Ga naar inhoud

Schorpioen87 : 10 oktober 2011 : Dr. van Onselen: ACCZ


Aanbevolen berichten

Ik zou ook echt geen alcohol drinken, al is t verleidelijk, ik zou overslaan !

Het staat er niet voor niks op he dat het niet mag !

Fijn zeg dat deze vakantie wel mee viel ;) Ik ga over 2 weken voor het eerst echt op vakantie met boobs, ben benieuwd ! :43:

Hoe was Italie ? Ik wil er ook ooit nog eens heen, ben er nog nooit geweest !!

Succes met aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha, als ik zo de reacties lees drink ik dat weekend maar geen wijntje. Is op zich geen ramp maar hou wel van een wijntje in het weekend :82:

Vandaag nog 56dagen

@ Mii, ik vind Italië erg mooi, ik was nu naar Tirrenia een badplaatsje in Toscane, de omgeving viel tegen, want mooie omgeving is blijkbaar moeilijk te combineren met strand. Voor het strand hoef je dus niet perse naar Italië. Binnenland is erg mooi. De steden in Toscane ook zoals Lucca, Siena, Florance en Pisa.

Echt spannend over twee weken op vakantie met Boobs, heel veel plezier dan he!! Ow ik kijk er echt al naar uit dat ik ook kan rondparaderen met boobs, hihi

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Schorpioen, ik zou ook op 17 oktober bij van Onselen geopereerd worden ik ben verplaatst naar 13 oktober.

Ik krijg 340 cc dual plane (kipfiletje 4,5 geloof ik).

Wat leuk kan ik eerst jou verhaal afwachten.

Mijn man is ook een week vrij en ikzelf heb twee weken vrij van mijn werk, ik ben verzorgende en werk in de ouderenzorg, mij werd verteld dat het herstel per individu heel verschillend is dus zou afwachten hoe jou herstel gaat.

Groetjes Dalmindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Schorpioen,

Heb net even je topic doorgelezen en kan mijzelf herkennen in je verhalen.

Wat fijn dat je bijna borsten krijgt!

Ik dacht soms ook dat ik die lange tijd voor m'n operatie niet vol zou houden maar als je gewoon veel andere dingen doet is het best vol te houden.

Dat borsten kijken en geld tellen heb ik ook gehad, dacht ik dingen als 'mijn vakantie kost een halve borst' haha.

Wens je veel sterkte en plezier de komende tijd!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog 46dagen en dan is het eindelijk mijn dag. Aanbetaling aan ACCZ al gedaan en van één leraar goedkeuring om een college te mogen missen in week 41. Nu nog even één leraar afwachten en dan ben ik helemaal blij.

10sept nog een keertje op consult, heb al bijna voor mezelf besloten dat ik toch voor een halve maat groter ga dus voor kipfilet maat 5 en 5,5 dus volgens mij 380cc en 420cc. Klink wel heel groot, maar ben er toch wel achter gekomen dat ik het niet erg zou vinden als het een D zou worden, ik weet nu dat de pasprotheses groter lijken dan het uiteindelijke resultaat en ik weet nu dat je beter een maatje groter kan nemen als je twijfeld. Allemaal denkzij dit forum dus als ik straks mijn droomboobs heb, ben ik jullie natuurlijk zeer dankbaar ;-)

Ik wil wel al graag van alles kopen, maar kan nog niets naar wesn vinden. Wil een nieuw huispak, maar ja die is niet te vinden in de zomer dus gelukkig dwingt mij dat er toe om nog even te wachten met inkopen doen. Ik heb alleen nog maar een coolpack gekocht en in de vriezer gelegd.

Nog 46dagen wachten!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj heejj!

Klopt ja, ik heb ook een verschil in volume in mijn borsten.

Ik kon ook aan een kant wat meer cc pakken, maar aangezien het niet echt een groot verschil is had het niet zo veel in en kon het ook geen succes worden. Mijn arts vond het ook niet nodig, hij voelde en weet ik veel wat hij allemaal deed haha en zei toen dat ik het niet moest doen omdat het eigenlijk maar minimaal was. Hier heb ik dan ook heen geluisterd. Toen ik op de operatietafel lag had hij er ook nog ff heen gekeken en hij zei precies hetzelfde als eerst. Ik was trouwens ook bang dat als ik links meer cc had gepakt dat links dan weer groter was dan rechts en dat die borst er anders uit ging zien.

Ik vind het trouwens op foto's ook anders uitzien dan wanneer ik voor de spiegel sta. Ik vind het verschil meevallen en ik vind het verschil nu wat kleiner dan eerst, maar dat kan ook aan mij liggen :P

Ik heb er in ieder geval geen spijt van dat ik evenveel cc heb gepakt.

