Ga naar inhoud

Faye: 30 december 2011: Dr. Schiettecatte: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks voor alle lieve berichten girls!

Tsss... Ik had het vannacht ineens (echt van het ene op het andere moment) zwaar op mn heupen... Ik voelde me voor het eerst in mijn leven echt vreselijk zenuwachtig. :18: Ik kan me tenminste niet herinneren dat ik me ooit zo nerveus heb gevoeld. Bijna de hele nacht wakker gelegen en liggen woelen en denken... Me steeds weer afvragen: Is die borstvergroting nou echt wel zo nodig? Dus weer naar de badkamer om in de spiegel te kijken om mezelf te overtuigen dat ik het echt al heel lang wil en dat ik het echt met mn volle verstand besloten heb... Mn laptop er maar weer bij gepakt om te google-en of er toevallig misschien in de afgelopen minuten nog spontaan nadelen of complicaties zijn gesignaleerd rond dual plane... :62: Ik zit mezelf dus lekker gek te maken :122:

Nu ben ik weer redelijk rustig, na een paar druppeltjes rescue remedy van Bach :blush: Ik ben alleen zo bang dat ik mijn kracht niet meer volledig terugkrijg in mijn borstspier door de dual plane methode...

@Sporty Op de pijn heb ik me inderdaad al redelijk ingesteld (voor zover dat mogelijk en voorstelbaar is), dus ik hoop dat je gelijk gaat krijgen. Jij bent wel een ongelovelijke bikkel trouwens :136: Hopelijk gaat het met jouw buik(je) snel beter :54:

Pfff... Morgen rond deze tijd heb ik ze en lig ik waarschijnlijk mijn roes uit te slapen... Zodra het kan zal ik hier natuurlijk mijn uitgebreide operatieverslag plaatsen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieve faye,

geloof me die kracht ga je echt wel terig krijgen, ik merk nu ook dat je gewoon niks zonder die spier haast kan doen ook je buikspieren die ga je toch automatisch gebruiken al wil je het niet, komt allemaal goed denk bij jezelf straks hoef ik echt niet meer in de spiegel te gaan kijken en mezelf overtuigen dat ik die bv echt wil want dan heb je ze gewoon!!!! genieten dame van je mooie boobs straks geweldig toch!!!

Veel liefs sporty denk aan je hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen faye,

Gefeliciteerd je hebt ze inderdaad hoe is het gegaan??? Hoop dat de nacht een beetje te doen was? De eerste vond ik een mindere ervaring ..... Ben zo benieuwd kijk echt uit naar je verslag! Nu lekker herstellen en uitrusten en genieten van je boobs "Enjoy" en 2012 in mijn mooie boobs yessss Hele fijne jaarwisseling hoop dat je er toch van kan genieten, maar denk het haast wel !!1

Dikke, lieve, kus Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @ all! Wat n superlieve berichtjes weer, heerlijk! Ik heb veel geslapen door de medicatie maar heb nu ff een helder momentje... Dus hier komt mijn operatieverslag:

29 december

Ik heb vanavond nog wel ff een moeilijk momentje gehad. Het is toch best een ingrijpende verandering aan je lichaam die niet terug te draaien is. Ff heerlijk bij mijn mannetje liggen :102: Die spanning moest er gewoon ff uit na alle voorbereidingen: poetsen, wassen, boodschappen doen... Boobies, here I come...

30 december

05.45 uur...

Net voor mijn wekker wakker. Jeetje wat heb ik heerlijk vast geslapen, dat was gisternacht wel anders, zie mijn post hierboven. :rolleyes: Ik kruip nog heel ff lepeltje lepeltje tegen mijn mannetje aan, nu kan t nog ff. Na tien minuutjes wordt het dan toch echt tijd om uit bed te stappen. Hop de badkamer in. Voor de spiegel werp ik nog eens een blik op mijn 'oude' tietjes en ik houd ze nog eens goed vast haha. :blush: De douche lekker warm, heerlijk mijn haren wassen, maskertje erin, scheren van top tot teen: dit kan ik voorlopig even niet, dus nu nog ff genieten.

06.30 uur...

Mijn schatje komt de badkamer in: "Weet je wel hoe laat het is, we moeten opschieten". Haha, ja lief, ik ben zo klaar, vandaag mag ik toch geen make-up op :ph34r:

07.00 uur...

In de auto, ik voel me eigenlijk best relaxed. Ik laat het wel over me heen komen allemaal. Mijn lief zit lekker aan de koffie, ik mag nog niets hebben maar het ruikt wel lekker.

07.30 uur...

