Ga naar inhoud

Gooischmeisje : 13 mei 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek .


Aanbevolen berichten

Hi Gooische.

Ik dacht dat ik de enige was die dat had maar er blijken meer meiden last van te hebben!

Ik vind het echt minimaal maar weet ook dat je er zelf heel anders naar kijkt dan een buitenstaander. Heeft t nu nog zin om een band te dragen? Als dat zo is wil ik er ook 1! Ik ben door dr. Visser geholpen en kreeg wel tape voor 5 dagen maar verder geen band ofzo!

Ik wacht zelf nog heel even want ben ook nog maar net 9 dagen po! Maar als het helpt "please let me know" voor het geval dat t bij mij ook niet gaat zakken.

Succes in ieder geval met alles!!

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Ola Andere Mop!

Ik heb de band gekregen van Fleur, mede forumgenootje. Ik weet niet of het gaat helpen met dalen, maar omhoog schieten kan hij dan in ieder geval niet meer. Nee heb ik en JA kan ik krijgen toch. Ik hou je wel op de hoogte!

Groetjes,

Hee moppie :-)

waar heb je die band vandaan dan? en zou dat helpen nu nog?

ga maar lekker relaxen

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Hoe gaat het nu met je? Trekken ze al een beetje gelijk?

Mag ik je een tip geven... Maak de komende weken elke week 3 dezelfde fotos van je borsten, dan kun je ze vergelijken met elkaar en kun je zelf zien hoe alles op zn plek komt.

Succes!

Hi Gooische.

Ik dacht dat ik de enige was die dat had maar er blijken meer meiden last van te hebben!

Ik vind het echt minimaal maar weet ook dat je er zelf heel anders naar kijkt dan een buitenstaander. Heeft t nu nog zin om een band te dragen? Als dat zo is wil ik er ook 1! Ik ben door dr. Visser geholpen en kreeg wel tape voor 5 dagen maar verder geen band ofzo!

Ik wacht zelf nog heel even want ben ook nog maar net 9 dagen po! Maar als het helpt "please let me know" voor het geval dat t bij mij ook niet gaat zakken.

Succes in ieder geval met alles!!

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze juist heel erg mooi, van alle fotos die ik gezien heb gaat mijn voorkeur absoluut uit naar de jouwe. Ze zien er echt natuurlijk uit en hebben echt een mooie vorm. Bij mij is er ook een verschil net zoals bij jou, dat was ervoor ook al zo. Ik heb daar ook over lopen stressen , anderen merken het verschil amper op. Ik sta natuurlijk vaak ( en dat is dan nog een understatement) voor de spiegel en dan bekijk je ze ook veel preciezer dan je anders zou doen. Ik zag ook laatst foto's van een meisje dat al een jaar po was , barbabella, bij haar was het verschil tussen de twee in het begin echt aanzienlijk, nu zijn ze echt supermooi geworden. Ze zei dat het wel een jaar kan duren voor het helemaal bijtrekt.

Ik vind de jouwe in elk geval echt mooi gelukt , in mijn top drie sta je zeker op één !

grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ellie; bedankt voor het compliment! Ik ga zo even naar Barbarella kijken, dat soort verhalen geeft hoop. Kan ik ook in jouw album kijken of heb ik een ww nodig?

@ Caatje; ik draag hem nu ook 's nachts, moet toegeven dat mijn rechter dan wel mooi laag blijft als ik mijn armen boven mijn hoofd breng als ik op mn rug slaap (lekker in mn snurk houding!). Moet hij trouwens over mn t-shirt of eronder? Ik vind hem wel een beetje schuren zo op mn blote huid nl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey , ik heb nog geen album ,ben wel van plan eentje te maken ( laten maken want ben niet echt een held als het op zo een zaken aankomt), zodra het gelukt is stuur ik je mijn ww door. Naar die fotos van barbabella moet je echt gaan kijken daar zie je het resultaat na een jaar echt goed. En het verschil bij haar was in het begin echt aanzienlijk. Als ik hier naar fotos op het forum kijk heb ik ook echt de indruk dat het geen uitzondering is dat er wat verschil op zit, het is eerder een uitzondering dat ze van bij het begin helemaal gelijk zijn. Maar bij een ander kijk je natuurlijk niet zo kritisch als bij jezelf dus valt het minder op.

grts

ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de band over mijn bh. als ie schuurt kun je er een strak shirt onder doen, als ie maar druk geeft op je borsten is het goed.

Slaap jij met je armen omhoog? Staat je spier dan niet strak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloww,

Wat houdt die band eigenlijk precies in,, op welke hoogte moet je die dragen? Hoe ziet die eruit en waar kun je die krijgen?

