Ga naar inhoud

P1979 : 20 juli 2011: Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Heel veel succes morgen hè :136: Komt vast allemaal goed!! Heb je nog een beetje nagedacht over de cc's? Gewoon duidelijk in zijn, maar komt echt wel goed hoor!! :1bouncingboobs:

Niet te druk maken, proberen dan hè ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier ook al eventjes meegelezen en mag morgen ook bij Dr. Plovier voor een Prothesewissel.

Ik liet 4 jaar geleden al een bv doen maar ben niet meer tevreden (na zwangerschap en borstvoeding).

Ondertussen weet ik al wat er zal gebeuren, maar begin toch een beetje nerveus te geraken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeel veel succes morgen Lieverd !!

You can do this !!!!!!!!!! :43:

Gaat helemaal goedkomen,

Neem je collega mee en maak flink duidelijk hoe je het wilt hebben!

Gewoon gaan voor die 500 CC ! Je krijgt zeker geen spijt!

Hoop snel je verslagje te lezen!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Allemaal!

Nou, hier is íe dan mijn ''Operatie Verslagen Topic''!

Sinds een tijdje lid en fanaat van deze geweldige website! :35:

Ontzettend gezellig en informatief!

Juli---2011----Maand van Nieuwe Boobs!

1 Juli ik Velthuis/Cosmea Kliniek Hengelo, 1e consult. 4587,- euro, incl: 1 overnachting/1 kliniek BH/medicijnen

Advies: 370 cc, Natrelle MX, anatomisch, dual plane, incl. passessie. Consult duurde 30 min. 50,-.

Ik was niet echt onder de indruk van aangezicht met pas bh en kipfileetjes erin.....leek meer op mezelf met m'n beste en duurste bh met joekels van vullingen van After Eden in veels te grote maat maar uitstekend verhullend effect.....

7 Juli ik Velthuis/Cosmea Kliniek Hengelo, 2e passessie....twijfel cupmaat, ik zou graag meer willen,

maar volgens Velthuis kan ik niet meer want daar is geen ruimte voor? Nog steeds niet tevreden, twijfel groeit met de dag!

Denk dat ik niet goed aan doe om genoegen te nemen met deze cupmaat.........er past veel iets groters bij mij!

12 Juli Be-Clinic, Dr. Plovier. Frank Plovier. Had al enorm veel hier over hem gehoord, en alleen maar positieve geluiden!

Op naar Overijse, ruim 6 uur reistijd heen en weer (geen probleem!) Consult duurde +- 20-30 min. 50,-

2700,- euro, dezelfde dag naar huis, incl. 1 kliniek BH, ex. medicijnen

Hij vroeg wat ik wilde?? en liet hem foto's zien van alle dames hier die door hem zijn geholpen. Plovier doet niet aan passessie's. Was daar eerst wel onzeker over........meten = weten, en dat deed Plovier uitgebreid! Totdat hij mij het aantal cc's noemde wat er volgens hem in zou kunnen (of moest, want ik had foto's meegenomen van redelijk big boobs!) viel zowat letterlijk van m'n stoel: 550 cc !!!!!!!!!!! Later zei hij dat hij het opnieuw gaat bekijken tijdens de operatie, ik moest uitgaan van 500 tot 600 cc !!!!

Ik krijg ronde, (extra?) high profile, dual plane geplaatst. Hele aardige mensen, ik heb een goed gevoel bij Frank Plovier, ondanks geen passessie, maar die geeft blijkbaar heeeel vertekend beeld, ik vertrouw volledig op zijn kundigheid! Hij is nu al mijn held!!!! :136: 19 juli nog maar even snel een blik in de spiegel werpen en afscheid nemenvan m'n kippeboutjes...20 juli is het al zo ver!!!! :rolleyes:

Groetjes!

BTW, ik ben 1.69 lang, ongeveer 58 kilo (kan ook minder of meer zijn, ik wil me niet wegen!), kledingmaat 36/38, cupmaat 75AA.

:1boobs: :1boobs: :1boobs:Due Date: woe. 20-07-2011 :1boobs: :1boobs: :1boobs:

hoop dat je operatie goed ging zag dat het je datum al was ben benieuwd hoe het gegaan is en wat er in is gegaan je foto'setc ik moet voor een wissel en ga bij dr plovier op bezoek. liefs nance

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allemaal, ja, hier ben ik dan....Ja, duurde even voordat ik in staat was om op internet gegaan, wat had en heb!!! ik een pijn! :wacko::145:

Hoe het ging...

