Ga naar inhoud

Roxy : 16 juni 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Gast roxy

Aanbevolen berichten

hoi hoi ..

jah ik twijfel nu ook ik wil er gewoon in hebbe wat past ik wil nie klein ik weet nu al dat ik dan nie tevreden ben!!

zou je nu nog groter willen!!

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nee hoor, ze hoeven van mij nu nog niet groter. Ben prima tevreden zo.

Dat kun je het beste doen, gewoon luisteren naar je pc en vragen wat het meest haalbare is. Je moet natuurlijk geen randen gaan zien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah nee idd maar ik heb hem wel laten weten dat het bij mij wel iets minder natuurlijk mag zijn ik hou wel een beetje van over de top ben wel zon typie hihi..

ik ben zo benieuwt naar iedereen zijn ervaring en hoe ze het beleeft hebbe!!

hoelang de pijn aan houd en wanneer ik weer lekker de kroeg ik ken duiken na me operatie en wanneer ken ej wer knuffelen met me mannetje==

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hoi hoi ladys..

ik word volgende week geopereerd dinsdag de 16de om kwart voor 1 :101: samen met me dinnetje :rolleyes:

wat raden jullie me aan me mannetje neemt vrij om er voor me te zijn na hoeveel dagen kan ik weer lekker alles zelf doen??

en als ik ga douche hoe dek ik me wonden af??

liefs roxy :149:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

Ik heb je onderwerpen even samengevoegd, anders wordt het vragentopic wel heel groot.

Je kunt in je eigen topic (of bij iemand die het al achter de rug heeft) ook gewoon vragen stellen,

veel meiden lezen toch alle topics met een nieuw bericht, dus dan krijg je ook gewoon antwoord.

Ik ben zelf op donderdag geopereerd en het was wel fijn dat mijn vriend vrijdag thuis was, maar

daarna vond ik het geen probleem om alleen thuis te zijn.

Naar de kroeg ben ik na een weekje weer geweest, niet zo lang hoor en nog niet gedanst ofzo.

Echt lekker knuffelen duurde wel even, omdat elkaar stevig vastpakken nog wel erg gevoelig is

in het begin...

Grt. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi Roxy,

Ik ben op een donderdag geholpen en was vrijdag al een tijdje alleen. Mijn schoonmoeder was een paar uurtje geweest maar als je goed verzorgt achter wordt gelaten dan kom je een heel eind. Zorg dat op de slaapkamer telefoons, afstandbediening, laptop, pot thee en eten binnen hand bereik ligt en je komt een heel eind! Ik heb de dag na de operatie een aantal uur geslapen en dan hoef je ook niemand om je heen, naar het toilet lukte al zelf en douchen deed ik savonds met manlief. Op de littekens zaten speciale pleistertjes. De douche er niet opzetten maar mocht wel nat worden. Goed droogdeppen.

Succes alvast!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel merel ..

ik was al bang dat niemand me vraag had gelezen..

ok jah me vriend heeft zoiezo 2 dagen vrijgenomen maar wil op vrijdag effe werken hihi hij mocht nie van mij hahah

maar als ik zo lees valt het wel mee..

ik denk dat het de end van de wereld is haha ik slaap al 3 nachten nie ik moet er nog 7 :blush:

dikke kus roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

je kunt na enkele dagen zelf wel het een en ander hoor. Behalve als je een waterbed hebt, ik kon zelf nog niet eens omhoogkomen haha...

De eerste week mocht ik alleen vanaf m'n middel douchen. Na een week werden de knoopjes van de hechtingen losgeknipt en mocht ik eindelijk normaal douchen.

Alvast heel veel succes en je moet maar zo denken, het is allemaal voor een goed doel!

X !lse :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi !lse:101:

nou idd het ken er ook alleen maar mooier op worden hahhahaha

bedankt voor je berichtje..

ik heb vanacht gelukig wat kunne slapen ik was zo moe pfff..

jah ik hoor zo veel ik ben benieuwt hoelang alles duurt enzo maar is natuurlijk per persoon anders:(..

dikke kus roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roxy

Ik heb op dag 2 al even gedouched hoor en gisteren heb ik zelfs al mijn haar gewassen. Pas 4 dagen PO.

Oke ik was wel bekaf daarna maar heb geen extra pijn gehad ofzo.

En dan heb ik nog eens een dikke bos haar tot bijna op mijn billen.

Mijn buikspieren hebben het wel zwaar gehad maar het lukte mij eigenlijk iedere keer om zelf uit bed omhoog te komen. Ik heb de eerste twee nachten met wat extra kussens geslapen. Dat scheelt ook.

Dag 3 was ik al weer alleen thuis, zorgen gewoon dat alles wat je nodig hebt daar staat waar je t kunt pakken.

