Ga naar inhoud

Vanaf wanneer kun je opnieuw vrijen na een bv?


Zazoo

Aanbevolen berichten

Koekoek ladies!

Een beetje een indiscrete vraag, maar toch een belangrijke: hoelang duurt het vooral je weer seks kan hebben na een borstvergroting? Vooral mijn vriend stelt zich de vraag, maar ik ben eigenlijk ook benieuwd ^_^ ... En welke 'standjes' zijn het meest aan te raden :67: ?

Liefs,

Zazoo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha! Bedankt, Eefje. Ik had nochtans gezocht met de zoekfunctie, maar had 'seks' met ks gespeld en vond daarom maar weinig informatie :rolleyes: (Taalpuristen op het forum, haha :121: ) .

Maar als ik het goed lees, kan het toch al weer voorzichtjes na een weekje :43: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb vanmorgen mn ontmaagding gehad met mn nwe :1bouncingboobs:

whahaha...had r geen last van...behalve dat mn vriend t niet zolang volhield dan..hihi :blush:

gewoon voorzichtig doen en je grenzen aangeven!!

:183::185::167::183::169::188::188::188:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim!!!! Geweldig....

Ben trouwens ENORM jaloers op alle dames die alweer lekker van hun vent (of partner) hebben kunnen genieten.

Grrmmblll... ik logeer bij moeders, een vriendje die het erg druk heeft met een verbouwing van zijn woning en mij vanaf de operatie 2 x heeft gezien. IK WIL OOK!

Maar, dan wel heel voorzichtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahaha...ja dat vond mn vriend ook..

hup vanavond die vent van je bellen en zeggen dat ie heeeeel teder moet zijn!

daar zal ie zn verbouwing toch wel ff voor stil kunnen leggen..

nee hoor ff zonder gekheid..als ik zo lees hoeveel zeer t je nog doet zou ik gewoon nog ff lekker wachten!

je moet er zelf ook plezier aan beleven toch!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.