Ga naar inhoud

Faye: 30 december 2011: Dr. Schiettecatte: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hee faye,

Wat heerlijk dat je je zo goed voeld en dat werken goed ging! Ik heb even je foto's gekekn maar ze zijn wel weer verandert! Zien er echt super mooi uit mag je trots op wezen!

Fijn weekend

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi Faye,

Goed te horen dat het zo goed met je gaat, dat zijn goede berichten doet me goed. En je borsten zien er super uit hoor!! Heel mooi, inderdaad jammer van dat wondje bij je litteken even wachten met een andere bh, ik had ook toch een wondje is er nog licht maar gaat goed heb er littekencreme van biodermal opgesmeert en dat werkt eigenlijk super goed. Ik had ook weer nieuwe foto,s geplaats, had je ze gezien?? Er verandert niet veel bij mij, heb er ook een hard hoofd in dat mijn borsten goed komen, heb de 14de deze maand eind controle, en ben benieuwd wat die zegt, dan worden ook de bekende na foto.s gemaakt. Buik gaat helemaal goed, maar wel nog steeds vocht boven het litteken en bij mijn taille. Maar niet veel hoor kijk maar op de foto's. Ben deze week ook weer gaan joggen 3x geweest deze week wou vandaag ook maar ben toch een beetje bang voor de gladheid en als ik nu val lijkt me niet zo goed. Ben ook deze week gaan werken en toen kreeg ik echt slecht nieuws, mijn contract loopt tot 13 juni en dan moet ik een vast contract krijgen, als ik een bepaalde target niet haal (die veels te hoog is) dan lig ik eruit dan word mijn contract niet verlengt dus ik kan er van uit gaan dat ik mijn baan kwijt ben in juni, dus dat was niet zo leuk de eerste dag werken, ben er ook erg verdrietig onder. Wel 1 goed bericht heb gelukkig 1 onderdeel gehaald van mijn opleiding moest 74% halen heb 88% gehaald, maar ben toch weer gezakt voor de meerkeuze 5 fout teveel dus ben nu weer aan de studie pfff aankomende vrijdag weer examen dus dat word spannend, als je deze week te horen krijgt dat je eigenlijk je baan kwijt ben dan mooet je echt je hoofd erbij houden om te gaan leren, maar komt goed ik doe echt mijn best!! Nou je bent weer helemaal op de hoogte...Heel veel sterkte verder met je herstel en kijk je week verslagje tegemoed

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi Erika, bedankt voor je lieve berichtje.

Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Je boobs zijn al lekker aan het zakken zag ik op je foto's. Echt heel mooi al hoor! Haha... Ja het formaat van je boobs went snel he? Ik heb dat ook hoor, dat ik denk: hmmm... Misschien was 1 of 2 maatjes groter toch ook wel mooi geweest. :106: Dat lees je hier wel bij meer meiden trouwens dus ik denk dat dat heel normaal is... Toch ben ik blij met mijn boobs hoor, ze zijn mooi in verhouding met mijn lichaam en als ik kijk naar mijn foto's voor de operatie... Pfoe dan is er toch wel een heel duidelijk verschil! Nou meis, doe het nog ff rustig aan dat is goed voor je herstel. Dikke knuffel faye.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve sporty,

Pfff wat een verhaal zeg over je werk! En dat op je eerste werkdag... Welkom terug... :145: Logisch dat je je koppie en motivatie ff niet echt bij je herexamen hebt. Wel fijn dat je voor dat ene onderdeel wel een voldoende had gescoord, gefeliciteerd! Hopelijk vind je snel ergens anders een baan...

Ik heb je foto's gezien en ook even gereageerd. Ik ben het met je eens dat er weinig verandering is te zien, maarja... Vergeleken met de situatie voor je operatie is het natuurlijk al heel erg mooi geworden. Neemt niet weg natuurlijk dat je het graag anders zou zien...