We komen aan bij de Velthuisliniek (voorheen Middellaankliniek) in Velp. Daar wordt ik al opgewacht door twee aardige dames. Mijn eigen consulente was helaas niet aanwezig. Mijn lief krijgt een bewijs van betaling en ik moet nog wat gegevens opgeven. Daarna moet ik mee naar het fotohokje om de 'voor' foto's te maken. Een recht van voren en dan nog links en rechts.

omstreeks 07.45 uur...

Neem ik afscheid van mijn lief en word ik naar de verpleegafdeling gebracht, daar word ik toevertrouwd aan de goede zorgen van Adrie. Wat een vreselijke lieverd is dat! (Vooral toen hij na mijn operatie zijn morfinespuitje leegspoot in mijn infuus :59: ) Weer vroeg hij hoe ik heet, wanneer ik geboren ben en waar ik voor kwam. Dit doen ze om er zeker van te zijn dat er geen fouten worden gemaakt. Ik mocht me uitkleden en mijn operatieshirtje aantrekken en ook nog een vreselijke sexy onderbroek :83: Die heb ik gewoon over mijn eigen puma boxertje aangetrokken. Ik mocht lekker onder de dekens van een verwarmd bedje gaan liggen, heerlijk. Adrie prikte mijn infuus-aansluitstuk in mijn rechterhand. Gelukkig deed hij dat in een keer helemaal goed. Daarna kwam Dr. Schiettecatte bij mij. Hij stelde mij weer de vragen en ik antwoordde dat hij mij hele mooie boobs ging maken :01: Daarna tekende hij met een groene stift wat verticale en horizontale lijntjes. Ik was er klaar voor...

omstreeks 08.00 uur...

De anestaesist kwam aan mijn bed en stelde zich voor. Hij liep met mij nog even de lijst door die ik eerder had ingevuld en vroeg of er nog wijzigingen waren en of ik verder gezond was. Daarna mocht ik gelijk naar de OK. Met Adrie aan mijn voeteneind en de anestaesist aan mijn hoofdeind werd ik door een smalle deur gereden. Volgens Adrie was dit het gevaarlijkste deel van de operatie :152: Ik moest van mijn lekkere bedje overstappen naar een harde tafel. Toen ik daar net op lag werd ik aangesloten op een monitor met plakkertjes. Ik moest mijn rechterarm op een soort van plank leggen en ik kreeg een zuurstofmeetklemmetje op mijn rechterwijsvinger. Ik kreeg een middeltje ingespoten waar ik rustig van werd. Adrie deed een bloeddrukmeter om mijn linkerarm en legde een foliedekentje over mij heen, dan bleef ik lekker warm zei hij... Op dat moment kwam er nog meer OK personeel binnen en dat was ook het laatste wat ik me kan herinneren, ik was al in dromenland...

omstreeks 09.15 uur...

Ik werd wakker. Ik zag dat de anastaesist aan mijn voeteneind zat en hoorde dat hij zei: haal m er maar uit. Toen voelde ik dat er een slang (waarschijnlijk de beademingstube) uit mijn keel werd getrokken en ik kon weer lekker vrij ademen. Adrie zei dat alles goed was gegaan en ik nog maar even lekker moest gaan slapen. Ik hoorde daarna dat hij mijn lief belde en dat hij me rond 12.00 uur mocht komen halen.

Tussen 09.15 uur en 12.00 uur...

Heb ik nog ff heerlijk geslapen en alvast stiekum gespiekt. Ik had alleen witte tape onder en boven mijn borsten. Jeee... wat zijn ze groot! Schiettecatte kwam ook nog even bij me langs. Hij zei dat alles goed was verlopen en vroeg of ik al had gekeken. Ik zei 'ja' en 'ze zijn mooi he?' Waarop hij moest lachen en zei: 'ze zijn prachtig' Ik was helemaal heppy de peppy... Adrie kwam regelmatig ff langs met wat pijnstilling, een kopje thee, een beschuitje met kaas en chocoladekoekjes (die hij voor me uitpakte). Daarna hielp hij me in mijn kliniekbh, een maat L! Pfff volgens mij zijn ze best huge geworden :1bouncingboobs: Ondertussen was ik ook al naar het toilet geweest en gelukkig kon ik alles daar zelf, zonder hulp afhandelen...

