Ga naar inhoud

Schorpioen87 : 10 oktober 2011 : Dr. van Onselen: ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Morgen over een week heb ik eindelijk boobs. Tijd gaat nu wel hard hoor. Jeej!!

Zit al een week aan de vitamine en arnica. Vrijdag nog even voor een brazilian wax en dan ben ik er helemaal klaar voor.

Brief van ACCZ binnengekregen, 6:30uur moet in aanwezig zijn. Slaap in hotel in Bocholt dus de tijd vind ik wel oke. Ben blij dat ik niet vanuit Nederland moest komen, dan had ik rond 4:30uur in de nacht weg moeten rijden. 6:15uur moet lovejojo aanwezig zijn dus hopelijk ben ik in staat om nog een beetje te kletsen met haar.

Ik vind het wel raar dat er maar 15minuten tussen onze tijd zit. Hoe gaat van Onselen dat doet, ik ging er wel vanuit dat het lopende bandwerk zou worden maar dit is wel erg overdreven.

Heb nog even mn maten gemeten en zit op dit moment op 76cm onder en 87 boven, volgens de tabellen is dit een 75AA, terwijl ik toch echt altijd een 75A of B droeg, beetje raar.

Ik heb er echt zin in nu het zo dichtbij begint te komen!! Behalve in de pijn natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha schorpioen,

Spannend zeg, je laatste week zonder big boobies.

Ik vind de pijn serieus meevallen hoor.

Vooral veel druk die je voelt, en alles is gevoelig, ribben schouderbladen etc. Gewoon niet aankomen....

Maar als ik me rustig houd, en ontspannen houding aanneem dan is het prima te doen.

En buikademhaling, anders krijg je ook last van de scheur in je borstspier.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gaat de tijd hard! Wat fijn voor je dat het er nu eindelijk aan gaat komen zeg!

Wel lekker vroeg, ik begrijp dat je blij bent met je hotelletje ;)

Ik denk persoonlijk dat er dan iets verkeerd is gegaan met de tijden..15 min. lijkt mij nogal onmogelijk :huh:

Zou Arnica je kunnen helpen bij het herstel dan? Van wie heb je die tip?

In ieder geval heel veel succes qua spanning de komende dagen! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Janine, ik hoop dat het bij mij ook zal meevallen. Ik ga dan ook maar proberen zo rustig en ontspannen mogelijk te zijn. Gewoon lekker laten verzorgen en voor de rest beetje bankhangen of in bed dvd tje kijken.

@Bonita, raar he 15min er tussen. Heb al wel eerder gelezen dat er tussen dames bij van onselen 30min tussen zat, maar een kwartier dat vind ik echt weinig. Heb voor mezelf al wel bedacht dat hij misschien Jolanda om 6.15uur gaat aftekenen, mij om 6.30uur en daarna begint met operatie van Jolanda en daarna mijne. Ik moet om 6.30uur aanwezig zijn, maar kan natuurlijk dat ik daar nog een tijd moet wachten omdat hij met Jolanda bezig is. In 15min kan hij echt geen operatie doen.

Over die arnica, dat heb ik hier op het forum gelezen. Het helpt niet om te herstellen, maar mogelijk wel dat de zwelling en blauwheid na de operatie meevalt.

Thanks voor je succeswens, heb ik wel nodig, hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ik vind het ook raar dat je 15 min later er moet zijn, maar ik denk dat als ze mij meenemen, dat ze jou dan gaan aftekenen en dat als ik klaar ben dat jij dan word geholpen....

maby een idee om ( als we elkaar daar zien) om dat nummers uit te wisselen, kunnen we elkaar zo steunen , want ik denk niet dat ik de eerster dagen achter de laptop kan zitten....

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolanda,

Lijkt mij een goed idee om numnmers uit te wisselen. Kunnen we elkaar idd beter steunen en overleggen als er twijfels zijn of gekke dingen.

Ik denk dat het wel goed komt met die 15min. Staat natuurlijk aankomst tijd maar geen operatie tijd. Ik zal gewoon even moeten wachten totdat hij met jou klaar is.

