Ga naar inhoud

Schorpioen87 : 10 oktober 2011 : Dr. van Onselen: ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Was al even aanwezig op borstenforum .nl, maar werd daar verwezen naar dit forum.

Ik ben 23 jaar, 1.83m, 63kg en heb nu een 75A. Ik wilde vanaf jongs af aan al graag grote borsten hebben, maar helaas stond ik bij het uitdelen achteraan de rij. Altijd leuk grapje die ik te horen heb gekregen. Ik ben altijd blijven hopen dat het nog zou komen, maar ik ben nu 23jaar dus mijn hoop is een beetje op. In februari, toen ik weer eens bijna huilend een winkel uitliep na het passen van bikini's (en weer buiten stond zonder bikini), heb ik samen met mijn vriend besproken dat ik toch wel graag wilde kijken voor een bosrtvergroting. Mijn vriend stond er meer voor open dan ik eigenlijk gedacht had. Ik ben dus gaan googlen en heb veel rondgekeken op sites en door mijn kwalificatie ronde kwam ACCZ kliniek en chirurg van Onselen. Ik las echt bijna alleen maar hele goede verhalen, behalve dan dat meisje die overleden was bij van Onselen, maar gelukkig kwam dit niet door hem.

30juni ben ik voor consult geweest in Zeist (huis ter heide). Hele wachtkamer zat vol dus dacht "dat wordt lang wachten" en ging even naar de wc. Toen ik eruit kwam vertelde iemand uit de wachtkamer dat ik al opgeroepen was. Helemaal top dus. Eerst de standaard dingen doorgenomen, allemaal niet nieuw voor mij want ik had mij al maanden heel goed ingelezen. Toen mocht ik gaan passen. Mijn idee was een volle B. Dus de consulente gaf mij kipfilet nr 3, ik dus even voelen en kijken, ik was helemaal blij dit zou hem gelijk worden. haha. De consulente zei toen nu ga ik je even pesten en geef ik je een maatje groter omdat een grotere cup bij mijn lengte prima kan. En ja hoor uitgekomen op nr 4,5 rechts en 5 links. Ook zal ik bij de ene high profile krijgen en de ander medium profile om mijn borsten meer gelijk te maken. Toen ik die dingen aan het passen was vond ik ineens wat groter ook wel heel mooi staan. Ook dokter van Onselen vond deze maat goed voor mij.

Ik ben wel heel zenuwachtig hoor voor de maat, ik ben zo bang dat ik het te groot of te klein zal gaan vinden. Maat 4,5 is geloof ik 340cc en 5 is zeker 380cc, en dat bij een omvang van 75cm. Ik wil niet groter van een c tje. Eigenlijk is het ook wel raar want ik heb het gewoon gepast en vond het goed bij mij staan, maar alleen het lettertje in mijn cupmaat maakt mij zenuwachtig. Misschien komt het ook doordat ik het eigenlijk mijn omgeving niet durf te zeggen dat ik dit ga doen. Ik denk vaak "ow, als ze het maar niet gaan zien", en van A naar een D weet ik zeker dat het gezien gaat worden.

17oktober ga ik dus geopereerd worden in Bocholt, gelukkig wonen mijn schoonouders in het oosten van het land en slapen we daar wel (met een smoes) om vanuit daar te vertrekken naar Bocholt. Ik krijg anatomische protheses en ze worden dual plane geplaatst dus half achter en half voor de spier.

Nog even wat vragen voor jullie zodat ik mij wat beter kan voorbereiden

- Wie is er nog meer geopereerd bij ACCZ en kan mij vertellen hoeveel cc maat 4,5 is?

- Mijn vriend zal de eerste week vanuit zijn werk komen om mij te helpen bij dingen, dat betekend dus dat ik grotendeel van de dag alleen ben. Is dit genoeg?

- Ik heb misschien na 1 week een presentatie op school, ik ga dan heen met de bus en trein. Is dat mogelijk of kan dat echt nog niet na 1 week?

- Hebben jullie jullie omgeving wel op de hoogte gesteld van de operatie en wat was hun reactie?

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Schorpion87,

Wat leuk ik ben ook 23 en schorpioen! Ben zelf 1.80m en weeg 73 kilo.