Bedankt voor je lieve complimenten. Ik ben heel erg blij met mijn (pijnvrije) boobs! Ik vind ze super en ik moet gewoon opletten dat ik er op mijn werk niet de hele tijd aan loop te voelen, haha... :67: Ik heb nog geen bh's gehopt, dat wil ik volgende week gaan doen na mijn eindcontrole. Ik ben dan precies 6 weken po en dat wil ik dan vieren met 1 of meerdere nieuwe setjes. Die grijze bh van de hunkemuller die jij ook hebt staat in ieder geval al op mijn verlanglijstje! Zit super en ziet er mooi uit. Ik heb al wel een nieuwe bikini gehopt, ik zal ff een fotootje plaatsen als ik mijn ruiling binnen heb. Ik had hem al groter besteld, maar hij is nog te klein haha... Ik heb van bovenmaat bikini nu 42 en maat broekje 36/38... Dat is ff wennen...

Fijn dat je al lekker hebt kunnen sporten, ik ga volgende week ook weer eens de sportschool bezoeken. Heerlijk weer ff mijn billen trainen want die zijn een beetje gaan hangen na al dat stilzitten... <_< Ben je trouwens al een beetje opgeknapt? Ik las op je profiel dat je ziek was? Beterschap in dat geval!

Hele dikke kus Faye :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieverd ben ik weer,

Net 2 uurtjes aan de studie, nu even een break zo weer verder. Tja vervelend he van mijn werk, maar wil die opleiding zo graag halen zeker nu dat ik weet dat mijn baan op de tocht ligt, wil ik hem zeker halen staat ook proffesioneel, op mijn cv en daar gaan we voor!! En er inderdaad niet veel verandert maar altijd mooier dan het was! Mijn borsten voelen wel ok, wel wat strak na hardlopen en werken en ik doe alles op de fiets, maar ik voel me er goed bij, alles trekt soms nog wel maar dat is logisch, ik heb al een aantal mooie bh's gekocht zoals je ziet en die van hunkermuller is heerlijk ook voor mijn werk, deze grijse had ik al is 80/C heb hem ook in 80/D in het wit die is iets te ruim maar ook fijn ik pas ook 75 e dus het is allemaal zo raar met de maten, ik wil hem ook nog in het zwart voor op mijn werk, ze zitten zo lekker en geven echt goed steun en dat voelt nog zo veilig, nu heb ik nog een sportbh aan van de kliniek of mijn eigen sportbh heb er ook al 2 bij gekocht ik sport ook veel dus altijd welkom.

Ben weer helemaal opgeknapt nog wel goed verkouden maar is te doen!! jammer dat het zo glad is ben echt verslaafd aan hardlopen ga het morgen toch weer proberen!!:-)

Nou fijne zondag nog en tot snel leuk zo nog contact te houden..

Dikke lieve, kus Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Week 6 PO: 5 t/m 11 februari 2012.

Alweer een week voorbij. Wat gaat de tijd toch snel! Ik zie al veel nieuwe namen voorbijkomen hier op t forum en ik vind het jammer dat ik hier door de dagelijkse drukte niet meer zoveel tijd kan doorbrengen als een paar weken geleden. :83: Ik zit qua werken eigenlijk alweer helemaal in mijn ritme en ik heb gelukkig helemaal geen pijntjes of ongemakken wat mijn boobs betreft. Zowel overdag als s'nachts draag ik nog steeds mijn kliniekbh. Ik vind het gewoon een veilig idee en het voelt prettig aan. Mijn littekens smeer ik 's morgens en 's avonds in met littekencreme van Biodermal. Ook mijn boobs smeer ik iedere dag lekker in met een bodylotion.

Maandag t/m donderdag ben ik naar de zaak gegaan om te werken, vrijdag heb ik nog wat uurtjes thuis gewerkt. Want vrijdag was een belangrijke dag: mijn laatste nacontrole bij de pc! Nadat hij had gevraagd hoe het ging (goed dus) wilde hij natuurlijk ook even kijken. 'Nou, die mogen er wel zijn he?' was zijn eerste reactie, terwijl hij met glimmende oogjes en een tevreden glimlach mijn boobs inspecteerde. Ik zei dat ik echt superblij ben met mijn boobs en dat hij mooi werk had geleverd. Ik mag de kliniekbh's gaan vervangen voor het echte werk. Want die kliniekbh zag er volgens hem niet echt sexy uit. :45: Nou, die kliniekbh blijft voorlopig toch echt mijn vriendje, in ieder geval 's nachts!