12.00 - 14.00 uur

Mijn lief was inmiddels ook bij mn bedje komen zitten. Ik moest echt nog ff bijkomen, voelde me best ok alleen wat duizelig. Dit kwam vooral nadat ik een strakke elastische band over mijn borsten kreeg omdat de prothesen erg hoog zaten. Die band heb ik snel weer af laten doen, volgens Schiettecatte was dat ook niet nodig. Adrie gaf ons uitleg over de drains en over de pijnstilling. Daarna moest ik nog even liggen omdat ik duizelig was. Ondertussen hielp Adrie nog 2 dames die kwamen voor het verwijderen van de drains. De eerste dame was op 26 december geopereerd en de 2e op 29 december. Dat varieert dus nogal met die drains. Ik ben benieuwd hoe lang ik ze bij me moet dragen. Als er binnen 24 uur minder dan 40 ml wondvocht is, mogen ze eruit.

Om 14.00 uur was ik dan eindelijk aangekleed en voelde ik me goed genoeg om te gaan. De terugweg ging eigenlijk best goed. De hobbels en drempels waren minder erg dan de bochten in de weg. Ik heb onderweg nog ff mijn vriendin gebeld om te zeggen dat ze erin zaten. :136:

Rond 14.30 uur ben ik lekker thuis mijn bedje ingekropen en heb ik me lekker laten vertroetelen door mijn lieve mannetje.

Ik heb tot nu toe veel geslapen, ook vannacht heb ik redelijk goed geslapen. Dit doe ik wel zittend met veel kussens in mijn rug, liggen geeft echt helse pijn! Maar het gaat goed. Ik heb paracetamol, naproxen en tramadol. Maar die laatste heb ik vandaag al niet meer genomen, daar gaat mijn buik raar van doen. Mijn drains lopen nog lekker door. Links heb ik nu 145 ml verzameld en rechts 210 ml! Dus die gaan er morgen denk ik ook nog niet uit... Morgen bellen ze rond 13.00 uur weer van de kliniek, dan zien we wel weer. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe allemaal erg meevalt in vergelijking met wat ik ervan had verwacht. De operatie was heel relaxed en de pijn is goed dragelijk. Ik ben dan ook heel tevreden tot nu toe. Al hoop ik wel dat mijn borsten nog iets slinken want ik ben net Dolly Parton nu hihi :1big_boobs: Mijn vriendin kwam net nog even langs met haar mannetje om de primeur te halen. Zij vond ze ook echt huge... Jaja, ik ben benieuwd wat het gaat worden :1boobs:

Ik wens iedereen een heeeele goede jaarwisseling en een super gelukkig en gezond 2012 met veel mooie boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Faye,

van harte met je boobies , :1bouncingboobs:

en wat leuk om je verhaal te lezen,heb echt genoten ervan,.

en O die Adrie wat een lieverd he,hihi,die had ik ook,

en ook zn assistentes waren ook super lieve mensen.

ja ik baalde ook zo dat die consulente niet aanwezig was,miste dat dus echt dus was heel blij dat mn man erbij was!

Heb dat wel gemeld dat ik dat een slechte zaak vond,want zij hoorde er echt bij vond ik als steun he.

Maar goed,verder ben je super geholpen net als ik toen.

ik heb alleen niets meegekregen dat ik afgetekend werd enzo,ik was snel weg blijkbaar heb die operatiekamer nooit gezien lol..

Ik had alleen wel ontzettend veel pijn gehad ,dat is iets waar ik ene trauma aan heb overgehouden helaas,maar verder niets negatiefs over de mensen daar1

sterkte met je herstel iig. :101:

en nog een gelukkig 2012 natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik heb mn nieuwe boobs nu alweer 3 dagen. Het gaat eigenlijk best goed. Ik had verwacht dat ik meer pijn zou hebben. Ik heb vooral spierpijn tussen mijn schouderbladen en ter hoogte van mijn oksels. Ik neem braaf mijn pijnstilling op tijd in en ik slaap veel. De eerste twee nachten heb ik zittend geslapen. Vannacht kon ik al iets platter liggen en dat was wel een verademing voor mijn kont haha... Want ik heb volgens mij aardige doorzitplekken... Met vijf kussens in mijn rug en een kussen onder mijn kuiten lig ik nu als een prinses :105: met mijn laptoppie in mijn bedje. De poes wijkt geen moment van mijn zijde en ligt lekker tegen mij aan te knorren. Hmmm dit is nog wel ff uit te houden zo. Hoewel ik ook wel weer verlang naar een uurtje spinnen of harlopen in de sportschool. Ook douchen zou wel even lekker zijn, want dat gestuntel aan de wasbak ben ik wel een beetje zat nu.

