Ga naar inhoud

Gooischmeisje : 13 mei 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek .


Aanbevolen berichten

of het kapselvorming is kan ik ook niet direct zeggen. zal je pc nog altijd het best weten.

ik weet wel dat ik redelijk verschil heb in lengte van beide benen waardoor ik ook krom sta. je kan dit zien aan mijn schouders en heupbot als ik geen kleren aan heb. de ene knobbel aan de buitenkant van mijn heup staat duidelijk lager dan de andere kant. zeg niet dat dit de reden is van verschil in borsten maar is mss wel mogelijkheid. als je idd pijn ook hebt toch even langs gaan. dan ben je hopelijk toch gerust gesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee Gooitje!

Ik ben heel benieuwd wat dr. Damen te zeggen heeft!

Lijkt me dat kapselvorming pijnlijk is, en zie ook echt niks geks aan je borsten.

Het verschil is echt niet extreem, ik heb dat ook dat verschil.. En ook rechts zit bij mij duidelijk hoger en is groter als links, ook harder... Geen pijn verder.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chim en de rest,

Ik heb nog niks van Damen gehoord helaas, maar ben wel blij met jullie reacties.

Chimp, jij had toch ook al meteen na de operatie al het gevoel dat rechts te hoog geplaatst was? Ik heb net al mijn correspondentie naar de kliniek zitten doorlezen, en ik 'klaag' al vanaf de tweede dag over rechts. Ben jij niet een beetje bang dat aangezien wij rechtshandig zijn we te snel teveel gedaan hebben na de operatie, en dat dat de reden is dat de prothese hoger is gaan vastzitten??

Ik ben er nu trouwens achter wat de steken in mijn borst zijn... maagzuur! Ik heb nl ook pijn onder mn schouderbladen en net onder mn borstbeen. Dus de pijnklachten hebben niks met de prothesen te maken!! Jippie...

Hoe gaat het met jullie?? Niks te klagen??

Liefs,

Mij

Hee Gooitje!

Ik ben heel benieuwd wat dr. Damen te zeggen heeft!

Lijkt me dat kapselvorming pijnlijk is, en zie ook echt niks geks aan je borsten.

Het verschil is echt niet extreem, ik heb dat ook dat verschil.. En ook rechts zit bij mij duidelijk hoger en is groter als links, ook harder... Geen pijn verder.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@ rox,vaakwanneer je kapselhebt is deborst kleineromdat de prothese als het ware "samengedrukt" word.maar jet is. van nature ook normaal wanneer er bijeen borst minder weefsel zit deze stugger voelt. alleen je arts kan voelen en vertellen of je lastvan kapsl jebt;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.