Ga naar inhoud

Hoe evaar jij sex na de bv?


Aanbevolen berichten

Na aanleiding van een leuke discussie in de chat,vroeg ik me toch wel het een en ander af.

Toen ik kleine borsten had schaamde ik me een beetje en wilde liever dat mijn vriend deze zone oversloeg tijdens de sex...want voor mijn gevoel zat er immers toch niks??

Nou is de daad er nog niet van gekomen maar ben wel nieuwschierig hoe jullie dat hebben ervaren.

(er hoefd natuurlijk niet in details te worden getreden)

Voelen jullie je zekerder,sexier,mooier etc?

Of voelt het nog het zelfde?

Voelt het nu fijn als hij ze aan raakt....of moet hij dat gebied nog steeds omzeilen???

Voel je je sexy in lingerie?

Al met al....heeft het je sexleven opgepept,of een extra glans gegeven???

Of is het gewoon zoals altijd?

Groetjes

Marrie

(zodra ik de evaring heb zal ik hem uiteraard met jullie delen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zal even mijn ervaringen delen hahaha :153:

Voelen jullie je zekerder,sexier,mooier etc?

Yeps, zeker weten!!

Voelt het nu fijn als hij ze aan raakt....of moet hij dat gebied nog steeds omzeilen???

Ook yeps!! Gebied moet nu juist niet overgeslagen worden hihihi

Voel je je sexy in lingerie?

Zeker weten, meer vrouw en super sexy!

Al met al....heeft het je sexleven opgepept,of een extra glans gegeven???

Of is het gewoon zoals altijd?

Hier is het zeker weten opgepept, 3 jaar lang moest hij men boobs overslaan.

Alles is weer helemaal top, zelfvertrouwen heeft een enorme boost gekregen en dat helpt zeker mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatie staat nog in de planning maar ik kan al wel het voor-gedeelte met jullie delen!

Steeds als mijn vriend aan mijn borsten zit of er naar kijkt, krijgt hij van mij een reactie in de vorm van: Wacht maar, ze worden groter. Of: Nu is het nog niks.

Ik ben van plan om een paar dagen voor de operatie foto's te maken van mezelf in mijn huidige lingerie en dit enkele weken na de operatie ook te doen. Dan zal ik het verschil zeker kunnen zien!

Ik denk dat het mijn sex leven niet zal beïnvloeden maar mijn zelfvertrouwen wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke oke........ :36:

Gister was ik er klaar mee, zit al een week binnen!

Ik was er even tussen uit gegaan.. :4:

Toen hij me in levende lijve zag was dit natuurlijk anders als die honderden foto's die ik al gestuurd had!

Toen ik mijn truitje uitdeed zag ik die oogjes al helemaal glunderen :5:

Mag ik, vroeg hij? Gaat u gang, antwoordde ik :4:

Heel voorzichtig en zachtjes likte hij aan mijn tepel. Heel even was het super gevoelig, maar al snel overrulede die andere gevoelens! Je weet wel :D

Daarna kwamen zijn handen er voorzichtig bij en streelde hij de vormen van mijn borsten... MENNNNN!

Als mijn borsten al mislukt waren, was ik al blij dat ik dit gevoel had! Dit had ik nog nooit meegemaakt! :59:

Zeker een 20 minuten is hij bezig geweest met kijken, strelen, likken en voelen aan mijn borsten.

Niemand heeft nog nooit zoveel aandacht besteed aan mijn borsten!

Ga je mee naar de slaapkamer, vroeg ik.. Dat liet hij zich geen 2x zeggen.. :71:

To be continued ...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha

Ja na die discussie op den chat gisteren, ik was zelf zo benieuwd gisteren :P

Van het 1 kwam het ander, men vriend zat om de 5 sec aan men borsten :D Ik zei tegen hem, je kan er echt niet afblijven eh?! En hij zei, wat denk je nu zelf, kom is op men schoot zitten... :D Hahaha, ja de rest moet ik niet uitleggen, kunnen jullie zo al raden... Kvond het wel snel, was maar 2 dagen PO lol :D

Ik voel me vele sexy'er, vele mooier, veel geiler, en de seks is ook iets anders, iets beter en heter dan ervoor! Hahahaha :P Ik ga niet in de details treden ;) lol

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mn bvk waren mn borsten heel gevoelig wat niet altijd even prettig was..

Maarja nu ben ik al 3 jaar single en duik niet zomaar het bed in me elk knulletje dat er leuk uit ziet..

Dus hoe de sex nu zal zijn? Geen idee! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat beloofd wat allemaal hahaha......het is dat mijn maandelijkse periode tussen door kwam anders had ik het allang uit geprobeerd whahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voelen jullie je zekerder,sexier,mooier etc?Ooooo zeker weten :D

Voelt het nu fijn als hij ze aan raakt....of moet hij dat gebied nog steeds omzeilen???Vond het in het begin nog wat eng, vond ie ze niet gek of hard voelen? Maar nu begin ik het steeds leuker te vinden! Heeft dus even wat tijd nodig gehad, nu geniet ik ervan als ie eraan zit :blush:

Voel je je sexy in lingerie?Jaa zeker weten, nu pas ik het!

