Ga naar inhoud

P1979 : 20 juli 2011: Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje wat lees ik een hoop verhalen van meiden die moesten overgeven. Ben zo blij dat ik niet misselijk was na de narcose!

P, ik herken dat gevoel wel een beetje hoor met die armen. Ik heb geen hele grote, maar toch heb ik minder ruimte met mijn armen en voelt het vreemd als ik met mijn armen mijn borsten aanraak....

Pinki, we schelen niet veel hoor, ik heb 400cc van Plovier. Mocht van mij niet meer, hoewel ik nu denk dat 450 ook wel had gemogen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel P. Dat komt goed. Ik had dat ook vooral als ik op m'n zij lag dacht wow ik krijg m'n armen niet meer recht. Maar met de tijd als ze zakken en de zwelling verdwijnd dan word dat minder.

Iedere dag een beetje beter echt. Hopelijk gaat je herste

Nu vanaf dag 3 beter...je ergste dagen heb je gehad moet je maar denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah, ja, ik ben er wel, maar meer op tijden als iedereen nog heerlijk ligt te maffen! Slaap slecht waardoor ik hele nachten op ben helaas.....pijn wordt iets minder maar nog steeds heavy!!!! Kan echt niet zonder de pillen! Neem ze soms zelfs om de 3 a 3,5 uur ipv 4 uur....Pfff...Maar ik zie m'n boobs al licht veranderen, en ze worden steeds mooier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef toch wat beterschap.

Mss als de pijn binnen enkele dagen wat minder zall zijn dat je dan snacht wat beter kunt qlapen.

Ja al wat je snachts niet slaapt moet je overdag inhalen.

Goed rusten is de boodschap.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag schoonmama de kliniekbh laten wassen, ruim twee uur zonder dat ding, heerlijk! tegen de piltijd werd het me erggggggg, hahaha, dacht dat ze er afvielen!!! Heb er de hele tijd mee in handen gelopen totdat de paracetamol zn werk weer had gedaan en liefste schoonmama mn harnas weer kwam brengen....was zelfs een beetje blij dat ie weer aanmocht, veilig gevoel hihhihi. Ja, zal morgen huisarts eens bellen, moet toch nog afspraak plannen voor de hechtingen...ik hoor dat het met 10 dagen ook al verwijderd mag worden de knoopjes, maar 14 dagen ook...wat zou wijsheid zijn? Kan toch niet openknappen nadat de hechtingen eruit zijn? Jak, moet er nog niet aan denken....

Kheb ook een opgezwollen buik, lijk wel weer zwanger! Kom vast door de pillen, ook last van buikpijn, niet zozeer direct na inname maar ietsje later zeg maar. Zal eens gebruiksaanwijzing erop naslaan, door welke pil die buikpijn vandaan komt...

we houden nog vol, als ik naar mn boobs kijk met een knipoog maar aaaaaaaahhhhhhhhh.....damm! Had dit niet echt verwacht, herstellen van een bevalling ging me beter af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe eerder hoe beter. Het versnelt zelfs het herstel van je wonden. De huisarts kijkt toch eerst of het mooi genezen is anders laat hij ze zitten. Ik ging met 10 dagen en het was een opluchting zonder strakke knoopjes en pleisters. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een afspraak gemaakt voor dinsdag 2 aug. (volgende week) want dan zijn de kids bij de oppas!

krijg vanmiddag andere medicatie, sterker goedje tegen de pijn en maagtabletten voor de bolle buik/buikpijn....

Nouja, kom maar op! Ik zal straks nog even nieuwe foto's maken.........en weer even meten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Hoe gaat het nu met je?

Hopelijk niet zoveel pijn meer.

Lukt het met de verzorging van je kindjes? Of heb je hulp?

Daar zit ik nog wel over na te denken...Mijn vriend moet de eerste dagen maar vrij nemen.

Groetjes Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal, effe snel een up-date!

De pijn wordt minder en is handelbaar!!! :159: , ik heb dan ook alleen vanochtend nog maar een paracetamolletje gehad en verder vandaag niks. Gelukkig! Kan zelf in en uit bed komen, me haren wassen, eigenlijk alles! Alleen op m'n zij vindt ik nog een beetje eng, lijkt net alsof ik ergens op lig en ben bang dat het kwaad kan dus lig keurig te staren naar het plafond :wacko: terwijl ik een ontzettende zij-slaper ben, dus mis dat enorm :32:

Ben druk geweest vandaag :61: , maar voel me goed (geen gekke dingen gedaan met tillen/hoog reiken ofzo) alleen beetje met de poetslap hele huis door. Gelukkig had ik daarbij een hele goede hulp, die heeft de zware dingen gedaan zoals dweilen en stofzuigen! Alles is weer heerlijk fris!

