Jump to content

P1979 : 20 juli 2011: Dr. Plovier : BeClinic


Recommended Posts

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Zoals jullie hebben gezien is inderdaad de ene borst kleiner dan de ander.....er zit misschien nog vocht of heeft tijd nodig.

Nu ik er meer op ben gaan letten voel ik toch ook wat anders: als ik buk en weer omhoog kom hoor ik geluidje, alsof je een flesje even kort op z'n kop houdt en weer terugdraait....moeilijk om te leggen....alsof er lucht inzit? Alleen bij de kleine borst dus...weten jullie wat dit kan zijn???

Link to comment
Share on other sites

ik had dat borrelende geluidje/gevoel ook alleen in mn linkerborst, eerste 3 weken af en toe daarna geen last meer van gehad.

geen idee wat het is, weet wel dat meerdere meiden dit hadden en het geen kwaad kan

xxx

Link to comment
Share on other sites

He P 1979,

Was benieuwd hoe het nu met je gaat?

Beginnen je borsten hun plekje al wat meer te vinden?

Je moet blijkbaar veel geduld hebben de eerste weken he?

Ik zag met de borsten van pinki met 25 dagen geloof ik.

Echt een verschil dan met eerder hoor!

Misschien had je het al gelezen, ik heb mijn operatie 1 oktober bij plovier!

Vind het erg spannend hoor, nooit gedacht dat ik dit ooit zou durven......

Nog twee maandjes wachten dus!

Liefs Janine.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hallo Dames, hier ben ik weer!

In het begin was ik inderdaad niet in staat online te komen omdat ik niet tevreden was over het resultaat en hier werd ik constant toch wel met de neus op de feiten gedrukt....ben nog niet joppie enthousiast als ik eerlijk ben....maarja, nog een keer een wissel zie ik echt niet zitten. Ik vond het allemaal best pijnlijk achteraf!! Zag ook niet echt verandering terwijl ik dat hier online bij een ander weg zag en dat maakte me echt verdrietig!

Ik ben tijdje bij mijn ouders geweest op camping, even uitblazen, herstellen, veel kon ik nog niet dus dat was een perfecte oplossing. Manlief moest tenslotte ook vlot weer werken. Ik kreeg wel veel hulp van de ouders en schoonouders en van vriendinnen hoor, maar als je hele dagen weer alleen thuis zit en moet wachten tot iemand je komt helpen met het huishouden ....vreselijk. Tegen rommel en klusjes aankijken terwijl je nog niks mag doen. Niks voor mij, ik heb normaal alles spik en span, je kunt bij mij van de grond eten. Wel was het fijn dat de moeders de was en strijk deden en manlief het avondeten. Aan de andere kant dus ook wel even prettig even niets te (mogen en hoeven) doen....!!

Inmiddels dus weer terug maar niet voor lang... We hebben onze echte valkantie nog lekker te goed. Volgende week gaan we weg dus sorry:- ben ik er weer een tijdje niet maar ik beloof dat ik daarna weer terugkom!

Het gaat nu beter. Ik zie veranderingen, ze worden mooier. Glimmen nog steeds een beetje van de strakheid maar bovenop voelen ze al zachter aan. De littekens genezen mooi en verder daar geen problemen mee. Inmiddels twee bh's gekocht, een Sapph en een lelijke huidkleurige, maar die laatste is makkelijk voor de aankomende vakantie want ik zal nog veel witte shirtjes aanhebben! Ook een nieuwe bikini dus, die zal ik ook nodig hebben. Wel lastig zoeken, ik vindt een beugel nog steeds niet zo lekker zitten, maar wie mooi wil zijn?

Met de bh's zit ik op cup 75E, die zitten net wat mooier dan een D cup. Ik hoop maar niet dat ze gaan slinken want dat zou ik heeeeeel erg vinden!! Het litteken zit nog steeds niet in de borstplooi, dus ze moeten nog verder zakken denk ik....

Enige kritische en verdrietige punten dat ik dus niet tevreden ben zijn de volgende:

-ondanks 565 cc vindt ik ze niet groot (genoeg)........waar zijn al die cc's gebleven in godsnaam??????

-high profile....het welbekende welvinkje bovenop, de bolling......die heb ik niet!! Ondanks de High Profile....? Hoe kan dat? Zooo jammer, dat wilde ik zooooooo graag!!

-Geen spleetje.........ook die heb ik niet, ik vindt ze erg ver uit elkaar staan. Misschien dat dat in de toekomst opgelost kan worden door een push up bh?

erg jammer dus, deze 3 punten waren toch wel waarom ik het heb gedaan.

Ben niet geheel ontevreden, ik heb nu tenslotte boobs! Shirtjes staan opeens veel mooier en sommige kan ik zelfs aan zonder een bh te dragen. Vindt ze wel mooi hoor maar nogmaals had ik ze graag iets groter gehad. Het klopt dus, dat je snel went aan de grootte!!

Mijn ene borst is nog steeds kleiner dan de ander......ik hoop nog dat die bijtrekt, ik zie het tenminste wel heel duidelijk bij mezelf, een ander zegt het niet te kunnen zien.

