Ga naar inhoud

Roxy : 16 juni 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Gast roxy

Aanbevolen berichten

hoi hoi

ja het waren wel blaren hoor mop maar hijheeft ze lek geprikt en gaasje over gedaan me effe lekker een nieuwe hechtpleister er op gedaan en schoongemaakt voelde me meteen 10x beter

hij zij alles is goed vrouwtje maak jne nie zo druk hihi ik hbe heerlijk geslapen vanacht en heb me al 2 keer ingesmeert met die gel voor blauwe plekken ik ben benieuwt hihi..

die inlegkruisjes in mijn bh zijn een verademing heerlijk egt een goede tip girl

kussies roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Het zal er waarschijnlijk vreemd uitzien, maar als het de boel verzacht...heerlijk toch!

Fijn om te horen dat je een goede nacht hebt gehad!!

Liefs!

Miss H :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeie morge ladys..

weer zon heerlijke dag ..

ik zit gewoon al in de tuin onder de parasol heerlijk genieten voor het weer voorbij is..

ik voel me super ik slaap gelukig helemaal top en de pijn neemt gelukig ookmeer af nou..

ik ken zelfs al een beetje genieten van me boobs de ene heeft nog wel wat aardig vocht er in maar daar ben ik gerust op dat het goed komt..

ik ben zo blij met me boobs jeah :101:

kussies roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wijfieee!

Kwam ff checken hoe het met jou en je meiden is! hihihi! Er zijn alweer bijna 2 weken voorbij!

Nog veel pijn? Zakken ze al mooi?? Ben je nog moe, of gaat het slapen redelijk?

Het is nog steeds lekker weer, dus hoppaaaa onder die parasol en genieten maar!

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi hoi trici en andere ladys

weer effe een verslagje van mij :rolleyes:

alles gaat toppie me zwelling uit me linkerborst{veroorzaakt door blauwe plekke dus bloed op hopingen}is helemaal verdwenen en ik heb ben erg blij met het resultaat :101:

ik ken nie stoppen met het bewonderen van me eigen boobs haha :125:

ik heb gister me eerste bh gekocht jeah ben er zo blij mee ik heb foto in me album gezet jah jah ik heb ze laten meten en het resultaat daarvan is is is is hahah

70 e oftewel 75 d ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooo blij :127:

me nieuwe bh is de maat 70e ik had hem eerst in 80 e die was toch na goed bekeken te hebben te groot de cup was egt te groot ben net terug gegaan andere maten gepast en het is egt waar een 70 e ik ben helemaal in de wolken hihi...

vorrige week moest ik al een niuewe bh kopen maar sport bh want de daar gekochte bh in de kliniek brak stuk dus moest ik wel anders dat was een 80 d en zit heerlijk..

ik zou blij zijn als ik me nieuwe bhtje ken dragen hihi :43:

dikke kus roxy :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.