Ik had nog wat vragen die hij duidelijk beantwoordde: Ik mag gewoon push-up bh's gaan dragen, dit is niet nadelig voor de prothesen. Hij zei dat dit geen kwaad kon, wel moest ik zoveel mogelijk vermijden om zonder bh te gaan lopen. Verder vind ik mijn borsten erg hard/stevig aanvoelen, ik vroeg of ze nog zachter gingen worden. Hij zei dat dit niet het geval zou zijn, omdat ik cohesive 3 implantaten heb. Dit zijn de veiligste, maar ook gelijk de stevigste implantaten. Nou, daar kan ik wel mee leven hoor, met stevige boobs. :35: Ik wilde weten of het maken van een mammografie met mijn prothesen tot problemen zou kunnen leiden. Hij zei dat ik zonder gevaar voor de prothese of kapsel een mammo kon laten maken als dit ooit nodig was. Wel adviseerde hij eerder een echo of MRI omdat door de prothese op een mammo niet alles goed te zien is.

Toen kwam mijn lief nog met een briljante opmerking: het wondje op mijn rechter litteken wil maar niet echt genezen. Zou dit een onderhuidse hechting kunnen zijn die irriteert? Huh??? Daar had ik zelf nog niet eens bij stil gestaan... :106: Maar die schat van mij had daar dus beter over nagedacht dan ikzelf... :blush: Mijn pc keek er even naar en hij zei dat ik inderdaad een reactie had op de onderhuidse hechting. (zie foto litteken rechts) Ik moet het nu iedere dag goed in de gaten houden en afdekken met een gaasje tegen het schuren. Als het goed is lost het draadje vanzelf op. Mocht dit niet gebeuren en/of als het wondje open gaat moet ik contact opnemen met de kliniek. Toch nog maar ff goed blijven checken dus.

We namen afscheid en toen mocht ik met de consulente meelopen voor het maken van de 'na'-foto's. Dr. Schiettecatte kwam nog snel even langs om te vragen of mijn foto's gebruikt mochten worden voor de website. Uiteraard geen bezwaar. :105: De voor en na foto's krijg ik ook via de mail toegestuurd. Wat een verschil, ik ben zoooo blij!!!

Na het consult ben ik met mn lief nog ff de stad in gegaan. Want er moest natuurlijk nieuwe lingerie geshopt worden. Ik heb twee bh's gekocht en 2 sexy jurkjes. Het was lastig om de goede bh-maat te bepalen. Ik had op een gegeven moment wel een stuk of tien bh's in mijn pashokje hangen. :70: Maar uiteindelijk bleek toch dat een 75E (!!!) mij het beste past. Voor mijn kipfilet pas-sessie bij de pc had ik een bh gekocht ter beeldvorming. Deze bh heb ik na het passen teruggebracht naar de winkel. En guess what??? Die bh heb ik nu weer gekocht omdat hij zo mooi en lekker zit! Haha, dat heeft die dr. Schiettecatte toch wel heel erg goed gedaan. Ik ben helemaal blij!

Ik had van de week ook al onlineeen bikini geshopt. De topjes had ik in drie verschillende maten besteld omdat ik gewoon niet wist wat ik voor maat nodig had. Van bikini draag ik nu dus maat 36 onder en 42 boven!

Gisteren (zaterdag) heeft mijn mannetje nog wat foto's gemaakt. (Zie galerij) Mijn maten zijn nog steeds 72cm onder en 93cm boven, dus ik denk niet dat mijn boobies nog heel veel gaan veranderen. Maar dat hoeft ook niet, ik ben super tevreden zo! :127:

Volgende week ga ik weer beginnen met sporten, ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Nou, dit was het weer... Tot de update van volgende week! Liefs Faye XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen faye,

Wat een leuk en goed verslag, en wat fijn dat het zo goed met je gaat!!! En je maten zijn ook heel :106: netjes, ik zit nu op de 78 onder en 95 boven het is wel wat minder geworden, had toch eerst 96/97, maar dat vind ik zeker niet erg... En goed te horen dat je weer helemaal volledig aan het werk bent en nergens last van hebt! Dat zijn altijd goede berichten, heb nog even naar je foto's gekeken en wat zijn ze mooi geworden ziet er zo mooi en natuurlijk uit "chapeau voor je pc" En ik las dat je volgende week weer gaat sporten, dat zijn natuurlijk ook weer goede berichten. Ik ben deze week alweer 4x gaan hardlopen 10/11 km per keer zo ga ik steeds een een km langer.Ik heb aankomende dinsdag de (laatste) controle, dan worden ook de nafoto's gemaakt ben zo benieuwd wat hij gaat zeggen, er verandert eigenlijk niks ja ze gaan steeds meer hangen, dus ben er niet echt blij mee!! We zullen dinsdag zien wat die zegt en of er wel wat aan gedaan kan worden daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar? Mijn buik gaat super ben weer iets afgevallen waarschijnlijk doordat ik weer werke en sport, dus de buikspieren komen al licht naar boven terwijl ik nog steeds vocht op mijn buik heb, dat schijnt toch wel een aantal maanden te duren!!

