Ga naar inhoud

Roxy : 16 juni 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Gast roxy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast nieuwe_borsten

lieve rox!

hoe is het gegaan?

En en en? zijn ze mooi geworden?

Helemaal trots natuurlijk!

Of nog een beetje duf?

Ik heb voor je geduimd hoor! en er stond hier de hele dag een kaarsje voor je op tafel!

Ben erg benieuwd nar het resultaat!

Ben ook wel jaloers hoor! want nu moet ik nog 2maanden wachten!

Nou meid, hou je rustig en kijk lekker vaak naar beneden:D

haha ik weet zeker dat er nu en glimlach van oor tot oor op je gezicht staat die niet meer van je gezicht te vegen valt!

JE HEBT ZE! en dat kn niemand meer van je afnemen!

beterschap meisie!

dikke kus, mel (L)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi lievies .. :109:

hier ben ik dan..

nou zal vanaf het begin beginnen!!!

ik ging gister ochtend misselijk van de zenuwe opweg naar mediconsult ik was er binne 20 min en werd heel lief ontvangen!!

toen moest ik me meteen uitkleden en kreeg ik een badjas aan me vriendje mocgt gelukig de hele tijd bijme blijven :rolleyes:

toen kreeg ik een pilletje en voelde me na een tijdje lekker rustig hij had 3kwartier vertraging maar dat maakte me nie heel veel uit dan kon ik thamara(booty) ook nog effe zien voor ik geopereerd zou worden..

ik werd afgetekend en enige tijd daarna was het tijd ik moest liggen :blink: ik vond het wel eng maar me vooruitzicht naar dikke tieties sleurde me naar binne..

ik werd aan slangetjes gekopelt en moest aan iets moois denken het enige waar ik aan dacht dikke tities hihi..

voor ik het wist werd ik wakker en lag de hele zaal in een deuk om me roxy de grapjas hihi..

ik had nie zo veel last en ik was over anthousiast.. :101:

na een paar uur aan de drains gezeten te hebbe mochten die eruit en wou ik wel graag naar huis werd gek van die klok aan de muur hashah..

ik moet eerlijk zegge dat ik kaot ga van de pijn maar heb die erge pijjn maar aan 1 kant kan dat kloppe?????

ik heb nie tot slecgt geslapen want ken me geen houding geven iemand tips???

ben wel heel blij want ze zijn groot hihi en de 375cc is er in jeahhhhh..

iki hoop dat jullie me nog een beetje gerust kunne stellen want is best pijnlijk en is lopen juist beter of de hele dag ligge???

dikke kus van roxy ferrari :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anomiepje

Goeiemorgen Roxy!

Fijn dat het allemaal goed gegaan is! Kwa pijn zijn de eerste dagen het vervelendst.

Ik heb geen tips wat betreft je slaaphouding. Ik zelf heb een beetje rechtop geslapen. Ik leek wel opgebaard zo lag ik erbij.

Heel erg veel succes vandaag met de dingetjes die je wel en niet kunt.

En hoe is het met Booty?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy Ferarri ;)

Fijn dat alles goed gegaan is!

En gefeliciteerd natuurlijk dat als eerste.

Wat liggen of bewegen betreft gewoon goed naar je lichaam luisteren wat wel en niet kan.

Slapen kan je het beste met veel kussens doen zodat je ook weer overeind komt...

Het is even pijnlijk en beperkend maar word snel beter!

Succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

Kan wel zijn dat één kant meer pijn doet dan de andere..

Het zijn tenslotte ook twee verschillende afzonderlijke borsten hé.

Ik raad je aan om niet te lang te blijven liggen..

Wissel het liggen af met wat rondstappen, anders ga je helemaal verstijven en doen niet

alleen je borsten pijn maar ook de rest van je lichaam..

Wat het slapen betreft heb ik ook halfrechtopzittend geslapen de eerste dagen.

Heel veel kussens gebruiken kan ook wel helpen.

Veel beterschap meid!

Kom allemaal goed ;-)

Lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd meid!!!. Je heb ze :101: en nu rustig aan ,voor dat je weet voel je weer beter. ik had de eeste dag niet veel te zeggen de 2 en 3 dag veel last van stuwing gehad. en ik heb lekker geslapen tussen vele kussens.voor mij hoofd en nek kussen ( voor de vlichtuig) dat heeft genoeg steun, op de dag 3 of 4 zelf met een kussen achter mij rug zo dat ik toch eenbeetje op mij zij kon liggen. kussen onder mij benen etc... op tijd je pijstiller in nemen niet wachten tot dar je pijn heeft. en komt alles goed.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ladys..

ohh gister had ik het zwaar hoor het is zon onbekende pijn en die druk op mijn borts was erg pijnlijk :wacko:

de eertse nacht heb ik geen oog dicht gedaan ik zat recht op in bed en ben eigekijk een buik slaper ook omdat ik bang was dat me vriend me zou stoote..

en vanacht ben ik op 2 kussens gaan liggen een stuk lager als de eerste nacht ook meer een echte slaap stand en viel lekker met de tv aan en me vriend lag op mijn arm te kietelen in diepe slaap ik ben net pas wakker geworden heerlijk zon nachtrust...

ik was de eerste dag heel bang voor alles maar het gaat allemaal goed vrieden zijn al komen kijken en daarvan hebbe er 2 ook boobs en die zeiden dat het goed ging en dat die erge pijn na 3 daagies of zo weg is klopt dat??

ik ken nu een beetje blij zijn de pijjn is iets minder maar is nog vroeg dus ben benuewd hihi..

heb net al effe gekeken naar me boobies heb een blauw plek onder me linker borst maar dat heb ik bij meerdere gezien.

zodra me mannetje wakker is maak ik effe fotos en zet ik ze erop,,,

dikke kus van deze trotse roxy ferrari hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roxy!