Ik ben natuurlijk sinds mn boobjob hele dagen bezig met mn nieuwe boobs, vindt ze mooi, maar meer in de zin van ''jeeeehhh, er zit wat!'' Ben niet geheel ontevreden, begrijp me niet verkeerd, ik vindt ze alleen een beetje ''klein''. Ik weet dat het toverwoord hier ''geduld'' is....Maar als ik naar de foto's kijk die ik naar Plovier had meegenomen vallen ze wel een beetje uit de toon.....Uren kan ik volmaken door mijn eerste dagen PO te vergelijken met die van jullie.....Ik kom er niet uit. Ik weet inmiddels welke protheses ik heb gekregen en dat het High Profile is, maar waar is mijn bolling bovenop??? Ik wilde geen ronde knallers maar die bolling wel!!! Duidelijk aangegeven ook....maar zit die dan onder mn oksel? Wel gek, daar heb ik opeens wel wat hangen :152: ......straks zit 't ding op z'n kop erin :152:

kweet...geduld geduld....ik zit ook steeds te kijken naar die van April en hoop maar dat er bij mij gewoon een hoop nog verborgen zit en dat het wat tijd nodig heeft voordat het eruit komt..... :unsure:

Ongeduldig, onzeker, lichtelijk ontevreden, wel dankbaar......!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha je hebt je humor weer terug. Dat is een goed teken :P

Super dat je haast van de pijnstillers ben en alles weer een beetje kan.

Op je zij liggen is idd eng maar ik ben zon erge zijslaper dat ik toch op mijn zij ging liggen...echt de 2e dag al. En idd alsof je ergens op ging liggen en ik dacht; oooh morgen word ik wakker met alletwee m'n protheses aan 1kant ofzo :blink:

Maar nie waar ze zitten nog goed :rolleyes: dat gevoel alsof je ergens op ga liggen duurt maar even en dan voel je het niet meer. Gewoon doorzetten dus !

Valt de maat je toch wat tegen....lees ik dat goed? Heb je nog gemeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja rug slapen vond ik dus ook een hel, na 12 dagen lag ik op me zij, heeeel voorzichtig!!!

pff wat heerlijk!!! Je rug doet onderhand meer zeer als je boobs op gegeven moment.

Ik heb net je foto's gezien he, en ik denk echt dat bij jou je huid ook nog moet op rekken

en je spier je prothesen los moet laten.... tenminste als ik naar je voor foto kijk staat alles zo strak!! :blush:

bedoel het echt niet verkeerd ! Maar ik denk echt dat het nog wel goed komt!

Ik vind ze overigens wel al mooi!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sabia: humor is er nog, alleen wat zwartgalliger hihihi. In mijn Óver mij'' pagina heb ik de afmetingen bijgehouden, deze zijn niet veranderd sinds de laatst genoemde meting....damm!! Is April trouwens al weg naar Disney?

@ MII: kheb zo slurf nog van de kids....handig voor de voedingen, die gaat vanavond mee naar bed, m'n man houdt dan alleen niet zoveel plek over hihi. Ja, klopt, alles staat nog superrrstrak...maar ze worden alleen iets zachter, meer verschil zie ik echt niet tot nu toe, ja dat de rechterborst (vanuit mij gezien) wat kleiner is dan de andere...

Inderdaad, de rugpijn vond ik op een gegeven moment ook erger dan de boobpijn! Daarbij brengt de kliniekbh ook niet erg veel verlichting....zit strak, knelt, striemt, snijd, kheb nu nog een hele handvol/bos rietjes nodig voor tussen de boobs voor het ademhalen....<krijg geen lucht> ik hoop dat dat er binnenkort maximaal 3 rietjes worden als ik ''op peil'' ben :1big_boobs:

geduld: wist niet dat wachten zo lang kon duren dat ik gek wordt van het wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sliep ook de 3e nacht al op mijn zij. Ik kon echt niet slapen op mijn rug en kreeg zo'n pijn overal. Het gaat op zich goed het slapen op mijn zij. Ik heb wel een kussen steunend in mijn rug als ik op mij zij lig, want ik voel nog steeds allerlei pijntjes in mijn borsten met liggen en vooral met omdraaien. Ik ben nu 16 dagen po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.