Ga naar inhoud

Vocht?


Aanbevolen berichten

Gisteren geopereerd en nou hoor ik steeds als ik me beweeg een knisperend geluidje bij m'n rechterborst. Ik vind het moeilijk uit te leggen maar het lijkt wel of er zich iets verplaatst. Zou het vocht kunnen zijn? Wie heeft dit ook gehad?

Gr. Jess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren geopereerd en nou hoor ik steeds als ik me beweeg een knisperend geluidje bij m'n rechterborst. Ik vind het moeilijk uit te leggen maar het lijkt wel of er zich iets verplaatst. Zou het vocht kunnen zijn? Wie heeft dit ook gehad?

Gr. Jess

Heb ik niet gehad, maar ik zou zeker nog niet panikeren als ik van jou was, de eerste dagen ( weken ) ga je nog veel gekke dingen voelen, hoort erbij. Alles is opengehaald en moet terug zijn plekje vinden en dat duurt wel even....Maar als je er echt niet gerust in bent zou ik gewoon even de kliniek bellen.

Grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou ook veel vocht vast hoor, en ook in mn borsten.

Maar ook veel in mn buik en maag streek.

Ik bewoog gisteren mn arm en toen voelde ik gewoon mn spier bewegen,in mn borst, alsof de prothese erlangs ging.

Beetje moeilijk uit te leggen, maar was een heel gek gevoel.

Hoe voel je je verder, is het een beetje uit te houden met de pijn?

Groet Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh gelukkig is het bij sommige van jullie herkenbaar. Dan maak ik me voorlopig maar even niet druk.

@Diesel; het is heel goed uit te houden met de medicijnen. ik ben alleen wel suf ervan en heb ook een hele droge mond.

maar dat duurt nog maar een week als alles goed verloopt.

mijn ribbenkast eronder lijkt wel gekneusd.

Dit is goed te doen..nog een paar daagje en dan heb ik de ergste dagen gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb deze ook net bubbeltjes die naar boven schieten. Raar gevoel;

De vorige dagen allen rechtse kant en sinds enkel uren geleden de linker kant ook.

Als ik er eentje voel op komen plaag ik mijn ventje ermee.

Ja schat tis weer zo ver straks heb ik champagne in mijn borst.

Hij vindt dat zo vies het gedacht alleen al.

okee er zijn er dus nog die daar last van hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.