Ga naar inhoud

Feminine : Lipvergroting : 28 mei 2011 : Dr. Dimitri Mihaylov : Het Groot Hertoginne Instituut : Den Haag


Femmy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie

@ April: Oehhh ben zo benieuwt naar je foto’s!!! Ik kan pas volgende week zaterdag en baal zo he dat ik zolang moet wachten nog :11: Ben zo benieuwt naar je verslagje en natuurlijk de foto’s!! :D In evenwicht is mooi, net dat beetje wat je happy maakt :D Wat was je kwijt, hoeveel heb je gekregen?? Ben zo nieuwsgierig :11:

@ mii: Precies, foto’s!!!! hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Ooh jammer dat je nog een extra weekje moet wachten pfffff, maar is ook zo voorbij hoor! :D En kun je alvast eens kijken wat het geeft bij April morgen, en dan dromen maar! :136:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhh ja zo goed als voor altijd, je verouderd wel dus dat zal wel meespelen natuurlijk.

Dat wilde ik eerst wel, maar doordat het in 3 etappes wordt opgespoten hou je het gewenste volume in de hand. Steeds een mini beetje en dan 6 weken later weer een beetje (indien je dat wenst).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Esther: Nee ga nu bij de Contourkliniek op consult. Klikt het, dan misschien direct opspuiten. Dat ligt een beetje aan de prijs of het direct kan, anders een maandje wachten.

Permanent kost min. € 450,- en max. € 750,-. Afhankelijk van het volume en gebruikte cc’s.

@ Mii: Ik ook!! Wacht sowieso eerst even het consult af :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ikke: Tnxx, ben erg benieuwt ook. Spannend. :136: Alleen geldt voor dit ook "geduld", het eindresultaat van een keer spuiten is na 6 weken zichtbaar.

Veel duurder is het inderdaad niet, zal denk ik niet op de € 750,- uitkomen denk ik. Hoef geen Angelina Jolie lippen ;)

@ Esther: Vond het zelf ook meevallen. Na veel kletsen met familie en mijn mannetje, hiervoor gekozen. Mede omdat het ook in etappes dus wordt gedaan en je het volume zo in de hand houdt. Dat is zeker fijn! Wil het een beetje zoals April :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh Fem, wat een verrassing! :126: Jij durft hihi, gelukkig dat het in stapjes word uitgevoerd, toch minder risicovol dan. ^_^ Wat word er dan ingespoten dat het blijft en niet na een tijdje weer word afgebroken door het lichaam?

Nou ben ook benieuwd hoor :118: , word vast heel mooi! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe gefeliciteerd fem!!

Spannend en wel erg handig zeg in etappes! Kun je ook nog kijken of je meer wil :136:

Maar kon dit niet bij de kliniek waar je eerst wilde?

Wanneer is je lip datum? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.