Ga naar inhoud

Caressa :10 november 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

He Carressa,

Wat vervelend! Lijkt me ook een beetje eng...

Bij mij was er aan 1 kant een mini gaatje, maar dat werd veroorzaakt door een hechting die niet goed op wilde lossen, kwam ook beetje pus uit. Maar ik had geen pijn....En het ging vanzelf mooi dicht (na twee weken).

Jeetje...

Ik voel mijn prothese ook niet aan de onderkant. Voel hem eigenlijk helemaal niet.

Wel voel ik zeg maar bij mijn litteken dat het binnenin hard is zeg maar. Binnenin zit zeg maar ook littekenweegsel, wat aanvoelt als een rand.

Weet niet of dat het is hoor.

Maar hoop voor jou dat het meevalt!!!!!

Liefs Janine.

Wat je zegt over een 'rand' dat voel ik idd ook achter m'n litteken.

Maar aan de zijkant en aan de bovenkant heb ik toch echt het idee dat het m'n prothese is die ik voel. Ik heb de vraag ook aan Dr. Nio gesteld, maar omdat hij afwezig is, heb ik daar nog geen antwoord op gekregen.

Gisteren had ik helaas wel weer veel last. Ik had 's avonds even lekker m'n sportbh en band afgedaan.

Nou...dat kon ik beter niet doen...want het deed pijn. En het voelt alsóf iets niet goed zit en dat je het dan weer goed moet schuiven, op de juiste plek moet duwen. Heel moeilijk uit te leggen :wacko:

Maar goed, hoop ook echt dat het allemaal vanzelf over gaat en dat er niks ergs aan de hand is.

Hoe is het verder met jou?

Jouw wondje is dus helemaal weer dicht, ben benieuwd hoe t er nu uitziet. Heb je daar foto's van?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meis!

Ik heb nog steeds wel een beetje last van vocht en die bloeding is nog wel aanwezig maar wordt minder !

Gister zou ik inderdaad de knoopje van mijn hechtingen laten knippen.. maar dat was al niet meer nodig ze waren al heel mooi opgelost! aleen bij mijn linkerborst zat nog en heel klein puntje maar dat was de moeite niet zij ze

Ik krijg nu bij mijn linker borst wel en hele rare plooi...het lijkt wel heel erg op en double bubble

ze heeft daar ook naar gekeken maar ze maakte zich geen zorgen en dacht dat het door de pleister kwam..die heeft waarschijnlijk heel strak gezeten waardoor het vocht daar niet goed verdeelt kon worden

ik moet het ff tot vrijdag aan kijken mocht het dan niet bijgetrokken zijn moet ik ff bellen!

moet zeggen dat ik daar geen lekker gevoel bij heb en maak me er best en beetje zorgen over:-(

Maar wat lees ik nu bij jou weer allemaal

jij ook nog steeds aan het klungelen ..bah vervelend hoor :(

ik hoop voor je dat het alsnog snel mooi geneest :71: ...en als je het niet vertrouwd gewoon bellen!!

nou meis ik wens je een fijn weekend!

zonder rare pijntjes of gekke dingen :38:

Xx

Hey,

Wat fijn dat de hechtingen al bijna helemaal waren opgelost.

Wat een gedoe dat je een rare plooi hebt ontdekt. Waar zit ie dan precies? Onder je litteken?

En is ie zo groot, dat je aan double bubble denkt.

Of is het het weekend al wat minder geworden?

Hier gisteren nadat ik m'n sportbh en band had uitgedaan veel pijn gehad.

Het is moeilijk uit te leggen :wacko: maar het voelt alsof iets van z'n plaats schiet, waardoor ik een stekende pijn krijg. En je moet t dan weer terugduwen. Lijkt net alsof m'n prothese teveel naar beneden zit :79:

Gek word ik ervan.

Nou meid, jij ook veel sterkte!

Ben benieuwd hoe het de komende week gaat en wat ze vrijdag ervan zeggen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al ben ik pas ruim 2 weken po.

Ik kijk telkens op de hunkemoller site wat ik leuk vind om te kopen. Heb van mijn man al een cadeaupasje van Hunkemoller gekregen om straks los te gaan, omdat we nu de maat nog niet weten.

Maar ik was dus ook even benieuwd of ik mijn 'oude' bh's (75D) nog paste. Maar dat zag er niet uit, te klein.

Ik ben benieuwd wat de uiteindelijk maat gaat worden, kan niet wachten :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Caressa,

Nou ben benieuwd wat het dan kan zijn bij jou.

Maar goed, ik had met twee weken po ook wel pijn hoor.

