Ga naar inhoud

Faye: 30 december 2011: Dr. Schiettecatte: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Thanx voor de reacties weer girlz, heerlijk!

Goedzo meis, als je twijfelt over die cc's moet je gewoon terugggaan en zeker om meer cc vragen!

want je kwam met het idee om een D/E cup te krijgen en hij zegt C/D dus snap dat je even twijfelt!!

Ik ben ook 1.68 cm en weeg 58 kilo en ik loop ook met een 75E rond, vind het niet te groot voor me lichaam, zou juist

nog wel groter willen!! Heb ook totaal geen last van nek, rug of schouders !!

Dus zou er nog even goed overna denken meis ! :)

Ik denk er zeker nog even over Mii18. En jouw bericht draagt daar zeker toe bij :35:

Ik heb inmiddels de triumph tri action workout aangeschaft in de maten 75D en 75E (in de aanbieding!) Die ga ik tijdens mijn volgende consult vullen met kipfileetjes en dan maak ik een beslissing. Gevoelsmatig neig ik meer naar de 75E, ik ben benieuwd hoeveel cc's daarvoor nodig zijn. Natuurlijk wil het wel beslissen in overleg met mn PC want die heeft er uiteindelijk toch het meeste verstand van, mag ik hopen :125::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ik was een paar dagen geleden bij mijn ouders, samen met mijn schoonzusje. Een tijd geleden heeft zij preventief een knobbeltje laten verwijderen uit haar borst. Ze vertelde dat zij misschien op termijn een implantaat in die borst wilde laten plaatsen omdat die nu kleiner is als de andere. Ik zei dat ik vond dat ze gelijk had als ze dat wilde laten doen. Toen kwam mijn moeder erdoor: "Nou ja zeg, dat vind ik echt stom. Ik vind het helemaal niets die siliconen!" <_< Duszz... Ik weet nu inmiddels wel zeker dat ik mijn moeder niets ga vertellen, in ieder geval niet vóór mijn operatie. :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg jammer dat je moeder zo reageerd...dat is dus duidelijk een reactie van.... ik weet dr nog niets vanaf en flap er maar wat uit.

Ja ze vind t misschien nix,maar das ook omdat ze dus waarschijnlijk niet weet hoe natuurlijk het kan zijn..meesten mensen denken bij siliconen meteen aan gigantische ballen, 1bouncingboobs.gif

kijk als je uit zou leggen waarom je een bv zou laten doen,begrijpt ze t misschien wel.

Want ,wat zou je zelf doen(je moeder dus) als je bijvoorbeeld hele slappe borsten hebt of altyd al verdrietig bent geweest met een A cupje...moet je dan je leven erdoor laten beinvloeden? dan is het toch een geweldige uitvinding een bv??

Iedereen die zich daar in kan inleven ,snapt dat! 35.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Vlinder, bedankt voor je lieve bericht. ik ga het haar zeker nog uitleggen... Alleen niet vóór mijn BV. Ik weet namelijk zeker dat als ze het resultaat ziet, ze net zo blij en trots is als ikzelf. Het is inderdaad gewoon onwetendheid denk ik. Daarnaast vind ik de BV ook echt iets van en voor mezelf. Alleen mijn mannetje en twee vriendinnen weten ervan en dat vind ik eigenlijk wel prima :35:

Nog 55 dagen! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Faye!!

Ik ben ook van plan om bij Velthuiskliniek en bergman een consult aan te vragen. Waarom heb je voor velthuis gekozen als ik vragen mag? Doe je het ook met fysio zodat je na je operatie minder pijn hebt enz omdat je de borstspier van tvoren oprekt? Dat spreekt mij namelijk wel erg aan bij de Velthuiskliniek.

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vanmorgen heb ik mijn 2e pas-sessie gehad en ik ben er nu definitief uit: het wordt Mentor CPG 323, 345cc, dual plane. Om mezelf een goed beeld te vormen, had ik zelf een bh 75E meegebracht en deze gevuld met de pasprothesen. Dit gaf een heel mooi resultaat: zie ook mijn nieuwe foto's in de galerij. Om te passen is overigens een prothese van 330cc gebruikt, dit is vergelijkbaar met het resultaat van 345cc dual plane. De 390 cc werd toch net iets teveel van het goede. De anatomische variant geeft minder vulling aan de bovenkant dan de ronde, maar volgens mijn PC zal de anatomische in mijn geval het mooiste (natuurlijkste) resultaat geven. De high profile is gekozen omdat er dan sprake is van veel projectie (5.8 cm) en dit zorgt tegelijkertijd voor een liftend effect zonder een borstlift te hoeven ondergaan. De tepel zal door het gebruik van high profile ongeveer 1 cm gelift worden. Klinkt geweldig toch! :136: Ik ben zooo benieuwd hoe het gaat worden...

Ik heb vandaag mijn laatste bh in maat 75C gekocht... Een maximizer van de Hunkemöller! :1bouncingboobs: Net echt! :152:

Nu aftellen... Nog 35 dagen tot mijn nieuwe boobies! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Faye!!

