Ga naar inhoud

Spillepootje : 16 september 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op Borstenforum. Ik ben 23 jaar en heb nu een kleine 75-B cub en ik overweeg een borstvergroting. Het is niet dat ik mijn borsten nu lelijk vind, maar ik zou me gewoon gelukkiger en vrouwelijker voelen als ik een iets vollere decollete had. Gezien mijn lengte (1.72) denk ik dat het ook beter staat. Nu heb ik nog wel heel erg mijn twijfels. Ik lees op het forum heel veel positieve verhalen over Dr. Plovier. Ook heb ik al contact gehad met zijn secretaresse, zij heeft mij wat informatie gestuurd. Mijn voorkeur gaat naar anatomisch gevormde prothese omdat ik vind dat deze in de meeste gevallen het natuurlijkste resultaat geven. Ik wil namelijk niet dat je boven de borst rondingen ziet (zo min mogelijk) Ook wil ik niet super grote borsten maar het liefst naar een volle c-cup. Nu las ik van de meeste hier op het forum dat dr.Plovier alleen ronde siliconen plaatst en over het algemeen ook grote prothese. Uit de informatie die ik kreeg bleek dat hij ook anatomische siliconen plaatst. Zijn er hier vrouwen die bij dr.Plovier anatomische siliconen hebben gekregen en zoja is het een mooi resultaat?

Ook vroeg ik mij af of de kans op draaien bij een anatomische silicoon kleiner is als deze onder de spier wordt geplaatst.

Groetjes

Spillepootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey spillepootje

Welkom op het forum!

Wat fijn dat je al wat informatie aan het verzamelen bent ^_^

Ik kan me voorstellen dat je bij je lengte iets meer zou willen, ik ben zelf 1.76 en had een aa/a ik voelde me net een klein meisje ;)

Over dr plovier, ik heb m tot nu toe alleen ronde zien plaatsen en net wat je zegt ook behoorlijk aantal cc's ik denk dat hij een voorkeur heeft voor grote, ronde maar natuurlijke borsten.

Ales je liever geen bolling aan de bovenkant wil hebben zou ik gaan anatomische deze geven inderdaad het meest natuurlijke resultaat.

Zelf heb ik ronde dual-plane en ik vind de bolling mee vallen, maar heb het wel een beetje. De bovenkant van de prothese word ''plat'' gedrukt door de spier hierdoor heb ik ook een beetje het anatomische effect.

Zelf was ik bang voor het draaien en vond ze harder aanvoelen. Maar dat is persoonlijk

Over het draainen met anatomische, voor de spier heb je er de meeste kans op maar achter de spier kan het ook gebeurden, het is maar een kleine kans hoor! Heb het tot nu toe maar 1 keer gehoord.

Je kan altijd een consult aan vragen, hoef je nog niks te beslissen ;)

Ik wil je heel veel leesplezier wensen en veel succes met je beslissing!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik zit ook met dergelijke vragen in mijn hoofd :)

Ik heb net gebeld voor een consult bij dr plovier. Ik heb reeds een ander consult achter de rug in de atlaskliniek in Meise.

Daar raadde ze me aan om ronde protheses, op de spier te plaatsen.. dan maakt het niet uit of ze draaien. Ik heb ook foto's gezien van haar 'werk' en ik kon gewoon het verschil niet zien tussen de ronde en de anatomische protheses. Aangezien anatomische een stuk duurder zijn, en de pc zelf ook niet vond dat je het verschil goed merkt.. stelde ze zelf die ronde voor. Ze zei ook dat ik gerust voor de spier kon hebben, alhoewel ik daar mijn twijfels bij heb als ik het verhaal van andere meisjes lees.. (ik heb nu een 80A ofzo.. dus niet echt veel eigen weefsel)

Ik las ook alle goede commentaren over dr plovier en heb dus net een afspraak gemaakt bij hem op 8feb.

Het liefst heb ik bovenop de spier omdat je daarvan sneller herstelt en omdat dat 'naar horen zeggen' mooier beweegt.. minder strak zit dan achter de spier.. Ik las hier ook dat dr plovier bijna uitsluitend achter de spier (of dual plane?) plaatst. Toch heb ik een meisje gevonden die uitdrukkelijk vroeg om ze voor de spier te krijgen en dat hij dat dan ook gewoon gedaan heeft.. dus ik denk wel dat je met je eigen wensen mag afkomen en dat dat dan besproken wordt of het haalbaar is of niet..