Bij mij vooral omdat ik op mijn zij ging slapen, en na een tijdje zo liggen dan doet dat ook zeer. Ai....

Alsof de boel weer op zijn plek terug moet idd. Dus dan op rug of andere zij proberen, met na een tijdje hetzelfde 'probleem'.

Maar dat was met vijf weken po geen enkel probleem meer. Ik hoefde mijn kliniek bh maar 1 maand te dragen, vandaar.

Slaap vanaf vijf weken ook zonder BH. Maar ze zijn dan ook erg soepel nu, dat is misschien het verschil?

Ik ben nu 8 weken po, zal vanavond weer foto's plaatsen, ook van mijn littekens!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Caressa, balen dat je nog zoveel pijn hebt. Als je mijn topic leest zul je hopelijk wat gerustgesteld worden, ik had na twee weken ook echt nog heel veel last en is echt goed gekomen. Tot 4 weken aan de pijnmedicatie gezeten. Daarna ging het opeens met flinke stappen vooruit. Door de band had ik het idee dat ik weer even twee weken terug werd gegooid in het herstel qua pijn.

Mijn protheses voel ik ook zitten. Ik heb ze dual-plane, dit betekent aan de bovenkant achter de spier (daar voel ik m dus niet) aan de onderkant voor de spier. Aan de onder en zijkant kan ik het echt goed voelen.

Sterkte en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Caressa,

Nou ben benieuwd wat het dan kan zijn bij jou.

Maar goed, ik had met twee weken po ook wel pijn hoor.

Bij mij vooral omdat ik op mijn zij ging slapen, en na een tijdje zo liggen dan doet dat ook zeer. Ai....

Alsof de boel weer op zijn plek terug moet idd. Dus dan op rug of andere zij proberen, met na een tijdje hetzelfde 'probleem'.

Maar dat was met vijf weken po geen enkel probleem meer. Ik hoefde mijn kliniek bh maar 1 maand te dragen, vandaar.

Slaap vanaf vijf weken ook zonder BH. Maar ze zijn dan ook erg soepel nu, dat is misschien het verschil?

Ik ben nu 8 weken po, zal vanavond weer foto's plaatsen, ook van mijn littekens!

xxx

Ik kan nog niet op m'n zij liggen...helaas...ben dat rugliggen wel zat <_<

Ik moet de sportbh 6 weken dragen van Nio en dan ook de band. En daar hou ik me aan ;)

Super zeg dat jij met 5 weken al zonder bh kan slapen en dat ze zo soepel zijn....joehoe :5:

Ik heb even naar je foto's gekeken. Super :35:

Kon alleen geen foto vinden van je litteken nu, ben wel benieuwd :3:

Dikke X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis al je na 2 weken pijn hebt aan je borst lekker s avonds je bh aan houden hoor :136:

Ik sliep pas na 7 weken zonder bh vond het anders nog niet zo fijn voelen :blush:

Oe 75D te klein!! Dat belooft wat

Hey,

ik had 's avonds even m'n bh uitgedaan toen ik op de bank tv zat te kijken. Maar draag voor de rest ong 23 uur per dag m'n bh + band.

Ik kan me voorstellen dat je pas met 7 weken zonder bh sliep. Ik moet sowieso 6 wkn de sportbh 24 uur pd aanhouden. Dus ben benieuwd hoe ik t daarna ervaar.

Heeft ook wel te maken of de pijn dan minder is of hopelijk weg :3:

Ik ben ook super benieuwd wat de maat gaat worden :5:

Hoe is t met jou?

Heb je nog last van je ene borst?

En wil je nog voor een wissel of wacht je het nog af?

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Caressa, balen dat je nog zoveel pijn hebt. Als je mijn topic leest zul je hopelijk wat gerustgesteld worden, ik had na twee weken ook echt nog heel veel last en is echt goed gekomen. Tot 4 weken aan de pijnmedicatie gezeten. Daarna ging het opeens met flinke stappen vooruit. Door de band had ik het idee dat ik weer even twee weken terug werd gegooid in het herstel qua pijn.

Mijn protheses voel ik ook zitten. Ik heb ze dual-plane, dit betekent aan de bovenkant achter de spier (daar voel ik m dus niet) aan de onderkant voor de spier. Aan de onder en zijkant kan ik het echt goed voelen.

Sterkte en succes!

Hey,

Ik ga even zo je topic verder lezen ;)

Dus jij voelt ook je prothese. Ik hoor eigenlijk nooit zoveel meiden daarover en maakte me wel druk.

Vandaar ook de vraag die ik aan Nio stelde, hoort dit / is dit normaal?