Ben jij zenuwachtig? Al beetje voorbereid? Ik redelijk.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik heb er zo'n zin in. Kijk zo uit naar maandag. Echt heel stom, het moet zo'n pijn doen en lang herstel, maar ik heb er alleen maar zo'n zin in. Ben wel beetje bang dat het ontzettend tegen gaat vallen juist omdat ik helemaal niet zenuwachtig ben voor de pijn e.d.

Heb mij al wel meer neergelegd bij de maat die ik ga krijgen. Ik kan gewoon niet meer dus hoef ook niet meer te twijfelen.

Nog 6dagen dan heb ik eindelijks boobs. Jeej.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ schorpioen.

Ik stuur je wel even een pb, je weet maar nooit!

en ik ben heel zenuwachtig, ben bang voor het infuus ( ben als de dood voor naalden) en bang voor de narcose, dit word de eerste keer dus ik vind het heel erg spannend!!

ook ben ik net als jij bang voor de pijn, de 1 ervaart het anders als de ander, maar ik heb een lage pijngrens en ik heb met meiden gesproken die het ook hebben gedaan en die zeiden dat het best afzien is!

maar wie mooi wilt zijn moet pijn lijden.

Ik heb van de week zakjes met 430 cc water gevuld en die in me bh gedaan!!! het zag er kwa maat goed uit!

we houden contact en ik stuur me nummer via een pb.

liefs jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwie, nog 3 dagen. Komend weekend laatste weekend zonder boobs. Zondag richting Bocholt en dan hopen dat ik kan slapen, hihi. Ik heb mn koffertje al ingepakt en huisje klaar gemaakt. Ga vanaaf al weg namelijk, zijn van het weekend bij vrienden. Lekker feestje vieren zonder alcohol, want dat mag natuurlijk niet. Mag op zich wel vrijdag, maar denk dat ik dat toch maar niet doe. Gewoon voor de zekerheid.

3dagen is echt niets meer, jeej.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn schorpioen!

Je laatste weekend zonder boobies!

Lekker genieten dit weekend en niet al te druk maken!

Het komt allemaal goed en achteraf valt alles mee hoor!

Ook de pijn is goed te doen, spierpijn en druk op je borstkas.

Gewoon over je heen laten komen en relaxt blijven!

Dat scheelt ook heel veel in de pijnbeleving.

Tot laterssssss!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid aangezien ik je w.s. niet meer op het forum ga zien de komende dgn omdat je weg gaat dit weekend wil ik je alvast heel veel succes wensen voor je operatie en dat het eruit komt te zien zoals je gewenst hebt!!!!!!

En natuurlijk een snelle en goede herstel periode, dat je maar gauw weer kunt zitten schrijven (hihi) want ik ga je natuurlijk goed in de gaten houden wanneer jij je verslagje schrijft. Kijk er nou al naar uit!!!!

:116: Liefs Dalmindy :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna, bijna! Heel veel succes nog even met het wachten. Ook ik ben natuurlijk erg benieuwd naar je hele ervaring, maar doe maar lekker rustig aan als je onder het mes bent geweest.

Heel veel sterkte voor de ingreep zelf en een voorspoedig herstel toegewenst! Ik hoop dat je je droomboobs zal mogen krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden, echt super al die berichtjes te lezen doet mij erg goed. Mijn weekend is wat anders begonnen dan ik eigenlijk gehoopt had. Zou leuk mn laatste weekend zonder boobs worden, maar helaas hebben we gisteravond op de A12 een ongeluk gehad. Gelukkig zijn wij en andere bestuurder ongedeerd, maar auto moest weggesleept worden. Hoop gedoe maar hebben een andere auto kunnen regelen om zondag door naar Bocholt te rijden. We zijn niet verzekerd voor de schade aan onze eigen auto dus dit gaat ons een hoop geld kosten want auto is flink in elkaar. En door zolang in de kou langs de A12 te wachten ben ik ook nog eens verkouden geworden.