Ik zal vandaag wel een paar nieuwe foto's plaatsen, jullie zijn vast ook wel benieuwd naar het resultaat!

LIEF al die berichtjes van jullie, SORRY dat ik er niet was! Hierbij dus een bedankje :116: aan ieder die een berichtje voor me heeft achtergelaten!

xxx

Link to comment
Share on other sites

Hoi Hoi,sjees wat jammer te lezen

ja dat ze wat verder uit elkaar staan,komt echt zeker door dual plane,heb ik ook gehad,maar ene goede bh vericht wonderen hoor,en ik zag je foto,s vind het eerlijk gezegt wel meevallen,vind ze toch mooi bij elkaar zitten eerlijk gezegd,ben daarom ook mega benieuwd naar je recente foto,s.

hoe stonden je borsten voor de operatie trouwens,ook iets ongelijk of ws dat ontstaan na je bv?

met dual plane heeft men erg veel geduld nodig met herstellen en dalen en heel de mikmak,ik weet zeker als jij een jaar verder bent,je toch wel blij bent,en dat spleetje,zei ik al,zijn bh,s voor1big_boobs.gif

ga jij maar lekker van je vakantie genieten straks,zalig! en neem het zonnetje maar mee terug naar hier,hihi

of ga je met skivakantie,sneeuw mag je daar laten hoor,hahahaha

leuk je weer te lezen en tot spreeks mischien weer eens,wacht geduldig je recente foto,s afhappy.gif

greetzz moontje

Link to comment
Share on other sites

Oh gelukkig daar ben je weer!

Was al heel benieuwd hoe het met je was!

Vind het heel jammer om te horen dat je ongelukkig was, want vond de foto's wel mooi (zal je nieuwe nog even checken).

Gelukkig voelt het nu iets beter.

Ik denk ook dat moontje gelijk heeft (zij weet er veel van!).

Na 1 jaar kijk je er vast heel anders tegenaan.

Je bent nu zo'n zeven weken po? Duurt vaak tot drie maanden voordat je ongeveer een idee hebt van hoe het resultaat zal zijn he.

Dat heb ik hier al vaak gelezen.

Ik snap wel heel goed trouwens dat je even afstand hebt genomen. Je wordt zo opgezogen door dit forum, het is verslavend en als je niet goed in je vel zit m.b.t. je borsten, dan kan je dol worden hier. Fijn dat je er weer even bent. En heerlijk zeg dat je nog op vakantie gaat!!!

Liefs Janine.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ja, klopt.....je wordt dol van het kijken en vergelijken van je eigen en andere borsten...vooral als je niet helemaal happy ermee bent is het zwaar. Maar de ene keer ben ik happy en de andere keer denk ik weer aan een wissel. Maarja, ik weet niet of ik dat er allemaal wel weer voor over heb, de pijn was niet niks vond ik! Ik voelde me wel op mijn gemak op het strand dit jaar, ik voelde geen schaamte! Want ik heb boobs, dat was wel een fijn gevoel! Maarja, ik moet blij zijn met wat ik nu heb denk ik!

Ik weet nog niet of ik op na-controle ga, inderdaad een pleurus eind rijden....De beloofde foto's komen er vandaag op te staan!

Link to comment
Share on other sites

Hai P,

Heb je foto's gezien en gereageerd.

Vind ze ondanks dat de cc's weggevallen zijn wel erg mooi hoor! Super!

Hele natuurlijke vorm, als je het niet weet kun je niet zien dat ze nep zijn!

Echt weer een prachtig werkje van Plovier!

x

Link to comment
Share on other sites

het is inderdaad goed zo...ik heb geen complicatie's gehad, wat wil ik nog meer....maar nare is, hoe meer ik er over na ga denken en ga kijken naar andere foto's hier op het forum ....daar wordt ik onzeker van en denk ik inderdaad ''waar zijn in vredesnaam die 565 cc's gebleven''......dus dat is ook een reden dat ik minder aanwezig ben.....in het ene truitje zit alles mooier dan in een ander en als je als persoon naar mij kijkt is het precies goed zo, niet te klein, hoewel groter nog wel had gekunt, maar geen lola...dat zou niet passen...

enigste waar ik beetje van baal is dat mijn doel niet is behaald als je naar mijn wensenlijstje kijkt en dat is jammer.....

Link to comment
Share on other sites

Hi P1979

ik heb je foto,s gezien en moet zeggen,wat ene mooie vorm boobie,s!! maar idd geen over de 500cc boobs,je hebt het echt in de breedte zitten zie ik,ik heb er wel wat oog voor,omdat ik hetzelfde heb,ik heb ze ook in de breedte,maar wat bij mij ook een rol speelt,ik heb een taaie en dikke huid,die enigzins de projectie tegenhoud,dat is een nadeel,maar wel een groot voordeel dat je dus bij mij geen randen ziet en ik geen opgeplakte ballen heb,en dat met 1000cc.

ik zou als je het echt echt echt dwars zit,even langs Plovier gaan en eeens bespreken wat je ervan vind,en kijken of hij je tegemoed kan komen.

hoe is het met je littekens? zijn die mooi genezen en of geen last ervan gehad?

greetzz moontje

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.