Gefeliciteerd meis! Rust lekker uit, de pijn wordt idd minder na een paar dagen ;)

Ben benieuwd hoe het geworden is ;) zou ik je ww mogen om ze te kunnen bewonderen?

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb er nog nie veel op staan hoor van erna die heb ik net effe snel gemaakt vanmiddag komen er meer ik stuuj je effe een pb..

hoe is het met jou hoe is alles geggaan en heb je nog tips ofzo??hoe is de pijn??

dikke kus roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai :)

Ik had de 1e dagen het gevoel, alsof er een olifant tussen mn boobies zn poot had staan! Zooo zwaar, dat ik er zelfs kortademig van werd! Maar dit zakt wel hoor, zeker als je gewoon netjes elke 3 uur of zo paracetamol neemt en verder niks anders doet als een beetje bankhangen ;) Wel af en toe een beetje rondlopen ( nou ja ik liep alsof ik elk moment een rollator kon gebruiken haha) en vooral proberen veel water en thee te drinken! Is sowieso goed om de narcose uit je lichaam te spoelen, maar ook voor zwellingen af te laten nemen!

Ik ben nu 10 dagen verder en toevallig nu slecht geslapen: Ik draai 's nachts op mn zij, maar dat vinden mn boobs echt niet leuk, en werd dus weer met die olifantenpoot wakker pffff. Maar ook dat gaat wel weer over ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo mooie boobies hoor ik heb ook een blauwe plek onder me boobs gaat wel weer weg na hoeveel dagen was die erge pijn we bij jou??

kussies roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel :D

Bij jou ziet het er ook erg mooi uit zeg!! Klein blauw plekje ( die trouwens ook nog wel groter kan worden, maar dat kan geen kwaad)

Dat hele zware gevoel op mn borst was na een dag of 4 een stuk minder. Het scheelde ook, als ik pijnstillers nam, maar na 4 dagen of zo nam ik die al niet meer. ( Ja mss een hele enkele keer) Verder voelt het allemaal gespannen. Nu heb jij nog geen kinderen, dus als ik zeg het voelt als stuwing, zegt jou dat niks haha ;) Maar de huid van je borsten staat strak, ze kunnen warm aanvoelen ( gloeien). Das allemaal heel normaal hoor!

Liefs, xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh gellukig maar dacgt alweer dat er wat fout zat hihi

ik heb van een vriendin diclofenac gekregen zij gebruikte dat ook tijdens haar bv...

maar ik moett eerlijk zegge dat het allemaal nie veel helpt pijn blijft het doen maar ik kijk gewoon vooruit dat het over een paar dagen veel minder is..

hoe deed jij het met douche ik viel gister flauw in de douche??

kussies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht pas douchen nadat de hechtingknoopjes weg geknipt waren, dus heb een week me door vriendlief laten wassen, half in en half uit de douchecabine. Ben eergisteren voor het eerst weer zelf gaan douchen en dat voelde echt niet fijn. Het water was te heet ( zelfde als altijd: heb thermokraan, maar goed) en voelde me echt stijf en zo. Je zal mss door de warmte wat blijft hangen in de douche, niet lekker worden, dus gewoon deur open laten en niet alleen gaan. ;)

Diclofenac is rotzooi hoor! Ik zou dat niet als 'gewone' pijnstiller gebruiken! Gewoon paracetamol, 2 van 500 mg tegelijk innemen. En als dat niet helpt, zou ik of de kliniek, of je huisarts ff bellen voor wat sterkers. Diclofenac krijg je ook vaak op recept, dus als ze van een vriendin zijn, zou ik het echt niet doen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok daar zit wat in heb ik helemaal nie aan gedacht ik gebruik gewoon wel paracetemol dan ik zet er weer effe wat fotos op vind ze mooi al zeg ik het zelf hihi

dikke kus xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roxy!

Eindelijjk he? Je hebt ze!

Gefeliciteerd meid!

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, maar ben je ww kwijt. Zou je het nog een keertje willen sturen?

Rust verder maar lekker uit en laat je verwennen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi dat verwenne komt helemaal goede hij is zo lief voor me heerlijk ik lig lekker met een dekentje op de bank en word op mijn wenke bedient af en toe wel rondje tuin krijg pijn in me billen van het zitte hihi..

dikke kus xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Roxy!

Ze moeten nog flink zakken zie ik maar dan gaat het ook helemaal goedkomen denk ik! De vorm is al erg mooi en als de prothese recht de cup in is gezakt zal je zeker een D cup hebben denk ik!

Mooi hoor!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.