Ga naar inhoud

Roxy : 16 juni 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Gast roxy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Roxy,

Ik ben er even uit geweest, er bleek iets niet goed te zijn met mijn account :blink:

Ik moest gisteren echt even aan je denken en toen ik je verslag door las kreeg ik een flashback, ik las ook dat het flink tegen is gevallen met de pijn. Meid, ik kan je alleen zeggen, heb geduld, het gaat echt over en voor je het weet slaap je weer als vanouds.

Ik ben nu 7 weken verder en zit weer helemaal in mijn oude ritme, heb zelfs gesport en gestapt.:101:

Ik hoop dat je snel opknapt!! Ik ben wel heeeel benieuwd hoe ze zijn geworden, wil je mij je ww sturen per prive berichtje?

Liefs! :116:

MissH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

Heb net je foto's bekeken en vind ze super mooi!!! :D

Als ze straks zijn ingedaald zijn het helemaal beauties!!!

Succes met je herstel en geniet van je heuvels! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi :rolleyes:

dank je wel :blush:

ja ik ben ook echt blij mee :101:

ze zitten nog erg hoog maar dat is allemaal geduld voor de rest werd ik er verrot wakker om 3 uur vanacht ben effe gaan plasse en ben weer gaan ligge ik word nu net wakker als je eenmaal wakker bent gaat het wel weer weer effe asprines genomen en wat water effe gekeken natuurlijk ik word goed blauw maar als je mij al een tikje geeft ben ik blauw dus dat had ik al verwacht. :blink:

en nu maar weer een dagie bank hihi ..

dikke kus :149:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi!!! Echt mijn complimenten voor Dr. de Boer. :59:

Ik vind dat ze het bij MediConsult sowieso heeel netjes doen.

Je zal zien dat het snel zakt en zachter wordt, bij mij begon dat na 3 weken echt zichtbaar te worden.

Ik krijg ook zoveel mooie complimenten van iedereen over mijn decollete :3:

Ben je er zelf ook helemaal blij en tevreden mee?

Liefs! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel voor je lieve berichtje miss h :109:

ja ik heb die band overdag om om ze een beetje te helpen met zakken ik heb wel heeel zichtbaar dat de ene tepel hoog en de anderr laag zit dat is toch normaal???

over een paar weekies ken ik zegge het was het allemaal waard ik ken nie wachte hihi..

dikke kus roxy :149:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ..

ik was gister avind mijnn borsten een beetje aan het insmeren met bio oil aan de boven kant ruikt lekker en is tegen strieeen..

maar toen ik dat deed hoorde ik een heel raar geluid als ik over mijn borste wreef het leek wel zowat op kraken wat is dat ben best wel in paniek weet iemand wat dat is en of iemand dat ook heeft????

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wijfie!

Niks om je ongerust over te maken ;) Wat je hoorde, is waarschijnlijk lucht en/of vocht, wat nog weg moet trekken!

Ik had de eerste dagen een geborrel in mn boobies, niet normaal hahaha! Ik hoorde het niet echt maar voelde het des te meer! Als je ze insmeert, 'verplaats' je de lucht of vocht en dat is wat je hoorde! Gewoon zachtjes richting je oksel wrijven, dan gaat het via je lymfeklieren vanzelf weg!

Geen paniek ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik word helemaal gek ik heb nu weer op allebij me borsten net naast het wonde blaren allebij de kanten 1 blaar pffff ik word gek hihi..

ik heb me docter gebeld en die zei dat ik er niks aan moest doen en als ie lek zou gaan moest ik met alcohol deppe meer nie pff..

hij ging dus lek ik heb dat dus gedaan maar kon me bh nie verdragen pfff ging heel erg irriteren dus heb de tip op gevolgt van iemand hier om onder mijn bh een dun hempje te dragen en het is nu een stuk minder dat hempje ken geen kwaad toch????

voor de rest vind ik ze nu al mooi worden hihi en ik ben erg blij dat ik gewoon lekker slaap ben wel elke dag vroeg wakker maar dat maakt m enie zoveel uit

kus roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

mijn pc zij omdat ik ook blauwe plekken heb zijn mijn borsten iets gezwolle dus de bh gaat verkeert zitte of gewoon eriteren en door die wrijving

kunne er blaren ontstaan ik had er al eerder van gehoord want mijn zus had het zelfde en verder is der ook niks aan de hand je moet er gewoon nie aan zitte maar dat is logies:)

weet jij of dat truitje onder mijn bh uitmaakt??