Nou wij gaan zo naar het westen (monster) mijn oudste zus is jarig geweest dus van daag is de party, wel leuk zie ik mijn tweelingzusje en mijn moeder ook altijd gezellig. Hele fijne zondag en tot horens altijd leuk je week verslagjes te lezen

Veel liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks blond! Sporty, lieverd ik ben zoooo blij voor je dat je de 27 eindelijk mooie boobs krijgt!

Week 7 PO: 12 t/m 17 februari 2012

Ongelooflijk hoe snel je lichaam herstelt van een zware operatie! Ik verbaas mij er iedere dag weer over hoe snel mijn herstel is gegaan. Mijn boobs voelen al helemaal goed, alsof ze helemaal bij me horen. En ik vind ze zooo mooi, helemaal happy! Wat jammer dat ik dit niet jaren eerder heb gedaan denk ik wel eens...

Maandagavond ben ik voor het eerst weer wezen sporten. Heerlijk was het om weer een dubbel uur op de spinningfiets te zitten! En qua conditie viel het me helemaal niet tegen. Ik kon eigenlijk nog prima meekomen. Wat had ik dit gemist!

Verder heb ik deze week gewoon gewerkt en zit het oude ritme er alweer helemaal in. Na het werken ben ik alleen wel vaak helemaal opgebrand. Concentratie en fitheid zijn nog niet op het oude pijl... :84:

Donderdag had ik late dienst, dus heb ik lekker even uitgeslapen. Na het douchen wilde ik mijn littekens insmeren. Ik zag toen dat een deel van mijn rechterlitteken helemaal donkerpaars en opgezwollen was (Zie foto in mijn galerij). Ik schrok er best van :o en heb gelijk de kliniek gebeld, ook omdat mijn PC tijdens het vorige consult had gezegd dat ik het in de gaten moest houden.

De receptioniste nam gelijk contact op met de verpleegafdeling en deze belden mij al snel voor het maken van een afspraak. Ik kreeg verpleegkundige Susan aan de lijn en ik kon onderweg naar mijn werk gelijk even langskomen om naar het litteken te laten kijken. Susan wist eigenlijk ook niet precies wat ze ervan moest denken dus zij haalde de aanwezige PC, Dr. Oostrom, erbij. Deze zei dat ik het beste morgen terug kon komen om mijn eigen pc ernaar te laten kijken. Zij was van mening dat ik het tot die tijd in ieder geval moest verbinden met betadinegaas om te voorkomen dat de plek open ging met als gevolg gevaar voor infectie... Adrie stak ook zijn hoofd nog even om de hoek van het gordijn. Er moest natuurlijk weer geknuffeld worden en ook hij keek zorgelijk naar het plekje op mijn litteken. Hij zei dat hij dacht aan een hematoom... Afwachten dus wat Schiettecatte ervan zou zeggen...

Vandaag kon ik me tussen 10.00 en 10.30 melden bij de verpleegafdeling. Hanneke deed open en keek even naar mijn litteken. Ze vond mijn borsten heel erg mooi geworden. Wat een verschil! Zei ze. Ze vroeg of ze even mocht voelen. Natuurlijk mocht dat, haha... :01: Daarna nam ze contact op met Schiettecatte en ik kon gelijk naar hem toe. Ik werd ook direct geholpen, echt heel netjes! Toen hij mijn litteken zag zei hij eigenlijk meteen dat hij het toch opnieuw onder narcose wilde gaan hechten. En wel direct want volgens hem was er sprake van een tijdbommetje... :18: Natuurlijk was ik blij dat ik meteen geholpen werd, maar narcose zag ik toch echt niet zitten... :kez_11: Gelukkig ging hij er ook mee akkoord om het onder lokale verdoving te doen. Hij liep meteen naar de verpleegafdeling om te kijken hoe laat we op de OK terecht konden. Wauw, ik vind het echt super hoe betrokken deze man is bij zijn werk en bij zijn patiënten. Je hoort nog wel eens andere berichten over PC's. :59:

