Ga naar inhoud

P1979 : 20 juli 2011: Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Haai Allemaal!

Nou, hier is íe dan mijn ''Operatie Verslagen Topic''!

Sinds een tijdje lid en fanaat van deze geweldige website! :35:

Ontzettend gezellig en informatief!

Juli---2011----Maand van Nieuwe Boobs!

1 Juli ik Velthuis/Cosmea Kliniek Hengelo, 1e consult. 4587,- euro, incl: 1 overnachting/1 kliniek BH/medicijnen

Advies: 370 cc, Natrelle MX, anatomisch, dual plane, incl. passessie. Consult duurde 30 min. 50,-.

Ik was niet echt onder de indruk van aangezicht met pas bh en kipfileetjes erin.....leek meer op mezelf met m'n beste en duurste bh met joekels van vullingen van After Eden in veels te grote maat maar uitstekend verhullend effect.....

7 Juli ik Velthuis/Cosmea Kliniek Hengelo, 2e passessie....twijfel cupmaat, ik zou graag meer willen,

maar volgens Velthuis kan ik niet meer want daar is geen ruimte voor? Nog steeds niet tevreden, twijfel groeit met de dag!

Denk dat ik niet goed aan doe om genoegen te nemen met deze cupmaat.........er past veel iets groters bij mij!

12 Juli Be-Clinic, Dr. Plovier. Frank Plovier. Had al enorm veel hier over hem gehoord, en alleen maar positieve geluiden!

Op naar Overijse, ruim 6 uur reistijd heen en weer (geen probleem!) Consult duurde +- 20-30 min. 50,-

2700,- euro, dezelfde dag naar huis, incl. 1 kliniek BH, ex. medicijnen

Hij vroeg wat ik wilde?? en liet hem foto's zien van alle dames hier die door hem zijn geholpen. Plovier doet niet aan passessie's. Was daar eerst wel onzeker over........meten = weten, en dat deed Plovier uitgebreid! Totdat hij mij het aantal cc's noemde wat er volgens hem in zou kunnen (of moest, want ik had foto's meegenomen van redelijk big boobs!) viel zowat letterlijk van m'n stoel: 550 cc !!!!!!!!!!! Later zei hij dat hij het opnieuw gaat bekijken tijdens de operatie, ik moest uitgaan van 500 tot 600 cc !!!!

Ik krijg ronde, (extra?) high profile, dual plane geplaatst. Hele aardige mensen, ik heb een goed gevoel bij Frank Plovier, ondanks geen passessie, maar die geeft blijkbaar heeeel vertekend beeld, ik vertrouw volledig op zijn kundigheid! Hij is nu al mijn held!!!! :136: 19 juli nog maar even snel een blik in de spiegel werpen en afscheid nemenvan m'n kippeboutjes...20 juli is het al zo ver!!!! :rolleyes:

Groetjes!

BTW, ik ben 1.69 lang, ongeveer 58 kilo (kan ook minder of meer zijn, ik wil me niet wegen!), kledingmaat 36/38, cupmaat 75AA.

:1boobs::1boobs::1boobs:Due Date: woe. 20-07-2011 :1boobs::1boobs::1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi ja daar moet zeker op gedronken worden ! :136:

Je kunt vanaf nu elke dag eentje drinken, morgen laatste donderdagavond zonder boobs enz.

Alleen mag je een aantal dagen van te voren geen alcohol.. Dus dat word gewoon fris dan !! :P

Heb je vrij kunnen krijgen van je werk enzo en je man?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mii, nou...zondagavond de laatste wijntje...dat kan toch wel?? Geloof, ik drink zoveel koffie! Dat wijntje is vlot m'n systeem weer uit hihihi!

@ Carla: Hoelaat ben jij dan? Geweldig! Je had toch verplaatst?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh dat weet ik eigenlijk niet.. Zou er wel een beetje mee oppassen!

Wat alcohol verdunt je bloed he! Je wilt ook niet dat dr.plovier een bloedbad aanricht! ;)

Nee of het echt zo uit maakt weet ik eigenlijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moet ik gelijk na jou! maar zie je dan denk ik niet want dan lig je nog uitgeteld op je kussen!

en ik sta stram van de stress hahaha...maar heb kalmeringspilletje meegekregen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He fijn voor je twee dames met de zelfde datum.

Ik heb je mijn ww verzonden ben benieuwd wat je er van vindt.

Ah je hebt helemaal geen zenuwen nodi (hoor mij spreken, weken van te voren op van de zenuwen en de dag zelf viel het dan nog mee met de gezonde zenuwen)

Amaai tussen 500 en 600 dat gaan fameuse boobs worden.Maar ja Plovier kan er wel weg mee.

Nog even aftellen en het is zo aan u.

Veel liefs Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je topic en natuurlijk datum. :D

Samen met Carla op die dag de BV, dat is leuk want dan hebben jullie steun aan elkaar de komende week met aftellen.

