Ga naar inhoud

Spillepootje : 16 september 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Hey Hai,

Moet zeggen dat ik het wel wat herkenbaar vindt, maar ik dacht dat het door het najaar kwam en omdat mijn haar nu wat langer wordt. Ik had heel kort haar en laat het nu groeien, dus dacht dat de uitval dan meer lijkt omdat het langer is.

Maar ik heb het ook redelijk erg gehad, onder de douche met wassen was echt erg, voelde het zo op m'n rug. Met fohnen vloog het ook lekker rond!

Maar ik ben ook begonnen met slikken van vitaminen, had ook enorme last van erge moeheid zo erg dat is rond 15.00 uur 's middag echt niets meer kon. Dit helpt gelukkig erg goed en ben van die moeheid af en moet eerlijk zeggen dat mijn haar ook niet meer zo erg uitvalt. Geen idee hoe dit kon, maar gelukkig is het bijna weg!

Weet niet hoe erg het bij jou is, maar anders zou ik voor de zekerheid toch even contact met je huisarts opnemen, net zoals de andere meiden al zeiden.

Sterkte en succes meid!!

Liefs, Sammammie xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

bij de huisarts even je vitamine laten prikken :) vooral de Btjes (B1,2,3,5,6,11,12) en misschien vitamine D!

ik had ook allerlei vreemde klachten van dunner haar, moeheid en spierpijn tot neurologische en zelfs psychische klachten en bleek bij mij chronisch vitamine tekort te zijn!

het is maar een idee maar misschien de moeite waard!

succes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames, ik ben nu 13 dagen po en ik heb al sinds de ingreep last van extreme haaruitval. Maar dan bedoel ik ook echt extreem. als ik met mijn hand door mijn haar ga neem ik zo een hele pluk mee. Ook als ik me haar niet kam/was valt het extreem uit. Ik weet cker dat dit door de operatie komt. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen want het lijkt niet minder te worden maar met de dag erger. Ik slik al vitamine B complex en ik eet gezond... Zijn er dames die hier ook last van hadden na de ingreep en wat kan ik er nog meer tegen doen.

Gr.

Spillepootje

HOI! ik heb het helaas ook altijd na narcose, he enige dat bij mij helpt is priorin!!! het duurt even voor het aanlsaat, maar het werkt wel!! bij mij was het ook heel erg!!

Kan je gewoon bij de tuinen of een drogist halen!!

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook... Dit is bij mij na een tijdje (paar weken) weer minder geworden en nu heb ik er geen last meer van.

Ik heb na de narcase ook een vette plek op mijn gezicht gekregen (deze werd steeds groter en is nu, na 2 maanden, weg)

Helaas heeft de narcose bij mij zelfs de uitwerking dat het in bed niet meer zoals vanouds is.... (erg moeilijk (tot niet kunnen) om tot een hoogtepunt te komen)

Pfff we weten waar we het voor doen, maar anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na ruim 1 week aan het infuus met antibiotica (vanwege een zware dubbele longontsteking) haaruitval gehad. Het was niet zo heel erg extreem, maar toch aardig wat.

Ik ben hoog gedoseerde vit. B12 tabletten gaan slikken ( 5000mg) en vit.B complex. Ook ben ik een vriendelijke shampoo ( Weleda) gaan gebruiken en na een maandje of 2 was het gelukkig over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja vitaminen B gebrek kan dat zijn,maar zla idd door de narcose komen,is gewoon rotzooi. :98:

Bij de kruidvat hebben ze een potje pilletjes dat heet HUID<HAAR<NAGELS speciaal vd vrouw.

dat schijnt te werken,ik heb het in huis,maar vergeet die krengen dus altyd ,lol. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Over een paar dagen heb ik mijn ingreep en ben net als veel andere vrouwen hier toch beetje zenuwachtig (vooral door de verhalen van vrouwen waarbij het niet zo goed is gegaan). Ik ben vooral bang voor kapselcontractie, ik lees toch wel vaak dat vrouwen hier last van krijgen. Mijn arts heeft aangegeven dit niet te vergoeden, zou er kapselcontractie oprtreden dan is dat volgens hem een risico dat ik zelf neem en dien ik gewoon opnieuw onder het mes te gaan en dit zelf weer te betalen. Vind dit best erg, zijn er artsen die een heroperatie bij kapselcontractie geheel vergoeden? Ik vraag me ook af of dat de normale gang van zaken is en of contractie te voorkomen is.

Hey spillepootje:-)

Ik las net je vraag en toevallig ben ik vanmiddag bij mijn PC geweest(zie mijn topic)Bij mij is dit helaas wel gebeurd en ga ik opnieuw onder het mes.Morgen bel ik voor een afspraak.Ik zit bij MediConsult in haarlem en daar is dat wel netjes geregeld.Zij vergoeden alles wel! Moet je natuurlijk wel binnen dat jaar zijn,anders moet je de

operatie zelf betalen en dat kost maar liefst 1700 euro! Mijn PC vertelde mij dat het niet zo heel vaak voorkomt en dat het bij hen gewoon onder de garantie valt.