Mirjam en de andere consulente kwamen ondertussen bij me zitten en zorgden dat alles verder geregeld werd. Super lieve meiden. Ik belde ff naar mijn mannetje om te zeggen hoe en wat. Hij dacht van te voren al dat het open moest dus hij was niet echt verrast. :42:

Schiettecatte kwam terug met de mededeling dat het nog een half uurtje ging duren voor de OK beschikbaar was. Hij vertelde even in het kort wat hij ging doen en toen moest ik in de wachtkamer even wachten. Ik mocht alleen niet meer eten en drinken, dus een bakkie koffie was er helaas niet bij...

Rond 12.15 uur mocht ik naar de verpleegafdeling. Adrie deed de deur open en hij was weer zooo lief. :33: "Ooo ben je er weer, wat zie je er weer mooi uit! He wat vervelend he dat je litteken niet meewerkt..." Ik moest mijn kleding uitdoen op mijn string en sokken na en ik kreeg een blauw operatiejurkje, een haarnetje en plastic sloffen. Erg elegant weer... En hup, gelijk te voet door naar de OK. Schiettecatte was daar al aanwezig, inmiddels ook omgekleed in zijn OK-outfit. Ik moest op de tafel gaan liggen met mijn armen gespreid. Daarna werd ik door de assistente ingesmeerd met jodium en werd ik afgeplakt met steriele doeken. Mn PC spoot de verdovingsvloeistof in rond het litteken en begon daarna meteen te snijden. De bloedvaatjes brandde hij dicht, wat stinkt dat zeg! Hij vertelde steeds wat hij aan het doen was. Hij heeft al het aangedane en ontstoken weefsel weggesneden en daarna kreeg ik 3 bovenhuidse hechtingen. Hij zei dat het litteken hierdoor minder mooi zou worden, maar onderhuids was geen optie omdat mijn huid zo dun is en dan zou ik een paar weken later weer hetzelfde probleem kunnen hebben. Nou dan moet het maar zo. :35: De ontsteking was nog niet naar binnen geslagen en hij zei dat we er op tijd bij waren. Het kapsel zag er volgens hem al mooi uit. Hij zei nog dat hij heel blij was dat ik meteen gekomen was om te laten kijken zodat we verdere ellende voor konden zijn. Ik heb tijdens de ingreep helemaal geen pijn gevoeld gelukkig. Ik hoorde dat hij tegen de assistente zei dat het weefsel opgestuurd werd voor onderzoek. Ik ben eigenlijk vergeten te vragen waarom hij het wilde laten onderzoeken. Volgende keer maar even vragen dus.

Ik moet nu een week lang rustig aan doen en ik heb een zware antibioticakuur meegekregen: Amoxicilline, 4 tabletten per dag... :124: Maar ja, ik heb alles over voor een goed herstel dus wat moet dat moet... Ik heb me gelijk ziek gemeld op mijn werk en volgende week vrijdag terug naar Schiettecatte om te kijken hoe het geneest. De hechtingen moeten 3 weken blijven zitten en hij stond erop om deze er dan zelf uit te halen. Wel lang hoor, 3 weken hechtingen. Dat betekent dus ook weer 3 weken niet sporten en afwachten wanneer ik weer aan het werk kan... Jammer dat dit nu nog gebeurt na 7 weken want het ging allemaal zo goed. Maarja, het is niet anders en bovendien had het nog veel erger kunnen zijn als ik langer had gewacht. Ik ben ook zooo blij dat mijn PC gelijk heeft doorgepakt! Hei zei: "Ik houd niet van pappen en nathouden. In dat geval had je grote kans gehad dat dit was uitgedraaid op een infectie en dat ik er uiteindelijk alles aan had moeten doen om de prothese te redden. Dan was je nog verder van huis geweest."