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik hier ergens gelezen, dat iemand idd een hemdje onder dr BH had gedaan.

Ik denk niet dat het uitmaakt, het gaat erom dat je ondersteund wordt en dat doet je BH gewoon, met of zonder hemd eronder ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeie morgen met weer nieuwe zorgen pfff...

ik had blaartjes naast mijn wonde en die zijn lek gegaan nou gewoon watjes op gedaan op advies van de pc maar ik zag dat mijn pleister iets los was en kon mijn wond zien

klopt het dat je wond vochtig is????? ik ben zo bang nou???? :103:

en ik heb ineens weer erg veel pijn in mijn linkerborst hij voelt weer zo gezwolle is dat normaal????

kus roxy :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisie!

Bel gewoon ff naar de kliniek en vraag het aan je pc! Als je je zo'n zorgen gaat maken, voel je al helemaal elk krampje en steekje en dat is echt niet goed voor je meis!

Misschien mag je de pleister eraf halen, mss moet je even langskomen zodat hij kan kijken, maar dan ben je iig weer gerustgesteld!

Ik had gisteren ineens echt pijn links, maar denk dat ik teveel gedaan heb en dat wordt direct gestraft hoor!

Doe lekker rustig aan, meisie!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het val me op dat veel vrouwen krjgen last van de linkerborst. gek he? waroom zou dat zij? ik heb dat ook de rechte is best rustig maar links voel altijd wat meer steken en zo. is trouwens ook iets groote dan rechts hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ..

jah ik moet om 11uur bellen en dan mag ik vanmiddag effe langs komen ik wil gewoon me geweten sussen mischien is me bh wel te klein of heb ik gewoon teveel gedaan en word ik er nu voor gestraft die bh naad zit precies op me litteken geen fijn gevoel..

ik hoor vanmiddag alles en laat ik het jullie zeker weten en ik vraag meteeen of dat goedje voor blauwe plekke goed is dan koop ik dat meteen op de terug weg mischien zijn die plekker ook gewoon gevoelig??

kussies roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

Ik had ook last van de bh die op mijn wond drukte..ik liep de hele dag te plukken aan mijn bh.

Het hoort er allemaal bij..je wond moet toch genezen en dat gaat met steekjes/pijntjes.

Ik heb ook ergens gelezen dat iemand inlegkruisjes of verbandjes tegen de wond hield zodat de band van je bh niet zo wrijft, misschien helpt dat?

Goed dat je vanmiddag even langs gaat zodat ze kunnen kijken of alles goed gaat en ben je ook gerustgesteld.

Meid, sterkte ermee!

x MissH

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo effe de deur uit geweest lucky me ik woon tegen over de apotheek dus heb effe een doos paracetemols in geslagen die gel tegen blauwe plekke anica..

en in leg kruisjes om in me bh te doen ik heb meteen die inlegkruisjes er in gedaan en ik wacht effe met smeren ik moet om kwart over 2 bij de pc zijn en dan kijkt ie overal effe naar pfff is effe goed voor me dan ben ik mijn onzeker heid kwijt..

als ik terug kom laat ik weten wat ie gezegt heeft iedereen zegt dat ik me nie druk hoef te maken i hope they are right;)

kus roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo daar ben ik weer hihi helemaal gerust gesteld hij was erg aardig en heeft er naar gekeken ik kreeg nieuwe hechtpleisters en een gaasje over de blaartjes die open waren er was niets aan de hand het zag er allenmaal goed uit hij heeft met de spiegel helmaal laten zien hoe of wat ..

dat de ene borst pijnlijker is dan de andere is de normaalste zaak en gewoon met voldoende rust komt het helmaal goed nergens om me druk over t emaken pff wat een pak van me af hihi ken weer blij zijn

kus roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.