Ik word namelijk ook geholpen bij de wk en ik wordt ook ingetaped..

Ik lees dus hier over de bh en die band.. Als die band het indaal proces bevorderd dan lijkt het me verstandig die aan te schaffen..

Groetjes missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missy,

Ik heb de mijne geleend van Fleur (forumvriendin), ik stuur hem haar terug als ik er 'klaar' mee ben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb dat het begint te werken, zelfs nu, na 9 weken!

Hier kun je hem ook bestellen;

http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index.php?page=geen-beweging-meer-mogelijk

Succes!

Halloww,

Wat houdt die band eigenlijk precies in,, op welke hoogte moet je die dragen? Hoe ziet die eruit en waar kun je die krijgen?

Ik word namelijk ook geholpen bij de wk en ik wordt ook ingetaped..

Ik lees dus hier over de bh en die band.. Als die band het indaal proces bevorderd dan lijkt het me verstandig die aan te schaffen..

Groetjes missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb vandaag contact opgenomen met Dr Damen omdat ik van mening ben dat het verschil in borsten steeds groter wordt. Het verschil is minimaal hoor, maar wel erg genoeg voor mij om contact op te nemen met pc.

Als ik naar de fotos van bijvoorbeeld 9wk po kijk en die vergelijk met de fotos van vandaag, dan is duidelijk te zien dat mijn rechterborst niet gedaald is, sterker nog, het lijkt er zelfs op dat hij hoger is gaan zitten. Beeld ik me dit in?? Als ik een lineaal onder de borstplooi leg op het scherm is er ook een heel groot verschil te zien, kijk maar naar de foto van 1dg voor operatie en naar die vandaag... best een groot verschil.

Het kan wel even duren voor ik reactie krijg van dr damen. Kunnen jullie even me van advies voorzien?

Liefs,

Gooischmeisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid

Ik moet zeggen dat ik het erg mee vind vallen.. het is dat je zei dat er verschil in zit dus heb ik er echt op gekeken anders zag ik het niet eens :)

Misschien niet wat je wil horen hihi want ja zelf zie je het wel natuurlijk, maar ik vind ze er mooi uitzien!!

Doet je borst ook pijn? Of voelt ie strakker?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij kapselvorming word je borst toch meestal ook hard? Heb je daar ook last van?

Het verschil zie je wel maar ik vind het ook niet echt schokkend of zo.

Maar voor echt goed advies moet je denk ik toch echt naar je pc.

Wij zijn maar leken ;) hopelijk maak je je niet teveel zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx voor je antwoord moppies. Ik voelt wel strakker sinds een paar dagen en ook heb ik af en toe een steek, wat ik nooit eerder heb gehad...

Hee meid

Ik moet zeggen dat ik het erg mee vind vallen.. het is dat je zei dat er verschil in zit dus heb ik er echt op gekeken anders zag ik het niet eens :)

Misschien niet wat je wil horen hihi want ja zelf zie je het wel natuurlijk, maar ik vind ze er mooi uitzien!!

Doet je borst ook pijn? Of voelt ie strakker?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meis,

Hoe vind je het op deze foto dan? Hoe gaat t nu met jou na de wissel?

Hey Senday,

Dat dacht ik ook, maar overmatig kapselvorming kan ook vervorming tot gevolg hebben, vooral als je de spier aanspant... Dit heb ik mijns inziens ook wel een beetje (kijk maar in mijn galerij).

thanx

Als ik goed naar de linker foto kijk, dan zie ik dat je linkerschouder lager zit dan je rechterschouder, misschien dat daarom je borst ook wat lager zit, omdat je niet recht staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik goed kijk, (ik heb hem in het groot bekeken) dan zie ik toch dat ook bij deze foto, je linker sleutelbeen lager zit dan de andere kant.

Ik heb het namelijk zelf ook hoor dat ik niet helemaal recht sta af en toe.

Dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik ook , dat ze ongelijk zijn, maar ik zie ook dan dat ik niet helemaal recht sta.

Of dat ik mn ene schouder wat hoger optrek dan mn andere, of misschien loopt mn rug niet helemaal recht, geen idee.