Wat dat betreft een hele grote chapeau voor mijn PC, het (verplegend) personeel en natuurlijk de kliniek zelf! Ik ben blij dat ik voor deze kliniek en PC heb gekozen, ook al waren zij niet de goedkoopste. Ze zijn het geld dubbel en dwars waard! :127:

Nu lig ik lekker in mn bedje en ik ga het de komende week maar weer rustig aan doen. Ach, dan heb ik eindelijk ff de tijd om toch mijn boek uit te lezen en om wat meer tijd hier op t forum door te brengen...

Keep you posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje wat een verhaal zeg,en zo snel geholpen he,ja das nou echt schiettecatte,die is echt goed in zn werk en heel serieus in die dingen.

Ze zijn idd niet de goedkoopste ,maar zijn wel heel eerlijk in alles,viel mij ook wel op

want je moet r niet aan denken toch om maar te moeten wachten weken lang en dat de ontsteking maar erger word enzo..pffft

petje af voor hem dus..

rust lkkr uit en sterkte met je herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Faye,

Ik herken mezelf erg in jou verslag van de operatie (leuk verslag).

Ik heb 16 febr. een bv ondergaan in Velthuiskliniek Velp (dr. Oostrom). Ik heb 295 cc anatomisch. Dual plane geplaatst.

Hoe gaat het nu met je?

Ik vroeg me af of ze in het bein bij jou ook wat hoog zaten? Zo ja, wanneer begon het een beetje te zakken.

Ook vroeg ik me af waar ik je foto's kan zien (aangezien je bijna hetzelfde hebt laten plaatsen als mij, ben ik erg benieuwd naar jou foto's).

Gr Visje2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden. Bedankt voor alle lieve berichtjes! Ik heb de afgelopen 2 weken af en toe een bliksembezoek gebracht aan BF, dus nu is het de hoogste tijd voor een update.

@ Visje: als het goed is kan je nu mijn foto's zien. Daarop is goed te zien hoe hoog mijn boobs zaten en wanneer ze gingen zakken.

Update 18 februari t/m 4 maart 2012:

Vandaag ben ik 9 weken en 2 dagen PO. Ik ben inmiddels helemaal gewend aan mijn boobs en ze horen echt bij me. Oooo wat ben ik blij. Iedere keer als ik mezelf in de spiegel zie denk ik: waarom heb ik zo lang gewacht... :123: Onder meet ik nog steeds 72 cm, boven blijft het ook constant: 93 cm. Ik zal de komende week nog ff wat fotootjes schieten voor in mijn album!

Zoals jullie hierboven hebben kunnen lezen ben ik op 17 februari super geholpen door mijn pc. Mijn litteken was zwaar ontstoken. Hij heeft het ontstoken en dode weefsel weggesneden en mij voorzien van een klein ritssluitinkje (3 bovenhuidse hechtingen). Ik ben een week thuis gebleven van mijn werk om te voorkomen dat ik mijn litteken te zwaar zou gaan belasten. :88: De 24e februari moest ik terug naar de kliniek. Mijn pc wilde in hoogsteigen persoon kijken of mijn litteken er goed uitzag. Ik mocht voor de 3e keer in 8 weken tijd gaan liggen op de operatietafel. Hij haalde de plakkers van de wond af en keek tevreden naar het resultaat. Gelukkig bleek het allemaal in orde. De wond zag er 'mooi' rustig uit en na onderzoek van het verwijderde weefsel bleek dat ik een streptokok bacterie had. De antibioticakuur (Amoxicilline/Clavulaanzuur) van een week heeft zijn werk goed gedaan en de bacterie helemaal uitgeroeid. :89: Het had dus heel erg slecht kunnen aflopen als mijn pc niet zo adequaat had opgetreden! Ik heb echt zooon geluk gehad dat hij gelijk heeft gehandeld! De hechtingen moeten nog even blijven zitten, woensdag 7 maart mogen ze eruit. Ook dit wil mijn pc zelf doen, haha... Hij laat echt niets meer aan het toeval over. Echt super die man...

Inmiddels heb ik nog vier lingeriesetjes geshopt, oooo wat staat dat mooi nu ik mooie gevulde boobs heb! Mijn bh-maat is afhankelijk van het merk 75D of 75E. Toch ben ik nog steeds erg gehecht aan mn kliniekbh's! Vannacht heb ik voor het eerst zonder bh geslapen, maar dat kwam eigenlijk omdat mijn beide kliniekbh's in de was zaten. Vannacht gaat ie gewoon weer lekker aan :wub: , hihi... Ik kan trouwens weer gewoon op mn zij slapen zonder dat dit pijnlijk is of irriteert. Nu die hechtingen er nog uit en dan kan het gewone leven weer helemaal beginnen. Ik kan niet wachten!