Ik ben ook van plan om bij Velthuiskliniek en bergman een consult aan te vragen. Waarom heb je voor velthuis gekozen als ik vragen mag? Doe je het ook met fysio zodat je na je operatie minder pijn hebt enz omdat je de borstspier van tvoren oprekt? Dat spreekt mij namelijk wel erg aan bij de Velthuiskliniek.

Groetjessss

Hai Lilly,

Ik heb vanmorgen tijdens mijn 2e consult gevraagd of ik ook fyso in het 'pakket' had. Dit bleek bij mijn PC niet het geval. Hij vertelde mij dat PC Mooijen dit als een soort pilot heeft ingevoerd en dat het nog in de 'test-fase' verkeert. Hij was er wel heel positief over en zei dat het zeker kan bijdragen aan een vlot herstel.

Ik heb zelf voor Velthuis gekozen omdat het voor mij dichter bij huis is en omdat ik daar een veel beter gevoel kreeg dan bij bergman. Ik heb dus gewoon mijn gevoel gevolgd. Qua prijs, service en resultaten ontlopen deze klinieken elkaar niet veel als ik de berichten op dit forum mag geloven.

Weet jij inmiddels al iets meer?

Liefs Faye :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Faye,

Nog 4 weekjes en dan is het zover! Dan hebben we allebei mooie boobs voor 2012! :D

Ben je al zenuwachtig? Ik nog helemaal niet, vind het allemaal nog een beetje onwerkelijk..

Maar van mij mag het 30 december zijn!

We krijgen allbei ongeveer evenveel cc zag ik (jij 345cc en ik 320cc).

Spannend!!

Liefs Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gisteren gebeld met de kliniek voor mijn tijd volgende week vrijdag. Ik moet er om 07.30 uur zijn en dan wordt ik rond 08:00 geopereerd... :63:

Pfff ik weet niet of het normaal is dat je gaat twijfelen, maar ik heb dat in ieder geval wel... Mijn borsten zijn al bijna 2 weken helemaal opgezwollen door de maandelijkse hormonen. Ik heb dit niet iedere maand, maar zo nu en dan heb ik echt behoorlijke stuwing. Mijn C-cup is nu ook behoorlijk gevuld en mijn boobs zien er echt mooi uit nu. Ik zal wat foto's in mijn galerij plaatsen ter vergelijking. Als ik nou de garantie zou hebben dat mijn boobs alle dagen van het jaar zo gevuld zijn en dat ze pront vooruit wijzen zonder enige vorm van 'hang'.... Dan zou ik nu alsnog mijn BV afblazen. Maar als ik dan kijk naar mijn hangboobs als ik geen stuwing heb, dan weet ik weer waarom ik de BV zo graag wil. Door mijn twijfel ben ik wel wat meer gaan lezen over complicaties en gel-bleeding. Ik lees daar toch verontrustende dingen over... Ik sta nog steeds achter mijn beslissing, maar de negatieve berichten maken mij er niet zekerder op... Pfff misschien komt dit alles ook wel door die periode van de maand.... Volgende week (voor mijn operatie) hangen mijn boobs vast gewoon weer slap te zijn en heb ik geen last meer van gierende hormonen in mijn lijf. Dan sta ik hopelijk weer voor 100% achter mijn BV...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 3 dagen en dan is het zover! Inmiddels is de stuwing weg en heb ik mijn theezakjes weer terug. Daarmee is mijn twijfel ook weer weg als sneeuw voor de zon en ik heb er zin in! Ik ben alleen de hele maand al een beetje aan het kwakkelen. Eerst een fikse verkoudheid en gisteravond had ik opeens giga buikkrampen. T lijkt wel een beetje op een voedselvergiftiging ofzo... Ik heb vannacht ook 2x moeten overgeven, heb buikloop en een verhoging van 37.7. Nu heb ik vooral spierpijn en een supergevoelige huid...

Ik blijf vandaag in ieder geval de hele dag in bed en ik hoop dat ik me over 3 dagen (liefst nog eerder) weer helemaal fit voel. Ik neem aan dat de operatie niet door kan gaan als ik me de 30e nog zo voel als nu... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt aan jezelf ,of je dan nog wilt of niet maar je moet volgens mij 24 uur van te voren je dan afmelden ,houd daar dus rekening mee,maar normaal gesproken gaat t gewoon door hoor.

ja met hoge koorst zou niet verstandig zijn,je kan maar beter fit een operatie in gaan,zou toch voor zkrheid hun alvast inlichten....en even navragen misschien?

Buikgriep is vreselijk en dat met de ze feestdagen ook nog zeg ,balen!

Maar je maakt je ook dubbel druk nu denk ik,zit ook wat stress bij vanwege je operatie,en dat je boobs ook nog door je hormonen op hol zijn gegaan,is niet echt handig nu nee,,maar over 3 dagen kan alles weer over zijn he.

Kom op,t komt allemaal goed,over 3 dgn ben je vast de ouwe!

Beterschap iig! smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Faye,

Goed te horen dat je weer bent opgeknapt, dat zijn goede berichten en het gaat nou zo snel spannend he? ga aan je denken ik vind of vond het allemaal wel meevallen kwa pijn en als je je er op insteld echt dat is echt zo anders, je stelt je in op het ergste maar uiteindelijk valt het reuze mee!!! Spannend he, nou veel succes en nog even en dan heb je ze ook boobs

veel liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.