Ik heb net als jij ook de indruk dat dr plovier precies een grote borstenfan is en vaak een groot aantal cc's plaatst.. niet dat er tot nu toe iemand ongelukkig over is.. maar ik zou al superblij zijn met een volle c (ben 1m78) en wil echt wel niet te groot gaan.

Ik snap je twijfels dus.. zit een beetje met hetzelfde maar heb nu dus 1 consult achter de rug.. 8 feb een ander bij dr plovier en dan zal ik kunnen vergelijken en beslissen hopelijk :)

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Als je echt wil zal dr Plovier anatomische plaatsen hoor.

Ikzelf was ook heel erg aan het twijfelen en wou ook liever anatomische omdat dat een natuurlijker resultaat zou geven maar Plovier raadde dat in mijn geval af.

Ik wou ook geen bolling bovenaan en heb dat ook niet gekregen, dit met ronde 350 cc.

Heb nu een D/E cup maar lijkt op een natuurlijke C/D cup vind ik.

Ik zal je een pbtje doen met de link naar mijn foto's

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb gisteren mijn bv gehad en ze zijn voor de spier geplaats en via de tepel.

Hij zei dat het goed mogelijk was en dat het wel een mooi resultaat zal geven.

De pijn vind ik erg mee vallen en achter de spier zal dat veel meer zijn.

Het is even afwachten wat het resultaat is.

Ik heb 390 cc gekregen beide borsten.

Groetjes karoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf anatomische gehad,en dual plane(tussen de spier) geplaatst gehad,en nu heb ik ronde,en voor de spier,en het is een enorm verschil.

anatomische gaven bij mij,zeker geen bolling aan de bovenkant,en als je ze achter de spier of dual krijgt(wat niet geval is bij Plovier)dan hoef je je geen zorgen te maken,dan heb je een zeer natuurlijk resultaat :rolleyes:

ik had trouwens met 375cc een C cup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Spillepootje,

Ik heb anatomische voor de spier, en ziet er heel natuurlijk uit! De kans op draaien is echt maar heel klein hoor (denk zo'n 2% of zo). Ben er heel tevreden over en heb een mooie natuurlijke afloop naar de tepel. Je ziet echt wel verschil vind ik tussen ronde of anatomische, vooral als je ze van opzij bekijkt, de meeste vullling zit toch onderaan bij anatomisch, maar bovenaan is zeker niet leeg of plat hoor, loopt gewoon mooi schuin af.

Succes met je keuzes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi..

ikzelf ben ook door dr.plovier geopereerd..

heb ronde prothesen gekregen, ik vind die bolling juist mooi bovenaan..

fotos kun je kijken in de gallerij..

maar als jij anatomische wilt dan moet je het daar gewoon met dr.plovier over hebben..

je bent zeker in goede handen!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ga zeker een afspraak plannen met Plovier. En zal wel om fotos vragen van anatomische protheses die hij geplaatst heeft. Zat ook aan dr Hondt te denken, die plaatst ook anatomische, maar over hem las ik op een ander forum ook een paar negatieve dingen en over Plovier is echt iedereen tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas soft en natural cohesive protheses van eurosilicone in mijn handen gehad en de ronde nemen toch echt ook een iets anatomische vorm aan als je ze schuin op je hand houdt hoor. Dus in je lijkf ook. Ik zie soms borsten die echt lijken en dan zijn het ronde en soms lijken ze heel "nep" en dan zijn het anatomische. Wat ik zeggen wil is, laat de arst voor (wel in overleg met) jou beslissen. De kans op draaien is trouwens zo'n 15% vertelde dr. Van Selms van de J v Gooyenkliniek mij tijdens een consult. En mocht je een wissel nodig hebben dan moeten er sowieso ronde in. Allemaal dingen om in je achterhoofd te houden voor je een keus maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hoi allemaal,

Ik had een poosje terug ook al een topic geplaatst. Ik twijfelde toen over ronde/anatomische prothese. Ik heb inmiddels een consult gehad bij dr. Plovier. Ik denk dat ik toch voor een vergroting bij hem ga. Ik ben erg benieuwd of hier ook meiden zijn die ronde prothese onder de spier hebben met maar een klein aantal cc. Ik wil namelijk maar 1 volle cubmaat groter, en de dr gaf aan dat dat een heel natuurlijk resultaat kan worden met kleine ronde onder de spier. Ik ga denk ik voor minder dan 280cc en ik vroeg me af of er vrouwen zijn die kunnen beamen dat dit inderdaad een natuurlijk resultaat kan opleveren :) Verder vroeg ik me af hoe snel jullie de draad weer hebben opgepakt na de ingreep. Ik ben namelijk van plan om de ingreep 4 weken voor een stedentrip in USA te plannen... dan heb ik boobies in Vegas :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, wat leuk dat je ook naar Plovier gaat.