Al met al....heeft het je sexleven opgepept,of een extra glans gegeven???

Of is het gewoon zoals altijd?Het is zeker wel verbeterd, ik voel me stiekem toch een stukje sexier, dit ziet hij stiekem ook wel :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voelen jullie je zekerder,sexier,mooier etc?

Ja! Je merkt ook dat je meer aandacht krijgt met stappen (waarschijnlijk omdat je zelf zekerder bent).. Mijn vriend heeft dan toch wel even een momentje van: Hey dies van mij! En dat geeft je een geweldig gevoel :D Ook als je nu je truitje uitdoet en je in lingerie staat is het veel gemakkelijker! Eerst dacht ik: beetje teleurstellend voor de jongen. Nu ben ik er echt blij mee!

Voelt het nu fijn als hij ze aan raakt....of moet hij dat gebied nog steeds omzeilen???

Bij mij is het aanraken raar. Het deel onder mijn tepel heeft nog niet helemaal het gevoel erin terug dus dat voelt een beetje gek. En soms hoor ik mezelf denken: zouden ze kapot kunnen gaan! hahaha, maar het went steeds meer en het wordt steeds leuker!

Voel je je sexy in lingerie?

Ja! Vroeger zeiden ze; sorry, die hebben we niet in cup A. Nu kan ik teruglopen naar de kassa en zeggen: Sorry, deze 75D is echt te klein. Wat een genot!

Ik denk dat je seksleven vooral verandert omdat je zelf lekkerder in je vel zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi... na 2 dagen had ik ook alweer sex, maar toen vond ik het natuurlijk maar niks, omdat je nog voorzichtig moest zijn!

Maar nu vind ik het echt heerlijk.. ik hoef ze niet meet te verbergen.. vroeger als ik me uitkleedd en hij keek erna, zei ik altijd meteen bitchy: waar kijk je naar? er zit niks daar...

Nu mag ie er zoveel aanzitten als ie wil... bovenop tijdens de sex is nu ook geweldig, nu heeft ie iets om naar te kijken en aan te zitten hoef ik me niet meer te schamen. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een paar topics over dit onderwerp:

Vrijen na een borstvergroting, wanneer na de BV?

Sex na borstvergroting

Vanaf wanneer kun je opnieuw vrijen na een bv?

Wanneer weer sex?

vrijen na bv

Veel besproken dus hihi :125: altijd leuk eens te lezen! :D

Nu effe zelf antwoorden ^_^ :

Voelen jullie je zekerder,sexier,mooier etc?

Of voelt het nog het zelfde?

Absoluut, voel me veel beter nu dan vroeger, en dat straal je ook uit! Dus ja, kan er nu meer van genieten! :D

Voelt het nu fijn als hij ze aan raakt....of moet hij dat gebied nog steeds omzeilen???

In het begin voelt het nog niet zo fijn, maar voorzichtig aan lukte het wel al, geen omzeilen meer aan hihi, maar dat was vroeger ook al niet, dus nu zeker niet meer! haha

Voel je je sexy in lingerie?

Zeker weten!!! Nu pas ik eindelijk bh's!

Al met al....heeft het je sexleven opgepept,of een extra glans gegeven???

Of is het gewoon zoals altijd?

Ja ja :125::101::43::3: reken maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger was ik behoorlijk onzeker over mijn lichaam. Maar mijn vriend heeft zo vaak herhaald dat ik geweldige tietjes had, dat ik het op den duur zelf ging geloven. Nu na de BV is er dat alleen nòg beter op geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Voor mijn operatie hadden we heel weinig sex. Ik voelde me gewoon echt slecht met al die losse kwabbels overal, en schaamde me inderdaad dood. Heel stom eigenlijk want toen ik nog zoveel dikker was had ik daar niet zoveel last van. Maar nu na de operaties spatten de vonken er vaak vanaf :68: Dus ik voel me echt superveel zelfverzekerder, en durf inderdaad met licht aan en trots bovenop etc etc. Sexie lingerie doet ook heel veel inderdaad, en ook gewoon leuk om in te lopen onder je kleding, je voelt je dan gewoon speciaal (ik had voorheen dus echt sloggies aan om mijn buik in onder te stoppen), en straalt dat inderdaad ook uit, want ik hoor echt supervaak dat ik er heel goed uitzie :43:

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, leuk topic!

Als het niet de tijd van de maand had geweest nu voor mij (dammit 145.gif ), was het dit weekend zekerrr ook al gebeurd :D Ookal weet ik nog niet goed welk standje het best is om mee te beginnen :P Ik voel graag m'n vriend z'n lichaam tegen het mijne maar nu kan dat dus even nog niet, on top dan maar (wiebel wiebel, hopelijk wippen ze er niet af :D)

Ons seksleven was al fantastisch op voorhand (desondanks ik m'n bh vaak aanhield), maar ik ben zeker dat het nu NOG beter en heter wordt nu ik ongestoord alles kan uitspelen 1bouncingboobs.gif Kijk er zo naar uit blush.gif In tussentijd help ik m'n vriend wel zelf een handje (of mondje) hihihi 38.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.