Ga naar inhoud

Sex na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hey meiden ..

Ik ben wel nieuwsgierig hoe sex is vlak na je Bv , maar ook of je BV je seksleven heeft veranderd ?

Duurde het even voor je partner terug je borsten kon aanraken . Blijven je borsten gevoelig .

Hoe is het voor je partner om big boobs aan te raken :58:

Ik ben single dus .. heb die ervaring (nog) niet gehad .. dus dacht ik ff vragen op het forum :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mijn ervaring is dat je gewoon sex kunt hebben na een bv. Eigenlijk voel je zelf aan wanneer dat weer zou kunnen. Ja en dan gewoon doen he. Alleen het aanraken van de borsten nou daar zou ik nog wel even mee wachten. Dat voelt zeer zeker nog niet echt prettig aan. Mijn vriend kan mijn borsten pas sinds enkele weken aanraken maar het is rond de menstruatie wel heel gevoelig en niet prettig. Dan mag hij er alleen naar kijken hahahahaha lol. Zodra jij je lekker voelt om sex te hebben kan dat gewoon. Maar kijk gewoon uit met je borsten.

Veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het de eerste keren maar niks..

en heb t toen ook gewoon gedaan met bh aan.. ;)

Gewoon voorzichtig doen...

Na een paar weken mocht ie er gewoon weer echt aan zitten enz...

je voelt zelf wat wel en niet kan!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe jij sex ervard na een bv ,weet echt alleen jij...

iedereen ervaard dat anders en op zijn eigen manier uiteraard.dus gewoon,uitproberen.

Hahaha .. daarom vraag ik het aan jullie Moontje .. Ik heb geen partner , dus weet ik het niet :blush::141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha..nou daffy ik oon niet ....laat maar horen hoe het was ... :153:

:154: :154: ..mishien loop jij wel tegen zon vent aan die seks met neptieten het helemaal niet zo geweldig vind...hihih...nee hoor ik zit maar te dollen ....maar je zal zeker bekijks hebben met jouw dames...heel veel plezier vanavond.....

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nou ik vond het zelf eigenlijk moeilijk om me in te houden hihi :P

Na 5 dagen hebben we het heel zachtjes geprobeert (wel met mn harrnasje aan) en het ging prima!

Hij mocht ze alleen nog niet aanraken maar kijken was voor hem al genoeg hihi.

Na ongeveer 2 weken mocht hij er zachtjes in knijpen maar hij vond het zelf ook nog een beetje eng.

Zo zijn we lekker verder gesukkelt en elke keer vroeg hij heel lief f het geen pijn deed, ja het zijn schatjes he die mannen :D

Nu ondertussen vind hij het helemaal geweldig en stiekem denk ik dat hij dit ook mooier vind :blush:

Ik merk wel dat ik zekerder ben geworden en ben super trots op mijn boobies :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: ik zal het van te voren even vragen aan hem, ik ga natuurlijk niet met de eerste de beste mee, de eerste keer moet natuurlijk wel speciaal worden he :154::154:

Haha nee hoor, ik slaap vannacht bij mn moeder met de kinderen, morgen vieren we daar sinterklaas, ze zien me aankomen: Hoi mam, ik heb even iemand meegenomen zodat ik mn nieuwe borsten kan uit proberen, vind je niet erg he.... :14:

Ben bang dat mn borsten alweer aan een wissel toe zijn als ik voor de eerste keer seks heb :74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaahaha nee ik bedoel dat het waarschijnlijk nog erg lang gaat duren voordat ik weer een keertje sex heb, ik woon natuurlijk nog samen met mn ex en heb 2 kinderen.....ik ontmoet daardoor weinig leuke mannen en heb er niet zoveel zin in om maar met de eerste de beste mee te gaan na een avondje stappen, just for the sex. Dus tegen de tijd dat ik iemand ga ontmoeten met wie ik seks ga hebben, zijn mn borsten alweer aan vervanging toe, over 10 jaar dus ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahahaha....pffff wat ben ik blond zeg....hahahah ik zeik bijna in mijn broek nou...

maar nee ik begrijp je heel goed ..ben zelf ook niet zon typ die met de eerste de beste zomaar sex heb just for the fun ..bij mij moet er toch verliefdheid mee spelen voordat ik uberhout sex kan hebben ....misschien ben ik een ouderwetse muts daarin maar goed.. maar ik ontmoet ook weining leuke mannen ...werk me uit de naad om het financieel rond te breien, ( ik werk in de zorg en daardoor ook wisselende diensten) en omdat mijn ex mijn geen cent allimentatie betaald sinds de scheiding ..moet ik het dus allemaal zelf doen met twee meiden ...1 van bijna 13 en de ander is 8 ...en wil ook helemaal geen vent mee naar huis nemen zou dan niet helemaal het goede voorbeeld geven aan mijn twee dochters als er telkens een andere vent in huis zou rond wandelen ...maar nee ik heb die ene leuke man nog niet ontmoet

maar jij ben toch een kei leuke vrouw..je hebt humor ( moet vaak altijd wel om jou posts lachen de manier waarop je typt...hou daar wel van die humor die je hebt)...

maar ik denk dat het geen 10 jaar voor jou zou duren hoor voordat je die leuke vent tegen het het lijf loopt.....

hahaha en ik maar totaal iets anders denken met die wissel van jou.. :154: :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

awwwwww...dat vindik nou lief van jou vlinder.. :blush: ....hihihi dacht effe dat ik zon saaie ouderwedse muts was als ik mezelf verglijk andere die ik ken die wel dat soort dingen doen ...begrijp me niet verkeerd ..ik vind het prima hoor maar is niet echt iets wat ik zomaar kan ...mijn lichaam is mijn tempel en geen ding wat je voor iedereeen zomaar beschikbaar stel.....maar ja ...tja ...uuhhhhh ..gelukkig hebben ze ook een markt voor dat soort dingen ..hihihihi...neehoor een vent hebt je niet per se nodig ...maar hoop toch ooit wel eens tegen een leuk exemplaar aan te lopen hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: ik zal het van te voren even vragen aan hem, ik ga natuurlijk niet met de eerste de beste mee, de eerste keer moet natuurlijk wel speciaal worden he :154::154:

Haha nee hoor, ik slaap vannacht bij mn moeder met de kinderen, morgen vieren we daar sinterklaas, ze zien me aankomen: Hoi mam, ik heb even iemand meegenomen zodat ik mn nieuwe borsten kan uit proberen, vind je niet erg he.... :14:

Ben bang dat mn borsten alweer aan een wissel toe zijn als ik voor de eerste keer seks heb :74:

Hihi, kan hij meteen sinterklaas spelen :)...

Met jouw voorkomen moet dat toch lukken he, een leuke man vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.