Ga naar inhoud

Faye: 30 december 2011: Dr. Schiettecatte: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Haha, dat dromen had ik ook :D Alleen droomde ik dat ik wakker werd na de operatie en dat ik echt mega toeters onder mijn lakentje zag! Echt scary hihi... :20: Voor wat betreft de cc's zit je wel goed hoor! Ik heb ook het advies van mijn PC gevolgd en ik vind mn boobies echt super! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha ben ik gelukkig niet de enige met rare dromen ;) dat februari was me niet opgevallen maar was het maar vast februari dan was het achter de rug hihi en idd vertrouw der ook gewoon op dat die cc mooi worden wil toch geen mega boobs, maar gewoon eindelijk eens normale bh's en bikini's shoppen nouja nog 9 nachtjes het schiet op!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee faye wat sneu dat je zo'n down dag had terug :s, met mij gaat het eigelijk echt goed, die Zaldiar pijn stillers helpen me echt wel, ale behelpen me eventjes :) en de pijn is nu wel te houden daardoor denk ik, alleen heb ik net als jij had enorme pijn tussen mijn borsten :s en voelt heel erg raar aan, en af en toe gemene krampen of steken in de borsten, afwisselend links en rechts, en dan elke nacht om de paar uurtjes wakker worden :) maar voor de rest gaat het goed. Ben alleen het binnenzitten enorm beu geworden, gisteren wou ik naar de bakker gaan effie, om toch frisse lucht te hebben, alles ging goed, tot ik buiten de bakker wou gaan, en die hebben zo'n deur waar je aan moet duwen als je binnengaat, maar trekken voor buiten te gaan. Nou bij binnengaan heb ik niks gemerkt, maar zonder dat ik besefte dat die deur wel zwaar was eigelijk, bij het buitengaan me serieus bezeerd hoor :s trok aan die deur en net of heel mijn borst scheurde door :s aaw aaw aaw! Natuurlijk direct naar huis gehaasd en bh uit gedaan om te kijken of ik niks raars zag of kon voelen en of de prothese nog goed zat. Maar voelde niks abnormaals en na 5 minuutjes was die pijn ook weg, maar was wel enorm verschoten. Dus buiten gaan zit er ook even niet meer in voor mij :P

En bij mij is het water op mijn buik enzo stil aan aan het weggaan nu :) ! Heb jij daar last van gehad? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden, pfff vandaag lag de hele dag internet eruit hier. Ik merkte nu pas hoe verslaafd ik eigenlijk ben aan dit forum. :huh:

Scherp van je Sporty, haha waar het hart vol van is... In februari kan ik weer gaan werken en heb ik mijn nacontrole bij de PC. Dan kan ik mijn leventje weer gaan oppakken en ook weer lekker gaan sporten. Mn kont is gewoon echt helemaal plat van het liggen en zitten, het wordt hoog tijd om te gaan trainen!

Het schiet nu echt op Erica, toen ik zag dat mijn ticker onder de 'nog 10 dagen' kwam, was het zover voor ik er erg in had. :D Fijn dat je vertrouwen hebt in je PC, het wordt vast heel mooi.

Kenza... :( Oeh meis, ik begrijp een klein beetje wat je voelde. Alleen had ik het met het openen van een autoportier. Die trekkende pijn op je borst en dan de pijn die heel langzaam wegebt. Nog maar te zwijgen over de schrik die je hebt... Fijn dat je pijnstillers hun werk goed doen. Ik ben nu al 2 dagen zonder pijnstilling en dat gaat eigenlijk heel goed. :101: Dat vocht vasthouden had ik ook en bij mij werd dat ongeveer na een week minder. Toch vind ik mijn buik nog wel opgezet, hopelijk slinkt deze nog iets als ik weer wat meer kan bewegen...

Fijne avond nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Faye,

Morgen heerlijk je hechtingen eruit, ben benieuwd wat je er van vind? Zal wel heerlijk zijn toch weer een stapje verder///fijne avond en hoor het morgen wel hoe het gegaan is, hoelaat moet je bij de kliniek zijn. is vlak bij mij in de buurt ik woon in Huissen......

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update...

10 januari

Mijn mannetje was voor zijn werk een dag en een nacht van huis dus ik moest mezelf voor 36 uur zelf zien te redden. Dat is best goed gelukt eigenlijk. Ik heb het wel heel rustig aan gedaan. Het internet lag er de hele dag uit, dus rondhangen op het forum was er vandaag niet bij. Dus heb ik de dag film kijkend in bed doorgebracht. Heerlijk relaxed! :136: 's Avonds deed internet het weer en kon ik gelukkig nog wel ff op het forum om bij te lezen. Vandaag geen extreme pijn gehad, dus de pijnstillers had ik ook vandaag niet nodig.