Ik ben op 7 maart geopereerd door van Onselen.

Mijn borsten waren ook ongelijk, een a en een b (denk ik) en ik heb 430cc en 480cc gekregen.

Bij de passessie kwam ik op prothese 6 uit.

Ik zou niet teveel uitgaan van die passessie want het geeft een heel verkeerd beeld.

Het lijkt er veel groter dan het uiteindelijk wordt!

Dus ik denk dat die 380cc erg goed bij je gaat staan, het gaat kleiner uitvallen.

Neppe borsten lijken ook kleiner, ik zal je toevoegen als vriend dan kan je mijn foto's bekijken.

Op bh maat heb ik namelijk een 75F! Maar zie je dat aan de foto's? Ik vind van niet.

Ik wil ook niet dat het er als een F uitziet hoor ik wilde een D cup.

En dat lijkt het ook dus ik ben super tevreden over de maat.

Je went er zo snel aan je denkt erna al gauw ik had wat meer moeten nemen.

Zelf studeer ik nog en op school heeft NIEMAND er ook maar iets van gezegd.

1 Vriendin daar wist het maar verder is het niet eens opgevallen moet je nagaan.

Met je kleding aan valt het niet echt op, maar naakt is het natuurlijk wel een heel groot verschil!

Zelf had ik veel last van de operatie, het lijkt me dat jij ook dual-plane krijgt?

Pas na 10 dagen ben ik naar de uni geweest, en toen heb ik in de auto gezeten bij mn vriendin en echt niet met OV!

Kon ook pas na 3 weken weer auto rijden.. Het ov ben ik na 2 weken ofzo geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom hier en gefeliciteerd met je datum ! :D

Meid, ik zou ook altijd voor een maatje groter gaan, het valt echt kleiner uit dan dat je gepast hebt!

Prohtese boobs zijn zoiezo kleiner als natuurlijke boobs, ik heb nu een 75E, kijk naar mijn foto's, dan zou je echt nooooit zeggen dat ik een E heb! Vind het heel netjes van Dr. van Onselen dat hij zegt dat meer CC beter bij je zou staan, van A naar B is nog niet echt veel en je betaalt wel een smak met geld !

Om die letter moet je je absoluut niet druk maken! Bij mij valt het amper op voor mensen dat ik een bv heb laten doen, alleen als ik bepaalde kleding aan heb! Anders kun je nu beginnen met vullingen te dragen zodat het straks wat minder op valt ! Je doet natuurlijk die bv voor jezelf en niet voor iemand anders ! In het begin zul je het misschien vervelend vinden en hoop je dat niemand het merkt! Maar als je wat verder bent kan het je echt niks meer schelen! Tenminste dit was bij mij zo! En wij zijn zo gefixeerd op boobies dat wij het zien als iemand een maatje meer heeft ineens, maar iemand anders ziet dit echt niet !!!

Zeker als ik kijk naar hoe lang je bent denk ik echt wel dat een volle C/D je zal staan!! Denk dat je niet kleiner moet nemen!

Heel veeel succes met je keuzes !!

Ik heb mijn omgeving niks verteld, alleen mijn ouders en zusje en 2 vriendinnen!

Iedereen vond dat ik het zelf moest weten.. Het kan me ook echt niet meer schele hoe andere mensen erover denken, ik ben echt zo happy dat ik nu boobs heb en niet meer onzeker hoef te zijn!!!

Niemand weet hoe jij je voelt dus ze kunnen er ook niet over oordelen!!

Als je voorzichtig aan zal doen in de bus/trein denk ik wel dat het gaat lukken!!

Wel oppassen dat er niemand tegen je aan stoot !!

De eerste week heb je ook echt wel veel hulp nodig, maar daarna gaat het steeds beter !

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier,

Ik ben door van Onselen geopereerd op 20 juni 2011 en kreeg 385 cc dual plane (ik denk dat het kipfilet nr 5 was).

Eerste twee weken heb ik heel veel pijn gehad en kon bijna niets zelf doen.

Mijn man is 2 weken thuis gebleven om mij te helpen.

S nachts en s ochtends hielp op te staan (dat kon ik helemaal niet zelf).