Ik heb het voor spier en ik voel hem volgens mij net als jij aan de onderkant en zijkant. Ik vond het best een gek idee.

Heb jij het ooit gevraagd aan de pc of dit normaal is?

Fijne avond!

Dikke X

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik heb niet gevraagd of het normaal is, ik had al vaker gelezen op dit forum dat meer meiden hem voelen, dus vandaar dat ik al gerustgesteld was. Nio is op vakantie, maar bij vragen kun je ook advies krijgen van een andere pc daar, is bij mij ook voorgekomen toen ik zo'n pijn had door die band.

Toch prettig om af en toe een professional te horen zeggen dat iets heel normaal is of er goed bij kan horen.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik heb niet gevraagd of het normaal is, ik had al vaker gelezen op dit forum dat meer meiden hem voelen, dus vandaar dat ik al gerustgesteld was. Nio is op vakantie, maar bij vragen kun je ook advies krijgen van een andere pc daar, is bij mij ook voorgekomen toen ik zo'n pijn had door die band.

Toch prettig om af en toe een professional te horen zeggen dat iets heel normaal is of er goed bij kan horen.

Succes!!

Gelukkig ben ik niet de enige die de prothese voelt. Je gaat je dan zo snel druk maken. Zeker als niemand hetzelfde heeft.

Ik heb nog contact gehad met Dr. Selms. En het is idd prettig om het af en toe van een professional te horen ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey!

Ik had ook vn de week gebeld naar Nio en zou door zijn vakantie terug gebeld worden door dr Selms.

Maar Nio belde me na een minuur of 20 zelf al terug!

xxx

Hey,

wat fijn dat je zo snel door Dr. Nio werd teruggebeld.

Welke dag was dat?

Ik had die mail woensdagavond 23 nov gestuurd en vrijdag 25 nov gebeld.

Hoe gaat het verder met jou?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis!

wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt

heb je nu je pc al gesproken??

hier gaat het wel een stukje beter!

heb nog wel last van links maar merk wel dat het nu wel een stukje minder is!!

ik word vandaag terug gebeld over die plooi ze dacht dat het miss door de druk van de pleister kwam en zei dat waneer het vandaag niet weg was ik even weer moest bellen

maar heb gister al gebeld dacht als die er nu nog zit zal die er morgen ook no wel zitten :blush: maar mijn eigen consulent was er niet en zou me vandaag terug bellen dus ik wacht het af :38:

nou meis sterkte voor jou

liefs mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey meis!

wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt

heb je nu je pc al gesproken??

hier gaat het wel een stukje beter!

heb nog wel last van links maar merk wel dat het nu wel een stukje minder is!!

ik word vandaag terug gebeld over die plooi ze dacht dat het miss door de druk van de pleister kwam en zei dat waneer het vandaag niet weg was ik even weer moest bellen

maar heb gister al gebeld dacht als die er nu nog zit zal die er morgen ook no wel zitten :blush: maar mijn eigen consulent was er niet en zou me vandaag terug bellen dus ik wacht het af :38:

nou meis sterkte voor jou

liefs mel

Hey Mel,

Toen ik zoveel last had, had Dr. Selms contact met me opgenomen.

En vorige week heeft Dr. Nio me gebeld.

De vreselijke pijn bij m'n rechter litteken is inmiddels stukken minder, kan gemakkelijk overeind komen zonder m'n borst te moeten vasthouden etc.

Heb jij nog last van je linkerborst?

En hoe is het met die plooi? Is ie inmiddels weggetrokken?

Hier niet zo blij met m'n boobs :(

Vind m'n linkerborst teveel hangen en de onderkant van m'n rechterborst niet mooi.

Ik heb geen bolling aan de bovenkant. Voel me echt verdrietig erover, voel me nl weer onzeker.

Ik wilde me na de BV zekerder voelen, maar voel me bijna weer net zo onzeker als voor de BV.

Ik praat mezelf in dat ik het de tijd moet geven en dat ik pas 1 maand po ben.

Maar ik lees genoeg dat meiden hun borsten steeds mooier vinden naarmate ze langer po zijn.

En ik vind ze juist lelijker worden naarmate ik langer po ben :(

Ik moet vrijdag op controle en ben bang dat de pc zegt dat ik het de tijd moet geven enzo.

Ik hoop dat jij heel blij bent met je boobs.

Ben benieuwd :)

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht kom even kijken en lees dat je niet blij bent met je boobs :(

Je hebt nog geen nieuwe foto's he?? Ben erg benieuwt...

