Ga naar inhoud

Schorpioen87 : 10 oktober 2011 : Dr. van Onselen: ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je boobies!

Jammer dat het even wat minder gaat maar na de 4e dag gaat het een stuk beter!

Ik had ook een kut herstel de eerste dagen ik kon echt niet op internet hoor.

Maar dat van die zware pijnstiller heb ik niet gehad hoor ik mocht alleen aan de paracetamol?

Flauw zeg dat had me waarschijnlijk wel wat pijn bespaard :rolleyes:

Doe gewoon lekker rustig aan en luister naar jezelf.

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej schorpioen!

Bah wat vervelend dat het douchen nog niet lukt, kan je wel een beetje geruststellen ik heb ook pas de 4e dag gedouched omdat eerder me gewoon echt niet lukte! de 1 kan het eerder dan de ander, gewoon even geduld hebben:)

En idd die celbrex hebben we geluk mee gehad hihi.. Connie zei tegen mij dat ze toch wel veel belletjes kregen over de pijnbestrijding dus vandaar dat ze ook maar 2 keer per dag celbrex erbij voorschreven inplaats van alleen paracetamol.

Hoe gaat het verder met je herstel, en ben je al blij met het resultaat?

Liefs Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ilove Celebrex, ik weet niet of het heel erg helpt maar het feit dat het een zware pijnstiller genoemdn wordt zorgt ervoor dat ik er erg blij mee ben. Wel vervelend voor de dames die dit nog net niet kregen bij van Onselen.

Gister heb ik gedouched. Was erg lekker. Lekker warm en ook heel fijn om al dat spul er eindelijk eens af te wassen. Stift is nog niet helemaal gelukt, maar ben iig niet meer oranje. Heb ook weer het resultaat in de spiegel bekeken. Ik vind het echt groot, haha. Denk dat ik er gewoon ff aan moet wennen aangezien er nooit wat zat, in kliniek bh staat C dus zo huge is het niet.

Gisterochtend nog wel misselijk geweest maar sinds gister middag gaat het echt de goede kant op. kan zelf mn bed uitkomen waardoor ik stukjes kan lopen en dingen zelf kan doen. Voelde mij zo kut als ik niet lekker in bed lag, maar zo moest blijven liggen totdat mn vriendje lunchpauze heeft. Ik mag hem altijd eerder een berichtje sturen als ik bijvoorbeeld nodig naar de wc moet, maar dat vond ik ook zo lullig voor hem dus bleef dat met zere rug en volle blaas liggen tot half 1. Haha. Maar dat hoeft niet meer!!

Ik werd vannacht wel wakker van de pijn aan mn borstspier, had ik nog niet gehad als ik gewoon in bed lag. Denk dat ik toch al te veel zelf had gedaan, dekbed mee naar beneden genomen, verwarming aan gedaan, alle deuren geopend, laptop geopend (kan geen forumfoto's zien op mn mobiel) en natuurlijk vaak met kracht op mn borstspieren zelf mn bed uit.

Ik heb beloofd vandaag weer rustiger aan te doen dus zal kijken of dat lukt.

Hij kan trouwens nu al niet van mn borsten afblijven, haha. Elke keer die hand erop. Vind het nog wel een beetje eng omdat ik die hand dan niet helemaal voel, durf er zelf ook niet aan te zitten. Herkennen jullie dit ook? Hebben jullie uiteindelijk gevoeld toen gevoel terug was of hebben jullie je er overheen gezet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het douchen goed ging! Ik vind het ook eng als me vriend er aan zit, is het niet met wassen of afdrogen dan wel zomaar even voelen . Het voelt onnatuurlijk . Heb jij ook dat je vocht vast houd ? Ik lijk wel 7 mnd zwanger .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden!

Ik breek even in hier.

Ik hield zelf ook paar kilo vocht vast.

Vanmorgen stond ik op de weegschaal en eindelijk is alles weg!

De onderkant van je borst is gevoelloos he?

Voelt de eerste keer eng, maar ik voel er nu wel geregeld aan.

Dat went wel. In mijn tepels komt het gevoel nu terug.

Voelt nu heel raar, beetje schraal gevoel. Ze doen het ook al redelijk als het koud is.

