Ga naar inhoud

Roxy : 16 juni 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Gast roxy

Aanbevolen berichten

hoi hoi mensen.. :101:

ik ben roxanne en ik ben 23 jaar ik ga eindelijk na 4 jaar onder het mes volgende maand 16 juni.

ik ben op dit forum gekomen om handige tips op te doen en me verhaal met jullie te delen..

ik ben zo zenuwacgtig maar toch ook zo nieuwschierig en benieuwt hoe mijn borsten zullen worden..

ik hoop dat ik met mijn vraagjes en mijn nieuwschierigheid hier bij julliue terecht ken!!

zijn er meer mensen die van a naar d zijn gegaan ik krijd 375 cc ik ben zo benieuwt naar jullie ervaring mischien neemt het wat onzekerheid van mij zelf weg

liefs roxy :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Roxy,

Ik heb 6 weken geleden een bv ondergaan.

Ik heb 295 cc gekregen en ben van een kleine a naar een grote c kleine d gegaan.

Het is zeker een spannende tijd en 16 juni is het zo, door wie word je geholpen en waar?

Hoe krijg je ze geplaatst, ik heb ze dual plane gekregen.

Niet te zenuwachtig hoor, was ik ook, maar is allemaal goed gekomen en straks in de zomer heb je mooie boobs!

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi pip

bedankt voor je reactie ik dagt al dat ik iets verkeert deed hihi..

ik word in haarlem bij mediconsult geopereerd door docter de boer

ik wil graag naar d heb nu a ik krijg als het past natuurlijk 375 cc op de spier onder de klier

er zijn weinig mensen waar je ken kijken naar fotos om te kijikenm of dat nie te klein is zou jij me kunne helpen weet jij of ik met 375 cc aan een d kom..

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Roxy,

Ik ben met 295 cc al op een kleine D gekomen, maar het zal ook liggen aan je eigen bouw en soort prothese.

Wat heeft je pc gezegd want daar zou ik het meest op vertrouwen.

Heb je ook prothese tijdens het consult gepast? want daar krijg je al een aardig idee van.

Ook kan je zakjes vullen met rijst of water om een eventueel beeld te krijgen!

Groetjes Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi pip

jah ik heb mogen passen in mijn bh zonder vulling..

daar was ik wel erg onder de ondruk van jah was lekker groot..

ik ben zo bang dat het klein tegenvalt ik heb hier lang voor gespaart ken dus nie weer over een jaar zegge ik ga weer..

na hoeveel dagen weken! kon jij weer stofzuigen ik heb 3 weken vrij genomen is dat voldoende==

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Roxy,

Als je zo twijfelt zou ik 2e consult aanvragen om nog een keer te passen.

Ik had 2,5 week vrij toen weer begonnen met werken, huishoudelijk heb ik de eerste 6 weken zo min mogelijk gedaan.

Wel wassen en koken maar strijken en stofzuigen doe ik pas weer sinds 1 week.

Dual plane plaatsen is wel pijnlijker dan boven de borstspier.

Sommigen zijn al na een week aan het werk, ook dit is per persoon verschillend!

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi pip..

jah das lastig mijn werk is alleen maar zowat met de stofzuiger ik werk in een hotel ik doe de algemene dienst dus de verzorging van alle openbare ruimtes van het hotel.

ik dacht dat 3 weken wel voldoende was ik heb wel gezegt dat ik rustig aan moet doen als ik terug kom!!

ben je tevreden met je boobs en waar ben jij geopereert

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er super blij mee, ik ben geholpen in de Velthuiskliniek, Eindhoven.

De eerste weken wilde maar niet omgaan maar nu ben ik al weer 6 weken po!

Ik zal je een pb tje sturen met mijn wachtwoord, dan kan je de foto's zien

Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi pip

oh jah betreft 2de consult die heb ik al gehad maar vond dat ik nie helemaal goed werd geholpen heel haastig en ging nog met heel veel vragen de deur uit!!

jah ben benieuwt naar je boobs ik heb ook een vriendin met boobs maar die heeft er veel minder in laten zetten en me zus heeft het ook maar die had alk c is dus nie te vergelijken met mijn boobs mijne..

vind het lief dat je me zo helpt ik vind het ook gewoon fijn om over te praten op me werk worden ze gek van me en hier weten mensen wat het is

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

Waarom ga je dan niet ergens anders een consult aan?

Je moet je er wel goed bij voelen!

Ik ben ook voor een 2e consult gegaan toen ik twijfelde over de aantal cc.

Ik mocht toen rustig passen en kreeg voldoende tijd om vragen te stellen.

Het is wel belangrijk je doet het als het goed is maar een keer.

Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi pip..

zo schrok je nie toen je ze voor het eerst zag na je operatie wow dat heeft veel pijn gedaan denk ik..

ze zijn wel heeel mooi geworden hoor ecgt heel mooi begrijp dat je tevreden bent hihi..

jah ik ben wel zeker van dat ik daar wil heb ook al 1000eu aan betaald enzo maar twijvel nou zelf ineens aan het formaat maar mijn vriend zegt ook je gaat al groot en ze worden al iets nie natuurlijk het moet nie te worden daar heeft ie ook wel weer gelijk in ..

ik ben egt zon twijfel doos hihi...

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

Ik was erg geschrokken de eerste dag maar na een paar dagen werd de zwelling een stuk minder.

Toen begonnen de blauwe plekken na een telefoontje naar de kliniek was ik daar ook over gerustgesteld

Nu worden ze soepeler en zijn ze bijna niet meer blauw.

En ik ben super blij, niet te groot, precies goed voor mijn lichaam.