Ik kreeg deuren en kastjes die niet te hoog waren prima open, maar de diepvries bijvoorbeeld nog niet. Ow en een nieuwe fles cola of melk dat ging ook niet.

En mijn oksels, die kan ik ook niet scheren :134:

Dat vind ik echt vreselijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi tietie ..

hahaha nee daar ken ik ook nie tegen ik vraag wel of me vriend ze dan wil scheren ik hoef nie zon bos prei onder me arm hahaha....

dus je sliep met meer kussen in je rug of onder je nek??

en hoeveel daagies lag je in bed??

ik wil geen dagen in dat nest rotte hahahah..

ik zet ook een stoel in de douch ik hoorde dat je de eertse 2 dagen nie ken staan door de stoom ken je flauw vallen??

kussies roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hang nog veel op bed hoor, niet dat ik slaap maar daar kijk ik lekker tv of zit wat te internetten.

Door een foutje van Ziggo heb ik al een dikke week alle kanalen op de digitale tv, ook de films, ideaal dus!

Voor in bed heb ik al jaren zo'n voedingskussen zoals deze hier ff klikken echt zo lekker als je geen electrische bodem hebt, ideaal als je tv kijkt een boek leest of hoog wil slapen. Ik leg hem op mijn kussen tegen het hoofdeind.

Je kunt er ook heerlijk mee op je zij slapen......

Ik ben er echt aan verslaafd al bijna 5 jaar! Maar heb em nog nooit gebruikt als ondersteuning tijdens het borstvoeden dat zat helemaal niet lekker :D

Douchen heb ik gewoon gewoon gedaan alleen moest er iemand in de badkamer zijn als je dan niet goed wordt kan je roepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

Ook ik ging gewoon douchen hoor dat mocht ook gewoon.

Er zitten hele sterke pleistertjes over de wonden, die niet los gaan van het douchen.

Pas na 10 dagen gingen ze er hier af, en heb gewoon gedouched met zeep haren gewassen enz...

De tijd gaat nu snel voor jou,spannend hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks ladys..

jah het gaat nu snel heb het nie meer ik werd van me werk gestuurt haha goed bedoelt ga maar naar huis jij aan jou hebbe we niks ik ben zo afwezig en niet op me werk dat ik eerder vakantie hebt gehad haha..

ok gelukig maar ik hou wel van me douche dagelijks:)

ik zag dat borstenforum nl het weer deed ik kom daar nie ingelogt wat een drama??

kus xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi merel..

jah het was me gelukt uit eindelijk maar vind het daar helemaal nie leuk rommelig en onoverzichtelijk.

ik blijf bij me oude vertrouwde hihi..

nog 4 nachies ik ga kapot van de zenuwe hihi..

dikke kus roxy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai!

Fijn dat je hier blijft hoor! Ik ben ook erg blij met dit forum. Lekker overzichtelijk en vooral heel erg gezellig!!

Niet zenuwachtig zijn! Probeer je dagen nog even te vullen met heel veel leuke dingen doen om er even niet aan te hoeven denken!

Sterkte met wachten, niet stressen, komt allemaal goed!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor lieve berichtje merel :109:

ik heb er gelukig wel minder last van als ik thuis ben dan op me werk op me werk loop ik de hele dag te malen ik ben lekker vrij tot dinsdag dus ga lekker veel slapen (op mijn buik)hihi

en lekker effe van het weer genieten ..

hoe is het verder met jou??

dikke kus roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

dank je wel voor je berichtje..

ik ga zeker voor de groetere maar hij kon nie zegge of het zou passen of nie dus is afwachte tot morge hih...

ik heb er zon zin in niet normaal het leven zonder boobs is voor bij ik ga eindelijk over van meisje naar het vrouwlijke lichaam..

dikke kus roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roxy!!

Net ff bij Booty geweest en kom jou hier nu ook ff hééél veel succes wensen!!

Voor je het weet, is het voorbij en heb je je boobies!! :101:

Heel veel succes morgen, komt helemaal goed!!

Liefs, Trici :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen en geniet van je nieuwe vrouwelijke ik straks, morgen om deze tijd heb je ze en is alle stress achter de rug!!!

Laat ons weten hoe het is gegaaan!!!'

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel allemaal lievies :116:

ik ben extra vroeg op gestaan om nog effe wat te kunne eten en een kop thee te drinken want anders ga ik zeker van me stokkie hihi.

ga stax nog effe lekker me huisie helemaal doen!!!beetje afleiding..

dan lekker douche nog en dan maar op weg ik moet om kwart voor twaalf aanwezig zijn en om kwart voor een word ik geopereerd..

zodra ik weer thuis ben vertel ik jullie alles :rolleyes:

hele dikke kus van knikkende knieeen roxy :149:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.