Ik weet van mijn vorige BV dat ze nog super veel veranderen tot zeker 7 maanden po, misschien dat dat je iets gerust stelt? Vond ze eerst ook lelijker worden en na 4-5 maanden mooier, al was het voor mijn gevoel nog niet voldoende. Snap goed hoe je je voelt! Je bent nog maar 1 maand po, dus gaat op zeker nog allemaal veranderen.

Knuffie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Wat fijn dat het met de pijn al een stuk beter gaat!!

Jammer dat je nog steeds niet te vreden bent :23: ik hoop dan ook echt voor je dat ze in een x een spurt van verandering krijgen!!!

Hier gaat het eerlijk gezegd ook nog niet echt zoals het moet :23:

links zit nog steeds en plooi..ook bij mij zit links hoger en rechts hangt meer en heb ook geen bolling daar

had tot aan gister geen pijn meer gehad

maar moet zeggen dat ze gister en ook vandaag tog wel weer heel stijfjes aanvoelen maargoed ik neem aan dat het er bij hoort

ik moet de 20ste weer terug voor controle

de veldhuiskliniek gaat naar een nieuwe vesteging en ze nemen niet alle

pc mee de mijne gaat niet mee dus heb een extra controle zo dat ik hem nog ff heb gezien en gesproken en hij mij ook!!

nou meis doe het rustig aan!

liefs mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Femmy

Ik heb nog geen nieuwe foto's erop gezet...eerlijk gezegd omdat ik ze niet mooi vind en daardoor gewoon niet leuk vind om t erop te zetten. Maar ik zal van de week er toch even een paar op zetten. Zodat je t kan zien.

Ik maak t mezelf ook steeds wijs dat ik het de tijd moet geven. Maar als ik onder m'n linkerborst al een potlood kan doen...hoe is t over een paar maanden. Wil ze niet tot op m'n navel hebben hangen :84:

Hoe gaat t met jou?

Toch fijn dat ik je af en toe nog hier voorbij zie komen, niet helemaal weg :)

Dikke :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mel

Ik hoop t ook...dat ze in een spurt veranderen...en dan wel mooier ipv lelijker ;)

Wat vervelend dat er links nog steeds een plooi zit. Ik heb dat rechts. Terwijl dat dat m'n mooie borst had moeten zijn, want m'n linkerborst heeft altijd ietsie meer gehangen.

Bij ons is het net omgekeerd, bij jou links een plooi en hoger en rechts meer hangen. En bij mij rechts een plooi en links meer hangen.

We zouden ze moeten ruilen, alleen wordt het dan wel een discussie wie neemt de hangende en wie neemt degene met de plooien :3:

Jij gelukkig ook geen pijn meer.

Dat stijfjes aanvoelen herken ik wel.

Ik heb ook dat m'n huid glad en glimmend is, dan lijkt het wel fluweel als je ernaar kijkt. M'n man zegt dat dat komt omdat het op spanning nog lijkt te staan.

Heb jij dit ook?

Ik moet de 16de voor controle, ben dan 5wkn en 1 dag po. Maar met 6 wkn po was er geen plek ivm kerst.

Ben benieuwd naar je controle de 20ste. Ik hoor t wel van je.

Dikke :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had helemaal zin om bh's te passen.

Had cadeaukaarten van Hunkemoller voor m'n verjaardag gehad, dus op naar Hunkemoller.

Nou dat viel tegen zeg...uiteindelijk 12 bh's gepast :wacko: en 1 gekocht.

Een medewerker had me opgemeten en het zou op 70F komen.

Ik heb allerlei maten gepast van 70E, 75E, 70F en 75F.

Maar een heleboel bh's waren qua pasvorm blijkbaar gewoon niet geschikt.

Ik had een hele mooie wit met zwarte strapless, maar die stond helemaal van m'n lichaam af onder m'n borsten en sommige plette m'n borsten <_<

Na al dat passen, had ik echt vreselijk last van m'n borsten. Pijn en steken.

Ik ben ook nog geen 6 wkn po, maar wilde mezelf een cadeautje doen :3:

Nou dat grote cadeau wat ik in gedachten had....dat is t niet geworden. Dacht ik scoor wel 4 bh's...maar helaas.

Jullie hier ook last van, dat het gewoon niet uitmaakt welke maat je ook probeert, het model zit gewoon niet mooi/lekker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mel

Ik hoop t ook...dat ze in een spurt veranderen...en dan wel mooier ipv lelijker ;)

Wat vervelend dat er links nog steeds een plooi zit. Ik heb dat rechts. Terwijl dat dat m'n mooie borst had moeten zijn, want m'n linkerborst heeft altijd ietsie meer gehangen.

