Ga naar inhoud

Faye: 30 december 2011: Dr. Schiettecatte: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, ik overweeg een borstvergroting en ben wat aan het rondkijken op internet. Zo kwam ik via Viva op dit forum terecht. Ik ben hier voorlopig nog niet uitgelezen en wellicht zal ik hier ook mijn ervaringen gaan posten. Ik ga binnenkort in ieder geval een eerste gesprek aanvragen bij de Bergman- en de Veldhuiskliniek om mij verder te laten informeren. Voorlopig wil ik mijn plannen niet aan de grote klok hangen, dus post ik hier niet (nog) met vermelding van mijn echte naam. Waarschijnlijk tot ziens hier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt voor het warme welkom hier :1: Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt voor een 1e consult bij de Velthuiskliniek in Velp bij Dr. Schiettecatte. Aanstaande vrijdag 16 september is het zover... Spannend allemaal hoor! I keep you posted...

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI! welkom hier!!

ga maar lekker veel lezen hier!! daar heb ik zelf ook veel aan gehad!

veel leesplezier en succes met je consult!!

o, ja nog een vraagje, weet je al wat je wilt, kwa maat??

ik ben van kleine b naar mooie d gegaan en er superblij mee!!

doeiiiiiiiiii, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Jolly. Fijn en gerustellend om te lezen dat je blij bent met je nieuwe borsten. T is voor mij toch best wel een drempel waar ik overheen moet. Ik heb nu een lege C doordat ik met de jaren wat kilo's kwijtgeraakt ben. Ik zou mijn 'theezakjes' graag weer stevig en gevulld zien :3: en denk zelf aan een D of E. Ik ben benieuwd wat Dr. Schiettecatte mij adviseert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen waren mijn mannetje en ik rond 11.00 uur in Velp bij de Velthuiskliniek. Ik had een afspraak met Dr. Schiettecatte voor een eerste consult. Pfff spannend allemaal... We werden heel hartelijk ontvangen en ik maakte kennis met Mirjam, mijn consulente. Ik leverde mijn ingevulde lijstje met medische gegevens in en na een kop koffie had ik eerst een gesprek met Mirjam. Zij vroeg mij of ik al een idee had over hoe mijn nieuwe borsten eruit zouden moeten zien. Nou dat had ik zeker! Ik had al wat foto''s meegenomen van een vriendin die al in het bezit is van een stel prachtige borsten. Ik vertelde dat het wat mij betreft een D of E cup mag worden maar dat het er nog wel redelijk natuurlijk uit moet zien.

Dr. Schiettecatte kwam erbij en hij keek hoe alles er op dit moment bij mij bijhing. Hij nam de maten van mijn borsten op en bekeek de huid en de huiddikte. Hij kwam tot de conclusie dat het in ieder geval een anatomische prothese moet worden, die dual plane geplaatst wordt. AUW! :blink:

Daarna begon het passen van de protheses. Ik kreeg een speciale pas-bh aan waar ik de protheses in mocht proppen. Haha, gaaf hoor! Ik had nu opeens echt tieten! Het zijn voor beide borsten mentor CPG 323, 345cc protheses geworden. Dit is medium height en high profile. Uiteindelijk zou ik daar in cupmaten uitgedrukt een C/D aan overhouden volgens dr. Schiettecatte. Deze maat was volgens hem ook de maximale ideale grootte voor mij. Dit omdat ik volgens hem niet al te groot ben... 1.68m en 57kg. Volgens hem ga ik in het dagelijks leven last van mijn borsten krijgen als ik groter ga.

Ik kreeg na het passen alle gelegenheid tot het stellen van vragen en dr. Schiettecatte nam ook alle tijd om deze te beantwoorden. Van tevoren had ik een heel lijstje gemaakt met vragen die ik wilde stellen, maar de meeste vragen waren al beantwoord door zijn uitgebreide uitleg. Hij kwam heel vriendelijk en rustig op mij over, dat gaf mij vertrouwen in deze man.

Het mooie is ook dat ik mezelf met behulp van i-net en een ervaringsdeskundige (mijn vriendin) al een beetje een beeld had gevormd van hoe en wat. Samen met mijn vriendin hebben we van de week haar 70E-BH gevuld met mijn 'tietjes' aangevuld met zakjes water met 310cc, haar maat prothese. Dat zag er best goed uit, hihi...

De mening van dr. Schiettecatte kwam helemaal overeen met het beeld dat ik mezelf inmiddels had gevormd. Namelijk: c.a. 310cc of meer, anatomisch, dual plane en electrothermisch vrijprepareren via de borstplooi. Ik ben dus helemaal happy...

De boobiejob heb ik dan ook gelijk laten vastzetten op 30 december 2011. Ik ga dus met nieuwe boobies het nieuwe jaar in!!! :101:

Ik ben alleen wel vergeten om te vragen hoe mijn tepels erop komen te staan, want nu ben ik echt super tevreden over de positie van mijn tepels en dat wil ik eigenlijk wel graag zo houden. Ook vraag ik me af of de protheses inderdaad wel genoeg cctjes hebben voor het creëren van mijn droomboobs... Of moeten ze toch iets groter? Misschien moet ik toch nog een tweede consult aanvragen. Ik ga erover nadenken... :unsure:

Aaaaah... Spannend allemaal hoor... En toch vraag ik me (geheel volgens mijn opvoeding) heel stiekem af: Waarom laat je snijden in een gezond lichaam??? Dan overtuig ik mezelf snel door te antwoorden: Zo kan ik nog meer genieten van mijn gezonde lichaam, zolang het mij gegeven is!!! :43:

I'll keep you posted!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai faye!

