Ga naar inhoud

Feminine : Lipvergroting : 28 mei 2011 : Dr. Dimitri Mihaylov : Het Groot Hertoginne Instituut : Den Haag


Femmy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Eefje: Zeker jammer, maar inderdaad uitstel is geen afstel. Wil het heel graag, dus even zien of het mogelijk is voor ik op vakantie ga. Geduld een schone zaak hihihi pffff dat woord he :P lol Alleen als ik moet kiezen tussen mijn wenkbrauwen en lippen, dan is de keuze snel gemaakt. Gister was ik alleen echt pisnijdig! Was echt aan het aftellen, nu wel bij nee gelegd. Is gewoon even niet anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nee geduld is ook niet mijn sterkste kant! lol

Volgende maand denk ik niet, wacht eerst tot mijn eindcontrole voor men boobs.

Misschien moet ik wel weer gaan sparen, dus voorlopig hou ik het maar even op de spaarbank hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

toen ik op consult ging voot mijn bv bij dr plovier heb ik ook gelijk gevraagd wat fillers kosten.. dr plovier wil hier niet mee werken omdat ze geen mooie vorm geven .. hij adviseerde ook perma lip .. alleen bij hem kost die 1200 euro en als hij net zon mooie lippen maakt als borsten dan wil ik mijn lippen wel door hem laten vergroten hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.