Sterkte met opknappen!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Vervelend he, die eerste week... Maar geloof me, maandag voel je je kiplekker. Ik ben nu 17 dagen po, en heb vannacht voor het eerst weer gewerkt (nachtdienst in de zorg). Het ging allemaal goed en probeer niks te forceren.

Maar ik herken me wel in jouw verhaal hoor! Het is opeens zo groot vergeleken met vroeger, en ik durf er ook nauwelijks aan te zitten. Terwijl mijn vriend er van alles mee zou willen doen :P. Als ik helemaal naakt ben vind ik zo nu ook eigenlijk nog te groot, maar dat is juist wel goed, want uiteindelijk wen je eraan en dan vind ik ze precies goed denk ik zo :).

Maar wel fijn dat je geen complicaties heb tot nu toe! Succes verder deze week. Na deze week zal het alleen nog maar beter gaan.

Ohja! Had Conny ook tegen jou gezegd dat je je band 6 weken om moest houden? Ik moest afgelopen zaterdag mijn hechtingen laten verwijderen, en toen zij de dokter dat ik m'n band nog maar een week hoef te dragen :D :D!! Dus vanaf as zaterdag hoef ik alleen nog maar m'n kliniekbh aan! Dus missschien dat jij dat ook wel mag na drie weken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik ben erg blij om al jullie ervaringen te lezen.... Ik ben ook maandag 10 oktober geholpen door van onselen, al de klachten en pijntjes die ik bij jullie terug lees ervaar ik nu ook. Het ergste van alles is het 's nachts niet kunnen slapen van de pijn in mijn rug.... Hebben jullie daar tips voor????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoelaat werd jij geholpen dan Jones? Ik heb vanuit mn kamer nog 3dames voorbij zien rijden in rolstoel dus ik zal je miss wel gezien hebben.

Ik probeer steeds iets anders te liggen. Mn benen plat naar rechts, dan weer naar links, maar het lekkerst vind ik gewoon met mn voeten plat op t matras, dus met knieen omhoog. En zorg voor genoeg kussens in je rug, anders onder je matras zodat je niet recht ligt met je rug. Ik ga er sowieso iedere nacht even een uurtje uit om mn rug rust te geven.

Ik hoop dat deze tips je iets helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi schorpioen,

Ik werd om 10.00 gehaald en om 10.30 mocht ik de operatie kamer in..... Hoop echt dat deze tips me helpen met slapen vannacht de pijn vind ik nu echt mee vallen het ergste is die rug pijn.

Ik heb gister de bh voor het eerst uitgehad maar ik vond ze nog niet zo mooi.... Hoop dat dat nog mooier wordt vind ze vooral heeeeeeeel groot hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik ben erg blij om al jullie ervaringen te lezen.... Ik ben ook maandag 10 oktober geholpen door van onselen, al de klachten en pijntjes die ik bij jullie terug lees ervaar ik nu ook. Het ergste van alles is het 's nachts niet kunnen slapen van de pijn in mijn rug.... Hebben jullie daar tips voor????

Hoi Jones,

Die pijn had ik ook heel erg (en af en toe nog steeds wel, maar kan nu ook op m'n zij slapen, dus dat scheelt). Maar wat ik deed is elke avond tijgerbalsem op m'n rug laten smeren. Ook werd ik bijna elke dag lang gemasseerd door m'n vriend of vader. Dit was ook lekker.

Wat ik ook deed, is 's nachts ff uit bed, een klein rondje door het huis lopen, en dan weer terug je bed in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi sophietjee,

Hoe lang geleden is het nu bij jou??? Ik ben idd vandaag een paar keer gemasseerd en heb midalgan gehaald dat ga ik er vanavond maar even opsmeren..... De pijn is nu echt minimaal voor de rest, gelukkig!!!! De tijd kan mij niet snel genoeg gaan ben zo benieuwd naar het eind resultaat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jones , hoeveel cc heb jij gekregen? Ik werd ook maandag geopereerd, bijna samen met Schorpioen87.

Ook ik heb last van me rug, en op 1 plek heb ik elke x steken , het brand ook heel erg.... Ik laat me vriend me rug ook vaak insmeren ... Kan het kwaad om het op de borsten te smeren?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jones , hoeveel cc heb jij gekregen? Ik werd ook maandag geopereerd, bijna samen met Schorpioen87.