Eindelijk!! je bent bij m geweest,ja leuk he zon consult,zei ik je toch al dat je netjes word geholpen,en dat eerst Mirjam komt kletsen.Bij mij is t precies ook zo gegaan.

Ja hij weet wel wat hij zegt hoor,ik heb ook bereikt wat ik wilde hebben,ging voor een D cup en die heb ik ook wel gekregen.

(ja van bh maat een F maar dat telt niet hihi :159:)

Gih mooie datum he je uitgekozen,normala kan je binnen 2 wkn al terecht he,maar zo lkkr voor t nieuwe jaar lijkt me ook wel wat hebben hoor.:101:

Nou dat word aftellen,en een tweede consult is altyd een goed plan,je moet wel zkr zijn van je zaak idd,maar als hij zegt dat dat niet bij je lichaam past,denk ik dat hij dat wel echt meent ook,en dan ziet het er al snel raar uit.

ja jammer van dual plane ,maar je moet maar zo denken:

ze blijven dan langer rechtop staan :35:

minder snel hang enzo...

Schiettecatte heeft er wle een goede kijk op,en ja wil je echt perse wat meer ccs gewoon vragen erom!:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej girlz, bedankt voor de leuke reacties! Haha, ik zit al de hele dag een beetje te lezen en foto's te kijken. M'n mannetje zegt: "Zit je weer tieten te kijken?" Haha, ja inderdaad en ik kan er geen genoeg van krijgen. :152:

Raar eigenlijk, gisteren twijfelde ik ineens: wat doe ik m'n lichaam aan! Maar vandaag ben ik weer helemaal zeker van m'n zaak: Ik wil zoooo graag mooie stevige borsten.

Pfff... 30 december lijkt nog zover weg... Ik denk inderdaad dat ik binnenkort nog even voor een 2e consult ga, bedankt voor de bevestiging Vlinder.

Sterkte met het herstel, voor wie net de operatie gehad hebben!

Ik ga nu nog even wat rondlezen, reageren en natuurlijk tieten kijken :125:

Bye :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, de behandelingsovereenkomst en het anesthesieformulier zijn ingevuld en ondertekend de deur uit. Het is dus nu min of meer definitief!

Ook mijn verlof is inmiddels geregeld, ik ben de hele maand januari lekker vrij om te herstellen. :88:

Als het goed is belt mijn consulente Mirjam mij zsm terug om een 2e consult te plannen, ik had toch nog wat vragen naar aanleiding van vorige keer.

Foto's in de gallerij! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Faye,

Leuk je galerijfoto's hahaha, krijg je al een beetje een beeld. Word vast heel mooi met 345cc. En de winter is een prima tijd om te herstellen, lekker alles verstoppen (sportbh en zo) onder een warme trui en tegen de lente kun je lekker gaan genieten met je herstelde boobies!!! :136:

Succes met je 2de consult en aftellen maar!!! :101:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Eefje. k ben zooo blij met de datum, perfecte timing voor mij in ieder geval. :35:

Vanmorgen heb ik nog even gebeld met Mirjam. 25 november kan ik nog even langskomen bij de kliniek om mijn extra vragen te stellen en nog een pas-sessie te doen. Mijn rechterboob is momenteel iets kleiner dan mijn linker en twijfel nog steeds over het aantal cc's. Wellicht is de 390cc een betere optie voor mij, hoewel ik weet dat mijn pc heeft gezegd dat 345cc mijn max is... Eigenwijs als ik ben ga ik ze 25-11 in ieder geval passen (in een door mijzelf meegebrachte 70/75 D cup), hahah :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha! ik herken het zo! mijn vriend zei ook steeds...Imke..je zit toch niet wéér tieten te kijken he!?! Wel dus;) Ik kan me nog goed herinneren dat ik nog 3 maanden moest wachten...dan heb je je datum en wil je eigenlijk dat t meteen zover is! Komt goed.... Iedere keer als je wakker wordt...is weer een dag dichterbij! En met de feestdagen voor de deur heb je ook genoeg afleiding:)!

liefs, Imke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha,nou hij zal je echt wel begrijpen hoor,ik wilde een D cup en hij ze gelijk: oh dat gaat heel mooi worden,je hebt zat ruimte hihi.

heb je galerij fotos gezien en die gaan echt wel mooi worden,mooi maatje om op te vullen! :1bouncingboobs:

ja je zit echt goed bij hem hoor,geen zorgen.En de verplegers zijn echt super lief! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha! ik herken het zo! mijn vriend zei ook steeds...Imke..je zit toch niet wéér tieten te kijken he!?! Wel dus;) Ik kan me nog goed herinneren dat ik nog 3 maanden moest wachten...dan heb je je datum en wil je eigenlijk dat t meteen zover is! Komt goed.... Iedere keer als je wakker wordt...is weer een dag dichterbij! En met de feestdagen voor de deur heb je ook genoeg afleiding:)!

liefs, Imke

Hahha ja dat had ik ook. Ik moest gelukkig 3 weken wachten tot mijn BV (na de consult bij de plastisch chirurg). Mijn vriend ging er ook heel leuk mee om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedzo meis, als je twijfelt over die cc's moet je gewoon terugggaan en zeker om meer cc vragen!

want je kwam met het idee om een D/E cup te krijgen en hij zegt C/D dus snap dat je even twijfelt!!

Ik ben ook 1.68 cm en weeg 58 kilo en ik loop ook met een 75E rond, vind het niet te groot voor me lichaam, zou juist

nog wel groter willen!! Heb ook totaal geen last van nek, rug of schouders !!

Dus zou er nog even goed overna denken meis ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.