Ga naar inhoud

Feminine : Lipvergroting : 28 mei 2011 : Dr. Dimitri Mihaylov : Het Groot Hertoginne Instituut : Den Haag


Femmy

Aanbevolen berichten

@ Lianne: Kijk dat schelt, voor mij scheelt het ook flink qua reistijd. Ik heb dat net als jou ook, hoe breder ik lach hoe smaller. En anders kan er altijd een “tikkeltje” in de onderlip gespoten worden voor de verhoudingen. Heb dat gezien in een filmpje ;)

@ April: Ik ken ook niet wachten tot het volgende week is. Ben echt zo benieuwt! Heb met de arts afgesproken dat als het consult me bevalt er na het consult behandeld wordt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie

Nice lips!

Ik vind deze het mooist:

In de linker gallerij 2e van onder (grijze foto)

In de rechter gallerij 2e van boven en die naast de grijze foto

Welke vind jij het mooist Fem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dezelfde smaak hebben we hier allemaal :P

Dat is wel erg grappig :D

Hij runt het instituut samen met zijn vrouw. Mijn afspraak valt op zondag.

Hij is 7 dagen per week bereikbaar, dus denk dat hij gewoon afspraken in pland aan de hand van afspraken die al staan.

Zeker spannend, heb er echt heel erg veel zin in! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, vind dat erg belangrijk! Heb ook wat werk van hem gezien en ziet er erg mooi uit.

Hahaha jou jullie op de hoogte 15 mei. Stel dat ik het daar direct doe zal ik foto's maken ;)

Eerste 48u is er zwelling, daarna is de zwelling weg (niet dat jullie straks denken: oehh katrien duck)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oohh lekker zeg 7 dagen per week!

kan me vriend gewoon met me mee!

hoef ik niet met die dikke lipppen de trein in lol!!!

ik ben echt zoo benieuwd voor je niet normaal!

denk er constant over!

krijg ze misschien wel van me vriend!! hope soooooo ;)

aanstaande zondag op vakantie zou ze het liefst voor die tijd

al hebben maar gaat hem niet worden!

heeft hij lange wachttijden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies scheelt weer, zou er ook niet aan moeten denken met gezwollen lippen met OV te moeten. Ken er al niet zo goed tegen als mensen staren hahahaha <_<

Ik ga er mee naar bed en sta ermee op, zo spannend vind ik het. Steeds even foto’s zoeken enzo :159:

Wel lief van jou vriend!! Wij hebben wel lieve mannetjes he! ;) Ik krijg een deel van men mamsie, de rest dan zelf. Wel tegen mijn mannetje gezegd dat ik absoluut geen verjaardag cadeau hoef dit jaar. Heeft al genoeg gekost allemaal :D

Ik had vorige week donderdag gebeld en kon eigenlijk al dinsdag terecht, maar mijn kleine moet dan naar de peuterspeelzaal. Vrijdag kon ook, maar dan zat ik weer met vervoer. Daarom werd het dus zondag. Je kan altijd even bellen natuurlijk ;)

Knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kon je wel snel terrecht :D

Ik wacht jou resultaat nog even af hihi, als jou ervaringen daar goed zijn ga ik ook ff sparen en dan kijken of ik een afspraak durf te maken :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lianne: Dat zeker, wachttijd valt dus reuze mee :D Het inspuiten zelf duurt ook niet meer als 15min, dus hij kan ook meer cliënten op een dag doen. Groot gelijk hoor, kan je het zien voor je het laat doen :D

@ April: Hihihi ben ook panisch voor spuitjes hoor, tenzij het voor een goed doel is. Die gewoon mijn ogen lekker dicht.

Precies wat je zegt: eindelijk droomlippen! Dan is de moed zo verzameld toch ;)

Natuurlijk wordt ik gek van het wachten, geduld is niet mijn sterkte punt hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.