Hoe gaat het met de zenuwen met nu nog 6 daagjes te gaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreeselijk! Kan echt aan niets anders denken! De kids lopen er ook en volgens mij kunnen ze dat wel aan me merken:-krijgen natuurlijk ook wat gesprekken mee. Heb al een lijstje gemaakt van alles wat nog even een grote schoonmaakbeurt moet hebben en ga straks vast beginnen aan die stapel strijkgoed (ik strijk ALLES) zucht.....maar dit is goed voor mij dat het zo snel is geregeld, heb ik minder tijd me druk te maken...ben al zo'n stresskip...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo halloooo!!! Jij laat er geen gras over groeien!!! Wat fijn dat je zo fijn geholpen bent. Ik zei het toch, die worden echt niet te klein bij hem :1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Weet je wat grappig is.. hij heeft me JOUW collage laten zien die je mee had genomen :152:

Ik schrok ook van het aantal cc's die hij noemde, en dat zei ik hem ook. Toen zei hij: Wacht maar even...ik heb iets.

Toen ging hij bij Valerie jou BULT foto's halen die je keurig op een a4'tje had staan onder elkaar met de woorden "er is iemand geweest en die heeft blijkbaar een hele collage gemaakt van werk wat ik heb gedaan, dus dat is wel leuk" ;)

Hij liet me o.a. de foto van Barbie (helemaal onderaan stond die) zien met 615cc en zei : Zie je wel...dat valt echt wel mee. :140:

Ik moest lachen in mezelf en wist bijna zeker dat het jou researchwerk was hahah!!:136:

Maar nogmaals, super dat het allemaal doorgaat! Succes met de zenuwen :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt???????? Gaaaaaaaaafffff! Voel me vereerd! Inderdaad, hele stapel met mooie boobs.....

A4tje? Ik had er 5! Waaronder 1tje met allemaal lelijke, en heb gezegd ZO DUS NIET! Nou, hij vondt mijn lijstje dus errug mooi.

Goed van me he!! En ik had er ook het aantal cc's onder gezet..Ik zei heel duidelijk ''kijk meneer Plovier, allemaal uw werk''

''Wat zijn ze mooi he'' En groot, ik wil graag groot....had je die helemaal onderaan nog gezien die hele grote die te groot waren?

supergrappig zeg!

Zoooo halloooo!!! Jij laat er geen gras over groeien!!! Wat fijn dat je zo fijn geholpen bent. Ik zei het toch, die worden echt niet te klein bij hem :1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Weet je wat grappig is.. hij heeft me JOUW collage laten zien die je mee had genomen :152:

Ik schrok ook van het aantal cc's die hij noemde, en dat zei ik hem ook. Toen zei hij: Wacht maar even...ik heb iets.

Toen ging hij bij Valerie jou BULT foto's halen die je keurig op een a4'tje had staan onder elkaar met de woorden "er is iemand geweest en die heeft blijkbaar een hele collage gemaakt van werk wat ik heb gedaan, dus dat is wel leuk" ;)

Hij liet me o.a. de foto van Barbie (helemaal onderaan stond die) zien met 615cc en zei : Zie je wel...dat valt echt wel mee. :140:

Ik moest lachen in mezelf en wist bijna zeker dat het jou researchwerk was hahah!!:136:

Maar nogmaals, super dat het allemaal doorgaat! Succes met de zenuwen :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt???????? Gaaaaaaaaafffff! Voel me vereerd! Inderdaad, hele stapel met mooie boobs.....

A4tje? Ik had er 5! Waaronder 1tje met allemaal lelijke, en heb gezegd ZO DUS NIET! Nou, hij vondt mijn lijstje dus errug mooi.

Goed van me he!! En ik had er ook het aantal cc's onder gezet..Ik zei heel duidelijk ''kijk meneer Plovier, allemaal uw werk''

''Wat zijn ze mooi he'' En groot, ik wil graag groot....had je die helemaal onderaan nog gezien die hele grote die te groot waren?

supergrappig zeg!

hahah ja was echt leuk! Je had ze met een nietje ofzo aan elkaar zitten denk ik hè? Ja hij moest even vluchtig en een beetje beschermend bladeren (ook ivm je privacy natuurlijk, stonden misschien wel opmerkingen van je bij) maar hij moest zelf ook wel lachen erom en ik herkende er heel veel van het forum, dat was ff zo vertrouwd ;)

Die té grote joekels heeft hij niet laten zien, waarschijnlijk door mijn reactie op die 800cc :ph34r: hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet zo goed.....heb echt last van mezelf.....ben d'r soms gewoon misselijk van....en die ontzettende ''kriebels'' in mijn buik, lijkt net soms of mn maag zich omdraait..... :84:

Ja, die collage was super he....ik zal hem wel en keertje plaatsen in mijn gallerietje als ik aan de beurt ben geweest...moet ik hem even bewerken naar photoshop ofzo, staat nu in WORD.

kan iedereen even van genieten....en omdat Plovier zo'n schatje is zal ik hem volgende week in kleur aanleveren :14:

nog 5 nachtjes slapen.....!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee Ptje,

Heb je vandaag nog niet gezien op de chat, zijn vast de zenuwen denk ik? :blush:

Maar uhm.. niet bang zijn hoor!! Alles komt goed, neem lekker pilletje in daar zodra je in je bedje ligt en laat alles lekker over je heen komen. :136:

Voor je het weet word je wakker met prachtige pearls. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.