11 januari

Vannacht heb ik redelijk goed geslapen en ik werd wakker door mijn telefoon. Het was de kliniek, of ik morgen kon langskomen voor het verwijderen van mijn hechtingen in plaats van vrijdag. Nou graag, dan heb ik dat ook maar weer achter de rug... :35: Mijn lief was vannacht thuis gekomen en ik heb ff een heerlijk ontbijtje op bed voor hem gemaakt. Douchen, haren wassen, ook dat ging allemaal goed. Na het badderen even mijn maten gemeten: onder 72 en boven 93, dus een 70E! Ook nog even wat foto's gemaakt, zie galerij... Als ik zo de foto's bij elkaar zie, zie ik al een verandering. Ik ben zooo happy met mn nieuwe boobs! :01: 's middags hebben we nog even wat boodschappen gedaan want dat was echt hard nodig na anderhalve week... Ik moest me heel erg inhouden om niet zelf van alles uit de schappen te trekken, de kar te duwen en de boodschappen in te pakken... Toch heb ik het grotendeels overgelaten aan mijn mannetje. Ter compensatie heb ik wel weer voor het eerst gekookt vanavond en dat smaakte echt heerlijk! Nu lig ik weer in bed want ik voel die inspanningen van vandaag toch wel. Ik heb de borstband ook weer om gedaan. Ik heb hem de hele dag niet gedragen maar mijn borsten voelen nu bovenop wat hard en zwaar aan. Ff een pas op de plaats dus. Maar al met al een hele goede dag, 12 dagen PO, zonder pijnstillers. Ik ben dan ook super tevreden over mijn herstel tot dusver. :)

@Sporty, ik moet morgen rond 14.00 uur bij de kliniek zijn. Ik lees hier zo links en rechts op het forum dat het met jouw herstel ook heel goed gaat. Super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis wat fijn dat je geen pijnstillers meer nodig heb! Hoe was het gegaan met de hechtingen eruit halen, was je pc tevreden? Bij mij begint het nu wel te kriebelen volgende week om deze tijd heb ik ze gewoon :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 januari

Vandaag zijn mijn hechtingen verwijderd door de verpleegkundige. Mijn pc heb ik niet gezien, die spreek ik over vier weken weer voor de nacontrole. Het verwijderen van de hechtingen heb ik nauwelijks gevoeld. Ik heb op beide littekens een plekje zitten die ik even in de gaten moet houden. Bij mijn linkerborst heeft het knoopje aan het uiteinde mijn huid wat geïrriteerd en bij mijn rechterborst was er een plekje wat nog niet helemaal goed genezen was. Er zit geen gaatje, maar uit voorzorg heeft ze er een hechtstripje opgeplakt. Ik moet de plekjes in de gaten houden met het oog op ontstekingen. T is nog ff spannend dus. Ik mag wel gaan beginnen met het smeren van een littekencreme. Ik had van te voren al de creme van biodermal gekocht, maar ik wacht denk ik nog even met smeren tot alle korstjes weg zijn. Ook mag ik mijn borsten gaan masseren om alles soepel te maken. Mijn mannetje heeft zich al als vrijwilliger aangemeld om dit klusje te doen, met alle plezier... De martelband moet ik nog 2 weken dag en nacht omhouden en daarna nog twee weken alleen overdag. Volgende week mag ik weer autorijden. Een van mijn eerste ritjes zal ik waarschijnlijk naar de sportschool maken om even 'rustig' wat te gaan fietsen en om mijn benen en mijn achterste weer wat steviger te trainen. De enige spieren die ik voorlopig niet hoef te trainen zijn mijn buikspieren, pfff die heb ik de afgelopen twee weken wel genoeg belast...

13 januari

Na heerlijk uitslapen heb ik me wat opgefrist en aangekleed. Beetje make-up op mn toet, haartjes netjes. Weer helemaal het vrouwtje, fijn hoor! Rond 15.00 kwam mijn vriendin op visite. Natuurlijk even mijn nieuwe boobs geflashed. Nadat we twee weken hebben bijgekletst, lekker een filmpje gekeken beneden op de bank, hapjes erbij, mijn mannetje erbij, gezellig! Ik heb boerenkool gemaakt en die smaakte heerlijk! Rond 23.00 ging ze naar huis en ik gelijk naar mn bedje. Oeh, ik had weer veel te veel gedaan. Harde, opgezwollen borsten en een trekkend gevoel in mijn linker borstspier. Iedere keer bij het inademen voelde ik een stekende pijn. Voor mijn gevoel doe ik al zo weinig, en nog blijkt het teveel, pffff...