Zo jullie zijn weer ff op de hoogte, liefs Faye :drag_02:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow faye wat een super behandeling van je pc en wat een mazzel dat je der inderdaad op tijd bij was anders had het inderdaad een stuk slechter kunnen aflopen! Door jou verhaal hou ik ook me eigen littekens goed in de gaten zo zie je maar weer dat het zelfs na zo'n tijd nog mis kan gaan!

Bedankt voor je reacties op me foto's :D tot nu toe zat 80D elke x perfect ben er echt super blij mee! Al ben ik net als jou nog eniek bh gehecht na een paar uurtjes ben ik de beugels wel zat dus als ik vrij ben doe ik ze gewoon elke x een paar uurtjes aan om te wennen ;) heb ook een super mooie bikini op t oog helaas is die ook de hoofdprijs maar krijg hem nu van mijn lieve ouders :blush: dus hoop dat ik die morgen vind :D

Nou rustig aan

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja geen twijfel mogelijk : dat is echt Schiettecatte,neemt alles heel serieus,weet ik

Bij mij waarschuwde hij ook meteen voor de verzorgers daar,zo van ,als ze maar oppassen,want dr mag niets fout mee gaan nu,hihi.

Erg trots op zn werk en ook zeer oplettend.

Fijn te horen dat t zo goed met je gaat , mooie setjes kopen en lkkr genieten. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Faye,

Super. Door jou foto's heb ik er vertrouwen in dat alles goed komt. Echt heel fijn. Mijn linkerborst zakt al aardig.Rechts blijft wat meer zwelling bovenop zitten. Zal van de week de nieuwe foto´s er bij op zetten.

Vandaag iets teveel gedaan (met 2 kids naar zwemles) nou dat heb ik geweten. Au. Ik ben gelijk ongerust of er dan iets mis kan gaan. thuis gelijk checken of alles nog netjes op zijn plek zat. Had gelukkig wel band om (zitten ze nog steviger ingepakt).

Vraag me een beetje af hoeveel ik nu eigenlijk wel en niet mag doen.

Gr Visje2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meiden, altijd weer leuk om de reacties te lezen! Wat fijn Visje, dat je wat aan mijn foto's hebt. Dat was ook een van de redenen dat ik ze geplaatst heb. Gelukkig zakken je boobs al wat meer en ik weet uit eigen ervaring dat ze alleen nog maar mooier gaan worden!

Update 5 t/m 9 maart 2012:

Vandaag ben ik precies 10 weken PO en dat heb ik gevierd door voor het eerst mijn nieuwe setje aan te trekken. Wit met donkerblauw kant. Heel erg mooi! :57: Ik zal kijken of ik er straks nog een fotootje van kan schieten, anders komt dat later nog.

Afgelopen woensdag, 7 maart, ging ik (hoop ik) voor de laatste keer terug naar de verpleegafdeling van de kliniek. Ik moest even wachten in de wachtkamer, want mijn PC stond nog in de OK. Een kleine 15 minuten later was hij klaar en kon ik meteen gaan liggen voor het verwijderen van de hechtingen. 3 stuks waren erin gegaan na de kleine ingreep 2,5 week geleden. Hij was zeer tevreden over het resultaat. Hij glimlachte en zei: 'Het is nog mooi geworden ook!' Haha... Ik had het toen zelf nog niet gezien, maar toen ik thuis in de spiegel keek zag ik dat hij gelijk had. Wat een kunstenaar die man! :127: Ik heb ff een fotootje van mijn boob in mijn galerij toegevoegd. Ik ben zoooo blij! Toen ik op het punt stond om weer te vertrekken was Adrie ook net klaar met de verzorging van de laatste patient van mijn PC. Ik kreeg nog drie zoenen en een dikke knuffel van hem. Wat een lieverd blijft dat toch ook... Ik hoop alleen dat het nu klaar is en dat ik de komende jaren voorlopig niet meer terug hoef. Laat het gewone dagelijks leven maar weer beginnen! Heerlijk weer sporten en natuurlijk ook genieten van mijn mooie nieuwe boobs...