Ook ik heb last van me rug, en op 1 plek heb ik elke x steken , het brand ook heel erg.... Ik laat me vriend me rug ook vaak insmeren ... Kan het kwaad om het op de borsten te smeren?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lovejojo ik heb 460 cd gekregen.... Ik had aangegeven dat ik graag een grote c of kleine d wilde.... Heb ze gister voor het eerst zonder die vervelende bh gezien en ik schrok wel een beetje vind ze erg groot..... Maar hoop dat het nog een beetje slinkt!!!! Hahaha ik zou het niet op je nieuwe boops smeren.... Denk dat dat erg pijnlijk is!!!! Hoeveel heb jij gekregen???

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerst 430 krijgen maar het is 480 geworden. Hij gaf aan dat het beter paste! Vind ik totaal niet erg haha. Ze zijn bij mij ook nog opgezwollen ... Maar elke dag word het minder en worden ze steeds mooier! Ik zal later vandaag nieuwe foto's plaatsen .

Xxx

Ps. Ik heb spieroflooraan de voorkant gesmeerd en het helpt wel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, het ergste zit erop. Ben bezig met pijnstillers afbouwen, de pijn is echt heel dragelijk geworden. Vandaag ook voor het eerst weer gewone kleding gedragen ipv huispak en buiten een stuk gewandeld. Wel meer pijn daarna maar kan ook komen doordat ik mn pijnstiller vergeten was te nemen.

Kan zelf mn bed uitkomen en kan eigenlijk veel al weer zelf. Moet er wel om denken dat ik er rekening mee hou, want wil nu ook weer te snel. Ik doe nooit mijn armen te hoog ofzo, maar sleep wel de laptop met mij mee of pak iets anders wat nog best wel zwaar is. Mn vriendje waarschuwt mij ook steeds dat ik rustig aan moet doen.

Wat ik wel heel erg vervelend vind is dat ik mn eigen haar niet kan doen. Mn vriend doet het nu voor mij maar ja die creatie ziet er niet zo geweldig uit, haha.

Mn ouders en zus zijn vandaag op visite geweest dus voor het eerst mn tieten uit mn shirt gegooit hahaha. Mn nichtje van 4jaar keek wel heel raar toen ik dat deed, die snapte er niets van waarom ik dat deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zie je wel het is even doorbijten maar dan gaat het opeens vanuit het niets een stuk beter! Vond je zo zielig toen ik het stukje over de douche las. Kan me dan weer helemaal inleven joh ik was als de dood de eerste keer douchen. Niet teveel hooi op je vork nemen nu he want het herstellen duurt nog wel een tijdje.. Vonden je ouders en zus het mooi geworden? Niet dat dit het eindresultaat is. Ik heb ze eerlijk gezegd niet aan mn pa laten zien hoor haha die heeft volgens mij niets meer naakt gezien sinds dat ik 6 was ofzo! En is de ongelijkheid tussen de borsten minder of kan je dat nog niet zien? Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi Schorpioen, heel herkenbaar je boobies te pas en te onpas flashen!

Ze zullen ze verdorie zien, of ze nou willen of niet!! :145:

hahahahhaaa !!

Fijn dat het al iets beter gaat.Stapje voor stapje kom je er ook :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Masc, ja ze vonden het mooi. Mn zus was helemaal jaloers, die zou ook wel graag willen hihi. Mijn vader zei nog ik kijk wel een andere kant op, maar hij was te laat met weg kijken haha. Hij mocht ze van mij ook wel zien hoor, maar volgens mij voelde hij zich meer ongemakkelijk dan ik.

Ik kan nog moeilijk beoordelen of mijn borsten nu meer gelijk zijn. Ze zien er beide nog heel anders uit, maar de grote is moeilijk te zien. Maar het zal vast meer gelijk zijn geworden dan dat het was.

@ Piepke, KIEKEBOE :1big_boobs: !!! haha. Ik had er mijn vader mee in verlegenheid gebracht volgens mij, hij werd er erg ongemakkelijk van.

Stapje voor stapje kom ik er idd. Jouw stapjes duren iets langer, maar hoop dat het nu een beetje voorspoedig bij jou gaat lopen. Sterkte meis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.