14 januari

Rond 10.30 werd ik wakker. Gelukkig zijn de gezwollen borsten weer wat zachter en is de spierpijn weg. Vandaag gaan we op visite bij de ouders van mijn mannetje. Ik ben benieuwd hoe dat gaat want het is best een lange rit daar naartoe, ruim 2 uur... Gisteren hebben we nog even gemeten: 73 onder en 93 boven. Dus dat zou weer uitkomen op een 75D. Ik zal zo ook nog even de foto's van gisteren in mijn galerij zetten. Ze moeten nog steeds wat zakken maar ik vind ze al heel erg mooi, I love my boobies !!! :1boobs: :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 januari

Vandaag zijn mijn hechtingen verwijderd door de verpleegkundige. Mijn pc heb ik niet gezien, die spreek ik over vier weken weer voor de nacontrole. Het verwijderen van de hechtingen heb ik nauwelijks gevoeld. Ik heb op beide littekens een plekje zitten die ik even in de gaten moet houden. Bij mijn linkerborst heeft het knoopje aan het uiteinde mijn huid wat geïrriteerd en bij mijn rechterborst was er een plekje wat nog niet helemaal goed genezen was. Er zit geen gaatje, maar uit voorzorg heeft ze er een hechtstripje opgeplakt. Ik moet de plekjes in de gaten houden met het oog op ontstekingen. T is nog ff spannend dus. Ik mag wel gaan beginnen met het smeren van een littekencreme. Ik had van te voren al de creme van biodermal gekocht, maar ik wacht denk ik nog even met smeren tot alle korstjes weg zijn. Ook mag ik mijn borsten gaan masseren om alles soepel te maken. Mijn mannetje heeft zich al als vrijwilliger aangemeld om dit klusje te doen, met alle plezier... De martelband moet ik nog 2 weken dag en nacht omhouden en daarna nog twee weken alleen overdag. Volgende week mag ik weer autorijden. Een van mijn eerste ritjes zal ik waarschijnlijk naar de sportschool maken om even 'rustig' wat te gaan fietsen en om mijn benen en mijn achterste weer wat steviger te trainen. De enige spieren die ik voorlopig niet hoef te trainen zijn mijn buikspieren, pfff die heb ik de afgelopen twee weken wel genoeg belast...

13 januari

Na heerlijk uitslapen heb ik me wat opgefrist en aangekleed. Beetje make-up op mn toet, haartjes netjes. Weer helemaal het vrouwtje, fijn hoor! Rond 15.00 kwam mijn vriendin op visite. Natuurlijk even mijn nieuwe boobs geflashed. Nadat we twee weken hebben bijgekletst, lekker een filmpje gekeken beneden op de bank, hapjes erbij, mijn mannetje erbij, gezellig! Ik heb boerenkool gemaakt en die smaakte heerlijk! Rond 23.00 ging ze naar huis en ik gelijk naar mn bedje. Oeh, ik had weer veel te veel gedaan. Harde, opgezwollen borsten en een trekkend gevoel in mijn linker borstspier. Iedere keer bij het inademen voelde ik een stekende pijn. Voor mijn gevoel doe ik al zo weinig, en nog blijkt het teveel, pffff...

14 januari

Rond 10.30 werd ik wakker. Gelukkig zijn de gezwollen borsten weer wat zachter en is de spierpijn weg. Vandaag gaan we op visite bij de ouders van mijn mannetje. Ik ben benieuwd hoe dat gaat want het is best een lange rit daar naartoe, ruim 2 uur... Gisteren hebben we nog even gemeten: 73 onder en 93 boven. Dus dat zou weer uitkomen op een 75D. Ik zal zo ook nog even de foto's van gisteren in mijn galerij zetten. Ze moeten nog steeds wat zakken maar ik vind ze al heel erg mooi, I love my boobies !!! :1boobs: :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 januari

Vandaag zijn mijn hechtingen verwijderd door de verpleegkundige. Mijn pc heb ik niet gezien, die spreek ik over vier weken weer voor de nacontrole. Het verwijderen van de hechtingen heb ik nauwelijks gevoeld. Ik heb op beide littekens een plekje zitten die ik even in de gaten moet houden. Bij mijn linkerborst heeft het knoopje aan het uiteinde mijn huid wat geïrriteerd en bij mijn rechterborst was er een plekje wat nog niet helemaal goed genezen was. Er zit geen gaatje, maar uit voorzorg heeft ze er een hechtstripje opgeplakt. Ik moet de plekjes in de gaten houden met het oog op ontstekingen. T is nog ff spannend dus. Ik mag wel gaan beginnen met het smeren van een littekencreme. Ik had van te voren al de creme van biodermal gekocht, maar ik wacht denk ik nog even met smeren tot alle korstjes weg zijn. Ook mag ik mijn borsten gaan masseren om alles soepel te maken. Mijn mannetje heeft zich al als vrijwilliger aangemeld om dit klusje te doen, met alle plezier... De martelband moet ik nog 2 weken dag en nacht omhouden en daarna nog twee weken alleen overdag. Volgende week mag ik weer autorijden. Een van mijn eerste ritjes zal ik waarschijnlijk naar de sportschool maken om even 'rustig' wat te gaan fietsen en om mijn benen en mijn achterste weer wat steviger te trainen. De enige spieren die ik voorlopig niet hoef te trainen zijn mijn buikspieren, pfff die heb ik de afgelopen twee weken wel genoeg belast...