Tot nu toe ben ik nog iedere dag gebeld door Karin en vandaag door Hanneke van de kliniek met de vraag hoe het met me gaat en hoeveel vocht er in mn drains zit. Toen ze vanmorgen belden had ik rechts minder dan 40ml in 24 uur, maar links had ik rond de 60ml in 24 uur... Ze moeten dus nog een dag blijven zitten. Totaal zit ik nu al op links 240 en rechts 250ml. Duimen maar dat ze er morgen uit mogen. :71:

Gisteren voelde ik een soort van borrelend/trillend gevoel in mijn borsten. Eerst links en daarna ook rechts. Heel vreemd gevoel maar gelukkig had ik op t forum al gelezen dat dit heel normaal is dus heb ik me er verder niet druk om gemaakt.

Ik heb gisteren samen met mijn lief mijn boobs ff opgemeten (over de tape en de klniekbh heen). Voor zover dat gaat nu natuurlijk. Ik had onder 70 en boven 98!!! :20: Dat is dus omgerekend een 70i :1bouncingboobs: Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden... 75 D/E vind ik toch echt wel genoeg...

Mijn lieffie heeft wat nieuwe foto's gemaakt, ik zal mijn galerij er ff mee aanvullen straks.

@Parkiet: Komt goed! Ik laat me heerlijk verwennen door mijn mannetje en probeer wel te bewegen maar niet zwaar te tillen. Bewegen (lees: door het huis strompelen met een plastic tasje met drains) schijnt wel goed te zijn namelijk.

@Vlinder: Jaaa die Adrie is echt een schat! Ik had het niet beter kunnen treffen! En ik dacht hetzelfde als jij hoor, ik vond t ook raar dat Mirjam er niet was. Maar achteraf heb ik haar ook niet echt gemist (niet lullig bedoeld) de andere meiden waren ook superlief inderdaad.

Zo, dit was de update voor nu. Bedankt voor alle lieve berichten. I keep you all posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallpo Faye,

Goed te horen dat het zo goed met je gaat! Dat zijn goede berichten, en je lekker laten verwennen is altijd heerlijk. Ik slaap nu wel redelijk door in de nacht ok die billen doen nog wel zeer maar ik kan nu al een klein beetje op mijn zij liggen. Word wel vaak wakker met barstende hoofdpijn vreemd maar weet ook niet hoe dat komt? Morgen gaan bij mij de hechtingen eruit dus heerlijk douchen dat vind ik wel heerlijk ik was me nu 2 weken aan de wasbak dus nu een douch lijkt me heerlijk. Mijn omtrek is 78/80 en ik ga het nog even weer opmeten direct wat nu de borstomvang is ben benieuwd ok die is 96,5/97 ben er blij mee vind het helemaal ok. Ik kom denk ik uit op een 75/D en ben tevreden moeten jou borsten ook nog flink indalen of valt het mee ? Bij mij zijn ze flink ingedaadd maar heb het gevoel dat ze echt nog meer moeten indalen. Ik heb er 350cc ingekregen en vind ze eht groot genoeg kan ik je zeggen. Heb je er al goed naar gekeken naar je boobs? Vind je ze mooi? Nou faye hoop dat alles voorspoedig met je gaat kwa herstel en je lekker laten verwennen mijn vriend is weer aan het werk, vind ik ok ik moet zeggen dat ik toch wel snel zelf mijn dingetje alweer deed, voor mannen is het toch anders wij vrouwen zien ook eigenlijk alles in huis ik ook, moeilijk om me daar bij neer te leggen en niet alles te gaan doen!!!

Dikke kus en veel sterkte ik ga ook maar eens wat foto,s plaatsen kunnen jullie mij boobs en buikje zien!!!

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die adrie,haha,als ik er nog aan trug denk lol,

Die heeft mij stiekem een extra bh gegeven toen ik voor controle trug ging.

Hij zei hier van de kliniek,haha.

En hij wees me eroo langs te komen als ik t nodig vind.

Nou dat heb ik geweten hihi.

Hij wilde me zelfs creme meegeven,die dermatix ofzo.maar mocht hij niet zei hij.

Afijn,hij heeft me boobs vaak zat gezien.en trots dat ik was .

Oh je hebt nog erg veel vocht hoor,wordt wel minder nog.

Maar klein zullen ze niet worden nee,zkr een f of g denk ik.

Ja,zo kwam ik de dgn ook zon beetje door,zoals jij verteld.