Het is niet te voorkomen helaas,ik heb gewoon pech ;-) Maar gelukkig is er wat aan te doen.Dat is daar wel netjes geregeld :-)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

yup niet teveel kammen, weinig troep erin doen, niet fohnen of verven voorlopig lijkt me ook geen slecht plan :)

maar het bijft klote voor je meid!

gaat het inmiddels misschien al beter? heb je je vitamines ook al gecontroleerd??

succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Mmmm, wat denken jullie van het volgende:

Kapselcontractie hangt o.a. af van het feit in hoeverre je lichaam de protheses wil afstoten, toch?

Da's bij iedereen verschillend, hoe je lijf op 'lichaamsvreemde objecten' reageert.

Nu ben ik iemand die nooit oorbellen kan verdragen, omdat mijn oren blijven ontsteken. (en dus erg hun best doen, om die dingen eruit te krijgen)

Zou dat dan bij protheses ook zo gaan werken of heeft dat er niets mee te maken?

Sorry, voor deze,misschien wat domme vraag, maar 'k ben nog niet 100% zeker over een BV en wil graag alle opties goed overdenken...

Dus: Hoe gaat het bij de dames met kapselcontractie met oorbellen dragen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je lichaam maakt bindweefsel (kapsel) bij teveel dat je lichaam aanmaakt heb je dus kapsel concentratie meer is het eigenlijk niet!

Heeft niks met de manier van opereren te maken ;)

Ik heb het ook maar aan 1 kant dus hoeft niet gelijk aan beide kanten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmm, wat denken jullie van het volgende:

Kapselcontractie hangt o.a. af van het feit in hoeverre je lichaam de protheses wil afstoten, toch?

Da's bij iedereen verschillend, hoe je lijf op 'lichaamsvreemde objecten' reageert.

Nu ben ik iemand die nooit oorbellen kan verdragen, omdat mijn oren blijven ontsteken. (en dus erg hun best doen, om die dingen eruit te krijgen)

Zou dat dan bij protheses ook zo gaan werken of heeft dat er niets mee te maken?

Sorry, voor deze,misschien wat domme vraag, maar 'k ben nog niet 100% zeker over een BV en wil graag alle opties goed overdenken...

Dus: Hoe gaat het bij de dames met kapselcontractie met oorbellen dragen??

Ik ben zo allergisch als maar kan voor alles wat niet zilver is (en dan soms alsnog) en ik heb, voor zover ik weet, geen kapselcontractie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic algemene info over kapselcontractie HIER

Was er ook verschrikkelijk bang voor , ook al is de kans erg klein !

Houd je goed aan de richtlijnen van je chirurg - voor iedereen verschillend - meer kan je niet doen .

Inkapselen duurt 4 tot 6 weken : zolang is het best een sportbh te dragen en van je borsten te blijven : je 'wonden' laten rusten dus .

Is idd zo dat sommigen een teveel aan kapsel aanmaken , daar heb je zelf geen invloed op .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey spillepootje:-)

ik ben afgelopen dinsdag opnieuw onder het mes gegaan om het kapsel te laten verwijderen en ik wilde je laten weten dat dat top is gegaan!:-)

Weet je?.......als het al verschilt per borst? Dan verschilt dat zeker van persoon tot persoon.Mijn rechterborst lag namelijk erg voor op schema.Voelde

al gelijk heel erg soepel aan en daalde netjes in.De linkerkant niet dus.Je weet het niet,gewoon een kwestie van pech hebben als het wel gebeurd.

Ik ken best wat vrouwen in mijn directe omgeving die een BV hebben laten doen(zeker 10 vrouwen) en geen 1 van hen had kapselconstractie.Het komt

ongeveer maar bij 3 % van alle gevallen voor.Erg weinig dus.

Wat ik probeer te zeggen....rechts helemaal soepel,snel ingedaald en niets aan het handje...en haar tweelingzusje was de dwarsligger:-) Niet te voorspellen.

Het gekke is....dat ik er op de 1 of andere manier volledig op vertrouw dat het dit keer wel goed komt.Ik ben daar heel rustig onder.Niet bang voor

herhaling,haha.

Maar ik snap je zorgen hoor...dat had ik ook voor de 1e operatie:-)

Laat je ons nog weten wat je gaat doen?Ik ben benieuwd! xxxxx liefs

p.s: ik ben eigenlijk ook niet snel allergisch voor bepaalde sieraden of creme's,maar wel een mooie vraag van je trouwens....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.