13 januari

Na heerlijk uitslapen heb ik me wat opgefrist en aangekleed. Beetje make-up op mn toet, haartjes netjes. Weer helemaal het vrouwtje, fijn hoor! Rond 15.00 kwam mijn vriendin op visite. Natuurlijk even mijn nieuwe boobs geflashed. Nadat we twee weken hebben bijgekletst, lekker een filmpje gekeken beneden op de bank, hapjes erbij, mijn mannetje erbij, gezellig! Ik heb boerenkool gemaakt en die smaakte heerlijk! Rond 23.00 ging ze naar huis en ik gelijk naar mn bedje. Oeh, ik had weer veel te veel gedaan. Harde, opgezwollen borsten en een trekkend gevoel in mijn linker borstspier. Iedere keer bij het inademen voelde ik een stekende pijn. Voor mijn gevoel doe ik al zo weinig, en nog blijkt het teveel, pffff...

14 januari

Rond 10.30 werd ik wakker. Gelukkig zijn de gezwollen borsten weer wat zachter en is de spierpijn weg. Vandaag gaan we op visite bij de ouders van mijn mannetje. Ik ben benieuwd hoe dat gaat want het is best een lange rit daar naartoe, ruim 2 uur... Gisteren hebben we nog even gemeten: 73 onder en 93 boven. Dus dat zou weer uitkomen op een 75D. Ik zal zo ook nog even de foto's van gisteren in mijn galerij zetten. Ze moeten nog steeds wat zakken maar ik vind ze al heel erg mooi, I love my boobies !!! :1boobs: :wub:

Hoi Faye,

Vraagje hoe kom jij op 75D ik heb onder 78/79 en boven 96 ik kom op 80/C en die pas ik ook echt ??Ik pas ook 75/D maar 80/C zit ook goed?

Vandaag dus lang in de auto zitten, rustig aan doen hoor! Blijf maar lekker zitten en laat je maar verwennen ha ha is niks mis mee!! Nou wij zitten weer te wachten op ons bed(wat er nog steeds niet is) tussen 9:00/12:00 ben zo benieuwd heb toch het gevoel dat het bed weer niet komt! dan willen we ons geld terug en gaan we een ander bed bestellen....heel fijn weekend

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, 75D komt volgens de maattabel overeen met mijn maten. En ik heb een sportbh van triumph liggen in 75D die echt super zit. Vandaar :1big_boobs:

Balen dat je bedje er nog niet is zeg, maar de dag is nog niet voorbij... Duimen maar. Het zit je niet zo mee de laatste tijd, dikke knuffel voor jou :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ben ik weer,

YES, het bed is er ben ,zo blij tralaaaaa en het staat heel mooi en zo lekker hoog, hier stond nog een bed wat mijn vriend met zijn ex-vrouw had 17 jaar volgens mij :93: Dus daar moest even verandering in worden gebracht, zo zijn we eigenlijk alles aan het vernieuwen en het word heel mooi!!!!

Nog even over de maat bh, ik had ook een sport-bh besteld 75/D en die zit ook goed eigenlijk nog strakker dan mijn kliniek bh van 70/C die ik heb is van fila voorsluiting hele goeie ik ben van plan voorlopig nog deze bh's te blijven dragen ook ivb met mijn werk!!!

Fijn weekend en veel plezier bij je schoonouders

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooo wat fijn! Eindelijk je nieuwe bedje, wat zal jij heerlijk slapen. Die Fila bh heb ik al meer berichten over gelezen. Ik heb net een bh besteld van Odlo, de Front fit (ook met voorsluiting). Deze bh schijnt ook heel goed te zijn.Ik laat je nog wel ff weten hoe hij zit. Als je trouwens de ultieme sportbh zoekt dan is dat op dit moment de Panache sportbh als je de testen mag geloven. Die wil ik ook nog aanschaffen, maar pas als mijn maat een beetje stabiel is want hij is nogal prijzig...

Fijne dag, liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update:

14 januari

De heenreis naar mijn schoonouders en het verblijf ging eigenlijk heel goed. Ik was heel blij dat ik mijn martelband om had voor de extra steun. Alleen in de avond begon ik stekende pijn te voelen en ik kon niet aan paracetamol komen, dus de terugreis was iets minder fijn...

15 januari

Goed geslapen, wilde het ook op mn zij proberen want ik ben het rug/kont-slapen helemaal beu... Maar dat ging nog niet... Toen ik me op mn linkerzij draaide, voelde ik mijn linkerprothese. Het voelde alsof hij verschoof in de pocket. Ik had dit een paar dagen eerder ook al gevoeld bij het voorover bukken. Echt een rotgevoel, brrr... :help: Ik las op het forum dat meer meiden hier last van hebben gehad en dat het bij de meesten wel goed is gekomen. Daar houd ik me maar aan vast.

Stand van zaken rond de maten: 72 onder, 93 boven. Niet zoveel verandering dus de laatste week, prima! Geen foto's genomen vandaag, ik denk dat ik dat nu om de week ga doen.