Ik wist niet dat hij ook kleine prothesen plaatst :P

Ik denk dat je wel op reis kunt 4 weken na de bv. Ikzelf durfde nog niets te doen, maar denk

dat het wel kan. Misschien kun je dit met de pc overleggen?

Waarom wil je maar 1 maat groter? Welke maat heb je nu?

Wanneer wil je geopereerd worden?

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een kleine 75 B (soms zelfs 80A) en ik wil naar een normale tot volle C. Ik vind me borsten nu te klein, maar omdat vrij tenger ben gebouwd wil ik niet groter dan een volle C... Ik heb dat ook aangegeven tijdens mijn consult en toen heb ik een 280cc gepast geloof ik. Dat vond ik zelfs nog te groot! Ik hoop in augustus geopereerd te kunnen worden. ik moet nog wel aan afspraak maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik laat zelf in augustus 260cc plaatsen. Net als jij wil ik een niet te grote cupmaat. Ik zou naa reen volle B/c willen en niet groter. Nu zit ik op aa. Ik twijfelde tussen 280 en 260cc, maar 260 cc zou nog net wat natuurlijker staan, dus dit gaf voor mij de doorslag.

Ik weet van bv gooischmeisje, dat ze maar 205cc heeft laten plaatsen, en ze heeft prachtige borsten gekregen daardoor. Zie de galerij.

Laat je niet gekmaken. Veel vrouwen hier gaan voor groot, en daar is niks mis mee, maar ook kleiner kan heel erg mooi zijn, en beter bij je passen! succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Ik ben met 325 van aan aa naar e/F gegaan dat is 45 cc meer als jou.

Je zegt zelf dat je 280 te groot vond waarom ga je eventueel niet ergens anders kijken?

Ik moet toegeven dat het snel went ik had 325 in zakje met water gedaan nou pff leek wel loeloe

Maar nu past het precies bij mij! er gaat nog 50 cc af door de plaatsing achter de spier :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je er niet goed bij kunt vinden gga je toch gewoon ergens anders kijken.

en een passessie bij Plovier. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Mss zijn er te veel dames die er naar vragen. En hebben ze toe gestemd of zo?

Kmoe zeggen die heb ik niet gekregen. kan me alleen een beeld in mijn hoofd verzinnen met 350cc der in.

We zien wel waar we uit komen de 11de.

Gr pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik zou er ook goed overna denken, net was esther zegt, het went zo ontzettend snel!

zelf vind ik altijd dat je het wel moet kunnen zien dat je een bv hebt gedaan! persoonlijk zou ik nooit zoveel

geld betalen om maar 1 cupmaat vooruit te gaan! maar iedereen heeft zijn eigen mening natuurlijk! :)

maardan zou ik toch zeker wel voor 280 cc gaan, je verliest namelijk ook nog wat achter de spier!

wanneer is je operatie trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Spillepootje,

Denk dat het een mooi resultaat zal worden met 280cc, vast heel natuurlijk. Heb je titel vast een beetje aangepast en je andere topic samengevoegd met deze, dan blijft je hele verhaal mooi samen staan! :D

Als je dan een definitieve datum hebt zullen we je titel nog verder aanpassen! ^_^

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shoompie zou ik jouw fotos mogen zien :) ik wilde nog ergens kijken maar puur omdat ik eerst anatomische wilde. Nu ben ik best bang voor het draaien van de prothese... gebeurt niet zo vaak maar toch. Daarnaast begrijp ik van veel vrouwen dat de anatomische minder meebeweegt met het lichaam en ook blijft staan als je ligt. en dan vond ik veel resultaten van Plovier mooi ook al zijn het iid allemaal vrij grote borsten en ik iets kleiner wil :) maar hij zegt zelf een heel natuurlijk resultaat te kunnen creeren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.