Ik zal waarschijnlijk nog minder op het forum komen dan de laatste tijd, maar ik zal zeker regelmatig even de moeite nemen om een update te tikken en te reageren op PB's of reacties.

Tot de volgende update! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

10 t/m 18 maart 2012

Weer een week verder, 11 weken PO inmiddels. Ben alweer lekker aan het sporten en eigenlijk is alles weer bij het oude. Mijn littekens genezen mooi en ik vind mijn boobs ook steeds mooier worden. Afgelopen vrijdag keek ik nog eens goed naar mijn rechter litteken. Ik vond het vreemd dat er na bijna 1,5 week na het verwijderen van de hechtingen nog een soort van korstjes zaten. Toen ik wat beter keek zag ik dat het helemaal geen korstjes waren (zie galerij). Het zijn volgens mij de restjes van de oplosbare hechtingen. :blink: Maarja, buiten het lichaam lossen deze niet op. Ik heb geprobeerd om ze los te pulken en eruit te trekken, maar ze zitten echt nog vast. Eigenlijk durf ik er zelf ook niet goed aan te komen. 1 keer een infectie vind ik echt meer als genoeg... Dus morgen ga ik maar weer bellen met de kliniek... Ik hoop dat zich nu geen verdere complicaties meer voordoen, want ik ben er echt wel een beetje klaar mee nu... :mad:

Mooie lingerie en kleding dragen is wel heel fijn en wat staat dat anders dan voor mijn bv! Mijn kliniekbh draag ik ook nog vaak hoor. In ieder geval 's nachts in bed, niet echt sexy maar hij zit gewoon zooo lekker, hihi... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je even gaat bellen idd,dan zal je wel even langs moeten komen,maar dan kunnen ze wel direct aktie ondernemen,misschien dat ze nog wat restjes kunnen wegplukken...

Denk dat dat dus wel goed zit hoor,geen ontsteking ofzo.

Super dat je zo blij bent,leuk he nu t voorjaar er aankomt,en je mooie kleding aan kan waar je boobs mooi in uit komen?

Ik ben daar ook nog elke dag happy mee,en dat na ruim 2 jaar po! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 en 20 maart 2012

Het is heerlijk, Vlinder! Ik begrijp helemaal wat je bedoelt :rolleyes:

Ik kwam er alleen wel achter dat sommige kledingstukken die in mijn kast hangen, mij nu niet meer passen... Althans, niet met goed fatsoen :D Vooral al mijn leuke bloesjes zijn me nu te klein. :102: Ik droeg voor mijn bv maat S, soms XS. Maar dat is nu echt geen gezicht meer wat bloesjes betreft. Ik heb er dus twee aangeschaft in de maat M. Dat zit mooi bij mn boobs, maar ter hoogte van mijn taille zwem ik erin... Misschien moet ik toch maar een naaimachine gaan aanschaffen om alles zelf een beetje passend te maken. B)

Maargoed, genoeg over dit luxeprobleem...

Ik heb gistermorgen naar de kliniek gebeld ivm de draadjes onder mn rechter boob. Ik kreeg verpleegkundige Hanneke aan de lijn en ze zei dat ik langs kon komen zodat ze er even naar kon kijken. Dus rond 10.30 uur was ik weer in de kliniek. Hanneke zei dat het inderdaad de oplosbare hechtingen waren die naar buiten kwamen. Dit kon verder geen kwaad en de huid eromheen zag er goed uit. Ik hoefde mij hier geen zorgen over te maken, dit gebeurt wel vaker. Het vervelende is alleen wel dat de draadjes niet oplossen als ze buiten je lichaam in contact komen met de lucht. De enige remedie is ze eruit trekken en als dat niet gaat ze zo kort mogelijk afknippen. Eruit trekken was bij mij geen optie dus Hanneke heeft ze afgeknipt. Ik zei dat ik dat zelf ook wel had kunnen doen. Ze raadde me toch aan om dat niet te doen en als de draadjes verder naar buiten komen om dan gewoon weer langs de kliniek te komen zodat ze het daar steriel kunnen afknippen. Nu is het dus een kwestie van de boel goed in de gaten houden en weer langs gaan als het nodig is... Wordt ongetwijfeld vervolgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.