Vanmiddag zijn mijn mannetje en ik lekker een pannenkoekje gaan eten. Dit was vorige week al de bedoeling geweest, maar toen verging ik van de pijn en zijn we weer naar huis gegaan. Vandaag ging het goed en we hebben daarna zelfs nog even een kleine wandeling gemaakt. Dat was heel fijn! Ik had vandaag mijn triaction sportbh van triumph aan. Heerlijke bh, maar de borstband drukt precies tegen mijn littekens, dus hup uit met dat ding totdat de littekens zijn genezen. :48:

16 januari

Vandaag 17 dagen PO. Het was gisteravond weer ouderwets gezellig tussen de lakens :125: , maar nog steeds mn bh aan... Sekker lexy, maar t is niet anders. Zonder durf ik echt nog niet...

Vandaag doe ik lekker helemaal niks, ff bijtanken van alle actie dit weekend. Vanmorgen heb ik het hechtpleistertje onder mijn rechterboob verwijderd. Het plekje geeft nog wel helder (waterachtig) vocht af, maar ik denk dat dat komt door een reactie van mijn huid op het hechtpleistertje. Ik heb het maar even drooggedept met wat betadine en verder laat ik het maar even zo. Volgens mij zit het litteken wel mooi dicht namelijk. Net nog even mijn consulente gebeld ivm het schuivende gevoel van mijn linker prothese. Ze was niet aanwezig, dus ik wacht nu op haar telefoontje na mijn terugbelverzoek.

Tot zover voor nu, liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee faye, wat goed te lezen dat t wat beter met je gaat maar wat vervelend dat schuivende gevoel, heb je inmiddels al wat gehoord van je consulente?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 januari

Gisteravond de buurtjes op visite gehad. Was erg gezellig, maar het werd ook wat laat. Dus vanmorgen werd ik pas laat wakker.Verder een rustige dag gehad en eigenlijk niet veel gedaan. De hele dag in mn joggingpak gelopen. Filmpje kijken, forummen, boekie lezen, bijkletsen met een vriendin. O ja, ik heb ook nog een was gedraaid en de vaatwasser uit- en ingeruimd Dus nog wel een beetje productief geweest. :drag_10: Ik had nog wel een superlompe actie. Ik liep de trap op en toen ik bijna boven was verstapte ik me. Die stomme rotslof bleef haken... Ik viel voorover en ik kon nog net voorkomen dat ik van de trap zou vallen door me met mijn arm- en borstspieren op te vangen... AUW! Ik voelde gelijk een pijnscheut in mijn borstspier. :102: De rest van de avond heb ik het dus maar heel rustig aan gedaan... Verder wil het wondje onder mijn rechterboob niet echt een korstje ontwikkelen. Mijn litteken zit wel dicht volgens mij. Ik denk echt dat het irritatie van het hechtstripje is geweest. Het is nog steeds een vochtig plekje. Ik heb er nu Dutimon poeder en een pleistertje op geplakt maar ik heb niet het gevoel dat dat veel oplost.

18 januari

Oeh, dat uitslapen bevalt me wel erg goed... Dat wordt straks weer even wennen als mijn wekkertje weer om 05.45 uur gaat. :97: De spierpijn in mijn borstspier is gelukkig wel een beetje gezakt. Vanmiddag ben ik even met een vriendin wat boodschapjes wezen doen in de stad. Dat was leuk en erg gezellig! Gelijk bij de apotheek even steriele eilandpleisters, 70% alcohol en Betadinezalf gekocht. Hopelijk gaat dat uitkomst bieden voor mijn wondje. :unsure: Ik heb het nu eerst ontsmet met alcohol en daarna de zalf en de pleister erop, t zal mij benieuwen...

Morgen ben ik 20 dagen PO, dan weer even de maten opnemen. Ik zal dan mijn mannetje ook weer even wat fotootjes laten maken voor mijn album.

Terugbellen blijkt inmiddels al voor de 2e keer niet het meest sterke punt van mijn consulente. :83: Ik ga morgen maar weer zelf contact opnemen met de kliniek over het schuivende gevoel van mijn linker prothese.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 januari

Net maar weer eens gebeld met de kliniek want ik ben nog steeds niet teruggebeld door mijn consulente... Wederom een terugbelverzoek achtergelaten. Ik ben benieuwd. :82: Het schuivende gevoel in mijn linkerborst is er namelijk nog steeds. Wel lees ik hier dat dit een veel voorkomende klacht is, dus ik krijg wel een beetje het gevoel dat dit niet abnormaal is. Mijn boobs beginnen nu wel aardig te zakken en ik vind ze echt helemaal mooi! Ik voelde dat ze ook al wat zachter worden maar ik ontdekte tijdens het voelen ook een klein bultje aan de rechterzijde van mijn rechterboob. :o Ongeveer een centimeter of vijf van mn tepel, dus richting mn oksel... Die ga ik heel goed in de gaten houden want het kan natuurlijk ook verband houden met de maandelijkse perikelen, we gaan het zien...