Heerlijk uiteten geweest in ons favoriete restaurantje, verrassing van manlief! Daarna ruim 3 uur op weg naar Belgie!

We hebben dus overnacht in een hotel in de buurt van de kliniek zodat we zeker weten op tijd zouden zijn en in alle rust aan deze belangrijke dag konden beginnen. Geen oog dicht gedaan, wat een rotkussens en ik moest natuurlijk elk moment eraan denken want ook niet echt hielp dat ik als doornroosje in slaap viel helaas. Dus om half zes eruit en heb van de zenuwen buiten een sigaretje gerookt. Ohhhh, die geur van verse croissants en broodjes! Helaas, niet voor mij! Manlief heeft heerlijk ontbeten en ondertussen ben ik de koffer gaan inpakken.

Pilletje van Valerie ingenomen tegen half negen en toen op weg naar de kliniek.

Carine onthaalde ons bij de receptie en ik moest alleen nog even betalen, rest had ik al ingevuld e.d.

Naar boven gebracht naar en eigen slaapkamertje en wachten tot Plovier kwam foto's maken, aftekenen en doorpraten. Ik viel tussendoor elke keer in slaap van dat pilletje hihihi......Daarna kwam hele lieve vrouw de anethist om me nog wat te vragen en mocht daarna met haar meelopen. Op tafel gaan liggen, lekker warm, er kwam een tweede vrouw bij staan en die aaide me hele tijd over m'n bol heen om me gerust te stellen, infuus werd ingebracht, Plovier stond al aan de andere kant over me heen gebogen en toen zei ze ''denk maar aan iets leuks'' en weg was ik.....

Plovier heeft me 565 cc Sebbin DualPlane, high profile gegeven. Ze zien er groot uit ja, en breed en ze staan ook ver uit elkaar vindt ik, zo met bh te zien en puntig. En strak op spanning! Ik heb borsten!!!! GEWELDIG!

De terugweg, ruim 3 uur rijden was een hel! Kotsen! Kotsen! Kotsen! Ojeeeeeeeee, wat een drama, echt heel erg, kon ook niet wachten tot in in bed lag. Ik weet niet of ik zoiets een tweede keer weer zou doen, zover terugrijden al kotsend en al...pfffff.....

Maar niet zonder slag of stoot, ohhhhhhhhhhh...ik heb steeds zo'n zere rug van het bedliggen!! :102: Gisteren nog een mer zere rug dan zere nieuwe boobs, daar had ik bijna geen last van.....

Ohjee, wat valt me de pijn vreselijk erg tegen!!!!!!!!! VRE-SE-LIJK :145:

Vannacht tot twee keer toe zonder hulp om mn zijn gedraaid, ik kon niet meer op de rug liggen en had het warm maar wilde manlief niet wakker maken, dat ging redelijk goecd, hoewel beetje eng idee is omdat je dan op 1 borst ligt, dus maar niet heel lang gedaan...

Ik heb nu last van ''stuwing'' gevoel, dat heb je ook als je kind hebt gekregen...en ze staan heel erg op spanning natuurlijk. Ik heb de bh al kleiner gezet bij de bandjes, tot eennalaatste gaatje, mag wel he, en de band die eroverheen loopt ook losser gezet....ik kan haast niet ademen, iets vertellen gaat in stukjes want ik heb niet genoeg lucht...iemand nog tips?

Ik heb ook al kleine stukjes watten achter pijnlijke snijplekjes, strakke plekjes maar dat helpt ook maar even heb ik gevoel..

Vandaag douchen! ben heel benieuwd! ben ontzettend blij met mn boobs maar de pijn valt me enorm tegen! (ik mag de tramadol niet hebben van mijn man en moeder, is troep zeggen ze) en vindt het soms echt niet uit te houden!!!!!!Zit denk ik 3,5 uur om de pijnstillers, tel de tijd af voordat ik weer een nieuwe mag slikken!

Ben benieuwd hoe ze eruit zien, vandaag mag dus de bh even af, lijkt me wel heel eng idee, want ze zijn best zwaar, mijn nieuwe mooie boobs!

Nu kan ik niet meer, ga weer even liggen...

xxxxxxP!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig daar was je weer.