Maar je moet doen waar je jezelf fijn bij voelt. Het pakt bij iedereen anders uit he en misschien heeft het bij jou wel veel baat en zie je het verschil niet meer.

Als jij er zeker van bent dan zou ik het zeker doen als ik jou was!!

Nog ff en dan is het voor jou ook zover en heb je je mooie boobs :D

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik kreeg al een berichtje van haar. Lijkt mij wel leuk als we elkaar gaan zien daar in de kliniek, maar ja we krijgen pas een week van te voren de tijd te horen dus wie weet hebben we wel hele verschillende tijden. Nu moet jouw dag ook nog even 3 dagen eerder gepland worden ;-) dan kunnen we met zn drieen in de uitslaapkamer kotsen. haha.

Ik moet zeggen dat ik trouwens nog steeds geen akkoord heb van school dat ik een les mag missen. Er staat een 100% aanwezigheidsplicht op en de les is op dinsdag dus dat ga ik niet redden hoor. Als ik geen akkoord krijg dan ga ik proberen of ik op jouw donderdag nog erbij kan. Week erna is herfstvakantie dus dan mis ik niets van school. Dus wie weet.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet 100% aanwezig zijn bij deze college's, maar het is mogelijk een vervangende opdracht te krijgen als je door ziekte of ernstige calamiteiten één keer niet kan komen. Nu heb ik een mail gestuurd dat ik echt niet kan komen ivm een operatie en of ik de mogelijkheid krijg tot een vervangende opdracht ipv volgend schooljaar deze les inhalen (ik ben aan het afstuderen dus volgend schooljaar betekend studievertraging). Maar ja mn lerares vindt het blijkbaar erg leuk om mij in de zenuwen te laten zitten want ze reageert gewoon niet en ik heb haar al 3 keer gemaild om een reactie te vragen. grrrrrrrr.

Je hoort het wel als ik antwoord heb.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej, het nu echt heel erg officieel, 10 oktober is mijn datum. Ik had nog geen akkoord gekregen van een lerares bij wie ik 100% aanwezig moet zijn bij de college's. Ik was dus altijd nog stiekem een beetje bang dat het allemaal uiteindelijk niet door zou gaan. Nu ben ik echt heel blij, want niets of niemand kan nu nog tussen mij en mijn boobjob komen te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister voor tweede consult naar ACCZ geweest. Ik wilde nog een keertje voor de zekerheid passen. Ik ging er al een beetje van uit dat ik voor een maatje groter zou gaan. Dit zou worden 385 en 430, maar tijdens het passen twijfelde ik weer ontzettend. Elke keer weer andere maat erin en vergelijken. Mn vriend was nu mee maar kon mij niet echt helpen want hij vindt hoe groter hoe beter.

Ik had alleen een pasafspraak bij consulente, maar doordat ik zo twijfelde haalde ze dokter Kruppa erbij. Vond ik echt super dat dat kon. Hij heeft mij gemeten en zei dat hij het helemaal eens is met de keuze die van Onselen heeft gemaakt. Dat vond ik wel fijn om te horen. Hij zei ook dat als ik voor die maat groter zou gaan dat de prothese dan breder zou zijn dan mijn eigen borst dus voor het natuurlijkste effect kon ik beter mijn eerdere keuze houden. Toen ik eigenlijk besloot dan toch maar voor het eerdere gekozen te gaan kwam hij met een compromis. Een andere vorm prothese, hij is 1 cm hoger dan die andere, maar wel even breed. Dit leek mij ook wel wat ivm de bolling die ik mooi vind.

Ik krijg dus nu over 29dagen links 360cc medium profile en rechts 405cc high profile. Mijn twijfels zijn nu al 2dagen weg en hoop dat deze ook weg blijven. Ik vond het echt super dat dokter Kruppa mij ook nog even kon adviseren terwijl ik helemaal geen afspraak bij hem had.

Van de week even multi vitamines en arnica halen, kon volgens consulten geen kwaad om te doen dus dan doen we dat maar gewoon toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Schorpioen, hoe is het met jou? Kan je het nog een beetje volhouden, het afwachten?

Komt nu wel erg dichtbij he?

Sophietje die morgen al mag, vind het erg spannend!

Ik ga w.s. voor een 2de consult voor het passen nog een keer van kipfiletjes en ga het dan w.s. naar groter omzetten,

ik heb nu het idee dat als ik het hou zoals het nu is ik spijt ga krijgen.