Ben benieuwd naar je fotos zeg.xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, tijd voor een update... :1bouncingboobs:

3 januari

Vanmorgen was ik rond 11.00 weer in de kliniek. Adrie deed de deur open en verwelkomde mij gelijk met drie zoenen en de beste wensen voor 2012, wat n schat is t toch... Verpleegkundige Hanneke hielp me uit mijn kleren en ik mocht op een bedje gaan liggen. Volgens Hanneke had ik toch nog teveel wondvocht geproduceerd en moesten mijn drains nog blijven zitten :145: Helaas... maar ik besefte wel dat het beter was zo. Gelukkig mocht wel de tape eraf. Dat was wel een verademing zeg! Daarna kreeg ik nog een nieuwe kliniekbh in maat M, want die L was toch aan de grote kant. Mijn mannetje had de bandjes van de L al ingekort en vastgesnoerd met tie-wraps, zodat de bh wat meer steun gaf. Ik was heel blij met mijn nieuwe bh. Volgens Adrie en Hanneke moest ik nu wel mijn martelband gaan dragen, want mijn protheses zaten volgens hun nog steeds erg hoog. Dus die heb ik thuis maar meteen omgedaan. Daarna ben ik weer lekker mijn bedje ingegaan met de poes aan mijn zijde, gezellie! Mijn lief bracht mij op bestelling thee en broodjes. Die bestellingen kan ik doorgeven door middel van een mini-portofoon, die had mijn mannetje al eerder geregeld. Hij is zooo lief voor me, ik bof maar met hem!

4 januari

Om 09.00 uur belde verpleegkundige Suzan mij wakker, ik gaf de stand van mijn drains door waarop zij zei dat er nog steeds teveel vocht was. Dus ik moest nog een dag extra met mijn flessen sjouwen :wacko:

Ik heb geprobeerd om me zo rustig mogelijk te houden en de dag zonder pijnstillers door te komen, want deze verdunnen je bloed en dat kan weer invloed hebben op de productie van wondvocht. Ik hield dat vol tot ongeveer 21.00 uur en toen verging ik echt van de pijn. Tot tranen aan toe heb ik toen van ellende toch maar 2 paracetamolletjes ingenomen. Gelukkig ging het daarna weer beter, pfff...

5 januari

Vannacht heb ik redelijk plat op mijn rug gelegen. Dat moest ook wel, want op mijn kont kan ik echt nauwelijks nog zitten... Om 09.00 was ik wakker. Ik keek gelijk naar mijn potjes... Ja! Ze mogen eruit, joehoe! :43: Rond een uur of 11 was ik nog niet gebeld door Suzan, dus heb ik zelf maar ff gebeld. Ze was vergeten om me te bellen, dat dacht ik al... Gelukkig kon ik meteen komen en zijn mijn lief en ik dus maar weer in de auto gesprongen en naar Velp gereden. Op de verpleegafdeling was het een drukte van belang! Er lagen maar liefst 3 dames hun roes uit te slapen, 1 werd net met haar bed van de OK de verkoever opgereden en een vijfde dame kwam net als ik ook voor het verwijderen van de drains. De siliconenboobs gaan daar als warme broodjes over de toonbank alsof ze ze voor niets weggeven hahah... Het verwijderen van de drains viel mij erg mee. Ik moest diep inademen en bij het uitademen trok Suzan ze er in een keer uit. Het voelde een beetje als een branderige pijn die gelukkig snel verdween. Jeetje zeg, die slangetjes gaan zo'n 5 tot 10 centimeter je borst in, echt bizar om te zien! Adrie kwam net van de OK en hij kwam gelijk naar me toe om me te knuffelen: 'Heee schone dame, hoe gaat het?' Suzan zei dat ik vanavond mag gaan douchen als de drainwondjes dichtzitten! Yes!!! Daar heb ik echt zin in, want ik heb het gevoel dat ik stink als een bunzing ondanks dat ik me natuurlijk wel aan de wasbak heb gewassen. En mijn haar wassen vanavond, oeh heerlijk! Ik voel me in ieder geval al wel een stuk prettiger en vrijer nu de drains eruit zijn en ik ga weer lekker mijn bedje in en relaxen. Sinds gisteravond heb ik geen pijnstillers meer genomen en tot nu toe gaat dat goed. Morgen ben ik alweer een week PO. De tijd is eigenlijk best snel gegaan... Net nog even wat foto's gemaakt: zie galerij. Mijn omtrek is nu onder 78 en boven 98 dus dat komt neer op 75E / 80D. Dat gaat de goede kant op! :43:

@Sporty: Ik moest wel erg wennen aan mijn boobs, ik vond ze de eerste dagen echt groot hoor! Maar ik ben er nu wel erg blij mee, volgens mij gaan ze ook al ietsepietsje zakken. Fijn dat jou herstel ook voorspoedig verloopt en wat heerlijk dat je lekker hebt kunnen douchen. Ik ben benieuwd naar jouw foto's, kan je die van mij al zien?