- Ik heb misschien na 1 week een presentatie op school, ik ga dan heen met de bus en trein. Is dat mogelijk of kan dat echt nog niet na 1 week?

Ik denk dat het je door de pijn niet gaat lukken. Ik ben na 1,5 week voor het eerst naar buiten geweest en 500 meters gelopen en toen was ik heel moe en terug naar huis.

-Hebben jullie jullie omgeving wel op de hoogte gesteld van de operatie en wat was hun reactie?

Ik heb het aan mijn familie en vrienden verteld en hun reactie was heel positief ( ze wisten hoe belangrijk het voor mij was/is ).

Succes

monica :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej hej meid!!

wat leuk 17okt!!(dan ben ik jarig hihi) goeie datum haha ;)

ik ben zelf de 27e geholpen bij accz maar dan door dr kruppa,

van de cc's kun je niks zeggen,dat valt bij iedereen anders uit..ikzelf ben van een 75A met 385cc dual-plane naar tot nu 75D gegaan...

en of je de eerste week al reizen kunt....tja ik zelf moest er niet aan denken! maar dat kan bij jou natuurlijk helemaal anders zijn...iedereen is anders en geneest dus ook anders he...

ik heb het weinig mensen verteld alleen mn vriend(natuurlijk :P) mn ouders en een goeie vriend en er is tot nu nog niemand over begnnen haha

maar mn degenen die ik t verteld had waren heel positief erover!!al maakte me dat weinig uit want IK wou t graag.....

liefsss Cinn

Link naar reactie
Delen op andere sites

iheb misschien na 1 week een presentatie op school, ik ga dan heen met de bus en trein. Is dat mogelijk of kan dat echt nog niet na 1 week?

Ik kon na 1 week wel weer weg maar ik was ook heel snel vermoeid... Na 50 meter was ik ook inderdaad moe.!!

-Hebben jullie jullie omgeving wel op de hoogte gesteld van de operatie en wat was hun reactie?

Ik schreeuw het niet van de daken af maar het is ook niet zo dat ik het compleet verberg. Heb zelfs bekenden om advies gevraagd,zoals mijn 2 nichten hebben het ook beide laten doen. Heb eerst bij hun geinformeerd.Ik heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gehad. Iedereen reageert super begripvol, maar dat komt ook omdat ik het natuurlijk heb gehouden.

Ik zou gewoon even accz bellen emt de vraag hoeveel cc ze daar voor je hebben opgeschreven!!

En zoals ik op andere forum al zei. Ik had minimaal 4 dagen mijn vriend fulltime nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt super bedankt voor al jullie reacties. Het heeft mij allemaal wel aan het denken gezet. Vooral over mn presentatie, als ik die niet kan geven dan moet ik de hele module opnieuw volgen. 17okt valt in de herfstvakantie, die week ervoor heb ik gewoon college's maar die week na de herfstvakantie heb ik gelijk een tentamenweek, is misschien niet handig. Ik heb dus even gekeken in mijn periodewijzer en er staat duidelijk dat ik 100% aanwezig moet zijn bij de college's, alleen als je echt ziek bent kan de leraar beslissen dat je een vervangende opdracht krijgt. Daar gaan we dus maar gewoon voor. Net ACCZ gebeld en mn operatie verplaatst naar 10 oktober!!!. Jeej, weer een weekje dichterbij mijn dag. Ik heb gelijk even een tweede consult aangevraagd om weer even te passen en mijn definitieve keuze door te geven.

Ik maak mij idd ook veel te druk om wat anderen zullen vinden van mijn keuze. Ik doe het voor mezelf, ik wil mij vrouwelijker voelen voor mezelf en niet voor anderen. Ik heb het al wel tegen wat mensen gezegd, de mensen die het dichtsbij staan en zij reageerde ook echt positief, maar wil bijvoorbeeld niet dat al mijn collega's, familieleden of klasgenoten het weten.

Over die dagen na mijn operatie moet ik maar even kijken hoe ik dat doe, mijn vriendje kan toch zo bij mij zijn als ik hem echt nodig heb. Ga hem gewoon steeds smsen, of kan ik dat ook niet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij zo bij je kan zijn dan kan dat prima denk ik, alleen ik kon echt 2 a 3 dagen niet uit mijzelf naar de wc.

