Ga naar inhoud

vrijen na bv


Poes

Aanbevolen berichten

Hm, even een intiem vraagje.

Vanaf wanneer mag je man weer bovenop je liggen bij het vrijën?

Van boven is ook leuk hoor! haha Hij geniet er allessinds van!

Ben benieuwd naar de reakties!

Gr poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik weet dat ik altijd schrik had voor mijn borsten en ze dan vast pakte ;)

Ik zou misschien toch 4 weken wachten? Ivm de inkapseling. En anders héééél rustig, da's ook leuk, hihi!

Het zal sowieso eerst wat onwennig zijn, ik dacht alleen aan mijn borsten! Nee, niet aankomen, rustig, pas op, enz.. Nu 8 maanden later let ik daar niet meer op en mag het best rough! Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC vertelde me dat het na 4-5 weken weer save was om het wat wilder te doen. Daarvoor moest ik vooral uitkijken en voorzichtig aan doen.

Ik heb trouwens gehoord..nu we het toch over seks hebben zeg maar..

dat je na een bv geen seksspeeltjes meer mag gebruiken omdat die te hard trillen?

Weet iemand of dit waar is? Ik moest er stiekem wel een beetje om grinniken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat seksspeeltjes mogen niet meer? Trillende tepelklemmen ofzo?

Whahahahahahahahaha :154:

Heb je die dan???

Sex is na de ingreep natuurlijk het meest veilige met sport bh aan. Helpt tegen het ongewenst stuiteren en bovendien zal de man in kwestie er dan niet te snel naar grijpen ;)

Hier zit alles nog goed hoor, ik heb het allemaal overleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee dat ging dus niet over tepelklemmen, dan had ik het nog kunnen begrijpen :4: Vond dit zo'n raar verhaal!

dit ging om een vibrator. Ik heb dat gelezen op een amerikaans forum (het zal eens niet..) Zal proberen de link terug te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Misschien lopen ze daar wel voor met die apparaten... hebben wij hier het softe Konijntje terwijl ze daar de TurboTrillendeTarzan hebben :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames...werkelijk...dat verhaal met Konijntje en Tarzan...ik kom hier gewoon niet meer bij achter m'n bureau whoehaha... :45:

M'n collega's zitten al raar te kijken wat er nu zo funny is! :69:

Maar euh wat sex betreft, zolang het geen pijn doet daar of er niet in genepen wordt in het begin, denk ik wel dat het ok is.

Ik moest na 6 weken beginnen met m'n borsten te masseren en de arts heeft toen het advies gegeven om dat door m'n vriend te laten doen, maar dat was dus wel pas na 6 weken...en dat durft die trouwens (nog) niet, bang om ze stuk te doen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, misschien reikt het tarzan uitsteeksel wel tot hun boobies, you never know :118:

Kan het forum niet meer vinden, maar leek mij nogal vreemd allemaal haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: Hahahaha sorry maar ik kom ook niet meer bij!!!!

Aaaauuuw, lachen doet pijn!!

Wel een goed topic, wij vroegen ons toevallig gisteren hetzelfde af!

Vind het een goed punt een week of 5 voorzichtig. Beetje dezelfde regel als mbt sporten :63: al heb je dan je sport BH aan..

Erg geestig ladies :48: liefs Wempie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol

Nou ik wil wel even jullie geheugen opfrissen.... :blush:

Hier is al een topic over... en toen was ik degene die zich afvroeg of het kan met een speeltje. Dus de blondie in dit verhaal ben ik

Om nog maar even in de categorie genante vragen te blijven..

Ik hoorde dat wij niet meer gebruik mogen maken van de Powerplate ivm de trillingen en het aantal hertz.

Hoe zit dat met een speeltje ik las namelijk dat de powerplate 30 tot 50 hertz is... en een sextoy tot wel 100 hertz?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha die had ik gemist!

En mocht het? :P

haha tja je zal het je maar afvragen! Ik neem aan dat het gewoon mag zolang je er niet me tekeer gaat op je boobies toch? :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm nouja, mocht het... je snapt dat ik die vraag alleen anoniem online durfde te zeggen en dit never nooit ga vragen aan een arts whahahhahaha

Ik weet best dat het kan, maar omdat ze zeggen dat de powerplate niet mag, terwijl er blijkbaar net zoveel trillingen uit een vibo komen :152: ik geloof 't alleen niet zo, ik heb wel es op een powerplate gestaan, en toen trilde dat ding toch wel echt loeihard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee kan het me voorstellen dat je dat niet even vraagt aan je Pc :P

Ik durfde ook alleen maar te vragen wanneer ik weer seks mocht hebben. Zou zoiets ook niet echt durven vragen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanaf dag 1 mag je sex hebben, de vraag is alleen of je er dan al zo'n zin in hebt :blink:

mijn ervaring is wel dat onthouding juist averechts werkt, en door alle toestanden sommige mannen (oa. die van mij :) ) extreem hitsig en oververhit worden. ondanks of misschien wel juist door mijn sportbh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb ook een week of 2 zeker gewacht. IK had er geen behoefte aan (lees; was toch wel angstig haha).

en de eerste 4 weken gewoon met bh aan gedaan. en je merkt vanzelf wel wanneer hij er op kan gaan liggen... das bij iedereen weer anders (net als met buikslapen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast jennifer_whatever

Nou bij mij is het nu 2 weken geleden en m'n vriend krijgt het toch wel moeilijk! (ik overigens ook :blush:) Vanavond gaan we dus maar een voorzichtig testritje maken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.