@Vlinder: Leuk, je reacties op mijn foto's. Jaja, het zijn beste dames geworden... Ik denk zelf dat de high profile daar ook een groot aandeel in heeft hoor :127: Hihi... Ik zei vandaag nog tegen Adrie: wat heb jij toch ook een wereldbaan he? De hele dag maar naar die tieten kijken en eraan zitten zonder daarvoor gestraft te worden hahah. Dat heeft hij heel slim gedaan!

Tot de volgende update! Liefs Faye :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede middag Faye,

Wat een leuk verslag, en heerlijk dat de drains eruit zijn ,heb je een beetje meer bewegings vrijheid! En jou omvang is 98 ik kom niet verder dan 96 en omvang eigenlijk hetzelfde als jij 78/80. Ben nog niet helemaal tevreden bij mij moeten ze echt meer indalen bij jou staan ze veel meer naar voren, maar ik moet nog een beetje geduld hebben dus dat komt wel goed. Ook fijn voor je dat je ook al van de pijnstillers af bent, ik heb alleen nog als ik wakker word erg hoofdpijn denk toch doordat ik nog een beetje rechtop slaap en heb toch nog steeds kussens onder mijn knieen, het trekt toch nog een beetje bij de wond van mijn buik. Maar het ziet er wel heel mooi uit mijn buik nog wel vocht maar toch niet heel veel meer...Al met al gaat het allemaal goed en bij jou ook te horen lekker verwent worden door je vriend, ik merk wel dat ik de 2de week eigenlijk al bijna alles zelf deedt. Net een beetje gestreken en weer aan de leer voor mijn herexamen dat moet ik gewoon halen....

Nou heel sterkte met je herstel en tot horens en veel plezier met je mooi boobs......

Veel liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Faye...klinkt erg positief je verhaal zeg, super!! Ik heb geen drains gehad, maar kan me voorstellen dat het een opluchting is nu ze eruit zijn.

en wat wordt je lekker verwend zeg door je mannetje....is oook wel eens lekker he hihi

super te lezen dat je je een stuk beter voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede middag Faye,

Wat een leuk verslag, en heerlijk dat de drains eruit zijn ,heb je een beetje meer bewegings vrijheid! En jou omvang is 98 ik kom niet verder dan 96 en omvang eigenlijk hetzelfde als jij 78/80. Ben nog niet helemaal tevreden bij mij moeten ze echt meer indalen bij jou staan ze veel meer naar voren, maar ik moet nog een beetje geduld hebben dus dat komt wel goed. Ook fijn voor je dat je ook al van de pijnstillers af bent, ik heb alleen nog als ik wakker word erg hoofdpijn denk toch doordat ik nog een beetje rechtop slaap en heb toch nog steeds kussens onder mijn knieen, het trekt toch nog een beetje bij de wond van mijn buik. Maar het ziet er wel heel mooi uit mijn buik nog wel vocht maar toch niet heel veel meer...Al met al gaat het allemaal goed en bij jou ook te horen lekker verwent worden door je vriend, ik merk wel dat ik de 2de week eigenlijk al bijna alles zelf deedt. Net een beetje gestreken en weer aan de leer voor mijn herexamen dat moet ik gewoon halen....

Nou heel sterkte met je herstel en tot horens en veel plezier met je mooi boobs......

Veel liefs Sporty

klinkt ook al zo super...ook jij gaat stukje bij beetje vooruit, je hebt nogal een operatie ondergaan zeg. ook jij veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd voor een update...