En meid echt verkijk je er aub niet op. Dat heb ik absoluut wel gedaan...

De eerste dag voelde ik mij helemaal top! maar dag 2 en 3 waren regelrecht een ramp. Ik wilde niet meer, ze mochten er van mij part zo uit.

Daarna is alles het waard geweest hoor!!! Maar ik wil je toch voorzichtig waarschuwen. Zeker ook als je vriend niet bij je is. Dag 1 redt je je sowieso wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor smsen kun je wel hihi... :)

Heb je niet een vriendin die paar dagen naar je toe kan komen of iemand anders ?

In het begin is het erg lastig, maar als je alles zo weg zet in huis dat je erbij kunt, bijvoorbeeld drinken, glazen enz. Dan moet het denk ik wel gaan lukken !! Je word er van zelf ook wel handig in !

Oh een week naar voren gehaald :D Super ! Zal het meteen veranderen in je titel !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik word helemaal gek van mezelf. Ik moet serieus nog 77dagen wachten tot ik eindelijk onder het mes ga, maar mijn dagen bestaan alleen maar uit borsten.

- Als ik thuis ben zit ik de hele dag op borstenforum

- Ik ga vrijdag op vakantie, maar kan mijn aandacht en zin hier helemaal niet opzetten

- Ik ben bezig met afstuderen, maar kan mij er niet toezetten

- Als ik buiten ben kijk aan iedereen zn borsten

- Als ik werk dan ben ik aan het berekenen hoeveel geld ik nu weer heb verdiend voor mn borstvergroting

- Mijn vriend wordt gek van mij omdat ik alleen maar over mijn twijfels wil praten en bij alles benoem dat het over een tijdje anders is, bijvoorbeeld als hij aan mijn borsten zit zeg ik direct jaja nog even en dan heb je echte in je handen of ik pas een shirtje en zeg gelijk dat het over een tijdje mooier zal staan.

- Ik kan slecht inslapen omdat ik eraan denk, ik droom erover en zodra ik wakker ben denk ik er weer aan. Laatst droomde ik dat ik al geopereerd was en dat ik de maat toch te klein vond, toen ik wakker werd voelde ik halfslapend aan mijn eigen borsten en besefte dat het weer een droom was.

Hebben jullie tips om deze zware 77dagen door te komen en misschien hoe ik weer kan beseffen dat er nog meer dingen in mijn leven zijn dan alleen nog maar de borstvergroting. Ik moet toch echt mn vakantie spullen inpakken en mn interview vragen, voor afstuderen, af maken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey schorpioen87

zelf word ik 3 okt geopereerd ook bij accz kliniek.

ik word ook gek van het wachten, ik kijk ook veel meer naar andere borsten ( zeker als ik buiten loop)

ik heb een 5 en een 6 gepast en ik krijg 430 cc.

ik heb een site gevonden van cereform, waar de maten en waar de projectie bij staan http://www.cereform.nl/pages/Anatomisch-.html.

hopelijk kan je hier iets mee!

groetjes jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word niet veel wijzer van die site van cereform. Staan zoveel verschillende protheses op.

Net gewerkt en even stiekem naar de borsten van mijn collega's gekeken, voel mij helemaal schuldig, maar kan echt alleen maar aan borsten denken. IK WIL ZE OOK!!!

Tips over hoe ik de komende 77dagen door kan komen zijn nog steeds welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi sorry ik kan je helaas niet helpen, was namelijk helemaal niet met borsten bezig en liet het gewoon op me afkomen.

De dag ervoor was ik nog zo relaxt als wat..

Hopelijk kunnen dae andere meiden hier je wat tips geven!!

Succes meiss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, deze bangeschijterd heeft gewoon een collega verteld over haar operatie 10 okt. Haar reactie was super positief, ben daar zo blij mee. Ik durfde het doordat ik jullie ervaringen las over de positieve reactie, nu de

moed verzamelen om het mijn schoonouders te vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, ik snap dat je bang bent voor de reacties, ik ben het oook geweest. Omdat ik nog een jonge meid ben (20) en een borstvergroting is toch vaak een issue.