En ik heb zoiets van het kan beter iets te groot dan te klein zijn, en ik ga dit 1 keer doen en dan moet het ook goed zijn!

Nou we houden elkaar op de hoogte!

Liefs Dalmindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen nog 2weken, wauw gaat nu wel snel. Morgen idd de eerste van de rij, Sophietje, echt spannend. Hoop dat het goed zal gaan bij haar, doet ons natuurlijk ook goed.

Als je nog een keer wilt passen moet je wel snel doen, want ze moeten de protheses vooraf bestellen en zit een levertijd op. Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik niet voor een maatje groter kan kiezen, probeer mij er bij neer te leggen maar denk vaak wat is nou 5mm of zou van Onselen die maat groter ook te breed voor mij vinden? Wat mij wel gerust steld is dat als ik idd smallere borsten heb dan andere dames hier dan vallen de cc's bij mij ook groter.

Gaat je zusje ook nog een keertje passen dan? Die twijfelde ook aan de maat toch?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is echt bijna zo ver. Heb er zo n zin in! De operatie zelf natuurlijk, maar gewoon zin in borsten hebben.

Ik had bij Dalmindy op dr topic al gereageert op jou over de tijd. Klopte idd niet, had het verkeerd in mn hoofd zitten. We wonen wel vlak bij elkaar, woon ong 15min bij Den Haag vandaan.

4oktober mag jij weer passen, ook echt leuk. Ik kan niet groter snik.

Ik hou je topic in de gaten, ben benieuwd hoeveel cc jij gaat krijgen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook een dag van te voren naar Bocholt. In welk hotel slapen jullie?

Grappig dat jij hier ook al vlak bij woont. Misschien zijn jij Bonita en ik wel gewoon buren hahaha.

Ik snap wel dat je zenuwachtig bent. Lijkt mij ook super spannend. Ik zal je morgen nog wel even succes wensen. NOG 2 NACHTJES :1big_boobs: !!!

Hoeveel cc ging jij ook al weer krijgen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja wij gaan overnachten in het europa haus ofzoiets, was het goedkoopst en we gaan er pas in de avond naartoe, want wil zelf nog even mijn kleintje naar bed brengen.

Ik woon zelf in Zoetermeer, dus ja wel grappig dat we dan uit dezelfde regio komen.

Ik krijg 600 og 660 cc, best flink, maar heb van mijzelf al flinke boobs gehad ooit dus vandaar ;)

Ik laat het je zeker weten hoe het verlopen is...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja die heb ik ook gezien. Die hebben wij niet gekozen omdat we echt lopend naar kliniek wilde. Kan mijn vriend terug naar het hotel als ik onder het mes lig, kan hij ff ontbijten ofzo.

Snap wel dat je je kindje nog even naar bed wil brengen, zal toch even een paar weekjes wat minder lichamelijk contact worden.

Ik had idd al een keer gelezen dat je zoveel cc krijgt, maar dat zal wel nodig zijn om het weer op te vullen.

Jij komt uit Zoetermeer dus, grappig dan kunnen we nog echt buren zijn ook.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah, dus jij komt daar ook vandaan? Echt grappig! Het wereldje (internet) maar weer klein....

Ja dat is het enige waar ik heel erg mee zit, dat ik haar een tijdje niet kan optillen of kan vastpakken dat vind ik wel erg moeilijk.

Moet morgen zelfs nog werken dus heb nog een drukke dag voor de boeg pfff....

Nou komt wel goed allemaal, heb straks tijd zat om flink uit te rusten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vond het al zo raar! Maar 1,5 uur rijden valt nog wel mee.

Wij gaan gewoon vroeg de deur uit, mocht ik 's ochtends vroeg al aan de beurt zijn.. (hoop het)

We huren de dag van tevoren al een auto, dus die staat dan in ieder geval klaar.

Haha hier nog een mogelijke buurvrouw dus ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk zeg dat we gewoon alle drie uit Zoetermeer komen. Misschien een keertje met onze tieten bij elkaar theeleuten, ook met Jennalynn?? Lijkt mij wel leuk. De kans dat wij elkaar al kennen is wel heel klein, ik woon hier nog maar 2jaar en ken echt nienamd hier uit zoetermeer.

Als je vroeg aan de beurt wil zijn moet je 4 oktober dit even aangeven aan de consulente. Ze kunnen het je niet toezeggen, maar zetten je voorkeur wel in de computer en meestal wordt hier wel naar gekeken. Sowieso gaan de neuscorrecties en liften eerst, maar dan ben je daarna snel aan de beurt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.