6 januari

Gisteravond heb ik nog niet gedouched. Het wondje van mijn drain rechts was nog niet gesloten... Bovendien vind ik het altijd een ramp om met nat haar te gaan slapen, dus mijn douchemoment heb ik even uitgesteld naar vanmorgen. Ik heb vannacht niet bijster goed geslapen. Ik heb wel wat platter gelegen en dat ging goed. Phoe... De huid op mijn borstbeen (tussen mijn boobs) trekt zo hard dat het pijn doet! Ik ben bang dat die huid los zal laten, ondanks de geruststellende woorden van de verpleegkundige dat dit absoluut niet kon gebeuren, ben ik als de dood voor symmastia (ook wel uniboob genoemd). Dan laat de huid op je borstbeen los en krijg je zogenaamde kissing implants brrr... :kez_11: Aan de ene kant ik het lekker dat er internet is en dat je snel info kunt verzamelen, aan de andere kant lees je ook dingen die je beter niet kan lezen... Logisch gevolg was dat ik me steeds bewuster werd van het trekkende gevoel en dat ik rond 05.30 uur al klaarwakker was... Mijn mannetje lag nog lekker te pitten, dus ben ik maar wat gaan rondhangen op t forum tot een uur of 09.30. Toen mijn lieffie eindelijk wakker werd, konden we onder de douche! Toen ik de pleister van de drainwondjes eraf haalde, zag ik dat rechts nog steeds open was :93: Gelukkig had ik nog van die speciale waterdichte douchepleisters liggen en die heb ik er opgeplakt. Ik ben met bh en al onder de douche gestapt want als ik mijn bh uittrek voelen mijn borsten zooo zwaar aan dat ik bang ben dat ze eraf vallen... Mijn mannetje heeft eerst heerlijk mijn haar voor me gewassen en daarna heeft hij me van top tot teen ingezeept en afgespoeld. Dat was echt heerlijk! Daarna de bh uitgedaan en mijn boobs alleen met wat warm water afgespoeld hmmm... Dat was echt een lekker gevoel maar t mocht niet te lang in verband met de kans op zwelling. Ook bij het afdrogen had ik wat hulp nodig maar mijn lieffie bleek een uitstekende verpleger te zijn. :55: Na het douchen heb ik even beneden op de bank gezeten en een broodje gegeten. Maar dit werd ik al snel zat en ben ik weer naar mn bedje gegaan. In de loop van de dag kreeg ik steeds meer pijn in mijn boobs, vooral de rechter deed zeer! Steken, pijn in mijn oksel en mijn rechter onderarm die tintelend en dood aanvoelde! Paniekvogel als ik ben dacht ik dat ik misschien een ontsteking kon hebben vanwege het drainwondje wat nog open was en er een beetje rood uitzag. Met alle doemscenario's in mijn hoofd moest ik me inmiddels bedwingen om 's avonds na het eten niet in paniek naar de kliniek te bellen... Ik had ook een verhoging van 38 graden maar sprak met mezelf af dat als ik er morgen nog last van had, ik dan het noodnummer van de kliniek zou bellen. Uit voorzorg toch maar een ibuprofen geslikt omdat dit ontstekingsremmend werkt. Pijnstillend was het in ieder geval niet. :103:

7 januari

Ondanks de pijn heb ik redelijk goed geslapen. Toen ik om 11.20 uur wakker werd van de dorst, lag ik behoorlijk plat in mijn bedje. Wel voelde ik gelijk weer de stekende pijn in mijn rechterboob... Ik ging gelijk mn bed uit, vastbesloten om me niet klein te laten krijgen door een beetje pijn. Ik friste mezelf van onderen wat op onder de douche, mijn bh hield ik aan en mijn bovenkantje deed ik aan de wasbak. Het drainwondje had zich gelukkig gesloten en zag er minder rood uit. Ook de verhoging was weg. Ik voelde me gelijk iets beter/geruster. Mijn mannetje heeft nog wat foto's gemaakt, die ik zo ff probeer toe te voegen aan mn galerij. Ook hebben we mijn maten gemeten: onder 76cm en boven 94. Volgens het schema op de site van hunkemuller kom ik dus op een 75D! :101: Voor mijn bv had ik al een Triumph tri-action sportbh gekocht en bij het passen bleek deze inderdaad als gegoten te zitten. Ik was helemaal happy. Ff een pannenkoekje gegeten beneden aan de eettafel en eigenlijk wilde ik er vandaag wel ff uit voor een korte wandeling. Maar wat een regen en wind zeg! Ik blijf nog een dagje binnen. De rest van de dag bracht ik relaxed met mijn laptop en de poes door in mijn bedje. De pijn blijft zeuren en mijn littekens beginnen te jeuken. Dat is op zich een goed teken volgens mij... Dus net maar even 2 paracetamolletjes genomen, maar het zakt niet echt. Ff doorbijten nog :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meid, door die trekkende pijn in mijn borsten en omdat er op mijn littekengaasje een beetje vocht hangt liep ik te wenen omdat ik dacht dat mijn hechting was opengegaan ofzo :), is zoals je zegt, we weten eigenlijk zoveel, dat als we iets voelen we er direct een complicatie bij kunnen linken:p, maar als het je kan geruststellen doet bij mij het middenstuk tussen mijn borsten ook enorm pijn:). En ja haha van onder de douche dat kende ik, ik heb me mijn eerste keer in de douche neergezet haha in mijn hoofd werkte de zwaartekracht minder als ik neerzat :blush: , maar kan toch deugd doen die warme stralen he op je boobs :) ! Bij mij is het net omgekeerd, in de zetel lig ik prima, maar in bed :93: hou dat geen uur uit of heb krampen in mijn rug en in de zetel heb ik dat niet, heb ook zo'n ligzetel trouwens, zalig :). Oh en wat stom dat je laatste daagjes pijntjes had ook, en goed dat die drainwondjes dicht zijn! En een jeukend litteken is goed he, wilt zeggen dat het geneest! Met mij gaat het trouwens vandaag enorm goed, heb een andere pijnstiller gekregen, Zaldiar, en sinds vandaag is deze mijn beste vriendje geworden :51:

En ik probeer me ook zoveel mogelijk aan de lavabo te wassen, vanonder en oksels beetje voor zover het gaat, douchen vind ik maar eng en vind het ook hatelijk dat ik me haar niet kan drogen :P

Maar je bent 1week po al voorbij!! woehoeeee!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverd wat vervelend dat je pijn heb! Hoop dat het snel weer over is! Eigenlijk "weten" we inderdaad veel teveel door internet! Zo komt mijn twijfel denk over de cc's denk ook een beetje, er zijn zoveel meiden die meer krijgen en die op een d uitkomen die een c lijkt! Maarja bij iedereen valt het natuurlijk anders uit! Maar als je echt voelt dat de pijn niet goed zit gewoon de kliniek bellen hoor! Beter 1 keer teveel gebeld dan te weinig! Vind je foto's er trouwens al erg mooi uit zien hoor, en ze worden alleen nog maar mooier! Fijn weekend, lekker rustig aan doen en laat je verwennen door je mannetje!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 februari

Vannacht niet echt lekker geslapen en vroeg wakker. Veel pijn in mijn rechterborst: stekend gevoel in de onder- en rechterzijkant. Weer aan de paracetamol, dat werkte (heel even) goed. Ik heb me opgefrist aan de wastafel en douche en daarna heb ik me geheel zelfstandig aangekleed! Even het huis ontvluchten en in de auto gestapt (als passagier ;)) Helaas veel pijn dus weer rechtsomkeert en lekker op bed gaan liggen, gehuild van de pijn en heeeel veel geslapen. Dit was een regelrechte off-day... :93:

's avonds toen ik wakker werd voelde ik me gelukkig beter, zelfs zo goed dat ik mijn mannetje weer eens heb besprongen voor het eerst sinds mijn nieuwe boobs. :125: Ik durfde het alleen niet aan om mijn bh uit te doen, dus ik heb mijn boobs nog even veilig ingepakt gelaten. :66:

9 februari

Vandaag ben ik 10 dagen PO. En in tegenstelling tot gisteren heb ik me gedurende de hele dag vrij goed gevoeld. Ik heb ook de hele dag nog geen pijnstiller op! Vanmorgen heb ik helemaal zelfstandig gedouched, inclusief haren wassen en afdrogen. :43: Ik heb trouwens wel mega haaruitval. Zou dat door de narcose komen? Daarna heb ik lekker een ontbijtje met oven-broodjes gemaakt voor mij en mijn lief. Dat had hij wel even verdiend na alle goede zorgen. :wub: Ik zag dat mijn plantjes beneden er een beetje verlept bijhingen, dus die heb ik ook even een beetje water gegeven. Ook de vaatwasser inruimen ging me goed af. Ik kan gelukkig langzaamaan weer wat dingetjes gaan doen en dat is heerlijk! Vanmiddag en vanavond heb ik wel goed rust genomen. De pijn in mijn borsten is nu minder intens maar oeh, wat zijn mijn tepels gevoelig! De littekens beginnen nu een beetje te jeuken en te trekken, gelukkig dat is een goed teken. Vrijdag mogen de hechtingen eruit. Vanmorgen na het douchen nog even wat foto's gemaakt voor de 2-daagse update, ik zal ze zo gelijk in mijn galerij plaatsen voor de geïnteresseerden. :)

@Kenza: Hoe gaat het nu met jou? Heb je een beetje baat bij je nieuwe pijnstillers?

@Erika: Bedankt voor je lieve bericht. Voor jou begint het op te schieten. Ben je er al uit vwb de cc's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het begint zeker op te schieten, ik hou het gewoon op 325 cc ben 2x wezen passen en allebij de keren vond ik 350 te groot en 300 goed het is alleen 325 geworden om de juiste breedte te krijgen, ach ik moet gewoon niet zo t hihi droomde vannacht dat ik uit narcose kwam en bijna geen verandering zag!

Gelukkig voelde jij je weer wat beter na die dag van gister!

Nou rustig aan! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.