Ik heb serieus, sinds ik het bekend heb gemaakt aan mensen die dicht bij mij stonden, nog geen enkele negatieve reactie gehad. Ik moet zeggen dat ik er ook best wel open over ben. Ik vertel, als ik het vertel aan kennisen geen geen vrienden, altijd wel hoeveel impact het heeft gehad dat ik nooit borsten had. . En mensen zien aan mij hoe gelukkig ik er nu mee ben, dat maakt ook al vaak de reactie anders. Plus mensen zien dat ik het natuurlijk heb gehouden. Als ik niks vertel zien ze het niet eens! Ik was trouwens ook bang voor mijn schoonmoeder haha. Haar reactie was opzich wel positief maar zei vond dat ik het 10 jaar later moest doen. Maar gelukkig waren mijn vriend en mijn moeder het daar niet mee eens haha. Mijn schoonvader weet het (volgens mij) nog niet en dat hoeft voor mij ook niet :141: Ik pas wel op tegen WIE ik het zeg.

En ja borsten gluren, joh de komende 76 dagen doe je niks anders! Hahaha. Ik heb ontzettend veel foto's bekeken!

En nog even over je maat, waarom bel je niet gewoon naar de kliniek?? Zij kunnen je het beste ermee helpen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helaas geen tips om te tijd te versnellen, ver verkorten....maar begrijp absoluut wat je bedoelt!!! Dan duurt wachten heeeeeeeel lang! Liever gisteren dan vandaag? Niet waar!?! Ik heb wel het idee dat je er nog niet helemaal uit bent over de uiteindelijke cupmaat, of je daar tevreden mee zult zijn...? Je kunt ook nog naar een andere kliniek op consult op hun mening te vragen? Dan kun je DAT in iedergeval uit je hoofd zetten. Misschien zeggen zij wel kipfileetje 6,5 of 7. En kijk eens rond hier naar de foto's van de meiden, wat je echt mooi vindt, niet wat je nog zou kunnen verhullen met kleding aan voor de buitenwereld...zonde! als je toch een maatje groter zou willen moet je dat doen anders krijg je naderhand gegarandeerd spijt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het ook een beetje het probleem dat ik zeker weet dat mensen om mij heen het gaan zien. Ik ben namelijk al jaren bezig met zelfspot over mijn borsten, tegen collega's maar ook tegen bijvoorbeeld mijn schoonouders. Daarmee heb ik aardig de aandacht getrokken op mijn borsten en weet bijna iedereen dat ik ze bijna niet heb. Maar ja iedereen zal zelf ook wel weten dat zelfspot een manier is om jezelf te verdedigen en ervoor te zorgen dat anderen je niet kunnen raken.

Ik ga 10 sept nog een keer op consult en neem mijn vriendje mee en ga dan kiezen hoeveel cc ik wil. Thuis loop ik af en toe rond met rijstzakjes om aan de maat te wennen, haha.

@Eendje, valt jouw uiteindelijke maat nu veel kleiner dan je dacht te krijgen met die kipfilet in je BH?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vind het 'knap' van je hoor dat je zelfspot kunt hebben! Zodra mensen om me heen het over borsten kregen dacht ik altijd : please ga niet over die van mij praten dat ik er geen heb ofzo!

Vond het altijd vreselijk. Mensen kunnen je ook echt pijn doen met dingen,

Maar goed zul je zelf ook wel hebbben, want je lacht er waarschijnlijk mee maar van binnen kun je dan wel huilen?

Maar ik zou er toch wel het lak aan hebben wat die andere mensen dan denken!!

Natuurlijk zien ze wel iets, maar dat zien ze waarschijnlijk ook al als je naar een C gaat!

Gewoon lekker naar de maat gaan die jij wilt, jij moet er ook nog meer rond lopen he!

Ga nog een keertje passen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zelfspot was idd zodat niemand anders die opmerking kon maken en mij dus niet zou kunnen raken. Met zelfspot bouw je een soort van muur om je heen van jullie kunnen zeggen wat jullie willen over mijn borsten maar het boeit mij toch niet. Nou juist dus wel heel erg, maar deed dat zodat de opmerkingen gingen stoppen. Janken kon ik zeker van binnen, maar probeer dat echt niet te laten merken. Gister een oude vriendin verteld over mijn plan en zij zei ook van "huh, ik wist niet dat je er zo erg mee zat, je deed er juist altijd zo grappig over". Ze snapte mij wel toen ik zei dat ik dat deed juist omdat ik er erg mee zat.