Wat balen dat je zoveel last hebt. Tramadol ging bij mij ook zo de deur uit ik werd er ook zo eng van.

Maar je kan je huisarts om een alternatief vragen als je pijn niet te harde is met alleen ibuprofen en paracetamol.

Als je vandaag gaat douchen ga je ze eindelijk zien maar je zal het wel eng vinden denk ik zonder je bh. Je hebt wel het gevoel dat ze eraf gaan vallen door het gewicht....maar ook dat gaat weer over. De bh heb ik ook losser gezet en op een gegevn moment zat de band haast los dat scheelt de helft van de pijn.

Er is op dit moment heel veel zwelling dus schrik niet van je borsten straks...ook dat gaat weer weg.

Mooi maatje heb je gekregen ik ben heel benieuwd naar je foto's. Maar herstel eerst maar eens.

Nogmaals gefeliciteerd! En een spoedig herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och jee wat een ellende he, om mooie borsten te krijgen! We doen het echt niet voor niks!

Nog een paar dagen en dan begint het leuker te worden.

Heel veel plezier met het spieken vandaag! Misschien zul je wel een traantje laten maar ja, je hebt nu ook eindelijk mooie boobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowwww wat een joekels heb je gekregennnnn :1boobs::1boobs::1boobs::1boobs:

hihihi!! Wat een drama zeg,die dagen erna brrr!!

Heb hier ook gelezen (dacht in Carla's topic) over een pijnstiller op doktersrecept (diclofenac)!Misschien ff bellen en mannetje op laten halen??

Maar gelukkig ben je rustig de narcose in gegaan, lijkt me toch het engste,bah!

Doe het lekker rustig aan, en over een paar daagjes is deze ergste pijn over, tenminstte dat lees ik hier allemaal :blush:

Op naar een goed herstel,en steeds mooier wordende boobs!!

(niet schrikken hè de 1e keer!! Als ik hier foto's zie van meiden na 3 dagen dan is het echt lelijk, en na 2-6 weken is het inneens práchtig!! :136: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik mijn zusje na de operatie sms-te dat ik zo'n pijn had, had ze een hele goede opmerking:

Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden!!

Daar denk ik steeds aan terug als ik de pijn voel. Bij mij werkte de pijnstillers ook niet echt helaas, misschien idd diclofenac via de huisarts? Rustig aan meid en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ho meisje,

3 uur rijden om al kotsend thuis geraken. Dan is 3 uur de hel zien.

Ja ik had op een gegeven moment meer pijnaan mijn rug dan aan mijn borsten. Ik slaap nog steeds op mijn rug durf niet op mijn zij te gaan liggen.

Die pijn gaat wel over nog een dag of twee en het ergste is door en dan kan je gaan genieten.

Als je straks mag gaan spieken verschiet niet ze staan nog gespannen en waarschijnlijk vol vocht en ze moeten nog dalen.

Ik vond de mijne na twee dagen heel lelijk was teleurgesteld. En de vraag is dit het nu waarom ik het laat doen.

En welk maatje zou je graag uitkomen? Tgaan ferme kanjers worden denk ik. Ik heb maar 390cc de mindere van de hoop van Plovier. Maar wou niet van die kanjers hebben. Kzal wel ver de enige zijn. Ben er nu super blijj mee hoor.

Geduld meid over een week spreek je anders.

nog veel sterkte

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag onder de douche geweest! WOW!! Wat waren ze groot! En wat stonden ze ver uit elkaar, daar schrok ik wel een beetje van! Maar mooi. IK vond ze ook heel erg onder mn oksel, armen hangen...komt dat nog goed? Net als mijn arm eeen vreemde borst aanraakte. Vol onder spanning en vocht natuurlijk.....internetten gaat me zwaar af, dus ben haast niet online, sorry, w\il wel vaker, maar lukt niet....

x

maar ben dolgelukkig!!!! kheb BOOBS!!!!

3 dagen hel.....en ojee want een pijn pijn pijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe gelukkig iets van je gehoord !!!

Jeee wat vervelend dat je zo hebt moeten overgeven... Ik had dat ook helaas!

Pff wat een hel dan he die terugreis!!

Maar echt over een paar daagjes voel je je stukken beter!!!

Elke dag gaat het nu iets beter met je!

Ben echt super benieuwd naar je boobs!

Sterkte lieverd :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.