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi pip ..

nou heerlijk dat alles goed is gegaan en dat ze mooi worden..

jah ik ben 180 en weeg 73 kilo jah dan is maatje a egt te klein ik ben nie compleet hihi..

heb jou pc de hecgtinge eruit gehaalt of je huisarts!!

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Mijn pc heeft de hechtingen eruit gehaald na een week.

Dat voelt meteen een stuk beter aan.

Ik ben 1.72 en weeg 58 kg, ik heb altijd een kleine B gehad maar na 2 zwangerschappen was er weinig meer van over.

Met een kleine B was ik nog wel tevreden geweest maar met een aa/a echt niet.

Ben net terug van vakantie en daar heerlijk in de zon gelegen met een bikini zonder vullingen dat was echt geweldig.

Als het straks echt mooi weer word kan jij er ook mee pronken!

Voor je het weet heb je ze

Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

jah ik ken nie wachte hihi!!

waar ben je heen geweest!!

en na hoelang ken je in de zon!!

na hoelang ken ik weer sporten denk je ik vind dat heerlijk is mijn uitlaat klep!!

sorry voor al die vraagjes hihi..

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn italie geweest, heerlijk weer :35:

De littekens mogen niet in de zon die moet je afdekken of een sunblock smeren.

Sporten mag je weer na 6 weken.

Als het goed is krijg je van de kliniek ook een formulier mee na de bv, waar al die kleine dingetjes in staan.

Ik mocht ook pas na 6 weken mijn sportbh uit, die heb ik dus 6 weken dag en nacht gedragen.

Maar je hoort ook van anderen dat ze dat al na 4 weken mogen.

Iedere pc andere regels, dus gewoon even navragen bij de kliniek.

Moet jij ook een sportbh kopen of krijg je die van de kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb er 60 eu voor betaald bij me pc !!

ik ben benuwiwt of het wat is me zus zei van wel..

ohh je mag wel in de zon alleen je boobs bedekke dat is mooi ohh dat is snel 6 weken benik ook erg blij mee..

waar heb jij je bh vandaan da!!

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest zelf een sportbh aanschaffen ik heb hem van triumph, maar sinds een paar dagen heb ik

4 nieuwe bh's gekocht want ik hoef niet meer in de sportbh.

Ik heb hem nog wel s'nachts aan maar ik ga vandaag proberen of ik ook zonder kan.

Die sportbh is na 6 weken zo vertrouwd! B)

Wel prettig dat je de bh van de kliniek krijgt dan weet je zeker dat je een goede hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah je betaald er wel wat voor maar idd je weet wel dat je de goeie hebt pff 6 weken zon oma ding aan hihi het liefst loop je natuurlijk meteen in sexy setjes waar ik erg van hou hahaha..

nou ben benieuwt ik moet dan ook voor het eerst in me leven op me rug slapen ik slaap altijd op mijn zij dat zal ook wel effies wenne zijn!!

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roxy,

weet niet of je mijn topic ook hebt gelezen?

maar als ik jouw was zou ik echt wel voor die 375 cc gaan,ik heb 280cc en wilde dat ik

meer in had kunnen hebben(ik heb nu 75d)

In het begin lijken ze enorm,maar dat is met 2 weken al zo anders.

Ik ben 182 en weeg 65,dus bijna het zelfde als jouw. succes in elk geval met beslissen.

En je hoeft niet onzeker te zijn hier hoor,je kan alles zeggen, :38:

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roxy,

Tuurlijk wil je t liefst iets moois aan, maar een voordeel is je borsten willen simpelweg niet in een mooie bh met beugels en kantjes, dus ben je gewoon een beetje blij als je je stevige sportbh weer aan hebt.

Ook ik vind die dingen echt zooooo lelijk. Maar ik kan er iig een leuk stringetje bij dragen.

Je hebt nog geen kinderen hè? Hier zijn maar zat vrouwen die je kunnen vertellen hoe onvrouwelijk je je voelt als je net een kind hebt gekregen, je zo'n lelijke voedingsbeha aan hebt waar twee lekkende melkfabrieken in zitten en daarbij een giga onderbroek met zo'n giga maandverband erin. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi linda..

jah ik twijfel zo over de maat ik heb nu advies maat 375 maar zou wel denk ik 420 wille weet alleen nie of dat past hihi??

ik laat hem voor de spier onder de kleir zou 420 passe denlk je??

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roxy,

Dat kun je beter aan de arts vragen,die weten echt wel wat ze doen.

Ik weet alleen niet wat voor maat je wil hebben.

ik lees toch vaak hier,als je boven de 400cc gaat dat je op een e cup uit komt,maar ja

dat kan bij iedereen verschillen natuurlijk.

Je moet je niet door mij laten afleiden hoor,375 cc klinkt mij als muziek in de oren,lijkt mij echt perfect hoor.

succes met alles,ik snap dat het moeilijk is allemaal,al die twijfels,gek makend he?

maar gaat echt goed komen hoor,straks zit jij met hele mooie boobies.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo roxy

ja die twijfel ik ken het met meerdere meiden hier

ben woensdag geholpen en ben heel blij met mijn vriendjes

ik ben 1,65 en woog 54 kilo nu iets meer hihihihihih nu iets meer

ik heb ronde op de spier gekregen met ieder 325 cc en heb nu een mooie c als het goed is en anders een kleine d

heb me harnas nog aan die mag over een week s'nachts af en dan kan ik kijken wat ik nu precies heb

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roxy!

Spannend he, zo'n bv? En de tijd ervoor is eigenlijk ook heel leuk, die voorbereidingen en ervaringen delen met anderen.

Je wilde mijn foto's zien en ik zal je een pbtje sturen met mijn ww.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.