Ga naar inhoud

Gooischmeisje : 13 mei 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek .


Aanbevolen berichten

Wat een verhaal meid!

Maar ik ben blij te horen dat je wel heel tevreden bent :136:

Persoonlijk vind ik het wel heel makkelijk gedaan jij vind 245 te groot nou dan maar gelijk 205 en hup daar ga je dan! terwijl er cc's af gaan bij achter de spier plaatsing en dan lijkt het ook minder groot!

Maar meid cc's zeggen niet alles en ga jij maar heerlijk genieten! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben nu 5 dagen PO na de operatie bij dr Damen, en inmiddels gaat het een stuk beter. Mijn consult met hem was heel prettig, hij nam echt de tijd voor me.

De operatie woensdag was een heel ander verhaal. Ik herken heel veel! Ik heb 2,5 uur liggen wachten met operatieschort aan, ben op de tafel gelegd, aan slangen en plakkers gekoppeld en niemand die iets tegen me zei, ik werd compleet genegeerd door de zuster. Dr Damen kwam binnen en begon gelijk te tekenen en de anesthesist had me al in slaap voordat ik iets wist. Ik werd wakker in een hok waar ze allemaal cola aan het drinken waren en heb daar ook overgegeven. Niemand die iets zei, ik had niet eens een dekentje over me heen. Ik heb daar zeker een half uur gelegen. Daarna mocht ik op de kamer terug nog een half uur slapen en moest me toen gaan aankleden. Mn cola was onaangeraakt, ik was nog kotsmisselijk. Er is niet gevraagd of ik nog moest plassen of wat voor check dan ook. Het was kleren aan en wegwezen..

Ik ben erg blij nu dat ik het gedaan heb en ben reuze benieuwd naar als het tape eraf mag, maar over het personeel en chirurg tijdens de operatie ben ik ook niet te spreken..

Dat hoort blijkbaar bij de aanbieding..

Gelukkig hoor ik ook positieve berichten, dus het zal wel een drukke dag geweest zijn (elk uur = 2000,-)

Ik hoop dat ze mooi zakken zoals je wilt en dat je straks toch heel happy bent!

Liefs

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve forum vriendinnen, ik heb even 3 weken gewacht met het maken van nieuwe fotos omdat de veranderingen minimaal waren, maar vandaag moest ik het wel plaatsten, ik heb namelijk het gevoel dat mijn rechterprothese heel hoog is ingekapseld en geen kant meer op kan door mijn borstspier en dat mijn linker nu aan het dalen is.... ik vind het verschil van hoote van borstplooi heel erg opvallen. als je 6 wk na bv vergelijkt met nu 9wk na bv, dan is er wel een cm verschil. heeft iemand hier ervaring mee? Kan de rechter ook nog gaan dalen? Ik vind links echt super natuurlijk en prachtig zelfs. FRechts op zich is ook een mooie borst, maar in vergelijking met links toch echt de minst mooie van het stel. En het gekke is, mijn rechterborst was voor de operatie altijd veel voller en nu lijkt hij zelfs kleiner!

OOk heb ik rechts een vervorming als ik mijn borstspier aanspan.... links reageert helemaal niet als ik mijn spier aanspan!

Hierbij even een 4tal fotos, van 3 wk po, 6wk po en van vandaag, ook nog even een foto van de dag voor de operatie (ja ik wat toen een beetje te dun!)

Ben ik een zeur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Ik snap je ongerustheid maar ik vind het echt heel erg meevallen!

Volgens mij was je rechterborst ook iets kleiner zoals ik kan zien?

Ik zou me geen zorgen maken tot 3 maanden zakken ze het meeste dus probeer het nog even tijd te geven ^_^

Mocht het je echt niet lekker zitten kun je even contact op nemen met je arts, die kan je vast ook vertellen waarom je rechter kant wel vervorm bij aanspannen (ben je toevallig rechts dan is deze spier ook sterker)

Ze zijn wel heel mooi en natuurlijk!

Succes meisje! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je je er ongerust over maakt! :(

Als ik de foto's bekijk, vind ik ze allebei mooi indalen en zie ik wel wat verschil, maar ik denk ook dat dat komt dat het verschil tussen borsten wat meer geaccentueerd wordt met prothesen.