Voorbeeld van mijn zelfspot is bijvoorbeeld als een van onze vrienden wat dik is en beetje van die vetborsten heeft, dan zeg ik "je hebt nog een grotere cup dan ik", of als ze het hebben over grote borsten dan zeg ik "nou, ik heb helemaal geen borsten, alleen maar dikke tepels". Alleen maar om ervoor te zorgen dat niemand anders die opmerking kan maken.

Vanaf oktober klaar dus met dat zelfspot "JEEJ, HEEL ERG BLIJ"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja ik snap zeker wat je bedoeld !! Toch wel erg eigenlijk he dat je jezelf zo in moet dekken zodat andere mensen geen opmerkingen maken!

Voor mijn bv hebben enkele mensen ook wat opmerkingen gemaakt over mijn 'borsten'. Nou je houd je sterk maar de tranen staan wel in je ogen! Gemeen eigenlijk hoe mensen kunnen zijn he, waarschijnlijk hebben ze het niet eens door als ze je kwetsen!

Maar goed nog eventjes wachten en je hoeft nooit meer onzeker te zijn want dan heb je mooie boobies :D !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Schorpioentje, mooie leeftijd om dit te gaan ondernemen. Heb ik zelf ook gedaan, ben ook een schorpioen van 87 haha.

zelf heb ik 380 cc in beide borsten gekregen en dan volledig achter de spier. Nu kom ik uit op een B-cup. Ik was dan ook

volledig plat voor dat er wat inging. Ik weet niet of jij al meer boezem hebt dan mij, ik heb een foto geplaatst,.. kun je even kijken

haha. Maar ik heb dus 380 cc in beide boobs en kom uit op een B-cup. Als jij ze dual krijgt dan kom je idd zeker op een C uit.

Succes alvast!!!!

xxx meisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 18 juli geopereerd in accz door dr kruppa. Eigenlijk heel goed gegaan, en nu al blij met het resultaat.

Ik kan nu ook gewoon weer dingen doen enzo maar een week na de operatie eigenlijk nog n iet. Ik heb ze achter de spier

en dat herstel is zwaarder zeggen ze maar ik voel me al helemaal goed! En het ligt eraan welke maat het word met hoeveel je nu heb

natuurlijk. Ik had 380 rechts en 430 links en op die sport bh staat 75 d dus ik denk dat je wel c krijgt. veel succes met wachten !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo vannacht terug gekomen van mijn laatste tietlose vakantie ever!!! Vond deze strandvakantie minder erg dan alle voorgaande. Dacht steeds het komt allemaal goed. Wel heel veel in het rond gekeken, al was er weinig te zien, Italiaanse jonge vrouwen zijn allemaal zo slank dus bijna geen een heeft een volle boezem.

De brief met de afspraak lag bij thuiskomst in de bus, dus gelijk even alles doorgelezen, komt nu wel echt lekker dichtbij, al had ik het liever nog dichterbij, kan niet wachten!! Eerst maar even de tijd overbruggen tot 10 sept dat ik weer op consult ga, is nog 28dagen. Dan ben ik bijna op de helft van mijn wachttijd. Jeej. Nu nog 58dagen

Ik wilde op vakantie mijn schoonouders vertellen over mijn plannen, maar ik durfte het toch niet. Er was gewoon geen moment voor. Ow ik blijf daar maar tegenaan hikken.

In de brief staat trouwens dat ik 2dagen voor de operatie geen alcohol mag drinken, maar ik heb zaterdag een feestje en word maandag geopereerd, mag ik dan die zaterdag echt geen wijntje drinken?? Zijn er mensen die wel gewoon een borreltje genuttigd hadden 2 dagen van te voren, als het niet kan is het ook geen ramp hoor, kan wel zonder.

@Lady en meisje, thanks voor jullie reactie, is altijd fijn om wat te horen van meiden die ongeveer dezelfde aantal cc's hebben genomen.

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.