Maar op zich vind ik het wel meevallen bij jou, je heb in ieder geval prachtige borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

heb natuurlijk ook even gekeken,en zeg er meteen bij,ik ben geen arts,en geef enkel reaktie op wat ik zie

ik vind ten eerste je boobie,s erg mooi, ten tweede zie ik erg weinig verschil,en wat ik zie is enigsinds iets verschil,wat ik heb,en nog tienhonderden dames,omdat geen een paar borsten exact hetzelfde is.

ik zie geen lichte vervorming of iets wat er vreemd uitziet

ben je niet al te gefixeerd aan het kijken op gelijkheid van je borsten? niet doen hoor,want zoals ik net al zei,geen paar borsten zijn precies gelijk.

natuurlijk weet ik je gevoel van binnen qua steekjes enzo er niet bij,maar als jij denkt dat het niet pluis is,idd je arts raadplegen,vaak klopt je gevoel wel,dus ben dan ook heel benieuwd wat Damen erop te zeggen heeft,vast even langskomen om te kijken en voelen?

in elk geval veel sterkte ermee en hopenlijk is het niks ergs6.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve forumvriendinnen,

Ik ben vanmorgen voor de spiegel gaan staan en heb mijn uiterste best gedaan om mijn schouders horizontaal te houden.... lukte me gewoon niet! Diesel heeft gelijk wat dat betreft. Ik heb ook met een meetlint gemeten, jawel, ik ben druk geweest met mn meisjes.... de afstand van de tepel naar de plooi is 1,5 cm verschillend. mijn linkerborst heeft duidelijk meer prothese aan de onderkant 'hangen' en rechts heeft duidelijk meer prothese boven de tepel. Ik denk dat ik direct na de operatie met mijn rechterarm teveel bezig ben geweest en dat hij daarom zo hoog is ingekapseld, dit hoeft op zich niet te betekenen dat ik erge kapselvorming heb gekregen. Rechts is echt wat harder dan links, maar ook dat zou kunnen komen omdat ik rechtshandig ben.

Het gekke is, ik ben helemaal verliefs om mijn beide borsten, dus ik hoop niet dat er iets aan de hand is, maar ik zie wel met de week een groter verschil ontstaan.... ik wil niet dat over 3 maanden links helemaal perfect is en rechts nogsteeds op dezelfde plek zit als 1wk po!

Ik plaats volgende week wel nieuwe fotos hier ok, dan zal ik voor de spiegel gaan staan en mijn best doen mijn schouders horizontaal te houden. Ik hoor dan wel van jullie wat jullie ervan vinden. OOK laat ik wel weten wat Dr Damen zegt, en of hij wil dat ik langskom. Ik zit er aan te denken om deze week mijn eerste botox afspraak te plannen hier in Hilversum... misschien dat die chirurg even voor me wil kijken!

Liefs,

Tam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Ik heb zelf last van kapselvorming aan de linkerkant, als ht erger word zal ik in mei een heroperatie krijgen (word vergoed!!) ^_^ Ik kijk het nog even aan omdat het gelukkig ook lichte mate is, maar kan erger worden of zo blijven. Ondanks kapsel voelt mn linker borst ook best zacht geen baksteen ofzo hoor hihi

Wat je bschrijft met dat je borst hoger zit heeft denk ik met de stand van je borsten te maken. Mijn linkerborst is kleiner en deze ligt ook hoger in de plooi.

Links is bij mij stugger en bij het inknijpen kan ik deze veel minder ver inknijpen. Ook kan ik hier niet zo goed op mn buikliggen doet me wat pijn. Bij het liggen staat deze ook iets meer rechtop en hij vertekend bij licht wat meer als een bolletje (rechts is mooi druppelvormig en zacht, links is dus meer een bolletje). Vanaf een half jaar had ik het idee dat er iets niet goed zat en eindelijk nu 2 weken geleden heeft mijn arts kunnen vertellen dat er links te veel bindweefsel is ontstaan waardoor de prothese als het ware vast gehouden word. Waardoor hij minder soepel is en wat pijnlijker.

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken meisje dat je ene borst lager zit als je andere heeft bijna iedereen ;) Mocht het echt pijn gaan doen en vervelend gewoon even naar je arts gaan!

succes meid ze zijn wel prachtig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Je borsten blijven prachtig, maar ik snap je wel. Het verschil lijkt op de foto's steeds duidelijker te worden. Is dit omdat rechts idd vervormt, of daalt links gewoon nog steeds in en staat rechts stil?

Ben benieuwd wat je arts zegt, want wij kunnen ze allemaal wel mooi vinden, het gaat erom wat je er zelf van vindt, en ik snap heel goed dat je er zelf net iet anders tegen aan kijkt. Jij hebt vanaf moment 1 verschil gevoeld tussen beide borsten, dus wellicht dat er toch een oorzaak te vinden is. Succes lieverd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ook bang dat k misschien kapsel heb, ga gelukkig deze vrijdag al op controle dus dan weet ik het meteen.

maar pijn in linkerborst, hij blijft strakker, hoger en harder en hij is groter dan rechts :(.

ik hoop zo van niet, maar even afwachten dus, ben ook pas 7 weken po dus weet ook niet of het nu al kan??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.