Bel de PC gewoon, zou ik zeggen, ik vind dit echt onderdeel van je nazorg hoor. En, hij/ zij is inderdaad de enige die jouw echt gerust kan stellen.

Succes!

Liefs, Lin :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, ik snap je ongerustheid. Heb net hetzelfde maar ben wel 7 weken po. Mijn rechterborst is mooi ingedaald maar mijn linker is nog hoog. We gaan wat geduld moeten hebben denk ik. Weeral ;) maar we zijn eigenlijk nog kort po denk je niet. Ook was mijn linker kleiner dan rechts en zit daar ook wat het verschil in. Als het niet beterd ga ik dit ook effe melden aan mn arts. We gaan hopen dat alles goed komt ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zelf ook meevallen meid, vind ze erg mooi juist en vind het niet storend. :11:

Tot 3 maanden kan dat allemaal nog bijtrekken en tot 6mnd veranderen ze zelfs nog door. ;)

Komt vast goed en stoor je je echt teveel dan een afspraak maken bij je pc, dat kan nooit kwaad.

Al snap ik wel dat je je drukt maakt hoor, zelf kijken we toch anders tegen onze boobies aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 5mnd met ongelijke borsten rondgelopen,en bij 2bv,s nog wel,me laatste 2,het kan allemaal nog veranderen,denk aub niet dat als je 6wkn voorbij bent,dat je dan meteen klaar bent zeg maar,alles veranderd pas nu zo een beetje,en dalen gebeurd echt pas,op het moment dat alle vocht eruit is,en mischien draagt je ene borst gewoon nog wat vocht,geef het even de tijd,je zult zien dat het nog steeds veranderd hoor,je bent pas echt uitveranderd om het gek te zeggen,als je een jaar po bent,dan veranderd er echt niks meer en dan pas is echt alles genezen en bedaard van binnen.

vind het zoiezo zelf enorm meevallen hoor als ik de foto,s bekijk,maar een foto is maar een foto he,jij ziet het vast zelf beter.

komt vast goed,met ene beetje geduld6.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik wou het zelf ook niet horen en of weten hihi

maar heb het nu wel ondervonden,me hang bv die kwam ook echt pas na de 7mnd hoor,zo gek allemaal,afijn,ik ben zoiezo een slak in alles,hield mega lang vocht vast enz enz

maar weet je wat het vaak is,je mag na 6weken een gewonen bh aan en de kliniek en of sportbh uit,en meteen denken er dan velen dat alles genezen is,nee de verandering gaat dan juist pas beginnen en is niet op een week gebeurd,helaassssssss

dus vaak is er paniek of ongerustheid voor niets,jammer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal, wat lief dat jullie even de tijd hebben genomen om te reageren. Ik ben me bewust van het feit ik pas 9wk po ben, maar ik heb zo sterk het gevoel dat links goed gaat en rechts al vanaf de operatie geen cm is veranderd... Dr. Damen zegt zelf dat hij het resultaat heel erg mooi vindt, en dat maar met 205 cc, en dat volgens hem mijn borsten voor BV al niet gelijk waren, dus dat daarom er een verschil in hoogte is. Ik weet het zo net nog niet. Ik ben net voor de spiegel gaan staan en heb mijn armen boven mijn hoofd gehouden. Dát ziet er pas gek uit! Links blijft zitten waar hij zit en wordt gewoon strak en het zakje wordt beter benadrukt, maar rechts beweegt gewoon mee omhoog! Gelukkig doen we dit niet altijd ;-).

Ik zal over 3 weken weer fotos maken, anders ben ik er gewoon teveel mee bezig.

Ik slaap sinds 3 nachten zonder BH. Misschien bevordert dit het indalen?

Ik ga zo ff fotos kijken van de dames die ik nog niet ken die gereageerd hebben. Liefs, Gooischemeisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jouw borsten altijd al één van de mooiste gevonden die hier op het forum te zien zijn. Echt heel heel mooi. Wij kunnen je moeilijk een advies geven denk ik, en als hier gezegd wordt dat het nog een paar maanden kan duren vooraleer ze hun normale vorm hebben zou ik zeggen, luister daar niet teveel na. Wie zijn wij om zo'n oordeel te vellen.