Vandaag weer een drukke dag gehad. Weer even de stad in geweest en wat extra boodschappen gehaald, de was gedaan en weggevouwen. Die inspanningen waren aan het eind van de dag weer goed te voelen. Haha als ik het zo terug lees voel ik wel erg vaak dingen en pijntjes. Maarja, zo is het wel helaas... Omdat dit toch ook een soort van logboekje voor me is, schrijf ik echt alles op. Wie weet heb ik of er later nog iets aan.

Ik heb nog twee nieuwe foto's geplaatst in mijn galerij, 20 dagen PO. Mijn maten waren vandaag 72 cm onder en 93 cm boven --> 75D :43:

20 januari

Vanmorgen was ik al vroeg wakker en heb ik voor mijn lief even een bakkie koffie gemaakt en hem de deur uitgeholpen. Straks komt een vriendin gezellig deze kant op, leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat schuivend gevoel heb ik ook ! :o is inderdaad echt eng! Maar volgens mijn kliniek is dit normaal meis, dus inderdaad geen zorgen maken, lees je hier ook veel

en ik herken mezelf in al jouw pijntjes:p in de loop van de dag kan je de hele wereld aan, afwasjes doen, gaan rondhuppelen in de stad, koken, en dan s'avonds in de zetel voel je pas ' pffieuw heb veel gedaan :P ', dus al jouw pijntjes heb ik ook! :) alleen dat knobbeltje niet, maar kan ook komen en gaan, zoals je zelf zegt, tijd van de maand :93:

Mijn prothesen zijn wel al erg zacht geworden vind ik, niet dat ik in mijn borsten knijp, maar als ik er met een vingertje is in por, of ze even in mijn handen hou :P, kan ook mijn eigen weefsel zijn, maar er in knijpen durf ik nog niet, mijn huid is nu ook overal al ' losjes' geworden:), alleen aan de onderkant nog een beetje gevoelloos/strak, daar bedoel ik mee echt niet beweegbaar, merk ik vooral als ik mijn littekentje verzorgde en mijn borst omhoog moet houden, gaat bijna voor geen meter:p!

Wel leuk dat het alleen maar beter en beter met je gaat, ik maandag terug starten met werken, pffoew zal ook een aanpassing zijn na al dat luieren en uitslapen :46:

En je borsten worden er idd alleen maar mooier op!! Super !!!! :D jeeeeeej

xxxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 januari

In het begin van de middag werd ik gebeld door mijn consulente in verband met het schuivende gevoel in mijn linkerborst. Zij kon mij niet echt goed antwoord geven op mijn vraag en zij gaf mijn terugbelverzoek daarom door aan de verpleegafdeling. Iets later die middag werd ik inderdaad teruggebeld en wel door mijn PC zelf! Zo dat vond ik echt netjes. :127: Hij zei dat ik me geen zorgen moest maken. Dat schuivende gevoel bij het voorover buigen komt heel vaak voor. Dit schijnt te komen omdat bij dualplane de onderzijde van de prothese boven de spier en onder het klierweefsel zit. Aan de bovenkant is de prothese dus wel gefixeerd onder de borstspier, maar aan de onderzijde niet en dat kan je voelen. Fijn, ik ben helemaal gerustgesteld. Hoewel het natuurlijk wel een rotgevoel blijft. :82: Vandaag ben ik begonnen met het smeren van littekencreme van Biodermal. Er zitten nog wel wat kleine korstjes op mijn littekens, maar volgens mij zit het allemaal voldoende dicht. Het wondje onder mijn rechterboob heelt ook al iets, maar is nog niet helemaal droog dus daar nog ff betadinezalf en een pleister op vandaag...

Het was verder een supergezellig en relaxed dagje samen met mijn vriendin. We hebben ons volgepropt met allerlei lekkers en zijn heerlijk uit eten geweest. Ik heb voor het eerst sinds mijn operatie weer een wijntje en een biertje gedronken. :51: Dat smaakte goed, hihi... Gooise vrouwen the movie gekeken, haha hoe toepasselijk, boobjob voor Cherryl. Dat ze gaat rennen om op tijd ergens te zijn en dan auw auw roepen terwijl ze haar boobs vasthoudt. :45:

We hebben ook nog ff samen voor de spiegel gestaan, want ik had foto's van haar boobs meegenomen naar mijn PC en gezegd: Die wil ik! We zijn tot de conclusie gekomen dat mijn PC heel goed werk heeft verricht. In de galerij heb ik ff een fotootje geplaatst van ons samen in de badkamer, hihi...

