Ik vroeg me af of dit hoort en/of normaal is?

Ik ben nog steeds blij dat ik de stap gezet heb, maar ben wel blij als de 6 weken en vooral de pijn voorbij is.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Carressa,

Wat vervelend! Lijkt me ook een beetje eng...

Bij mij was er aan 1 kant een mini gaatje, maar dat werd veroorzaakt door een hechting die niet goed op wilde lossen, kwam ook beetje pus uit. Maar ik had geen pijn....En het ging vanzelf mooi dicht (na twee weken).

Jeetje...

Ik voel mijn prothese ook niet aan de onderkant. Voel hem eigenlijk helemaal niet.

Wel voel ik zeg maar bij mijn litteken dat het binnenin hard is zeg maar. Binnenin zit zeg maar ook littekenweegsel, wat aanvoelt als een rand.

Weet niet of dat het is hoor.

Maar hoop voor jou dat het meevalt!!!!!

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Ik heb nog steeds wel een beetje last van vocht en die bloeding is nog wel aanwezig maar wordt minder !

Gister zou ik inderdaad de knoopje van mijn hechtingen laten knippen.. maar dat was al niet meer nodig ze waren al heel mooi opgelost! aleen bij mijn linkerborst zat nog en heel klein puntje maar dat was de moeite niet zij ze

Ik krijg nu bij mijn linker borst wel en hele rare plooi...het lijkt wel heel erg op en double bubble

ze heeft daar ook naar gekeken maar ze maakte zich geen zorgen en dacht dat het door de pleister kwam..die heeft waarschijnlijk heel strak gezeten waardoor het vocht daar niet goed verdeelt kon worden

ik moet het ff tot vrijdag aan kijken mocht het dan niet bijgetrokken zijn moet ik ff bellen!

moet zeggen dat ik daar geen lekker gevoel bij heb en maak me er best en beetje zorgen over:-(

Maar wat lees ik nu bij jou weer allemaal

jij ook nog steeds aan het klungelen ..bah vervelend hoor :(

ik hoop voor je dat het alsnog snel mooi geneest :71: ...en als je het niet vertrouwd gewoon bellen!!

nou meis ik wens je een fijn weekend!

zonder rare pijntjes of gekke dingen :38:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.