Bij ons is het net omgekeerd, bij jou links een plooi en hoger en rechts meer hangen. En bij mij rechts een plooi en links meer hangen.

We zouden ze moeten ruilen, alleen wordt het dan wel een discussie wie neemt de hangende en wie neemt degene met de plooien :3:

Jij gelukkig ook geen pijn meer.

Dat stijfjes aanvoelen herken ik wel.

Ik heb ook dat m'n huid glad en glimmend is, dan lijkt het wel fluweel als je ernaar kijkt. M'n man zegt dat dat komt omdat het op spanning nog lijkt te staan.

Heb jij dit ook?

Ik moet de 16de voor controle, ben dan 5wkn en 1 dag po. Maar met 6 wkn po was er geen plek ivm kerst.

Ben benieuwd naar je controle de 20ste. Ik hoor t wel van je.

Dikke :53:

hello!

hihih dat ruilen....hebben we denk tog nog 1 probleem al we gaan ruilen

krijg jij een kant en cupje kleiner en ik 1 kant en cupje groter wahahaha dat willen we ook weer niet :38:

bij mij glimmen de borsten niet en ze zijn ook niet heel strak al voelen ze wel zo heel soms.....heb er eigenlijk nooit geen last van alleen toevallig vande week

jij mag morgen voor controle he..laat je ff weten hoe het was? ben wel heel erg benieuwd!!

ik dacht dat ik de 20ste moest maar dat was en foutje ik moet de 24ste hahah

heb ook zo,n drukke maand :16:

17de 2 verjaardagen

20ste osteopaat

21ste me dochter jarig :143:

24ste controle en me broertje jarig haha

ooh en dat met die bh.s dat ken ik niet

ik heb toevallig vorige week mijn zwangerschaps bh,s gepast

3 van 75e en 1 van 75f

moet zeggen dat ze allemaal wel aardig zaten op een na ;)

nou meis ik wens je alvast en heel fijn weekend

en suc6 voor morgen!!

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Mel,

Nog een gelukkig en gezond 2012!!!

Leuke feestdagen gehad?

Hoe gaat het met je en met je boobs?

Hoe was jouw controle de 24ste?

Was 16 dec op controle geweest bij Nio.

En ik kreeg te horen dat ik nog 6 weken een sportbh moest dragen :wacko:

Dus tot eind januari mag ik nog steeds geen gewone bh en dan weer controle.

De schouderbandjes van de sportbh draag ik op z'n lost, zodat de brede band onder de plooi van m'n borsten zit.

Dit omdat m'n linkerborst niet goed is ingedaald en dus de mogelijkheid moet hebben om dit nog te doen.

Als de band van de bh onder de borst zit zoals je altijd een bh draagt, dan kan m'n prothese niet op de juiste manier zakken, waardoor die door de band omhoog gehouden wordt en richting tepel zal zakken en dus een hangborst wordt.

Nu heb ik links altijd al iets meer hang gehad dan rechts....

Ben benieuwd hoe het eind januari eruit ziet, zie nu nl nog niet veel verschil en vind m'n linkerborst van de zijkant ook nog steeds lelijk.

Heb al een tijdje ook geen foto's gemaakt.

Fijne avond!!!

En leuk dat je aan me dacht :68:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

voor jou ook een heel gelukkig liefdevol en vooral gezond 2012!!

ik heb hele leuke feestdagen gehad! ik hoop jij ook??

ik durf het bijna niet te zeggen maar mijn controle was ook minder :16:

ik mag ook nog geen andere bh aan! zit nog 4 weken vast aan die sport bh vast :83:

eind feb begin maart moet ik terug komen...mijn pc zei dat links er inderdaad niet mooi uit zag en zag ook duidelijk de plooi zitten...ook rechts begint het iets :(

hij zei ik wil er nu nog even niets aan doen we wachten ff de 3 maanden af

maar dit is natuurlijk niet waarvoor je het hebt gedaan dus je hoeft je geen zorgen te maken dit komt wel goed en ook de kosten zijn voor hun!

hij weet alleen nog niet wat te doen...hij zei meteen ja een borstlift zit je niet op te wachten he

ik nee niet echt haah....hij zei wel dat er eigelijk meer cc in hadden gemoeten maar omdat hij met links al zoveel moeite had het niet kon....ik hoop zelf eerlijk gezegd dat dat wel als nog gebeurd

geen 100cc,s maar net genoeg om de plooi weg te halen!!

nou meis we zitten weer ongeveer in het zelfde schuitje...vind het bijna eng ihihih

voor nu en hele fijne aaf

en ik hoor /lees wel hoe het me je gaat he?

liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.