21 januari

Heerlijk uitgeslapen en samen met mn lieve vriendin poffertjes als ontbijt gegeten. Aan het einde van de morgen ging ze naar huis en heb ik me heel relaxed gedoucht en aangekleed. Mn haartjes netjes, make-upje op mn toet, mooie kleren haha zo ken ik mezelf weer. :D Wel een martelband en een strakke top onder mijn jurkje aangetrokken, dat geeft me in ieder geval optimale steun... Rond een uur of vier ben ik (voor het eerst sinds mn operatie) in de auto gestapt en naar mijn ouders gereden. Dat ging eigenlijk heel erg goed! Toch wel lekker dat ik een automaat heb, dat scheelt toch dat ik niet hoef te schakelen. Ik heb er wel op gelet dat ik goed onderhands stuurde en niet kruislings overpakken met sturen. Dus heel veel het stuur doorgeven alsof het mijn eerste rijles was hahaha. :56: Mijn mannetje was vanuit zijn werk gelijk doorgereden naar mijn ouders en hij kwam net iets na mij aan. Even lekker bij mijn ouders gegeten en bijgekletst, want we hadden elkaar sinds de kerst al niet meer gezien. Nou, volgens mij hadden mijn ouders niets in de gaten! Ik heb in ieder geval geen reactie bij hun kunnen ontdekken. Lang leve de maximizers ter voorbereiding op een BV. :43: Ergens vind ik het wel jammer dat ik het niet heb kunnen delen. Zeker wat mijn moeder betreft... Maar het is beter zo, ze zou zich onnodig ongerust maken en er nachten van wakker liggen...

Na het eten zijn we richting mijn schoonzusje gegaan, want die vierde haar verjaardag. Dat was er gezellig maar rond 20.00 begon ik het toch wel te voelen hoor. Dus in een klein uurtje terug gereden naar huis waar ik vervolgens de slaap niet echt kon vatten...

22 januari

Na een nacht met veel wakker worden en balen van het rugslapen, voelde ik me rond 11.00 uur nog niet echt uitgerust. Pfff ik kon de inspanning van gisteren goed voelen. Mijn linkerboob voelt heel hard aan en ik heb weinig energie. Dus heb ik het vandaag heel rustig aan gedaan. Ik heb mijn dag grotendeels zappend en doezelend in bed doorgebracht. Pfff dat wordt nog wat over een week, dan moet ik weer gaan werken... Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. :unsure:

Het wondje onder mijn rechterboob is nu redelijk droog. Nu heb ik er alleen weer kleine nieuwe wondjes bij van de pleister en betadine waarschijnlijk... :rolleyes: Dus heb ik het maar ontsmet en er verder niets meer opgesmeerd en geplakt. Benieuwd hoe dat gaat. Het bobbeltje zit er nog steeds, maar wordt volgens mij wel wat zachter.

@Kenza: Bedankt voor je lieve berichtjes in mijn galerij! Haha dat doe ik ook, n beetje vasthouden en zachtjes voelen... Ik las dat het de goede kant op gaat met jouw gaatje? Blij voor je meis, dat moet een hele opluchting zijn! Hopelijk herstelt het snel helemaal en mooi.

Tot de volgende update, liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellow!

Ik heb zojuist mijn 4 weken PO foto's in mijn galerij geplaatst, dus ook weer tijd voor een update!

23 januari

Wederom heb ik het vandaag heel erg rustig aan gedaan. In de avond zijn we naar het westen van het land gereden en hebben daar de nacht doorgebracht in ons 2e huis dat al ruim 2 jaar te koop staat... De reis ging goed, mijn mannetje reed en ik heb lekker relaxed achterover gezeten.

24 januari

Bah, ik heb echt rot geslapen in dat oude bed van ons. Wat ben ik toch gruwelijk verwend in ons nieuwe onderkomen. :105: Mijn lief moest overdag werken, dus heb ik lekker alles op mn eigen lage tempootje gedaan. Het enige wat ik mis in onze nieuwe buurt is het feit dat ik niet ff snel naar de winkels kan lopen. Hier in t westen kan dat wel, de winkels zijn op 5 minuten loopafstand. Dus ik ben ff lekker wezen shoppen. Niet veel gekocht, maar heerlijk om er even uit te zijn en weer door die straten te lopen. ^_^ In de middag heb ik nog even mijn haren laten bijkleuren en knippen. Dat was echt wel even nodig want het zat voor geen meter na die narcose en ik leek wel familie van Geert Wilders met mijn uitgroei. :lol: 's Avonds zijn mijn mannetje en ik heerlijk uit eten geweest in het restaurantje waar wij gegeten hebben vlak voordat we echt een setje werden. Zooo gezellie was dat weer! :wub: Daarna zijn we weer teruggereden naar onze huidige woning.

25 januari

Ik heb weer zooo lekker geslapen in mn eigen bedje! :lazy2: Ik had vandaag wat last van een opgezwollen buik en borsten. Rond deze tijd van de maand heb ik altijd wel soortgelijke klachten gehad, dus het is me niet vreemd. Oe, wat staan mn borsten gespannen zeg!

26 januari

GIsteren heb ik niet veel gedaan en vandaag al niet heel veel meer... Ik neem nog even lekker mijn rust de laatste dagen van mijn 'vakantie'. Mn boobs staan nog steeds strak gespannen. Ook het bultje in mijn rechterboob is nog steeds duidelijk te voelen.

27 januari

Pffff, het weekend is zojuist begonnen. Nog 2 dagen uitslapen en dan moet ik er weer vroeg uit! Dat gaat niet meevallen hahah...