Als je je ongerust maakt, vraag een tweede opinie aan een ander PC, dan zal je direct al veel meer weten, dat zou ik toch doen,, want de welnesskliniek heeft toch niet zo'n goede reputatie en ik denk dat nazorg één van hun laatste zorgen is. Blijf niet langer piekeren en doe wat je gevoel je ingeeft....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee gooische! :-)

Je hebt mooie borsten! en ik vind t niet storend...

ik heb t zelfde als bij jou! rechts nog hoog en hard lijkt groter! links al zachter.. kijk bij me laatste foto's daar is t te zien

we moeten geduld hebben idd...

had je dr Damen nog gebeld?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gooischmeisje

Je had voor je BV ook al een verschil in borsten.

Ook zat toen je linkerborst ietsje lager...nu ze groter zijn valt het ietsje meer op.

Ik vind het wel mee vallen en ze zijn prachtig hoor!

Je tepels zitten trouwens op precies dezelfde hoogte!!

dus ze zijn wel mooi gelijk ingedaald.

Ik had vóór de BV ook verschil en nu nog.

Ik stoorde mij er in het begin ook wel aan maar nu niet meer: het went gewoon na verloop van tijd! <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ikke,

Wat heb je kritisch naar de fotos gekeken zeg... super! Ik zie nu zelf ook voor het eerst een overeenkomst met de afwijking nu en voor BV. Weet je, die is me nooit opgevallen! Pffft... dat geeft hoop.

Ik denk dat wij allemaal de eerste maanden heel erg met onze nieuwe 'vriendinnen' bezig zijn en er dan aan wennenn en ons er niet meer aan storen.

fijn dat je even de moeite hebt genomen me gerust te stellen.

Liefs,

Gooischmeisje

Hey Gooischmeisje

Je had voor je BV ook al een verschil in borsten.

Ook zat toen je linkerborst ietsje lager...nu ze groter zijn valt het ietsje meer op.

Ik vind het wel mee vallen en ze zijn prachtig hoor!

Je tepels zitten trouwens op precies dezelfde hoogte!!

dus ze zijn wel mooi gelijk ingedaald.

Ik had vóór de BV ook verschil en nu nog.

Ik stoorde mij er in het begin ook wel aan maar nu niet meer: het went gewoon na verloop van tijd! <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

\

\

Hey,

Heb even gekeken naar jouw fotos, pffft... wat zijn ze mooi zeg.

Ik zie geen verschil bij jou hoor. Maar je litteken is net zo mooi geheeld als die van mij. Voel je nog bubbels ergens?

Dr. Damen zegt dat ik moet afwachten... deuh!

Slaap jij 's nachts al zonder BH?

Liefs,

Mij

hee gooische! :-)

Je hebt mooie borsten! en ik vind t niet storend...

ik heb t zelfde als bij jou! rechts nog hoog en hard lijkt groter! links al zachter.. kijk bij me laatste foto's daar is t te zien

we moeten geduld hebben idd...

had je dr Damen nog gebeld?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

\

\

Hey,

Heb even gekeken naar jouw fotos, pffft... wat zijn ze mooi zeg.

Ik zie geen verschil bij jou hoor. Maar je litteken is net zo mooi geheeld als die van mij. Voel je nog bubbels ergens?

Dr. Damen zegt dat ik moet afwachten... deuh!

Slaap jij 's nachts al zonder BH?

Liefs,

Mij

Heeejj,

Als je goed kijkt zie je dat rechts groter is, secuur kijken he haha..

Ik voel weinig bobbels meer ietsje maar jij?

Je hebt dus wel naar Damen gebeld?

Ja je vroeg of het indalen zou bevorderen zonder bh snachts... geen idee eigenlijk.

Wilde gister zonder slapen!, maar voelde echt nie fijn! Pff heb m weer aangedaan dat lag n stuk beter :-)

Slaap jij zonder nu?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja! Ik slaap zonder nu, ik lig weer lekker op mijn buik!

Heb damen niet gesproken maar de fotos naar hem gemailt en per mail reactie gekregen. Wel goed van hem hoor. Als ik het niet vertrouw dan ga ik over een paar weken naar een PC in Nederland voor controle.

Ik ga komende wk een band proberen. Die hebben wij niet gekregen terwijl anderen die wel moesten dragen... ik ga die nu even dragen, misschien dan rechts dan beter indaalt?Q!

Ik ga ff relaxen.

Dag Mop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.