Allemaal dingen die niet echt bevorderend zijn voor mn operatie, maar ja heb er mee te dealen. Ik ben iig nu niet zo heel veel met mn gedachten bij de operatie, heb ipv de hele nacht over tieten te dromen elke keer weer in mn droom een ongeluk gehad.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh wat erg om te horen meid!!!! Ben blij dat je ongedeerd bent!!!!!

Jeetje wat een nare ervaring, en erg ongelukkig zo net voor een belangrijk gebeuren.

Hoop dat je een beetje van de schrik bent bekomen en dat de nachtmerries van het ongeluk weer gauw plaats maken voor jou dromen met de perfecte boobs!

Sterkte en veel liefs van Dalmindy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaw, wat vervelend om te horen zeg! Wat jammer dat jullie zoiets moet overkomen..en qua timing inderdaad al helemaal vervelend. Maar gelukkig dat jullie niks mankeren!

Ik hoop dat je toch snel een beetje van de schrik mag bekomen en toch nog lekker kunt uitkijken naar je nieuwe boobs.

Heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel Bonita en Dalmindy, lief van jullie!

T is allemaal al iets meer gezakt. Het is gebeurt en we kunnen het niet meer terug draaien dus moeten er ook niet te lang bij blijven hangen. Zondag gaan we gewoon met auto van schoonmoeder naar Bochelt en dat geld, ja klote, maar die boobs komen er en dan kijken we wel ff verder.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh lieve Schorpioen, wat schrikken van dat ongeluk,balen van je auto en je verkoudheidje ook nog!

Ik wilde je heel veel sterkte en succes wensen, over 2 dagen heb jij je nieuwe boobs.

Inderdaad daarna wel weer verder zien.

Lief dat je de auto kan lenen.

Beterschap en een snel herstel toegewenst.

liefs, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Esther!

Morgen is het dan zover. Rond deze tijd heb ik al lang en breed boobs. Jeej. Zenuwen gaan ontzetten goed, voel ze nog helemaal niet. Maybe als we vanmiddag in Bocholt aankomen. We gaan gelijk ff kijken waar de kliniek is.

Mogen de auto van mn schoonmoeder lenen voor zolang wij geen auto hebben, echt beter. Zij heeft geen idee dat wij er vanmiddag mee naar Bocholt rijden en niet gewoon richting huis haha. Hopen dat we niet geflitst worden ;-), dan zullen we het uit moeten leggen.

Morgen morgen morgen!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai schorpioen,

Bij mij kwamen de zenuwen ook pas, toen we naar de kliniek reden en bij aankomst in de kliniek! En al helemaal toen ik later mee mocht lopen naar de OK, aaaaaaaaaaaah!!!! :107:

En op de tafel liggen, pfffffff je ziet niet zoveel want je ligt plat op je rug, terwijl ze met je bezig zijn, infuus prikken enzo. Pfff gelukkig ging het erg snel en sliep ik in no-time.

Maar goed, voordat je het weet wordt je weer wakker MET boobies!

Oh het is echt zo geweldig om eindelijk mooie borsten te hebben!

Ben zo blij dat ik het gedaan hebt.

Dat gaat bij jou ook he-le-maal goedkomen!!!!

Heeeeeeeeeeeeeeel Veeeeeeeeeeeeeeel succes schorpioentje!

Ik hoop dat je ook een fijn herstel hebt!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, goed te horen dat de schrik al wat bekomen is en heel lief dat je de auto van schoonmoeder kan lenen voor the time being, wij (ik en m'n zusje) hebben idd gisteren de tijden binnen gekregen.

Ik moet 10.15 aanwezig zijn en mijn zusje (die tijdelijk zonder internet zit, zeker tot einde v/d maand) moet 11.00 aanwezig zijn. Maar we rijden er gezamelijk heen dus dat gaat helemaal goed komen!!!

Wij willen jou heel veel succes en sterkte wensen voor de operatie morgen en een heel voorspoedig herstel, denk goed om jezelf en heel belangrijk doe rustig aan want hoe graag wij ook jou verslagje willen lezen komt jou herstel op de eerste plaats!!!!!

Liefs Dalmindy en zusje Peetje89.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.