Mijn boobs en buik zijn weer wat geslonken en ik voel me verder eigenlijk heel goed! Vandaag is het precies 4 weken geleden dat ik mijn nieuwe boobs kreeg. Wat gaat de tijd toch snel! Ik smeer mijn borsten dagelijks in met bodylotion en de littekens met biodermal. Ik heb eigenlijk niet echt pijn meer in mijn spieren of in mijn boobs. Ze horen al echt bij me en ik vind ze supermooi! Oooo ik ben zoooo blij... :43: Waarom heb ik dit niet jaren eerder gedaan? Mijn maten zijn vanaf het begin vrijwel hetzelfde gebleven. Vandaag had ik wederom onder 72cm en boven 93cm. Helemaal tevreden! Mn mannetje heeft ook nog ff wat foto's gemaakt. Grappig om te zien hoe mijn boobs eigenlijk iedere keer wel iets veranderd en gedaald zijn de afgelopen vier weken.

Mijn updates en foto's zal ik nu niet meer dagelijks gaan bijhouden, het lijkt me mooi om dat voorlopig vanaf nu iedere vrijdag te gaan doen.

Tot volgende week! xxx Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 weken PO alweer! Wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat en dat je zo tevreden bent :D En vooral het gevoel van 'waarom had ik dit niet eerder gedaan' is natuurlijk een supergoed teken ;)

Ben heel benieuwd hoe het je volgende week vergaat, als je 'vakantie' er weer op zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

5e week PO: 28 januari t/m 4 februari.

Vandaag ben ik alweer 5 weken en 1 dag PO. Afgelopen maandag ben ik na vier weken herstellen weer voor het eerst gaan werken. En dat is me eigenlijk helemaal niet tegengevallen, behalve dan het vroeg opstaan. :93:

Maandag en dinsdag heb ik mijn kliniekbh gedragen met de borstband. Gelukkig heb ik verder geen pijn gehad en volgens mij heeft ook niemand op het werk gezien dat ik een boobjob heb gehad. :D

Woensdag heb ik het geprobeerd met mijn Odlo sportbh, maar tijdens de koffiepauze rond 10.30 knelde hij zo bij mijn linkerboob dat ik hem op het toilet toch maar weer heb omgeruild voor mijn kliniekbh zonder borstband. In de nacht van woensdag op donderdag heb ik heel voorzichtig geprobeerd om weer op mijn zij te slapen. Dit ging gelukkig weer een beetje, na bijna 5 weken op mijn rug slapen...

Donderdag lekker mijn kliniekbh gedragen zonder band. Mijn boobs voelen al als van mij eigenlijk. Ik heb geen pijn en ik voel me goed. Er zijn zelfs momenten dat ik er niet bij stilsta dat ik mijn boobs heb laten verfraaien, gewoon omdat ik geen pijn heb... Heerlijk! Heel langzaam komt ook het gevoel in mijn boobs weer terug en mijn tepels zijn niet meer zo overgevoelig.

Vrijdag heb ik mijn Triumph tri-action weer een dagje aangehad. Maar zolang mijn littekens nog niet zijn genezen moet ik dat maar niet meer doen. De band schuurt tegen mijn littekens en op het litteken onder mijn rechterboob heb ik nu weer een klein wondje... :huh: Gelukkig kon ik op tijd naar huis, zo was ik ook de drukte op de weg voor die door de eerste sneeuw van 2012 werd veroorzaakt.

Thuis heb ik gelijk ff wat fotootjes gemaakt, want vandaag was ik precies 5 weken PO! :43: Ze zijn te bewonderen in mijn galerij. Mijn maten zijn nog steeds 72cm onder en 93cm boven, een 75D (sportbh) past me prima!

Zaterdag... Vandaag heb ik eerst weer eens lekker uitgeslapen. Dat had ik zooo gemist deze week! Daarna ben ik wat gaan opruimen en poetsen in huis want dat was heel erg hard nodig... Wasjes gedraaid, vaatwasser in- en uitgeruimd, bed verschoond, kattenbak schoongemaakt, sneeuw geruimd, gekookt en de bovenverdieping stiekum gestofzuigt. :blush: Ik weet dat dat nog niet mag maarja, ik ben al 5 weken en 1 dag en ik voel me goed dus waarom niet... Na al die klusjes heb ik op dit moment nog steeds geen pijn, dus dat gaat volgens mij wel goed. Ik vind alleen mijn borsten nog wel heel hard aanvoelen, maar dat zal wel een kwestie van geduld zijn voor ze wat zachter en natuurlijker gaan aanvoelen. De littekens smeer ik 2x per dag in en mijn boobs smeer ik iedere dag in met cocoabutter van palmer's. Heerlijk spul is dat en de huid van mijn boobs wordt er lekker zacht en glad van. :33:

Volgende week vrijdag heb ik de laatste controle bij mijn pc. Dan ben ik zes weken PO en mag ik eindelijk weer in bad, naar de sauna en onder de zonnebank!

Tot volgende week voor de volgende update. :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.